Busoni
Supreme Member
Περίεργο πάντως να είναι ψύκτρα... Υπάρχει κάτι μονταρισμένο πάνω του; Από τις φωτό δεν φαίνεται τίποτα.
Ναι...Περίεργο πάντως να είναι ψύκτρα... Υπάρχει κάτι μονταρισμένο πάνω του; Από τις φωτό δεν φαίνεται τίποτα.
Το περίεργο χρώμα στις κολλήσεις μήπως είναι υπερθερμασμένο flux ;;;Όντως, δε φαίνεται τίποτα... Το χρώμα γύρω από τις κολλήσεις φαίνεται λίγο περίεργο, τουλάχιστο στη φωτό.
Δεν θυμάμαι τι αλλαγές έχεις κάνει, αλλά αν έχεις αλλάξει ενεργά στοιχεία(λάμπες, τελεστικούς, τρανζίστορ) μήπως
τα καινούρια τραβάνε περισσότερο ρεύμα από τα παλιά με αποτέλεσμα να ζορίζεται ο regulator;

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.