Γνώμες για τον ήχο συστήματος.

bre θανο επειδη παιδευεσαι και μαλιστα αδικα, στο εχω ξαναπει
ελ34 και cain@cain abby, ή κτ88 και vienna
απο εκει και μετα ανεβαινεις σε τιμη για να πας ομοκεντρικα ή ζινγκαλι ή κατι παρομοιο.
κανε τα αυτα και μετα βλεπεις για καλωδια και χιλια δυο αλλα που τιουναρουν τον ηχο σου

ακομα, λογικα υπαρχει προβλημα στο χωρο σου, αλλα ειναι εμφανες και το αταιριαστο ενισχυτη και ηχειου σου.
αλλα με τα ηχεια αυτα δεν προκειται να ευχαριστηθεις μουσικη

καλη συνεχεια φιλε μου-bye-
 
Θα σου θυμίσω τα εξής:
Με el-34 και Beethoven, δεν έπαιξε καλά. Άστρωτο ηχείο; Μπορεί.
Με kt-88 και το Mozart + το λαμπάτο player της πριμαλούνα, στα σημεία που ήθελα να δω αν θα τσιρίξει, τσίριξε. Κακές ηχογραφήσεις; Κακός χώρος; Μπορεί.

Κοίτα. Μπορεί να κυνηγάω ανεμόμυλους. Πάντως, άκουγα προχτές τον musical fidelity τον Α1, μηχανάκι 15-20 χρόνων μαζί με τα σπεντοράκια βάσης και το αποτέλεσμα ήταν μέλι. Δεν είχε δύναμη και ανάλυση; Μπορεί. Έπαιζε μουσική όμως.

Ο ακριβός της ayon + το (φοβερό) ayon cd2 + δύο διαφορετικά ηχεία ayon και πάλι μου φάνηκε οξύ το πιάνο. Τι να κάνω. Παραδέχομαι ότι μπορεί να κάνω λάθος. Αφού στην έκθεση τρελάθηκα, τα περισσότερα μου φαίνονταν ότι δεν ακούγονταν.
 
Θα σου θυμίσω τα εξής:
Με el-34 και Beethoven, δεν έπαιξε καλά. Άστρωτο ηχείο; Μπορεί.
Με kt-88 και το Mozart + το λαμπάτο player της πριμαλούνα, στα σημεία που ήθελα να δω αν θα τσιρίξει, τσίριξε. Κακές ηχογραφήσεις; Κακός χώρος; Μπορεί.

Κοίτα. Μπορεί να κυνηγάω ανεμόμυλους. Πάντως, άκουγα προχτές τον musical fidelity τον Α1, μηχανάκι 15-20 χρόνων μαζί με τα σπεντοράκια βάσης και το αποτέλεσμα ήταν μέλι. Δεν είχε δύναμη και ανάλυση; Μπορεί. Έπαιζε μουσική όμως.

Ο ακριβός της ayon + το (φοβερό) ayon cd2 + δύο διαφορετικά ηχεία ayon και πάλι μου φάνηκε οξύ το πιάνο. Τι να κάνω. Παραδέχομαι ότι μπορεί να κάνω λάθος. Αφού στην έκθεση τρελάθηκα, τα περισσότερα μου φαίνονταν ότι δεν ακούγονταν.

στις εκθεσεις, οντως τα περισσοτερα δεν ακουγονται
:rifle::slapface:

να θυμασαι οτι λογικα εχεις προβλημα στο χωρο σου.
γιαυτο το θεμα, μπορεις να κανεις λιγα πραγματα

ο ενισχυτης σου παιζει μουσικη, απλα θελει καταλληλο σεταπ
ενα θολο ηχειο πολλες φορες δινει μια μουσικοτητα επειδη ακριβως καλυπτει πολλα. το ιδιο και ενας παρομοιος ενισχυτης ισως.


