Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Όπως έγραψε και προηγουμένως ο Γιώργος, μία είναι η λύση (συν την δημιουργία επιτέλους ενός ισχυρού καταναλωτικού κινήματος και οργανισμού, κι όχι το ρεζιλίκι να υπάρχουν σχεδόν δύο δεκάδες οργανώσεις που ουσιαστικά λίγα πράγματα μπορούν να προσφέρουν).

Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι πολιτικό το θέμα. Πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία άμεσα, και να υποχρεώνει 2 χρόνια εγγύηση και άμεση αντικατάσταση σε βλάβη εντός 6μήνου. Το σπάσιμο στα 2 της νομοθεσίας (ένας νόμος στο αστικό δίκαιο για δικαιώματα του αγοραστή από τον πωλητή, και ένας περί "εγγυήσεων" του εισαγωγέα-κατασκευαστή) αφήνει τις εταιρίες να αυθαιρετούν κάνοντας μπαλάκι τον αγοραστή μεταξύ πωλητή αντιπροσώπου, και βασιζόμενοι στο ότι ο καταναλωτής δύσκολα πάει στο δικαστήριο (που κερδίζει 100%) αρνούνται τις ευθύνες τους στην πράξη...

Σήμερα, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που εγώ είχα βλάβη σε συσκευή, και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα...
Αυτή την στιγμή έχω τρεχάματα με 2 εταιρίες... Μια με ένα λάπτοπ των 1700 ευρώ που με βλάβη σε 15 μέρες θέλουν να το επισκευάσουν στο Βέλγιο, και την γνωστή υπόθεση με κάτι τηλεοράσεις με "αυτοκόλλητα" βελτιωτικά.
Δηλαδή πρέπει να απασχολούνται συνεχώς τα δικαστήρια και οι υπηρεσίες του κράτους για τα αυτονόητα; Και στην πρώτη βλάβη ο καταναλωτής να τρέχει; Άλλη δουλειά να κάνει δεν έχει;

Παρεμπιπτόντως, οι αρμοδιότητες του Συνήγορου του Καταναλωτή μέχρι ποιου σημείου φτάνουν; Μπορεί να υποχρεώσει κάποια από τις εταιρείες να αλλάξει για παράδειγμα τον υπολογιστή, ή παραπέμπει σε δικαστήρια αν δεν υπάρξει συμφωνία;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Όπως έγραψε και προηγουμένως ο Γιώργος, μία είναι η λύση (συν την δημιουργία επιτέλους ενός ισχυρού καταναλωτικού κινήματος και οργανισμού, κι όχι το ρεζιλίκι να υπάρχουν σχεδόν δύο δεκάδες οργανώσεις που ουσιαστικά λίγα πράγματα μπορούν να προσφέρουν).

Παρεμπιπτόντως, οι αρμοδιότητες του Συνήγορου του Καταναλωτή μέχρι ποιου σημείου φτάνουν; Μπορεί να υποχρεώσει κάποια από τις εταιρείες να αλλάξει για παράδειγμα τον υπολογιστή, ή παραπέμπει σε δικαστήρια αν δεν υπάρξει συμφωνία;

Ο κατακερματισμός είναι πολιτικά σκόπιμος, για να χάνεται η μπάλα. Οι αρμοδιότητες είναι αστείες τόσο στον συνήγορο, όσο και στην γραμματεία. Αν δεν υπάρξει συμφωνία σε παραπέμπουν στα δικαστήρια...

Η γνώμη μου για τον συνήγορο είναι ότι δεν έχει κάποια αξία, πέρα από το να μισθοδοτούνται οι υπάλληλοί του. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να βάλουν την υπόθεση στο αρχείο, "επειδή ο νόμος τους δίνει αυτό το δικαίωμα"...
Αρχές χωρίς αρμοδιότητες, τι νόημα έχουν;
 
Ενημερωτικα, υπαρχουν και ενα λαπτοπ με pva οθονη.
hp compaq 8730w με dreamcolor οθονη.

Του 2008;


Εχεις δικιο, εχει βγει το 2010 και το 17" hp compaq 8740w(αντικαταστατης του 8730w με intel core i5/i7 cpu) με dreamcolor οθονη που ειναι με ips panel και οχι tn οπως το 99% των λαπτοπ.
Νομιζω οτι και το hp compaq 8540w που ειναι 15.6" βγαινει με ips dreamcolor οθονη.

http://www.youtube.com/watch?v=XIBg_4DGfNY&feature=related
 
Last edited:
Re: O iMac και οι 7 δικηγόροι

Αγαπητοί φίλοι,

Με αυτό το κείμενο επιθυμώ να απαντήσω στις πολλές ερωτήσεις σας που καταφθάνουν από κάθε κατεύθυνση σχετικά με την έκβαση της διαμεσολαβητικής επίλυσης της διαφοράς.

