Φακοί Sony e-mount

Re: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Ο 2.8 θα μετατοπίζει το κέντρο βάρους σίγουρα πιο μπροστά, σε σχέση με τον 4. Άσε που στην τιμή του παίρνεις 2 φακούς στα 4
 
Re: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Α,ναι 162 ολόκληρα γραμμάρια είναι η διαφορά. :bang:
Το κέντρο βάρους είναι πιο πίσω στον GM, οπότε ουσιαστικά μιλάμε για καλύτερο ζύγισμα στο χέρι.
Σε προέκταση πηγαίνει προς τα 16mm. Κλειστός είναι στα 35mm.
Όλα τα επιχειρήματα υπέρ του f/4 δικαιολογίες είναι. Tα λεφτά είναι το θέμα, κακά τα ψέμματα.
 
Re: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

*προφανώς τα χρήματα είναι βασικός λόγος, αλλιώς δεν θα μιλούσαμε και για την Α7, αλλά για την Α9, την Leica, κλπ
 
Re: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Ο μοναδικός λόγος θα έλεγα ότι είναι o χρηματικός στην επιλογή του f/4 έναντι του GM.
Τα υπόλοιπα επιχειρήματα υπέρ του f/4 του τύπου «έλα μωρέ, δεν πειράζει, θα ανεβάζω ένα στοπ το iso» είναι απλά για να πείσουμε τον εαυτό μας ότι δεν χάνουμε κάτι ιδιαίτερο που δεν παίρνουμε τον 2.8GM.

Υπάρχουν κάπου πληροφορίες για το πόσο εκτείνονται και που περίπου είναι το κέντρο βάρους ?

Πιο λίγο εκτείνεται ο GM (1,34εκ έναντι 1,65εκ του f/4).
 
Απάντηση: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

Το θέμα είναι αν η διπλάσια τιμη του GM δίνει και "διπλάσια" απόδοση..
Είναι δυο φορές καλύτερος απο τον Zeiss;

https://www.dxomark.com/Lenses/Comp...F4-ZA-OSS-on-Sony-A7R-II__1856_1035_1467_1035

Το είδος του φακού, ευρυγώνιος για αρχιτεκτονικά, τοπία κλπ, με κλειστά διαφράγματτα συνήθως δουλεύεται, και εκεί οι διαφορές ειναι πιο ασαφείς.
Όσο πλησιάζει προς τα 35mm χάνει σαφώς ο Zeiss σύμφωνοι.
 
Re: Απάντηση: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

16-28mm είναι ουσιαστικά ο f/4.
Και η χρήση του περιορίζεται στο τέλος μόνο για τοπία σε κλειστά διαφράγματα.

Με τον GM έχεις άριστη ποιότητα 16-35, μπορεί να καλύψει και την ανάγκη ξεχωριστού 35άρη.
Και το 2,8 επιτρέπει δημιουργικές λήψεις και γενική χρήση πέρα από αυστηρά για τοπίο.

Διπλάσια χρηστικότητα, διπλάσιο vfm. Με ποιότητα κορυφαία που μένει στον χρόνο και για τα σημερινά και για μελλονικά υψηλής ανάλυσης σώματα. Μια χαρά τα αξίζει τα λεφτά του.

Στον αντίλογο, τα πολλά λεφτά ενός GM καλύτερα να τα δώσει κάποιος για τον 24-70/2.8GM, να τον χαίρεται καθημερινά, και για το ευρυγώνιο να επιλέξει 12-24/4, ο οποίος έκανε την έκπληξη με την ποιότητά του κοντράροντας ακόμη και τον εξαιρετικό Loxia 21/2.8, συν το εντυπωσιακό εύρος που ξεκινά από τα 12mm.
 
Re: Απάντηση: Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III

16-28mm είναι ουσιαστικά ο f/4.
Και η χρήση του περιορίζεται στο τέλος μόνο για τοπία σε κλειστά διαφράγματα.

Με τον GM έχεις άριστη ποιότητα 16-35, μπορεί να καλύψει και την ανάγκη ξεχωριστού 35άρη.
Και το 2,8 επιτρέπει δημιουργικές λήψεις και γενική χρήση πέρα από αυστηρά για τοπίο.

Διπλάσια χρηστικότητα, διπλάσιο vfm. Με ποιότητα κορυφαία που μένει στον χρόνο και για τα σημερινά και για μελλονικά υψηλής ανάλυσης σώματα. Μια χαρά τα αξίζει τα λεφτά του.

