Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Το λέω γιατί εμένα μου άρεσε και λεω να σε προστατέψω.

Kι εμενα. Οποτε οι πιθανοτητες να αρεσει και σε auteur μειωνονται δραματικα. :afro:

Στελ, υποψιαζομαι οτι δε θα αρεσει ουτε σε σενα... Ειδικα το τελος. Ασε το καλυτερα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Στελ, υποψιαζομαι οτι δε θα αρεσει ουτε σε σενα... Ειδικα το τελος. Ασε το καλυτερα...
εεε τωρα μ αναψες να το βαλω μπροστα απο αλλα !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

εεε τωρα μ αναψες να το βαλω μπροστα απο αλλα !

Mην το βαλεις μπροστα απο αλλα.
Περιμενε τουλαχιστον λιγο να δω το It comes at night που εχει ψιλοπαρομοια υποθεση και με λιγη τυχη μπορει να ειναι ακομα καλυτερο.
Αληθεια πιστευω οτι μαλλον δε θα σου αρεσει
 
Αριστουργήματα των τελευταίων χρόνων

1. LUDLOW, οι Έλληνες στους πολέμους του άνθρακα (Λεωνίδας Βαρδαρός,71')
2. Teza (Χαϊλέ Γκερίμα,140')
3. Αθώα κόλπα (Αντρέι Γιακιμόφσκι,95')
4. Επίλογος (Αμίρ Μανόρ,96')
5. Η γη και η σκιά (Σέσαρ Ασεβέδο,97')
6. Κελί από χρυσάφι (Διέγο Κεμάδα – Δίες,102')
7. Λίβανος (Σαμιουέλ Μαόζ,92')
8. Μάθημα αποκατάστασης (Ιβάν Ι. Τβερντόβσκι,98')
9. Μηχανές (Ραχούλ Τζέιν,75')
10. Τα χείλη (Ιβάν Φουντ & Σαντιάγο Λόσα ,104')
11. Το αίμα των Σάμι (Αμάντα Κέρνελ ,2016')
12. Το βιολί (Φρανσίσκο Βάργκας,98')
13. Τσότσι (Γκάβιν Χουντ,94')


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

το ένα καλύτερο απο το άλλο..

με υπέροχα μουσικα θέματα και τα δυο.

το abouna συγκινητό, αστείο και ποιητικό, εξαιρετική χρηση χρωμάτων και πλάνων, υπέροχο τέλος.

Η Amanda Kernell, δημιουργός του Sami Blood, έχει μελετήσει κινηματογράφο στην Δανεία (Dreyer) και φαίνεται/νιώθεται μέσα απο τις εικόνες της.
η σκηνή στην λίμνη, και το ρυτιδιασμένο πρόσωπο που ανεβαίνει το βουνό...στην τελευταία σκηνή του sami blood, προκαλούν ανατριχίλα οπως και το αέρινο και απόκοσμο μουσικό θέμα.
 
Last edited:
.

οταν ο μαεστρος ξεκουραζεται... ετσι για να περνα η ωρα
φιαχνει αριστουργηματα 10/10


after_hours_5092.jpg
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Moνο που παραξεκουραστηκε και μετα μαλλον ξεχασε πως τα φτιαχνουν

η δημιουργική ζωή κάθε καλλιτέχνη είναι πεπερασμένη: υπολογίζεται σε 10 χρόνια περίπου.
ο Μότσαρτ είχε 21 κι ο Πικάσσο ίσως παραπάνω - αλλά αυτοί, ήταν "τέρατα" :worshippy:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

η δημιουργική ζωή κάθε καλλιτέχνη είναι πεπερασμένη: υπολογίζεται σε 10 χρόνια περίπου.
ο Μότσαρτ είχε 21 κι ο Πικάσσο ίσως παραπάνω - αλλά αυτοί, ήταν "τέρατα" :worshippy:

Xμμμ, δεν ξερω...
Εχεις δει Jodorowsky τελευταια?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Εχεις δει Jodorowsky τελευταια?