στο πρωτο που λες, αν το ηχειο ειναι αστρωτο και παραλληλα απο καλη "παστα", και θα σου τσιριξει και θα σου βγαλει "λασπη"!
στο δευτερο που λες, δεν μπορω να πιστεψω οτι το πλεηερ της πριμα τσιριζει. το εχω ακουσει καλοστρωμενο.
ισως να ηταν αστρωτο? μπορει. ισως καποιος αλλος κρικος να ηταν αστρωτος ? μπορει και αυτο.

κοιτα να δεις τι συμβαινει λογικα
ακουσες ενα θολο ακουσμα "musical fidelity τον Α1, μηχανάκι 15-20 χρόνων μαζί με τα σπεντοράκια" οπως λες, που καλυπτε ισως πολλα και σου εδωσε μια γλυκεια θολουρα. αν το θολο ακουγεται καλυτερα στο χωρο σου τοτε αυτο σημαινει οτι ο χωρος ετσι οπως ειναι καπου εχει χοντρο προβλημα. γιαυτο, προσπαθησε μια μερα να φερεις καθετα τα ηχεια απο τον αξονα που παιζουν τωρα , ετσι σαν δοκιμη. με ανοιχτη την μεσοπορτα.

οι δυο λυσεις που σου ειπα ισχυουν.
το αμπυ καλυπτει τις ατελειες του χωρου δεδομενου οτι το παιζεις με ελ και τριοδο σε π-π ενισχυτη
το κροσοβερ του βιεννα καλυπτει την αναλυση της κτ σε πεντοδο.
δοκιμασε και κανα ζιγκαλι αν βρεις ευκαιρο

το προβλημα σου ερχεται και απο το οτι δεν μπορεις να αναδειξεις τιποτα απο τον εξαιρετικο πριμαλουνα σου με ηχεια του χιλιαρικου. απλα δεν γινεται.
εδω με τον προλογκ και παλι δεν γινοταν με ηχεια του χιλιαρικου να δεσει καλα. (τουλαχιστον αναλογα των δυνατοτητων του)

και μην ξεχνας και το αλλο.
σε τοσο μεγαλο σαλονι, για να βγει ενταση και μπασο λογικα ζοριζεις το volume του ενισχυτη. και αν το ηχειο σου εχει προβολικα και σκληρα πριμα οπως συνηθως τα ηχεια του χιλιαρικου, τοτε γινεται πατατα.
οπότε πας σε ηχειο με πολλα db για να παιξει καλα το συστημα.

και κατι ακομα.

να θυμασαι οτι ενας καλος ενισχυτης σαν τον δικο σου, ο,τι του δωσεις θα σου παιξει...
την ατελεια του πλεηερ θα σου την δειξει. αντιθετα με εναν θολο ενισχυτη.
θες σιγουρα λαμπατο πλεηερ αφου εχεις προβλημα με τσιριγματα στο χωρο.

τελος, μην εχεις ως στοχο ακουσματα απο σεταπ του δεκαπενταχιλιαρου, δεν γινεται να παιξει το ιδιο ενα μεσαιο συστημα.

γνωμη μου, δοκιμασε αυτα που σου ειπα, καθως και τα οντιο φυσικς που παντα ειχαν ισορροπημενο ακουσμα και εδεναν καλα με τους πριμαλουνα
(αν και νομιζω οτι με ενα ζευγαρι αμπυ θα κανεις τη δουλεια σου)
-bye-
 
κι ομως, κι ομως, ειναι εξαιρετικο το δεσιμο του με λαμπατα πουσ-πουλ
σε σημειο που να υπερτερει ολων των αλλων (τουλαχιστον των ηχειων προηγουμενης γενιας) πανω σε λαμπατα πους-πουλ!
εκει που ψιλοχανει ειναι λιγο στα SET εναντι αλλων φουλ-ρειντζ καθως και στο βαθυ χαμηλο σε εκταση.
αλλα πρεπει να το ακουσει κανεις με λαμπατο π-π για να το καταλαβει :grinning-smiley-043

υγ. και φυσικα μιλαμε για αμπυ μονο αν εχει περασει τις πρωτες 600 ωρες του σε καλες εντασεις και ροκ ακουσματα...
(για να μην πω 800 !)
 