Στον αντίλογο, τα πολλά λεφτά ενός GM καλύτερα να τα δώσει κάποιος για τον 24-70/2.8GM, να τον χαίρεται καθημερινά, και για το ευρυγώνιο να επιλέξει 12-24/4, ο οποίος έκανε την έκπληξη με την ποιότητά του κοντράροντας ακόμη και τον εξαιρετικό Loxia 21/2.8, συν το εντυπωσιακό εύρος που ξεκινά από τα 12mm.

απολύτως σωστή πρόταση.
 
Μιας και περιμενω την Α7ΙΙΙ ας μπω και εγω στο παιχνιδι των φακων :idea:
Μεχρι στιγμης εχω
16-35 F4
55 F1.8
70-200 F4

Δοκιμασα με την Α6000 που εχω τωρα τον 85αρη φ1.8 και μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα στο φλουταρισμα. Ο Zeiss F1.8 ειχε λιγο καλυτερα χρωματα. Ο _tso_ ειχε παλια την αποψη να δωσω τον 16-35 F4 και τον 55F1.8 και να αγορασω τον 24-70 Φ2.8 μιας και μπορει ανετα να τους αντικαταστησει... Βεβαια για πολλους θεωρειται διαμαντι ο 55 F1.8 και δε τον αλλαζουν με τιποτα...Ερχονται και οι Sigma (με τεραστιο μεγεθος βεβαια..)

Κυριως πορτρετο μου αρεσει και οκ, μερικα τοπια...

Για να ακουσω γνωμες...

Να πουλησω τα παντα και να παμε σε 24-70 F2.8 και 85αρη F1.8? Ισως και ενα Laowa 15mm F2 για τοπιο?
Υπαρχει και ο νεος all around 24-105F4...
Λεφτα για τα παντα δεν υπαρχουν δυστηχως...
 
Αφού θες γνώμες, αυτό που σκέφτεσαι δεν θα το έκανα ούτε για πλάκα. Μια χαρά φακούς έχεις, και καλύπτεις όλα τα εστιακα μήκη(σχεδον) άψογα.
Άσε που με τον 55αρη η μηχανή είναι πολύ κόμπακτ και μπορείς να βγαίνεις μόνο με αυτόν σε ένα τσαντάκι αν δε θες να κουβαλάς πολλά πολλά.

Θα πάρεις δλδ τον 24-70 που είναι τεράστιος κ βαρύς να τον κάνεις τι? Θα χάσεις τα ευρυγωνια και τα τέλε που εχεις τωρα για ποιο λογο? Έχεις κακή απόδοση με αυτούς? Σε καμμία περίπτωση. Και με τον 70 200 πολύ ωραία πορτραίτα βγάζεις. Μπορείς να πηγαίνεις και στα 130mm θα έχεις πολύ ωραίο φλουταρισμα. Και ο 55αρης επισης μια χαρα πορτραίτα βγάζει μην ξεχνάς και το crop mode τα megapixel είναι πολλά.
Προσωπικά τέτοιους φακούς τύπου 24 70 2.8 κλπ τους θεωρώ αυστηρά μόνο για επαγγελματίες (βάρος-ογκος-κοστος)

Τέλος πάντων, αυτή είναι η δικιά μου άποψη, αλλά η δική σου μετράει περισσότερο αφού εσύ ξέρεις τι χρειάζεσαι αλλά και εσύ πληρώνεις!

Στάλθηκε από το Samsung Note 8 μου
 
Re: Απάντηση: Φακοί e-mount

Διαμαντάκι εξακολουθεί να είναι ο 55/1.8, αλλά κρινόμενος με βάση το μικρό του μέγεθος.
Ο FE50/1.4, ο Voigtlaender 65/2apo, o επερχόμενος 50/1.4 Sigma art σε e-mount, όλοι προσφέρουν πολύ καλύτερη ποιότητα.
Σε χρώμα και γράψιμο και ο Loxia 50/2 είναι ανώτερος.
Στο τέλος τι μένει στον 55 ως ουσιαστικό ατού; Το μικρό του μέγεθος, σε συνδυασμό και με την ύπαρξη AF και μάλιστα αθόρυβου.
Από θέμα οπτικής ποιότητας όμως δεν είναι κορυφή.
Ακόμη και ο 24-70/2.8GM είναι αισθητά καλύτερος στα 55mm σε σύγκριση Α/Β που έκανα.