Οχι. Ούτε και τον πρώιμο. Aς όψεται το El Topo: άντεξα μόλις 20 λεπτά...
Αλλά α) κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του, και β) από το 1976 μέχρι το 1985 o Martin έδωσε 6 (!!) Αριστουργήματα (Ναί: και το New York, New York!). Kαι μετά, για μιά 10ετία περίπου, κινήθηκε σε αξιοπρεπή επίπεδα: ποτέ κάτω του "Καλού".
Πράγμα καθόλου λίγο σ αυτή τη δουλειά.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Οχι. Ούτε και τον πρώιμο. Aς όψεται το El Topo: άντεξα μόλις 20 λεπτά...
Αλλά α) κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του, και β) από το 1976 μέχρι το 1985 o Martin έδωσε 6 (!!) Αριστουργήματα (Ναί: και το New York, New York!). Kαι μετά, για μιά 10ετία περίπου, κινήθηκε σε αξιοπρεπή επίπεδα: ποτέ κάτω του "Καλού".
Πράγμα καθόλου λίγο σ αυτή τη δουλειά.

Μέχρι το 1995; Θες να πεις ότι δε σου άρεσε ο Λύκος;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Αλλά α) κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του, και β) από το 1976 μέχρι το 1985 o Martin έδωσε 6 (!!) Αριστουργήματα (Ναί: και το New York, New York!). Kαι μετά, για μιά 10ετία περίπου, κινήθηκε σε αξιοπρεπή επίπεδα: ποτέ κάτω του "Καλού".
Πράγμα καθόλου λίγο σ αυτή τη δουλειά.

Tοσο περιπου μου βγαινουν και μενα τα κουκια,Κωστα.
Για την ακριβεια μεχρι και το Καζινο.
20 χρονια.Μιλαμε για τεραστιο διαστημα,(και με τοσο μεγαλο αριθμο ταινιων) που ελαχιστοι πλησιαζουν....
Υ.Γ Αν ο Στελιος ανακαλυψε τωρα το After Hours,μεχρι που του κοβω και την καλημερα... :slapface:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Θες να πεις ότι δε σου άρεσε ο Λύκος;

Τον βρήκα εξαντλητικό, τουλάχιστον 45 λεπτά μεγαλύτερο απ όσο θα έπρεπε. Επίσης φαρισαϊκό: ώρες ώρες σαν να χαιρόταν τον τρόπο ζωής που ήθελε, υποτίθεται, να καταγγείλει. Επιδερμική και λαϊκίστικη προσέγγιση απο μέρους τόσο του σεναριογράφου όσο και του σκηνοθέτη -εντάξει: τις παλιές καλές μέρες το σενάριο θα το έγραφε ο Paul Schrader που σήμερα ο αντίστοιχός του είναι πολύ δυσεύρετος αλλά και πάλι θα μπορούσε να βρεί κάποιον καλύτερο. "Καθολικό" μέχρι το μεδούλι αλλά σε σημείο που οι "κακοί" της τσογλανοπαρέας πολύ σύντομα να μετατρέπονται σε καρικατούρες αφόρητα βαρετές. Και κάμποσα άλλα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Υ.Γ Αν ο Στελιος ανακαλυψε τωρα το After Hours,μεχρι που του κοβω και την καλημερα... :slapface:

μακαρι να το ανακαλυπτα τωρα !!
αλλα το καλο με μενα ειναι οτι λογω ηλικιας ξεχναω ευκολα και το απολαυσα ( σχεδον ) σαν πρωτη φορα !!
 
Raw-poster.jpeg


αίμα, σάρκα, σεξ, χαβαλέ, απενοχοποιημένος τρόμος, κανιβαλισμός, art house, weirdo pop αισθητική.
φτιαγμένοι για να αρέσει στους φάν του είδους. οι αλληγορίες είναι απλά αφορμή καθως ενδιαφέρεται περισσότερο για την απεικόνιση και την weirdo αισθητική.

ακόμα και ακραία splatter οπως το naked blood, "δικαιολογούν" την ύπαρξη τους.

A scientist taints his mother's scientific experiment with his own drug that transforms pain into a pleasurable experience. Unfortunately for the three women involved in the experiment, the drug works a little bit too well.

δεν ειναι κακή όχι όμως και πολύ καλή. προσωπικά πέρασα "ευχάριστα" την ώρα μου και την ξέχασα την επόμενη μέρα.