Ετσι για να προάγουμε τον πλουραλισμό,εγώ όσες φορές κι άν τα άκουσα,μ' ότι και να τ' άκουσα,δεν μου έκαναν καμία εντύπωση.

Τα άκουσα και με ΡΡ και μάλιστα περίφημο και πανάκριβο,αλλά δεν...
 
κατσε βρε dipie, με μετρο ποιο?
ποιο π-π ηταν αυτο? με τι λαμπες, σε τι χωρο?
και σε σχεση με ποιο ηχειο της κατηγοριας τιμης του δεν σε εντυπωσιασε πανω σε π-π ενισχυτη?
 
Βασικά τον Bonacus(δές και παρουσίαση Σταματάκου),σ' απόσταση ακρόασης 2 μέτρων περίπου.
 
κατσε βρε dipie, με μετρο ποιο?
με τι λαμπες, σε τι χωρο?
και σε σχεση με ποιο ηχειο της κατηγοριας τιμης του δεν σε εντυπωσιασε πανω σε π-π ενισχυτη?

πες μου λοιπον και για τα υπολοιπα που σε ρωτω...
(δεν τον εχω ακουσει αυτον. λινκ?)
 
Βασικά τον Bonacus(δές και παρουσίαση Σταματάκου),σ' απόσταση ακρόασης 2 μέτρων περίπου.

Φίλε Διονύση , κι εγώ όταν είχα ακούσει τό ηχείο αυτό εκεί , πραγματικά απογοητεύθηκα. Κατά σύμπτωση όμως τό αγόρασε κάποιος πού στή συνέχεια πήρε α´πο μένα έναν Almarro 318B. Πήγα στό σπίτι του γιά νά τόν παραδώσω κι έτσι τά άκουσα καί πάλι. Σέ ένα χώρο γύρω στά 35τμ πού στή μέση του βρισκόταν καί ένα μπιλιάρδο κανονικών διαστάσεων. Τό αποτέλεσμα ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!! Ηχος μεστός , μέ επαρκή ανάλυση , συνοχή , τονικότητα πρός τή "θερμή" ουδετερότητα , απόδοση σκηνής πολύ καλή μέ επαρκείς διαχωρισμούς στόν οριζόντιο άξονα καί πολύ καλή διαβάθμηση επιπέδων στό βάθος. Παρ ότι τό είχα πάρει μέ "στραβό" μάτι , πρέπει νά ομολογήσω ότι μού αρεσε ιδιαίτερα.
 
Re: Απάντηση: Γνώμες για τον ήχο συστήματος.

Φίλε Διονύση , κι εγώ όταν είχα ακούσει τό ηχείο αυτό εκεί , πραγματικά απογοητεύθηκα. Κατά σύμπτωση όμως τό αγόρασε κάποιος πού στή συνέχεια πήρε α´πο μένα έναν Almarro 318B. Πήγα στό σπίτι του γιά νά τόν παραδώσω κι έτσι τά άκουσα καί πάλι. Σέ ένα χώρο γύρω στά 35τμ πού στή μέση του βρισκόταν καί ένα μπιλιάρδο κανονικών διαστάσεων. Τό αποτέλεσμα ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!! Ηχος μεστός , μέ επαρκή ανάλυση , συνοχή , τονικότητα πρός τή "θερμή" ουδετερότητα , απόδοση σκηνής πολύ καλή μέ επαρκείς διαχωρισμούς στόν οριζόντιο άξονα καί πολύ καλή διαβάθμηση επιπέδων στό βάθος. Παρ ότι τό είχα πάρει μέ "στραβό" μάτι , πρέπει νά ομολογήσω ότι μού αρεσε ιδιαίτερα.