Με βάση την τελευταία διαπίστωση συμφώνησα παλιότερα με την ιδέα του emperorgr που μου έθεσε σε πμ να δώσει τα πάντα και να πάρει 24-70/2.8GM και να περιμένει τη μελλοντική τότε α7ΙΙΙ. Τουλάχιστον στο σώμα επιβεβαιώθηκε ότι άξιζε η αναμονή.

Ναι, κι εγώ της ίδιας λογικής ήμουν πάντα για τους 24-70/2.8. Βάρος-όγκος-κόστος καθαρά για επαγγελματίες. Χρησιμοποιώντας όμως τον GM άλλαξα γνώμη.
1) Καταρχήν ο όγκος δεν είναι τραγικός. Αρκεί να μην κρεμάς τη μηχανή από το λαιμό. Αλλιώς μια χαρά βολεύεται σε μικρό τσαντάκι.
2) Εξάλλου θα έχεις μόνο έναν φακό στο τσαντάκι, 24-35-50mm με ποιότητα prime και καλύτερη, και με δυνατότητα 70/2.8.
3) Βάρος στο τσαντάκι ίδιο με το να είχες πολλαπλούς φακούς και τη μανούρα του βάλε-βγάλε.
4) Ζύγισμα καλύτερο στο χέρι κατά τη χρήση και πιο σταθερές λήψεις.
5) Κόστος αγοράς υψηλό, αλλά δικαιολογείται από την ποιότητα. Αφού καταφέρνει να ξεπερνά τον ήδη πολύ καλό 55/1.8, φαντάσου για τι ποιότητα μιλάμε.
6) 35-105 σε aps-c, με ποιότητα που ξεπερνά όλους τους aps-c e-mount ζουμ. Δεν λέει να ξεκολλήσει από την α6500 μου τελευταία!

Για τον 16-35/4 έγραψα πιο πίσω την άποψή μου. Δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από τον 12-24, που πλέον θεωρώ καλύτερη επιλογή.
Και αν τελικά αγοραστεί ο 24-70/2.8GM, ένας λόγος παραπάνω υπέρ του 12-24, αφού τα 24mm του GM είναι πολύ πολύ καλά, κι έτσι έχει ακόμη περισσότερο νόημα η υπερευρυγώνια κάλυψη του 12-24, παρά τα 24-35 του 16-35/4, που ούτως ή άλλως δεν είναι και πολύ καλής ποιότητας.

O 70-200/4 είναι ουσιαστικά ένας τυπικά καλός 135άρης f/4, με δυνατότητα να ανεβοκατέβει προς τα 70 και προς τα 200.
Απέχει πολύ σε όλους τους τομείς, οπτικής ποιότητας, βάρους, όγκου κτλ από τον Batis 135/2.8.
Τον τελευταίο τον αναφέρω γιατί από τον Φλεβάρη έπεσε κατά 500 ευρώ η τιμή του, και αποτελεί πλέον πολύ καλή πρόταση.
Η μείωση της τιμής καθόλου τυχαία έγινε την ίδια μέρα που ανακοινώθηκε από τη Sigma η έκδοση των art σε e-mount.
O 135/1.8 art έχει εξαιρετική απόδοση και από τέρμα ανοιχτός. Μιλάμε για 1.8! Μέρα με τη νύχτα με τον FE70-200/4.
Κι εδώ, ξεκινώντας με βάση την ύπαρξη του 24-70/2.8GM, περισσότερο νόημα και απείρως καλύτερη ποιότητα θα προσφέρει ένας 135άρης σταθερός από τον 70-200/4.

Η πρότασή μου επομένως είναι αγορά με αυτή τη σειρά:
1) 24-70/2.8GM
2) 135άρη, είτε art 1.8, είτε Batis 2.8, είτε FE 1.8 όταν βγει.
3) FE12-24/4

Αλλά και μόνο στο (1) να μείνεις, φτάνει. Ένας φακός και τέλος.
 
Καλά τα λες Tzo, εγω τουλάχιστον προβληματίστηκα για την πιθανότητα να στραφώ προς τον 24-70 2.8. Να είχαμε και τα χρήματα..
 