οι φαν του είδους ας τσεκάρουν το trouble every day
 
ηθελα να την δω και δεν το μετάνιωσα.. οπως έγραψα..
δεν ειναι κακή όχι όμως και πολύ καλή. προσωπικά πέρασα "ευχάριστα" την ώρα μου και την ξέχασα την επόμενη μέρα.

αρκετό hype με λιποθυμίες, θεατές να φεύγουν έντρομοι κτλ

αν θέλεις και κάποιο βαθμό 7-/10
 
Aυτο το πραγμα, που καποιοι βλεπουν ταινιες που ξερουν απο πριν οτι δε θα τους αρεσουν, μονο για να τις κραξουν ειναι εντελως...

[/SPOILER]

ισχυει, αλλα ειμαστε μαζοχες
και γουσταρουμε ..

:Banane0:
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

ηθελα να την δω και δεν το μετάνιωσα.. οπως έγραψα..
δεν ειναι κακή όχι όμως και πολύ καλή. προσωπικά πέρασα "ευχάριστα" την ώρα μου και την ξέχασα την επόμενη μέρα.

αρκετό hype με λιποθυμίες, θεατές να φεύγουν έντρομοι κτλ

αν θέλεις και κάποιο βαθμό 7-/10

Δεν ειχα ακουσει για το hype που λες, αλλα δε φταιει καθολου η ταινια για αυτο. Αν καποιος πηγαινει να δει ταινια του συγκεκριμενου ειδους, η οποια ασχολειται με κανιβαλισμο και λιποθυμαει, δεν του φταιει η ταινια, αλλα το μυαλο του που τον επεισε να κατσει να τη δει χωρις να τη σηκωνει το στομαχι του.
Το ιδιο ισχυει και για οποιον αρεσκεται σε Οζου, Απιταψου, αισθαντικa πλανα και ουμανιστικα μηνυματα, αλλα καθεται να τη δει (γνωριζοντας εκ των προτερων το περιεχομενο της) και μετα την κραζει. Και οι μεν και οι δε μοιαζουν με τους μοναχους των Monty Pythons.

Παντως αν μη τι αλλο χαιρομαι για την κριτικη σου. Μπορει να το εκανες για τη λαθος ταινια, αλλα τουλαχιστον διαχωρισες τη θεση σου απο την επισημη γραμμη των κριτικων για μια ταινια. Ευγε!

ισχυει, αλλα ειμαστε μαζοχες
και γουσταρουμε ..

:Banane0:

Τουλαχιστον εσυ το παραδεχεσαι και μπραβο σου!
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δεν ειχα ακουσει για το hype που λες, αλλα δε φταιει καθολου η ταινια για αυτο. Αν καποιος πηγαινει να δει ταινια του συγκεκριμενου ειδους, η οποια ασχολειται με κανιβαλισμο και λιποθυμαει, δεν του φταιει η ταινια, αλλα το μυαλο του που τον επεισε να κατσει να τη δει χωρις να τη σηκωνει το στομαχι του.
Το ιδιο ισχυει και για οποιον αρεσκεται σε Οζου, Απιταψου, αισθαντικa πλανα και ουμανιστικα μηνυματα, αλλα καθεται να τη δει (γνωριζοντας εκ των προτερων το περιεχομενο της) και μετα την κραζει. Και οι μεν και οι δε μοιαζουν με τους μοναχους των Monty Pythons.

Παντως αν μη τι αλλο χαιρομαι για την κριτικη σου. Μπορει να το εκανες για τη λαθος ταινια, αλλα τουλαχιστον διαχωρισες τη θεση σου απο την επισημη γραμμη των κριτικων για μια ταινια. Ευγε!

αν δεν ενημερωνεσε τι να κάνουμε; στις κάννες ειχε γίνει χαμός και όχι μόνο εκεί.
φυσικά και δεν φταίει η ταινια και η δημιουργός.. την δουλεία της έκανε και μάλιστα αξιοπρεπέστατα.

προσωπικά δεν με σοκάρει καθόλου η βία αυτή..
αν θέλεις να δείς κάτι για γερά στομάχια δεν θα το βρείς στην μυθοπλασία horror αλλα δίπλα σου πχ Darwin's Nightmare

άρε γάλεν, ακόμα πιστεύεις οτι υπάρχει μια επίσημη παγκόσμια γραμμή κριτικών... και ειδικότερα για αυτές τις ταινίες..

