Φωτογραφία "δρόμου"

Re: Street Photography

13185980193_6dbd09ee14_c.jpg

ωραια ατμοσφαιρα .
 
Re: Street Photography

Πράκτωρ νομίζω πρέπει να προσέξεις λίγο το ISO σου, αδικεί τη φωτογραφία!

ναι, και να φανταστείς ότι έχω κάνει επεξεργασία με noise reduction στο pc.
Το iso ήταν 6400 (f3.2 , 1/20). Απλά είμαι νέος με την μηχανή και δεν την έχω μάθει ακόμα.
Δηλαδή δεν ξέρω ακόμα ποιο είναι το όριο για τον (πολύ) θόρυβο και από τι ταχύτητα και κάτω στο κλείστρο αρχίζουν να βγαίνουν κουνημένες με το δικό μου χέρι.
Δυστυχώς ακόμα ντρέπομαι να παίρνω πολλές φωτό με διάφορες ρυθμίσεις σε στιγμές όπως την παραπάνω. Π.χ. στην συγκεκριμένη φωτό άναβε το κόκκινο φωτάκι τησ εστίασης και θα ενοχλούσε τον κόσμο αν γινόταν πολλές φορές.

Η μηχανή είναι η Canon EOS M και ο φακός ο Canon EF-M 22mm f/2 STM
 
Re: Street Photography

ωραια ατμοσφαιρα .

ναι, είναι ένα από τα μέρη που μου αρέσουν.

Ατμόσφαιρα πίνω μπάφους αλλά δεν παίζω pro :ernaehrung004:

Χεχε, έχει και τέτοια αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο τέτοια. :)
 
Re: Street Photography

ναι, και να φανταστείς ότι έχω κάνει επεξεργασία με noise reduction στο pc.
Το iso ήταν 6400 (f3.2 , 1/20). Απλά είμαι νέος με την μηχανή και δεν την έχω μάθει ακόμα.
Δηλαδή δεν ξέρω ακόμα ποιο είναι το όριο για τον (πολύ) θόρυβο και από τι ταχύτητα και κάτω στο κλείστρο αρχίζουν να βγαίνουν κουνημένες με το δικό μου χέρι.
Δυστυχώς ακόμα ντρέπομαι να παίρνω πολλές φωτό με διάφορες ρυθμίσεις σε στιγμές όπως την παραπάνω. Π.χ. στην συγκεκριμένη φωτό άναβε το κόκκινο φωτάκι τησ εστίασης και θα ενοχλούσε τον κόσμο αν γινόταν πολλές φορές.

Η μηχανή είναι η Canon EOS M και ο φακός ο Canon EF-M 22mm f/2 STM

To "όριο" είναι το ISO3200 .. δεν αξίζει να ανεβείς παραπάνω, καλύτερα βγάλε λίγο σκοτεινή (στην οθόνη) λήψη.

Αλλα δεν είναι το ISO που σου βγάζει τον θόρυβο αλλά η μικρή έκθεση ( χρονος & διάφραγμα .. το ISO δεν είναι παράγοντας της έκθεσης ..) σε σχέση με τον φωτισμό. Και αφού μάλλον δεν μπορούσες να τραβήξεις σε μικρότερη ταχύτητα ισως μπορούσες να ανοίξεις λιγο το διάφραγμα (εξαρτάται τι βάθος πεδίου ήθελες ..)

Στη συγκεκριμένη φαίνεται οτι με ίδια ταχύτητα-διάφραγμα το καλύτερο θα ήταν να τραβούσες σε ISO3200 - θα είχες λιγότερα καψίματα.

Ειδικά για δύσκολες λήψεις (σαν τις νυχτερινές) βάλε στο πρόγραμμα την ληψη σε RAW και επίσης πολύ χρήσιμο είναι να περάσεις και το Magic Lantern θα σου λύσει τα χέρια .. αν διαβάσει ο Sent θα μας πεί περισσότερα ..
 
Last edited:
Re: Street Photography

Μια χαρά είναι, αλλά σε μερικές θα ήθελα πιο ανοιχτό κάδρο γιατί έχεις κόψει πόδια κ.λ.π.
 