Σας ευχαριστω παιδια για τις αποψεις σας...Νομιζω αυτη την στιγμη θα στραφω να πουλησω 16-35 F4 και 70-200F4 και να κρατησω τον 55 F1.8 με την Α7ΙΙΙ...Θα περιμενω και τον Tamron 28-75F2.8, αν εχει την ποιοτητα και την μιση τιμη του GM τελεια...αν οχι, εχοντας τα $ στην τσεπη βλεπω τι κανω
 
Θα πρότεινα στην αρχή να κρατήσεις τους φακούς σου και να δεις μόνος σου πώς συμπεριφέρονται πάνω στην Α7 ΙΙΙ. Μετά να περιμένεις να έλθουν στην αγορά οι SIGMA ART,
 
Στις μεταπωλήσεις θα χάσεις αρκετά μη το κάνεις. Όσο για τους Sigma περίμενε να βγάλει σε αυθεντικό FE και όχι με αντάπτορα.
Εύχομαι όταν και αν το κάνει να παίζουν όπως η μαμίσιοι της Sony και όχι με εκπτώσεις στην εστίαση και στα λοιπά καλούδια που σου προσφέρει μια A7 III.
.. απολαμβάνω τον 24-70mm GM πάνω στις κάμερες μου, τρελαίνομαι όταν ξυρίζει κόντρα.:music-smiley-005:
 
Σας ευχαριστω παιδια για τις αποψεις σας...Νομιζω αυτη την στιγμη θα στραφω να πουλησω 16-35 F4 και 70-200F4 και να κρατησω τον 55 F1.8 με την Α7ΙΙΙ...Θα περιμενω και τον Tamron 28-75F2.8, αν εχει την ποιοτητα και την μιση τιμη του GM τελεια...αν οχι, εχοντας τα $ στην τσεπη βλεπω τι κανω

Κρατώντας τον 55/1.8, αντί του Τamron 28-75/2.8 μπορείς να πας σε σύστημα 3 σταθερών διατηρώντας πολύ υψηλό βαθμό φορητότητας:
FE28/2 - FE55/1.8 - Batis 135/2.8

Αν έχεις υψηλές απαιτήσεις ποιότητας στο ευρυγώνιο, αντί FE28/2 παίρνεις τον νέο Loxia 25/2.4.
 
Θα πρότεινα στην αρχή να κρατήσεις τους φακούς σου και να δεις μόνος σου πώς συμπεριφέρονται πάνω στην Α7 ΙΙΙ

Προφανως και θα περιμενω πρωτα, δεν πουλιουνται οι φακοι σε μια μερα...

Στις μεταπωλήσεις θα χάσεις αρκετά μη το κάνεις

Πρωτα θα φυγουν οι φακοι σε μια ικανοποιητικη τιμη και μετα θα γινουν οι επομενες αγορες :-)

Κρατώντας τον 55/1.8, αντί του Τamron 28-75/2.8 μπορείς να πας σε σύστημα 3 σταθερών διατηρώντας πολύ υψηλό βαθμό φορητότητας:
FE28/2 - FE55/1.8 - Batis 135/2.8. Αν έχεις υψηλές απαιτήσεις ποιότητας στο ευρυγώνιο, αντί FE28/2 παίρνεις τον νέο Loxia 25/2.4.

Για αρχη σκεφτομουν να πουλησω πρωτα τους 2 φακους zoom και να κρατησω τον 55f1.8...Οταν θα φυγουν και εχοντας τα χρηματα στην τσεπη να πως θα το παιξω...
 
Πριν 4 μηνες περιπου αγορασα μια sony A7 μεταχειρισμένη -η πρώτη μου full frame- με σκοπό να αξιοποιήσω μια σειρά απο παλιούς manual φακούς που έχω για την εστιακή την οποία φτιάχτηκαν. Το προηγούμενο διάστημα τους δούλευα πάνω σε μια olympus em10 ii στην οποία μπορεί να βόλευε εξαιρετικά η σταθεροποίηση αλλά κατέληξε να "μπερδεύεται" η ματιά μου πριν να αποφασίσω για ενα κάδρο καθώς διπλασίαζε την εστιακή. Ηρθε η ώρα λοιπόν να βάλω το χέρι αρκετά βαθύτερα στην τσέπη και να αποκτήσω και εναν native φακο για αυτήν. Η λογική οδηγεί στον 24-105/4 καθως εκεί κυμαίνονται το 90% των πλάνων μου αν και η τιμή του είναι υψηλή για τα δικά μου δεδομένα. Πως την κρίνετε σαν επιλογή και εαν υπάρχει αλλη πρόταση προς το οικονομικότερο φυσικά όπως και για το εύρος 16-35 σε επόμενη φάση...
 
Ασφαλής η επιλογή του FE24-105/4, αλλά κακό timing για αγορά, αφού είναι καινούριος φακός και πληρώνεις πλήρη τιμή στα 1350.