Καταρχήν σας ευχαριστώ για μια ακόμη φορά για το μεγάλο ενδιαφέρον σας.

Δυστυχώς, η συνάντηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή, που διήρκησε από τις 13:00 εώς τις 16:00, δεν κατέληξε σε κανένα αποτέλεσμα.

Η μια εκ των εμπλεκομένων εταιρειών δεν προσήλθε και οι άλλες δύο δεν έφτασαν σε συμφωνία ως προς την αρμοδιότητα της αντικατάστασης του iMac, καθώς ακούστηκαν πολύ διαφορετικές απόψεις.

Συγκεκριμένα:
- Η systemgraph ήρθε να μας ανακοινώσει ότι σήμερα, μία μέρα πριν το δικαστήριο, υπέβαλε την παραίτηση από το δικόγραφο της αγωγής σε βάρος μου για τα 200,000 ευρώ. Επίσης είπε ότι δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί μου και φυσικά αρνήθηκε να με αποζημιώσει για όσα έξοδα έκανα για την προετοιμασία της νομικής μου υπεράσπισης.

- Ο εκπρόσωπος του Public υποστήριξε ότι μάλλον δεν τηρήθηκε σωστά η διαδικασία κι ότι κατά τη γνώμη του το Public δεν έχει κάποια ευθύνη, ενώ όταν ρωτήθηκε από το Συνήγορο του καταναλωτή, απάντησε ότι η ευθύνη ανήκει στην Apple.

- Ο Συνήγορος Καταναλωτή και οι εκπρόσωποί του διαπίστωσαν ότι όντως ο καταναλωτής έχει γίνει μπαλάκι σε αυτήν την υπόθεση που κρατάει εδώ και πέντε μήνες κι ότι έχει ταλαιπωρηθεί. Το δε αίτημά μου για την ικανοποίηση των εξόδων μου που προέκυψαν από τη νομική άμυνά μου, όπως αυτή κατέστη εντελώς απαραίτητη εκ των γεγονότων, δεν συζητήθηκε περαιτέρω στα πλάσια της αρμοδιότητας του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Αξίζει να σημειώσω ότι τα έξοδα αυτά υπερβαίνουν στο διπλάσιο την άξια του ελαττωματικού υπολογιστή.

Έτσι, δόθηκε 10ήμερη προθεσμία για περίσκεψη και νέα πρόταση των εμπλεκομένων επί των αιτημάτων.

Παρόλαυτά, αισθάνομαι ότι σήμερα ήταν μια υγιής ημέρα διαλόγου για τα καταναλωτικά δικαιώματα στο πλαίσιο της Ανεξάρτητης Αρχής, στην οποία έχω προσφύγει ήδη από τις 12 Οκτωβρίου, πέρισυ.

Όμως, διερωτώμαι από τη συμμετοχή μου σε αυτή τη συζήτηση, πόσο πραγματικά εκτεθειμένος βρίσκεται ο καταναλωτής Apple στην Ελλάδα. Κι αν χρειάζεται αντικατάσταση; …το μήλο της έριδος.

Με τιμή και ελαττωματικό iMac,

Δημήτρης Παπαδημητριάδης


Τι να πώ, ειλικρινά έχω μείνει άφωνος. Τελικά σε αυτή την χώρα πρέπει να είσαι δικηγόρος ή να έχεις ένα δικηγόρο πάντα διπλά σου και να καταθέτεις μυνήσεις μπάς και βρείς το δικαίο σου........(μετά απο 5 χρόνια μέχρι να βγεί οριστικά απόφαση).ΕΛΕΟΣ.
Ειλικρινά πιστεύω οτι έχουμε πιάσει πάτο!!!

Καλό κουράγιο Δημήτρη....
 