περιγραφεις πολυ σωστα το αμπυ!:award:
και ο αλμαρο ειναι SET, πραγμα που σημαινει οτι ισως ψιλοδυσκολευεται στα 5 ωμ που πεφτει (γλυκα μεν αλλά πεφτει) το αμπυ
 
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε -bye-

(τουλάχιστον μέχρι να τα ξανακούσω με κάτι άλλο,άν και απο την άλλη μεριά άν παίζει κατ' εξαίρεση ακόμα και με νορμάλ λαμπάτους,τους οποίους υποτίθεται...γεννήθηκε για να υπηρετεί,μάλλον δέν...)
 
γιατι διαφωνουμε?
αν σκεφτεις αυτο που σε ρωτησα

με τι λαμπες, σε τι χωρο?
και σε σχεση με ποιο ηχειο της κατηγοριας τιμης του δεν σε εντυπωσιασε πανω σε π-π ενισχυτη?

ισως και να μην διαφωνουμε...:idea:

δες το γιατι το λεω αυτο.

δυσκολα θα συναντησεις ηχειο που να μπορει να συγκριθει μαζι του στην ΙΔΙΑ κατηγορια τιμης αν προκειται να παιξει ενα λαμπατο σε μεγαλα σαλονια
τουλαχιστον.
εδω ακομα και στο δικο μου που ειναι δυσκολο σχημα και με εκταση 70 τ.μ. (συνεχομενο με κουζινα), που παιζει καθετα προς τον διαμηκη και κοντα στον ενα πλαινο, με τζακι στη γωνια, με τραπεζακι μεγαλο μπροστα απο τον καναπε, ο οποιος ειναι με την πλατη στον τοιχο (χωρις αερα πισω του), με παραθυρο πισω απο την θεση ακροασης, με τα ηχεια να απεχουν πανω απο 5 μετρα μεταξυ τους με σκρινιο αναμεσα και με διαφορετικου σχηματος κουζινα, και παλι καλα παιζει!:grinning-smiley-043

μην ξεχναμε οτι το αμπυ σαν φουλρεηντζ δεν εχει ουτε βαθυ μπασο, ουτε μεγαλη εκταση ψηλα.
αυτο σε ενα νορμαλ σαλονι (και οχι σε απολυτα σωστο χωρο διαμορφωμενο για μουσικη που ποιος εχει αλλωστε σε αυτα τα βαλαντια?) ειναι πολλες φορες σωτηριο.
γιατι το βαθυ και πανισχυρο μπασο θα σου συντονισει τα επιπλα που εχει ενα σαλονι ισως, και το προβολικα πριμα θα αλληλεπιδρασουν με τις ανακλαστικες επιφανειες (τραπεζια, βιτρινες σκρινιου, αντικειμενα του χωρου κλπ)
και τελος η μεγαλη του ευαισθησια (αλλα οχι εξωφρενικη) κανει τον ενισχυτη να μην ζοριζεται ποτε, άρα και να μην σηκωνει παραμορφωσεις

ειχα τον προλογκ 1 καποτε. η ελ34 οταν ζοριστει , αρχιζει και μπλεδιζει
με τα klh ακουστικης αναρτησης, τον "μπλεδιζα" ανετα.
με τα triangle οταν ηθελα να κανω ακροαση που να την ακουσω, γινοταν.

αν με τα αμπυ προσπαθουσα να τον μπλεδισω, ή θα μου εμενα οι κωνοι στο χερι, ή θα με κλειναν στη ψειρου:rifle:


τεσπα, το ηχειο ξερει να συγχωρει, ειναι ουδετερο αλλα οχι ψυχρο, εχει απιστευτη διασπορα του ηχου (οπότε δεν σε καθηλωνει στη θεση ακροασης και μονο) και γενικα δεν επηρεαζεται πολυ απο το περιβαλον οταν παιζει με π-π ενισχυτες
με SET λογικο ειναι οταν πας με φουλρεηντζ να θελει προσοχη στο χωρο.-bye-
 
Μένω σ' ότι έγραψα...Μέχρι νεωτέρας...

