Φωτογραφιες Κεφαλων Πικαπ

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν 'χαρακτήρες', ή πάντρεμα αυτών που αρέσκονται από κάποια 'ώτα'
Σαφως και υπαρχουν χαρακτηρες και σαφως καποιος θα προτιμησει τον Α ή τον Β χαρακτηρα. Για να ξερεις ομως ακριβως τι χαρακτηρα εχει ο ενας ή ο αλλος συνδυασμος , απαιτουνται οι σωστες ρυθμισεις .
 
Ειτε συμφωνησετε ειτε οχι ..... :ROFLMAO: , οι καλοι συνδυασμοι και οι σωστες ρυθμισεις ειναι εκ των ων ουκ ανευ .
Πάντως σ' ένα έντυπο περιοδικό τεύχος Νοεμβρίου που δεν έχω μαζί μου, γνωστός φανατικός αναλογικάριος γράφει (μπορείτε να το δείτε) , ότι ακόμα και να εφαρμοστούν κάποιοι τύποι που κυκλοφορούν στον ίντερνετ, υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις καλό ήχο ...κατά λέξη.
Βοηθήματα που ακολουθώ είναι έντυπα όπως ο ήχος και το Hi Fi knews ,Hi Fi World απ' τα early 80s που φυσικά αρχειοθετώ.
Και τα δύο πρώτα όμως κάποια χρόνια περιόρισαν την ύλη αναφορικά με τα πικάπ,ενώ το τρίτο φανατικά υποστήριζε με μηνιαία ύλη τα αναλογικά..είχε προβλέψει απ' τα μέσα 90ς την επιστροφή του βινυλίου..
Είχε και έχει ένθετα με επιστολές αναγνωστών, tweaking και για άλλη μια φορά θα το πω ότι η φρενίτιδα με το Garrard ξεκίνησε από αυτό με δημοσιεύσεις κατασκευής πλύνθων.

Το πρώτο τεύχος ξεκίνησε το 1992 , ιστορικό τεύχος,το αγόρασα στην Κοπεγχάγη και αυτό που μου έκανε και κάνει εντύπωση είναι η Ρότα που ακολουθεί τόσα χρόνια και που αφορά το κόστος απόκτησης ενός συστήματος.

Κάποιοι γελούσαν όταν στα 'Hi Fi World Favourites' περιελάμβανε κεφαλές όπως τις AT95 , Denon 103 που όλα σχεδόν τα υπόλοιπα έντυπα τα είχαν στην απ' έξω ( δεν είχε την v 15).
Το ίδιο έκανε και το έντυπο που έγραψε για τους τύπους.
Φυσικά η εξέλιξη της υπόθεσης βινύλιο τους δικαιώνει.
Η AT 09 1/2 δεν ήταν καλή χαμηλά,αλλά θυμάμαι στην έκδοση 3 το διόρθωσε, αλλά τότε άλλαξα πορεία.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and trav
Σαφως και υπαρχουν χαρακτηρες και σαφως καποιος θα προτιμησει τον Α ή τον Β χαρακτηρα. Για να ξερεις ομως ακριβως τι χαρακτηρα εχει ο ενας ή ο αλλος συνδυασμος , απαιτουνται οι σωστες ρυθμισεις .
Πάνο έχεις airpax για πώληση;
 
Αν μπορούσα να βρω έναν τίτλο για την συζήτηση που απασχολεί όχι μόνο τους συμμετάσχοντες στο παρόν θέμα ,αλλά όλους τους εραστές του Βινυλίου θα το έθετα σαν 'βινυλιακή γαστρονομία'...
 
  • Like
Reactions: aoratos
..Και φυσικά νοιώθω την 'τρέλα' του Vlad..καθότι στο 'είναι' μου ,έχει αποτυπωθεί σαν 'εμμονή'..

Όσο για τους τύπους που κυκλοφορούν σαν manual παντός αυτιού ,θα τους αποκαλούσα σαν πρώιμη 'τεχνητή νοημοσύνη'...επειδή πιστεύω ότι ακούμε διαφορετικά...
 
Πάντως σ' ένα έντυπο περιοδικό τεύχος Νοεμβρίου που δεν έχω μαζί μου, γνωστός φανατικός αναλογικάριος γράφει (μπορείτε να το δείτε) , ότι ακόμα και να εφαρμοστούν κάποιοι τύποι που κυκλοφορούν στον ίντερνετ, υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις καλό ήχο ...κατά λέξη.
Λογικο. Αν κανεις αψογες ρυθμισεις σε κεφαλη μάπα , σαφως και δεν θα παρεις καλο ηχο.
Και φυσικα , θα παρεις ακομη χειροτερο ηχο απο οχι και τοσο καλες ρυθμισεις.
 
  • Like
Reactions: superfly
Το κεφαλή μάπα ποιος το καθορίζει?
Μπορεί κάποιος να έχει άλλη ακουστική εκτίμηση.
Οι μετρήσεις δεν είναι Πυρηνική φυσική.. αλλά μιλούσα για reviewer με 50+ετή απασχόληση, επισκέψεις σε εργοστάσια κατασκευής, Ιαπωνία κ.λπ, ατέλειωτα lives,γνώστης στουντιακών και live ηχογραφήσεων ..συνομιλητής με Δισκογραφικές εταιρείες .