αν θέλεις να σε ενημερώσω για το πως δουλεύει απο μέσα το συστημα, ευχαρίστως, καθως έχω φίλους/γνωστούς, κριτικούς, στην διανομή, σε φεστιβάλ (πηγαίνουν απο Καννες μέχρι L.A.) αλλα και δημιουργούς. αν θέλεις θα στα πούν και οι ίδιοι για να μην θεωρείς οτι ειναι δική μου θεωρία.

και για να παμε στην ταινία, μιά χαρά ειναι η σημαιολογία της, για μια κοινωνία που καννιβαλίζετε, ομως η επιμονή της να το υπερτονίζει δείχνοντας το σε κάθε ευκαιρία με graphic violence, ειναι αυτό που (για μένα) τελικά αποδυναμώνει το αποτέλεσμα.

το οτι φεύγει το κοινο απο την αίθουσα, κτλ δείχνει μια κινηματογραφική ανωριμότητα, (πως αντιμετωπίζει την βία/graphic violence)
φυσικά υπάρχουν και ευαίσθητοι (για τον οποιοδήποτε λόγο) που λιποθυμούν μόλις αντικρύσουν αίμα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτίνεις μια τέτοια ταινία.

ένας απο του λόγους που μου αρέσει ο Όζου, ειναι γιατί με τον πιο κομψό τρόπο, χωρίς σταγόνα άιματος και "βίας" μιλάει για τα πιό δύσκολα θέματα, για την "βία" που έχουμε στην καθημερινότητα μας.



χαχαχα όχι βεβαια σημαιολογία αλλα σημειολογία ή σημειωτική
:p
 
Last edited by a moderator:
-Καλα κανεις και σου αρεσει ο Οζου και ο Απιταψου, δε σε κατηγορησε κανεις. Οταν ομως εχεις αποδεχτει την "χωρις σταγονα αιμα" προσεγγιση και αισθητικη του και απορριπτεις ταυτοχρονα τον αντιθετο δρομο λες και ο ενας ειναι σωστος και ο αλλος λαθος, τοτε κανεις κακο στον εαυτο σου να καθεσαι να παρακολουθεις "ακομψα" θεαματα, ή τελος παντων ταινιες που δεν ακολουθουν τον κομψο κατ'εσε τροπο. Σε εμενα προσωπικα αρεσουν και οι δυο προσεγγισεις και δε θα κατηγορησω ποτε καποιον για την επιλογη του. Γι'αυτο και εκτιμω περισσοτερο καλλιτεχνες που μπορουν να εκφραστουν και με τους δυο τροπους, οπως ας πουμε ο Λυντς που αμα λαχει θα σου δειξει μερικα κομμενα αυτια, αλλα αν του γουσταρει θα κανει ενα (εξισου καλο) Straight story. Ποιος ο λογος να προτιμας τους κομψους (κατ'εσε) και ενιοτε αποστειρωμενους (κατ'εμε), αλλα να βλεπεις και πραγματα που εκ των προτερων ξερουμε οτι θα τα κραξεις (λιγο ή πολυ)?

Τωρα ομως ανοιγεις και αλλα θεματα οποτε..
-Ως προς τους κριτικους, αν αισθανεσαι καλυτερα πες το μεσο ορο των κριτικων προς μια ταινια, ή μεση αντιμετωπιση τους προς αυτην. Το Raw εχει 80κατι στο metacritic, οποτε νομιζω οτι καταλαβαινομαστε. Δε μιλησα για τιποτα παγκοσμιες συνομωσιες ουτε ειπα οτι μας ψεκαζουν ή κατι τετοιο, οποτε μην το παμε προς τα κει. Ειπα απλα οτι διαφοροποιηθηκες απο αυτο το μεσο ορο και αυτο ειναι καλο! (αν και σε λαθος ταινια):p
Ουτε ενα καλο λογο δε μπορουμε να πουμε πια. Δε σε ειπα και καμπουρη.

-Ως προς τους φιλους/γνωστους στο χωρο του σινεμα, εχω κι εγω αρκετους και εχω μια ιδεα πως δουλευουν τα πραγματα. Οποτε φχαριστω για την προταση αλλα δεν θα παρω αλλους. Θα μου πεσουν βαριοι.