Οι λάμπες δεν μπλεδίζουν απο την υπεροδήγηση που υπονοείς.Είναι κατασκευαστική ατέλεια σε πολλές μάρκες(ιδιαίτερα τις φθηνές),που με την πολύωρη χρήση-μετά απο αρκετό καιρό-συνήθως σταματά σαν φαινόμενο.Το έχω δεί σε κοινές JJ,Harmonix,κινέζικες...

Με το πουσάρισμά τους,απλά μειώνεται δραστικά η διάρκεια ζωής τους.
 
@nikola,
να διευκρινίσω ένα-δυο πραγματάκια, παρότι ξέρεις και ξέρω ότι μιλάμε από την ίδια όχθη του ποταμού. :-)

Ο Α1 της musical fidelity είναι η κλασική τοστιέρα, ένα μηχάνημα απίστευτο δεδομένου ότι ήταν πάμφθηνο. Παρότι έχει ψήσει χιλιάδες τοστ παραμένει ακόμα σε άψογη λειτουργία. Μιλάμε τελικά για μια εικοσαετία- παίζει σε σπίτι φίλης μου με τα spendor sp2/2 αν θυμάμαι καλά- όχι στο δικό μου με τα spendor s5e.

Είναι γνωστό πως η νέα γενιά spendor δεν είναι η παλιά. Είναι επίσης γνωστό πως η εξέλιξη στα ηχεία, ιδίως σε χαμηλές κατηγορίες τιμής, πήγε προς την κατεύθυνση του design, με τις λεπτές κολώνες και τα γουφεράκια που δεν ενοχλούν στο μάτι. Όσο πάμε προς τα πίσω στις δεκαετίες θα βρούμε πολύ πιο ανθρώπινες σχεδιάσεις, με βαθύτερους ήχους, με πλουσιότερες αρμονικές. Ακόμα κι αν έκρυβαν τις λεπτομέρειες το αυτί εστίαζε στο παραγόμενο συναίσθημα. Κανένας ποτέ δεν έπαθε τίποτα από τις λεπτομέρειες που δεν άκουσε.
Μέσα λοιπόν στο χάος των νέων συνθηκών προσπαθούμε να βρούμε λύσεις που να έχουν τη μικρότερη δυνατή απώλεια αυτού του παλιού αισθήματος- δεδομένου, βεβαίως, του περιορισμού του κόστους. Ξέρω ότι το ίδιο ψάχνεις κι εσύ.
Για τα άμπυ τέλος να σου πω ότι το μόνο πρόβλημά μου εξ' αρχής είναι η τόσο out of this world σχεδίασή τους που δεν φαίνεται να "πατάει" σε τίποτα άλλο μέσα σε ένα σαλόνι.
Καλημέρες, παίδες.
 
Ξέχασα όμως Νικόλα να σου πω ότι με βρίσκουν σύμφωνο αυτά που έγραψες εδώ:

"σε τοσο μεγαλο σαλονι, για να βγει ενταση και μπασο λογικα ζοριζεις το volume του ενισχυτη. και αν το ηχειο σου εχει προβολικα και σκληρα πριμα οπως συνηθως τα ηχεια του χιλιαρικου, τοτε γινεται πατατα.
οπότε πας σε ηχειο με πολλα db για να παιξει καλα το συστημα.

και κατι ακομα.

να θυμασαι οτι ενας καλος ενισχυτης σαν τον δικο σου, ο,τι του δωσεις θα σου παιξει...
την ατελεια του πλεηερ θα σου την δειξει. αντιθετα με εναν θολο ενισχυτη.
θες σιγουρα λαμπατο πλεηερ αφου εχεις προβλημα με τσιριγματα στο χωρο.