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Παρεμπιπτόντως, οι αρμοδιότητες του Συνήγορου του Καταναλωτή μέχρι ποιου σημείου φτάνουν; Μπορεί να υποχρεώσει κάποια από τις εταιρείες να αλλάξει για παράδειγμα τον υπολογιστή, ή παραπέμπει σε δικαστήρια αν δεν υπάρξει συμφωνία;
Σχετικα με την διαδικάσια δείτε στο επίσημο site:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_InvestigationProcedure.html

Αν δεν υπάρξει συμφωνία, τότε απλα ο συνήγορος αναρτεί στο επίσημο site το πόρισμα του με τα επίσημα στοιχεία του προμηθευτή.

Σε περίπτωση μη συμφωνίας νομίζω οτι ποίο χρησιμό είναι να ανοίγεις ένα thread στο avclub παρά το post στο site του ΣτΚ.:BDBDG54:
 
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Τα άσχετα μηνύματα με το θέμα αυτό, παρακαλώ να σταματήσουν !

Όλοι καταλαβαίνουμε!
Ξεκίνησαν αυτο που είπαν
" συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media........"

Προφανώς ο Μιχάλης αναφερόταν στο μήνυμα #363 αλλά και κάποια άλλα πριν από αυτό, τα οποία ήταν όντως 100% off topic (περί panels άλλων οθονών..).

Δεν τίθεται κανένα άλλο θέμα.
 
Όλοι καταλαβαίνουμε!
Ξεκίνησαν αυτο που είπαν
" συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media........"

Προφανώς ο Μιχάλης αναφερόταν στο μήνυμα #363 αλλά και κάποια άλλα πριν από αυτό, τα οποία ήταν όντως 100% off topic (περί panels άλλων οθονών..).

Δεν τίθεται κανένα άλλο θέμα.

Εννοείται ότι αναφερόμουν στα μηνύματα παραπάνω με τις οθόνες των φορητών κτλ. !!
 
Τι θα βοηθήσει; Έχω την εντύπωση ότι η υπόθεση έχει πάρει τροπή για δίκη...
Ο πρώτος υπεύθυνος είναι το κατάστημα αγοράς, και 2η η εταιρία που έκανε όλο αυτό το πρόβλημα με την "επισκευή"...
 
Ωστόσο μου συνέστησαν να αγοράσω το APPLECARE προς 180 ευρώ για επέκταση της εγγύησης, επειδή από την εμπειρία τους "αυτά χαλάνε συχνά και με τις οθόνες στα νέα imac ποτέ δεν ξέρεις...".

Εγώ από όλο το θέμα ξεχωρίζω το παραπάνω το οποίο και θεωρώ critical και το οποίο πέρασε στα ψιλά....

Μπορεί να μην είναι σωστό ούτε αυτό σαν απάντηση και να ακούγεται σαν "εκβιασμός" αλλά θεωρώ ότι 99% θα είχε αποφευχθεί όλη αυτή την ταλαιπωρία (ψυχολογική και οικονομική) με 180 ευρώ

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επισημαίνω ότι το θεωρώ critical ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ APPLE & ΕΛΛΑΔΑ και όχι επειδή είναι το σωστό.
 
Εγώ από όλο το θέμα ξεχωρίζω το παραπάνω το οποίο και θεωρώ critical και το οποίο πέρασε στα ψιλά....

Μπορεί να μην είναι σωστό ούτε αυτό σαν απάντηση και να ακούγεται σαν "εκβιασμός" αλλά θεωρώ ότι 99% θα είχε αποφευχθεί όλη αυτή την ταλαιπωρία (ψυχολογική και οικονομική) με 180 ευρώ

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επισημαίνω ότι το θεωρώ critical ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ APPLE & ΕΛΛΑΔΑ και όχι επειδή είναι το σωστό.

Μα το πρόβλημα του φίλου δεν είναι ότι δεν είχε εγγύηση. Εάν είχε το care pack δεν θα άλλαζε κάτι. Πάλι την ίδια ταλαιπωρία θα είχε.
 
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Εγώ από όλο το θέμα ξεχωρίζω το παραπάνω το οποίο και θεωρώ critical και το οποίο πέρασε στα ψιλά....

Μπορεί να μην είναι σωστό ούτε αυτό σαν απάντηση και να ακούγεται σαν "εκβιασμός" αλλά θεωρώ ότι 99% θα είχε αποφευχθεί όλη αυτή την ταλαιπωρία (ψυχολογική και οικονομική) με 180 ευρώ

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επισημαίνω ότι το θεωρώ critical ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ APPLE & ΕΛΛΑΔΑ και όχι επειδή είναι το σωστό.

Δηλαδή αν κάποιος έχει πάρει AppleCare δικαιούται αντικατάστασης;

Αμφιβάλλω...
 