Re: Street Photography

Μια χαρά είναι, αλλά σε μερικές θα ήθελα πιο ανοιχτό κάδρο γιατί έχεις κόψει πόδια κ.λ.π.

Σε ευχαριστω για το σχολιο. Εχω και με πιο ανοιχτα καδρα, αλλα επειδη γινοτανε χαμος απο κοσμο, δεν μπορουσα να "απομονωσω" ευκολα το θεμα μου. Επισης, σε καποιες για κακη μου τυχη, πετυχαινα την καλυτερη εκφραση/στιγμη, αλλα χωρις το βελτιστο καδρο και μετα πηγαινα να την ξαναβγαλω με καλυτερο καδρο, αλλα ηταν αργα. Ενταξει, ελπιζω σιγα σιγα αυτα με την εμπειρια να βελτιωθουν.

Το αλλο που με απασχολει για να βελτιωθω, ειναι αν υστερω κυριως σε θεματολογια ή σε καδρο απο την αποψη γεωμετριας, γραμμων, σκιων κτλπ.

Και το αλλο που με προβληματιζει, ειναι αν καποιες απο τις φωτογραφιες θα μπορουσαν να θεωρηθουν προσβλητικες προς τα ατομα που απεικονιζουν.
 
Re: Street Photography

Και το αλλο που με προβληματιζει, ειναι αν καποιες απο τις φωτογραφιες θα μπορουσαν να θεωρηθουν προσβλητικες προς τα ατομα που απεικονιζουν.

μην φωτογραφίζεις γυναίκες πισώπλατα εκτός αν έχεις την άδειά τους. μπορεί να συνοδεύονται, σου μιλώ εκ πείρας.

Γενικά καλό θα ήταν να παίρνεις την άδεια του κόσμου πριν τον φωτογραφίσεις, ειδικά στα πορτραίτα εκτός αν έχεις κανα τηλεφακό νααα με το συμπάθειο οπότε δεν σε παίρνει χαμπάρι κανείς.
 
Re: Street Photography

μην φωτογραφίζεις γυναίκες πισώπλατα εκτός αν έχεις την άδειά τους. μπορεί να συνοδεύονται, σου μιλώ εκ πείρας.

Γενικά καλό θα ήταν να παίρνεις την άδεια του κόσμου πριν τον φωτογραφίσεις, ειδικά στα πορτραίτα εκτός αν έχεις κανα τηλεφακό νααα με το συμπάθειο οπότε δεν σε παίρνει χαμπάρι κανείς.

Υπαρχει ενας κινδυνος, αλλα με αρθρωτη οθονη αφης, δυσκολα καταλαβαινει καποιος οτι τον βγαζεις. Το ειπα πιο πολυ με την εννοια οτι αν εβλεπαν αυτοι που τραβηξα τις φωτογραφιες τους, αν θα μου ελεγαν " Πώς με εβγαλες ετσι ρε?"
 
Re: Street Photography

Αν σε ρωτήσουν :
"γιατί με ανέβασες στο Internet χωρίς να με ρωτήσεις ;"
έχεις απάντηση ;
Είναι ένα θέμα που εγώ δεν έχω βρει απάντηση
 
Re: Street Photography

Αν σε ρωτήσουν :
"γιατί με ανέβασες στο Internet χωρίς να με ρωτήσεις ;"
έχεις απάντηση ;
Είναι ένα θέμα που εγώ δεν έχω βρει απάντηση

Περαν του να τους εξηγησω οτι υπαρχει ενα ειδος φωτογραφιας, που λεγεται φωτογραφια δρομου, εχει να κανει με τη ζωη στην πολη και πολλες φορες περιλαμβανει πορτραιτα ανθρωπων, και οτι υπαρχει ενας στενος κυκλος ατομων που ενδιαφερεται να τις δει για καλλιτεχνικους λογους, δεν μου ερχεται αυτη τη στιγμη κατι αλλο.
 
