FX AUDIO TUBE 03 έχουμε σοβαρό θέμα, μοντίφες...

Περίεργο πάντως να είναι ψύκτρα... Υπάρχει κάτι μονταρισμένο πάνω του; Από τις φωτό δεν φαίνεται τίποτα.
Ναι...
Γι' αυτό βρήκα τυχαία το πρόβλημα.
Δεν πήγε καν το μυαλό μου!

Εκεί είναι το τροφοδοτικό του.
Έχει ένα ενεργό εξάρτημα, φαίνεται στις φωτό κολλημένο στην πλακέτα ξάπλα.
Και μόλις το ακούμπισα και ζεματάει!!!
Πρέπει να είναι ρεγουλατόρος...

θα δω αν μπορέσω να βάλω μια μικρή ψύκτρα πάνω του, γαμότι!!!
 
Όντως, δε φαίνεται τίποτα... Το χρώμα γύρω από τις κολλήσεις φαίνεται λίγο περίεργο, τουλάχιστο στη φωτό.

Δεν θυμάμαι τι αλλαγές έχεις κάνει, αλλά αν έχεις αλλάξει ενεργά στοιχεία(λάμπες, τελεστικούς, τρανζίστορ) μήπως
τα καινούρια τραβάνε περισσότερο ρεύμα από τα παλιά με αποτέλεσμα να ζορίζεται ο regulator;
 
Όντως, δε φαίνεται τίποτα... Το χρώμα γύρω από τις κολλήσεις φαίνεται λίγο περίεργο, τουλάχιστο στη φωτό.

Δεν θυμάμαι τι αλλαγές έχεις κάνει, αλλά αν έχεις αλλάξει ενεργά στοιχεία(λάμπες, τελεστικούς, τρανζίστορ) μήπως
τα καινούρια τραβάνε περισσότερο ρεύμα από τα παλιά με αποτέλεσμα να ζορίζεται ο regulator;
Το περίεργο χρώμα στις κολλήσεις μήπως είναι υπερθερμασμένο flux ;;;
 
  • Like
Reactions: SHERPA and Busoni
Ειναι καλής ποιότητας κόλληση και flux ,το είχα και εγώ αυτό το πραγματικη
Ζεστενεται στην ουσία ένα παλμό τροφοδοτικό που έχει εκεί και δεν νομίζω ότι φαίνεται καν το part number
 
  • Like
Reactions: SHERPA
Με κοπτοραπτική με τροχάκι, έσιαξα μια ψύκτρα μάνι μάνι.
Υπερμεγέθη σε σχέση με το πρός ψύξη εξάρτημα.

Δεν είχα θερμοαγώγιμη κόλλα για ψύκτρες
και τη στήριξα με φλατζόκολλα... αφού έβαλα από κάτω της, θερμοαγώγιμη πάστα.

Πιστεύω να αντέξει η στήριξη...
Μονώθηκαν και οι άλλοι δύο Panas;onic FC πυκνωτές καθώς ήταν... καυτοί...

Χωρίς αυτές της παρεμβάσεις θεωρώ πως είναι ελάχιστη η αξιοπιστία και η μακροημέρευση του κινέζου...
Το τσαφ... ή άλλα προβλήματα είναι θέμα χρόνου... και ευτυχώς αν και τυχαία, τα πρόλαβα.

IMG_20260612_203150.jpg
 
  • Like
Reactions: dinos and vlad66