Εγώ από όλο το θέμα ξεχωρίζω το παραπάνω το οποίο και θεωρώ critical και το οποίο πέρασε στα ψιλά....

Μπορεί να μην είναι σωστό ούτε αυτό σαν απάντηση και να ακούγεται σαν "εκβιασμός" αλλά θεωρώ ότι 99% θα είχε αποφευχθεί όλη αυτή την ταλαιπωρία (ψυχολογική και οικονομική) με 180 ευρώ

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επισημαίνω ότι το θεωρώ critical ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ APPLE & ΕΛΛΑΔΑ και όχι επειδή είναι το σωστό.


Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, αλλά το συνεχόμενο ελληνικό largiλίκι και οι ωχαδερφικές καταναλωτικές μας συνήθειες, όσον αφορά την κοστολόγηση των προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών, ώθησαν τις εταιρείες να ακολουθούν τακτικές ''σπρώξε λίγο ακόμα, έχει κι άλλο χώρο στον Έλληνα''....

Επιπροσθέτως, η ατάκα και επιχειρηματολογία για την αγορά της έξτρα εγγύησης (από μεριά της εταιρείας), μόνο σε νήμα με ανέκδοτα μπορεί να στέκει και μάλιστα συγκαταλέγεται στα κρύα ανέκδοτα.
 
Last edited:
Το σκεπτικό μου είναι αυτό διότι:

-δεν υπάρχει επίσημη apple στην Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται
-τα προϊόντα της εν λόγω φίρμας είναι κατ' έξοχήν ακριβά
-το ίδιο και το service.
-αντιμετώπιση "αν δεν το έχεις αγοράσει από εδώ, τρέχα να σε καλύψουν άλλοι".

με αποτέλεσμα να μας τον "πιάνουν" με την πρώτη ευκαιρία.

Αφού λοιπόν υπάρχει αυτό το πράγμα που λέγεται applecare με παγκόσμια αναγνώριση και κάλυψη "no questions asked", ναι το πληρώνω και βρίζω , αλλά κοιμάμαι ήσυχος.

Υ.Γ. εννοείται με την προϋπόθεση πάντα ότι φταίει το προϊόν και όχι εμείς.
 
Το σκεπτικό μου είναι αυτό διότι:

-δεν υπάρχει επίσημη apple στην Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται
-τα προϊόντα της εν λόγω φίρμας είναι κατ' έξοχήν ακριβά
-το ίδιο και το service.
-αντιμετώπιση "αν δεν το έχεις αγοράσει από εδώ, τρέχα να σε καλύψουν άλλοι".

με αποτέλεσμα να μας τον "πιάνουν" με την πρώτη ευκαιρία.

Αφού λοιπόν υπάρχει αυτό το πράγμα που λέγεται applecare με παγκόσμια αναγνώριση και κάλυψη "no questions asked", ναι το πληρώνω και βρίζω , αλλά κοιμάμαι ήσυχος.

Υ.Γ. εννοείται με την προϋπόθεση πάντα ότι φταίει το προϊόν και όχι εμείς.

Ρε Τάσο, πως κοιμάσαι ήσυχος? Αφού ο άνθρωπος είχε εγγύηση. Το μηχάνημα από εδώ το είχε πάρει.
Το Applecare έχει νόημα μόνο στο εξωτερικό. Εκεί απλά σου αλλάζουνε το μηχάνημα με άλλο (έστω refurbished) ή απλά δεν κάνουν 100 χρόνια να στο φτιάξουν.
Εδώ το applecare το μόνο που κάνει είναι εγγύηση 3 χρόνια στο σύνολο.
 
Εγώ πιστεύω ότι την ευθύνη έχει το κατάστημα, και ο εισαγωγέας που το πούλησε στο κατάστημα. Είναι αυτή η systemgraph;

Η systemgraph έχει ευθύνη για το ανεπαρκές service, αν δεν είναι ο εισαγωγέας...

Τα καταστήματα πρέπει να καταλάβουν με ποιους συνεργάζονται και τι πουλάνε, γιατί έχουν το 100% της ευθύνης κατά τον 3043/2002.
 
Συγγνωμη μια ερωτηση,
Το μηχανημα το Public απο που το προμηθευεται ?
 
Έλα μου ντε... Έτσι και αποδειχθεί καμιά παρα-εισαγωγή δικιά του φέρει το 100% της ευθύνης...