Εγώ δεν 'φοβάμαι' ν ακούσω μια 95EN να παίζει ένα σαρανταπεντάρι με τον Ευγένιο Σπαθάρη 'στο Καραγκιόζης γραμματικός' (απ αυτά που άκουγα μέχρι και το Δημοτικό και τα οποία φυλώ σαν τα μάτια μου),την VDH σε διάφορους τύπους, που έχω 40 χρόνια στον Alphason HR 100S και είδα από κοντά (εργοστάσιο και εργαζόμενους) πως 'σετάρεται' πολλές φορές ..αυτή φοβάμαι ότι δεν θα πιάσει τις 'χορδές' του Σπαθάρη..που είδα και live..

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και τέτοιους 'χύμα' δίσκους έχω μπόλικους ακόμα και συνεχίζω να ψωνίζω, οπότε μ αρέσει μια 95EN που δεν ξεμπροστιάζει και δεν 'ξεμπροστιάζεται'.
 
Αμα ειναι μάπα , ευκολα θα το καταλαβουν οσοι εχουν μια βασικη αντιληψη στον ηχο.
Απο την αλλη, αν ενας συνδυασμος μάπα αρεσει , ειπαμε , σεβαστον. Αλλα θα ειναι μάπα.
Δεν μπορεις δηλαδη να συνδυασεις μια SPU σε Infinity Black Widow ή μία Empire 4000 III σε εναν Fidelity Research FR 66 και να θεωρεις οτι εχεις και σωστη εκτιμηση επειδη ετσι σου αρεσει. Δικαιουσαι ομως, να σου αρεσει. Το "σου" το λεω γενικα.
 
Το ειχε αυτο η OC9 ,αλλα ως εκει. Δεν ειχε τιποτα αλλο ................. αναιμικη, χωρις σωματα , ψοφιες δυναμικες , ισχνες μεσαιες και μπασο ( οσο ειχε ) ζελε ...................

Αναφέρεσαι στην πρώτη έκδοση της OC9 ή σε όλες; Δεν ξέρω πόσες εκδόσεις έχει κυκλοφορήσει, υποθέτω τουλάχιστον 4 μιας και έχουν καταργηθεί οι Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και τώρα είναι σε παραγωγή η Χ.

ΑΤ33 - OC9X σειρές, έχετε συγκρίνει κεφαλές από αυτές τις σειρές με ίδιου τύπου βελόνα;
 
Αναφέρεσαι στην πρώτη έκδοση της OC9 ή σε όλες; Δεν ξέρω πόσες εκδόσεις έχει κυκλοφορήσει, υποθέτω τουλάχιστον 4 μιας και έχουν καταργηθεί οι Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και τώρα είναι σε παραγωγή η Χ.

ΑΤ33 - OC9X σειρές, έχετε συγκρίνει κεφαλές από αυτές τις σειρές με ίδιου τύπου βελόνα;
Ειχα δοκιμασει την 1 & 2 , αλλα οχι την 3 , αρα αναφερομαι στις 1&2 (y)
 
Ειχα δοκιμασει την 1 & 2 , αλλα οχι την 3 , αρα αναφερομαι στις 1&2 (y)
Ομοίως είχα την 1η και 2η και είπα για το χαρακτηριστικό τους που ήταν ένα εκτεταμένο 'πρίμο' που έδινε έναν 'αέρα' ψηλά.
Αυτό έγραφαν και τα τεστ της εποχής.
Στην 3η έκδοση βελτίωσε την 'ανισορροπία' που κάποιοι άκουγαν ,βελτιώνοντας το χαμηλό.
Εμένα μ άρεσε και την πρότεινα .
Η νέα σειρά δεν ξέρω.
 
Naga MP200 σε headshell audiocraft AS-12K

9426A456-1FE6-4E8E-9878-C762BFE290D0.jpeg

Η χρήση spacer δεν είναι απαραίτητη αφού έχει ήδη δοκιμαστεί στο μαύρο αδερφάκι του..
Να θυμίσω ότι έχω «τροποποιήσει» ελαφρώς τον μηχανισμό της κλίμακας στην vta του technics μου για να μπορεί ο βραχίονας να κατεβαίνει 1mm πιο κάτω από το «προβλεπόμενο».. αλλιώς το spacer θα ήταν υποχρεωτικό.

Η σωστή επιλογή σε βίδες και ροδέλες, θα προστατέψουν κεφαλή και headshell από φθορές..

2EE919DE-35D3-44BA-A430-EA09C4E875F1.jpeg






Το overhang ήρθε εύκολα..

Οπτικά ο συνδυασμός είναι κ@ύλ@ (με το συμπάθειο)…..

8B1966D2-B89D-4A39-84C7-C08FA5831E35.jpeg


χρωστάω φωτό της κεφαλής πάνω στο πικάπ.. το iphone με το οποίο έγραψα το πόστ, είναι ψυχοβγάλτης!
ανάθεμα στο μυαλό αυτουνού που το σχεδίασε......
 