Re: Street Photography

To "πρόβλημα" μου (σε εισαγωγικά πάντα μην υπάρχει παρεξηγηση) με σχεδον όλες αυτές είναι ότι είναι στα δικά μου μάτια απλά τυχαία κλικ στο δρόμο και όχι φωτογραφία δρόμου. Για μένα η φωτογραφία δρόμου εχει μέσα σκηνοθεσία προυποθέτει ότι ο φωτογράφος έχει δει την σκηνή πριν πατήσει το κλικ. Εξαίρεση τα πορτρέτα δρομου οπου και εκεί το κάδρο και ο "πρωταγωνιστής" πρέπει να δένουν

Θεωρητική πάντα η προσέγγιση μια και δεν έχω καταφέρει να πετύχω τέτοιο συνδιασμό. Απλά τι μ'αρεσει
 
Re: Street Photography

To "πρόβλημα" μου (σε εισαγωγικά πάντα μην υπάρχει παρεξηγηση) με σχεδον όλες αυτές είναι ότι είναι στα δικά μου μάτια απλά τυχαία κλικ στο δρόμο και όχι φωτογραφία δρόμου. Για μένα η φωτογραφία δρόμου εχει μέσα σκηνοθεσία προυποθέτει ότι ο φωτογράφος έχει δει την σκηνή πριν πατήσει το κλικ. Εξαίρεση τα πορτρέτα δρομου οπου και εκεί το κάδρο και ο "πρωταγωνιστής" πρέπει να δένουν

Θεωρητική πάντα η προσέγγιση μια και δεν έχω καταφέρει να πετύχω τέτοιο συνδιασμό. Απλά τι μ'αρεσει

Σε ευχαριστω για το σχολιο. Δεν διαφωνω, για να πετυχεις αυτο που λες, εκτος απο διαφορες αλλες δυσκολιες, πρεπει να βγεις για φωτογραφια δρομου πολυ στοχευμενα, να ακολουθεις τα θεματα σου μεχρι να πετυχεις την καταλληλη σκηνη κτλπ. Σε αντιθεση, αυτο που κανω εγω συνηθως ειναι πιο πολυ βολτα (αρκετες φορες οχι μονος μου), σε συνδυασμο με φωτογραφια.

Για την ιστορια, σχετικα με το αν ηταν τυχαιο κλικ ή ειδα τη σκηνη, να πω μερικα πραγματα γι' αυτες που ανεβασα. Οχι για να δικαιολογηθω, ετσι κουβεντα να γινεται σε περιπτωση που ενδιαφερουν καποιον.

1) Εδω ειχα δει αυτο το "τριο" να ερχεται απο καποια αποσταση και ειχα φτιαξει το καδρο, περιμενοντας να περασουν για να κανω το κλικ. Ηθελα να τους ευθυγραμμισω με τις τρεις πορτες απο πισω, προσπαθωντας να δημιουργησω κατι ενδιαφερον, αλλα δεν μου βγηκε.

2) Στο ιδιο περιπου σημειο, τυχαιο κλικ

3) Τον ακολουθησα για λιγο τον κυριο, μεχρι να κοιταξει πισω και να τον βγαλω προφιλ (δεν ηθελα να τον προσπερασω), του εκοψα το κεφαλι λιγο βεβαια.

4) Ψιλοτυχαιο κλικ, ηταν μπροστα μου για καποια ωρα η κοπελα και λεω, ας τη βγαλω.

5) Εδω τραβηξα μερικες, τιποτα ιδιαιτερο, αλλα σε αυτην που μου αρεσε περισσοτερο απο τις αλλες, του εφαγα τα ποδια λιγο.

6) Τυχαιο, περνουσε μπροστα μου και τον εβγαλα

7) Ψιλοαδιαφορο θεμα, εκανα μια αποπειρα να δημιουργησω μια γεωμετρια, αλλα δεν λεει και πολλα

8) Τις δυο κοπελες αριστερα πηγαινα αρχικα να βγαλω εδω, ειδα και την τριτη να ερχεται και ειπα να τις συγχρονισω στην ιδια ευθεια. Εκοψα το σκυλο βεβαια, που ουτε θυμαμαι τι σκυλος ηταν