τελος, μην εχεις ως στοχο ακουσματα απο σεταπ του δεκαπενταχιλιαρου, δεν γινεται να παιξει το ιδιο ενα μεσαιο συστημα."
 
καλημερα gas!-bye-

για την σχεδιαση των abby αρχικα ξενιζουν, γρηγορα ομως γινονται αποδεκτα και μαλιστα απο την συζυγο!
ειναι παραξενο το ντιζαιν τους, αλλα ευκολα ανακαλυπτεις οτι δενει με σκρινια κλπ
η δικια μου ειχε βγαλει μπιμπικια που θα τα εβαζα στο σαλονι στο νεο σπιτι, (δεν ταιριαζε και το χρωμα με το σκρινιο) αλλα μετα απο λιγες μερες οχι μονο τα ειχε αποδεκτει αλλα δεν ηθελε να τα παμε σε αλλο δωματιο
βεβαια περι αυτου, κολοκυθοπιτα που λενε:flipout:

αφου ομως τα απορριπτεις, προσπαθησε να ακουσεις τον ενισχυτη σου με καποιο οντι φυσικς. θυμαμαι με το τεμπο ΙΙ ο προλογκ τα πηγαινε πολυ καλα..
 
Re: Απάντηση: Γνώμες για τον ήχο συστήματος.

Μένω σ' ότι έγραψα...Μέχρι νεωτέρας...

ωραια, μεχρι τοτε αν θες μου απαντας σε τουτο?
"και σε σχεση με ποιο ηχειο της κατηγοριας τιμης του δεν σε εντυπωσιασε πανω σε π-π ενισχυτη?"

δεν ρωταω για να πουλησω πνευμα αλλα γιατι ισως αυτο να βοηθουσε τον gas αλλά και αλλους.
ποια ηχεια στην κατηγορια τιμης του μπορουν να καλυψουν ενα μεγαλο σαλονι (με ολα τα συνηθη επιπλα μεσα) και μαλιστα με τα χαρακτηριστικα που μας ειπε και ο συναδελφος audiophile62 ?

(ελπιζω να μην μου πεις κανα κλιπς που ηχει ξεκουρδιαστα λογω αθλιου κροσοβερ)
 
Βασικά είναι θέμα γούστου...Αλλά υπάρχουν πολλά μοντέλα πολλών εταιρειών.

Στα πρόχειρα:

Τannoy,Zingali,BC acoustique,JBL,Spendor,Omega,Zu Druid,WLM...........

Κι αυτά αφήνοντας κατά μέρος,τις πολυάριθμες φούλ ρεϊντζ κατασκευές του εμπορίου με π.χ fostex κλπ.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Γνώμες για τον ήχο συστήματος.

Βασικά είναι θέμα γούστου...Αλλά υπάρχουν πολλά μοντέλα πολλών εταιρειών.

Στα πρόχειρα:

Τannoy,Zingali,BC acoustique,JBL,Spendor,Omega,Zu Druid,WLM...........

Κι αυτά αφήνοντας κατά μέρος,τις πολυάριθμες φούλ ρεϊντζ κατασκευές του εμπορίου με π.χ fostex κλπ.

κατσε βρε dipie, ξερω και ξερουμε τις διαφορες μαρκες που παιζουν:operator:
αλλα μιλαμε για +- 2.500 ευρω

βλεπω οτι αναφερεις zu druid.
νομιζεις οτι αυτο το ηχειο ειναι για π-π των περιπου 2.000 ευρω?
με τετοια ευαισθησια, με τετοια διαφορετικοτητα ως προς τη θεση στο χωρο κλπ?
οχι βεβαια, γιαυτο και δεν θα δεις τεστ του ζου με π-π των 2-2,5 χιλιαδων ευρω.
ταννου και ζιγκαλι των 2.500 ευρω πραγματικα δεν μπορουν να πιασουν το αμπυ. και ειναι και πιο αναισθητα.
αποψη μου βεβαια
το δε σπενδορ χαρμπερθ ειναι -10 db τουλαχιστον απο αββυ
κλπ
κλπ

με -10 db θελεις οκταπλασια ισχυ τουλαχιστον για την ιδια ενταση!!!