Last edited:
ΑΤ33 - OC9X σειρές, έχετε συγκρίνει κεφαλές από αυτές τις σειρές με ίδιου τύπου βελόνα;
Έχω παίξει με AT-33SA και AT-OC9XSH σε REGA RP10. Προτιμώ τις AT33, θεωρώντας τες λίγο καλύτερες (πιο ζεστή τονικότητα) και αυτές δείχνουν τα προσόντα τους σχεδόν αμέσως. Οι OC9X θέλουν κάποιες ώρες στρώσιμο για να φανερώσουν τις αρετές τους .
Η καλύτερη της σειράς ΑΤ33 σε θέματα αναγνωστικότητας και ησυχίας στο αυλάκι είναι η AT-33PTG/II, που φέρει microline ακίδα.
Το μειονέκτημα των ΑΤ33 είναι ότι δεν έχουν σπείρωμα στις τρύπες για να βιδώνονται απευθείας στο headshell, όπως οι ART-X, OC9X, VM95.
 
  • Like
Reactions: Kostas P.
Έχω παίξει με AT-33SA και AT-OC9XSH σε REGA RP10. Προτιμώ τις AT33, θεωρώντας τες λίγο καλύτερες (πιο ζεστή τονικότητα) και αυτές δείχνουν τα προσόντα τους σχεδόν αμέσως. Οι OC9X θέλουν κάποιες ώρες στρώσιμο για να φανερώσουν τις αρετές τους .
Η καλύτερη της σειράς ΑΤ33 σε θέματα αναγνωστικότητας και ησυχίας στο αυλάκι είναι η AT-33PTG/II, που φέρει microline ακίδα.
Το μειονέκτημα των ΑΤ33 είναι ότι δεν έχουν σπείρωμα στις τρύπες για να βιδώνονται απευθείας στο headshell, όπως οι ART-X, OC9X, VM95.
Πλεονέκτημα είναι αυτό τελικά.. καλύτερα σκέτες τρύπες για να κάνει ο χρήστης "κουμάντο" σε τι hs θα βάλει την κεφαλή.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Πλεονέκτημα είναι αυτό τελικά.. καλύτερα σκέτες τρύπες για να κάνει ο χρήστης "κουμάντο" σε τι hs θα βάλει την κεφαλή.

Οι κεφαλές έρχονται με βίδες μήκους 5.0, 8.0 , 10.0 και 12.0 mm. Δε νομίζω ότι υπάρχει headshell που να μην μπορούν να βιδωθούν.
 
Οι κεφαλές έρχονται με βίδες μήκους 5.0, 8.0 , 10.0 και 12.0 mm. Δε νομίζω ότι υπάρχει headshell που να μην μπορούν να βιδωθούν.

δεν είναι θέμα μήκους βίδας.. είναι θέμα ενσωματωμένου σπειρώματος.

σε αυτο πχ, δεν μπορούν να μπουν τέτοιου τύπου κεφαλές


προσπάθησε να βιδώσεις βίδα σε 2 ξεχωριστά σπειρώματα ( ίδιου "Μ" φυσικά ) και θα με καταλάβεις...
 
δεν είναι θέμα μήκους βίδας.. είναι θέμα ενσωματωμένου σπειρώματος.

σε αυτο πχ, δεν μπορούν να μπουν τέτοιου τύπου κεφαλές


προσπάθησε να βιδώσεις βίδα σε 2 ξεχωριστά σπειρώματα ( ίδιου "Μ" φυσικά ) και θα με καταλάβεις...

Αυτό το headshell έχει δικό του σπείρωμα που οι βίδες της κεφαλής μπαίνουν από κάτω και βιδώνουν. Τώρα κατάλαβα. Το πώς ρυθμιζεται το overhang της κεφαλής δεν έχω καταλάβει.
 
Αυτό το headshell έχει δικό του σπείρωμα που οι βίδες της κεφαλής μπαίνουν από κάτω και βιδώνουν. Τώρα κατάλαβα.
(y)
Το πώς ρυθμιζεται το overhang της κεφαλής δεν έχω καταλάβει.
με μεγάλη κωλοφαρδία... !! :LOL:

έχει 4 προκαθορισμένες θέσεις για να βιδωθεί η κεφαλή.. εκεί που είναι πιο κοντά στο ιδανικό την βιδώνεις.
εμείς που θέλουμε 100% ακρίβεια, του ρίχνουμε σιχτίρια......
 
Αυτό το headshell έχει δικό του σπείρωμα που οι βίδες της κεφαλής μπαίνουν από κάτω και βιδώνουν. Τώρα κατάλαβα. Το πώς ρυθμιζεται το overhang της κεφαλής δεν έχω καταλάβει.
Αν εννοεις το ΑΤ , οπως ειπε ο Βλαδιμηρος το o/h δεν ρυθμθζεται.
Αν εννοεις το audiocraft, το σπειρωμα ειναι στο χερουλι.