Γενική Συζήτηση για COSMOTE TV

Μολις αλλαξει ονομα σε Τmobile ο κοσμος θα παθει κοκομπλοκο. Η κουτση μαρια μονο οτε γνωριζει. Θα νομιζει οτι ηρθε το τελος του κοσμου
Να κάνουν κάποιες αξιόλογες προσθήκες νομίζω ότι θέλουμε, ας βάλουν όνομα και Μαρίκα TV.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Εχει σταματησει στο Ερτ 2 σπορ το replay tv;
Ειναι διαθεσιμο μεχρι τις 27/5.
Απο τις 28 μεχρι και σημερα δεν υπαρχει.
Τους εστειλα στο fb, αλλα δεν εχουν απαντησει.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Μάλλον θα είναι διαθέσιμο, μόνο μέσα από το ertflix.

Στάλθηκε από το 25053PC47G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: billys13
Ας μας πει καποιος φιλος που εχει nova, εαν ισχυει το ιδιο.
Oχι, στη νόβα παίζουν κανονικά. Αν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα, πες μου να το ελέγξω
 
Oχι, στη νόβα παίζουν κανονικά. Αν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα, πες μου να το ελέγξω
Σε ευχαριστω φιλε. Απλα ηθελα να δω εαν ειναι θεμα της cosmote η του καναλιου.
Τελικα ειναι της cosmote το προβλημα.
 
  • Like
Reactions: antonogreg
Σε ευχαριστω φιλε. Απλα ηθελα να δω εαν ειναι θεμα της cosmote η του καναλιου.
Τελικα ειναι της cosmote το προβλημα.
Φαίνεται να διορθώθηκε, από χθες έχει replay TV στο ΕΡΤ2, δεν υπήρχε από 28/5 μέχρι και 1/6
 
Σε επικοινωνία που είχα για το θέμα ( βέβαια κατόπιν εορτής, καθώς επικοινώνησα μαζί τους αφού είχε διορθωθεί... χωρίς να το έχω τσεκάρει όμως ) μου απάντησαν το εξής...
" Καλησπέρα! Σύμφωνα με τον έλεγχό μας, υπήρξε κάποια αλλαγή στις ρυθμίσεις του καναλιού και για αυτό δεν ήταν διαθέσιμη η υπηρεσία Replay TV. Ωστόσο, το θέμα διορθώθηκε για τις μελλοντικές εκπομπές. ".
 
Το ξαναλέμε για 158η φορά..... Μην αλλάζετε το δορυφορικό Cosmote Tv σε iptv, θα κοπανάτε το κεφάλι σας..... 1ον όταν έχει αγώνα και έχει ο γείτονας ή η διπλανή καφετέρια δορυφορικό και εσύ iptv, θα πανηγυρίζει αυτός κι εσύ θα το βλέπεις μετά από 10-15 δευτερόλεπτα..... 2ον όταν χαλάσει το ίντερνετ (έστω προσωρινά) τι θα κάνεις; 3ον όταν κολλήσει η εφαρμογή με τα διάφορα προβλήματα που βγάζει κατά καιρούς(μαύρες οθόνες, σπασίματα) τι θα κάνεις; Είπαμε.... Κρατήστε το δορυφορικό και θα έχετε και δορυφορικό και iptv.... Κάποιοι τα θέλετε και τα παθαίνετε....
 
  • Like
Reactions: pepis
Η αλήθεια είναι αν έχεις ήδη στημένο το δορυφορικό με πιάτο καλωδίωση κτλ, δεν υπάρχει λόγος να το διακόψεις, έχεις μια επιπλέον θέαση χωρίς να κάνεις κάτι. Για νέα σύνδεση όπως ημουν πχ εγω που δεν ειχα ποτέ δορυφορικό, δεν θα έκανα όλη τη φασαρία να στήσω πιάτο, να τραβάω καλώδια κτλ, στο IPTV ειχα ελάχιστες φορές πρόβλημα
 
Για να τα θυμηθουμε: με δορυφορικό πόσες άλλες θεάσεις επιτρέπονται με iptv?
 
Όταν άλλαξε από CONN-X TV σε OTE TV τι έπαθε..;

Τιποτα γιατι λεγοταν οτε τβ και ο κοσμος το ηξερε. Τωρα ουτε που θα ξερει τι ειναι το Tmobile και θα ξαφνιαστει. Τεσπα να χαμε να λεγαμε
 
Διαπιστώνω ότι η cosmote δεν πρόκειται να δείξει ζωντανά τους τελικούς του NBA παρά μόνο κονσέρβα στη μία μετά μεσημβρίας ώρα Ελλάδος


απιστευτο για αυτο δεν εβγαινε στην μεταδoση του app οτι μπορει να το δεις και μεσω cosmote ?


Kαταντια παντως επρεπε να το ειχαν προβλεψει.
 
Για να τα θυμηθουμε: με δορυφορικό πόσες άλλες θεάσεις επιτρέπονται με iptv?
IPTV αφήνει 2 ταυτόχρονες σε αθλητικά, δορυφορικό είναι αυτές οι 2 πάλι συν μια επιπλέον μεσώ δορυφόρου
 
  • Like
Reactions: AntonisTz
IPTV αφήνει 2 ταυτόχρονες σε αθλητικά, δορυφορικό είναι αυτές οι 2 πάλι συν μια επιπλέον μεσώ δορυφόρου
Στα αθλητικά είναι δύο οι ταυτόχρονες θεάσεις και όχι τρεις. Επίσης για τρεις ταυτόχρονες θεάσεις (όχι αθλητικά) στο δορυφορικό χρειάζεται το πακέτο extra συσκευών με χρέωση 5€ το μήνα.
 
Στα αθλητικά είναι δύο οι ταυτόχρονες θεάσεις και όχι τρεις. Επίσης για τρεις ταυτόχρονες θεάσεις (όχι αθλητικά) στο δορυφορικό χρειάζεται το πακέτο extra συσκευών με χρέωση 5€ το μήνα.
Χμ είχα λάθος εντύπωση από όσα διάβαζα μήπως;
Αθλητικά που ενδιαφέρουν τους περισσότερους, στο IPTV έχει 2 ταυτόχρονες μέσω ιντερνετ σίγουρα. Στο δορυφορικό χωρίς έξτρα χρέωση έχει τη μία μέσω πιάτου και ΜΟΝΟ μία μέσω ίντερνετ; Η 2η μέσω ιντερνετ σε δορυφορικό πακέτο είναι +5€;