ειπα για μεγαλα σαλονια (άρα πολλα db, οχι ομως εξωφρενικα πολλα πχ zu το οποιο ειναι και κανα χιλιαρικο ακριβοτερο).
εχεις ακουσει το zu me p-p πριμαλουνα? εγω δεν εχω ακουσει, αλλα υποθετω απο οτι μπορω να καταλαβω...
ο πριμα ειναι τιγκα στην αναδραση, το ζου ειναι πεντακαθαρο, το σκοτωνεις.
να ηταν τουλαχιστον π-π με 300Β ή 2Α3 με λιγη αναδραση, κατι πηγαινε και ερχοταν αν και παλι δεν καθονται τετοια ηχεια καλα με π-π
αντιθετα το αββυ καθεται ακομα και με τρανζιστορ, αρκει να μην ειναι σκληρο!

πριν βαλω τα αββυ στο σαλονι, τα επαιζα στο γραφειο-αποθηκη στο υπογειο (στο νεο σπιτι).
30 τ.μ. περιπου ιδανικες διαστασεις, αλλά πολλα πραγματα μεσα εκει, καταστροφικα για τον ηχο
εκει επαιζα κατα καιρους σαν πειραμα με τα klh 2006-ακουστικης αναρτησης, με ταννου φτηνα (περιπου 250 ευρω το ζευγαρι αν θυμαμαι καλα) και με εναν nad 3020 και εναν εξακαναλο, σε διαφορους συνδιασμους με το SET της ayon που εχω, τον σπαρκ.
τα klh ειναι πιο ευαισθητα απο τα σπεντορ και καθε αλλο παρομοιο ηχειο (ανοικτης καμπινας) . ομως τα 30 τμ δεν μπορουσαν να γεμισουν ευκολα

αυτο που θυμαμαι εντονα ειναι οτι ο πριμαλουνα προλογκ στο προηγουμενο σπιτι (απο το οποιο ειχαν περασει και άλλα ηχεια και άλλοι ενισχυτες), με τα klh ακουστικης αναρτησης σε εκανε να μενεις με το στομα ανοιχτο αν ηξερες τα klh, επειδη κανενας ενισχυτης τρανζιστορ δεν μπορουσε να μεταδωσει την μαγεια που μετεδιδε ο πριμα! ουτε και ο σπαρκ μπορουσε και εχει την εξηγηση του αυτο.

σε αυτο που αναφερει ο gas, στην μουσικη που σου μετεδιδε και ας μην ειχε τοση αναλυση και ας μην ειναι την απολυτη διαφανεια, ο πριμα εδινε ρεστα με τα klh.
πολυ απλα, ηθελες να ακους συνεχεια!

ομως το παλιο σαλονι ηταν μαζι με το παραγωνο χωλ, λιγοτερο απο 20 τμ
και ηδη εβλεπα οτι δεν μπορουσα να δυναμωσω οσο ηθελα την ενταση

πως λοιπον ηχεια της ταξης των περιπου 85 db μπορουν να γεμισουν ενα σαλονι σαν του gas με τον πριμα?


δεκτα αυτα που λες, επαναλαμβανω οτι γραφω για να βοηθηθει ο gas που γνωριζω καλα οτι εχει παιδευτει και οτι την ψαχνει.


φιλε gas, σε τετοιο σαλονι, αν θελεις να ευχαριστηθεις μουσικη θα πρεπει να εισαι πανω απο 90-91 db και μεχρι96-97 το πολυ δεδομενου του πριμαλουνα.

αποψη μου βεβαια -bye-