Gran Turismo 5 (PS3)

Re: Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

H DFGT έχει "πρόβλημα" γύρω από το κέντρο... και αυτό οφείλεται κυρίως στο ίδιο το λογισμικό του Gran Turismo.
Αυτό το πρόβλημα λύνεται αρκετά ικανοποιητικά στις Fanatec τιμονιέρες οι οποίες έχουν μια ρύθμιση για το λεγόμενο "Dead Zone".

Ρε παιδια θελω και εγω μια τιμονιερα ομως δεν εχω καταλαβει τι ειναι το "dead zone" και "force feedback" ?
 
Dead zone – όταν το τιμόνι είναι στο κέντρο, πόσο πρέπει να το στρίψεις μέχρι να στρίψει έστω και ελάχιστα το αμάξι στο παίγνιο. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι ρυθμιζόμενο ανάλογα με την πλατφόρμα, το παίγνιο κ.ο.κ. Συνήθως (και εφόσον μπορώ) εγώ μηδενίζω το deadzone καθώς δε με βολεύει να έχει μπόσικα το τιμόνι στη μέση.

Force feedback - Το θέλεις! Η τιμονιέρα δονείται στο χώμα και τις πέτρες, έχει δύναμη επιστροφής στο κέντρο, κλωτσάει στα τρακαρίσματα, και γενικά ‛επιστρέφει δύναμη’.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

Ρε παιδια θελω και εγω μια τιμονιερα ομως δεν εχω καταλαβει τι ειναι το "dead zone" και "force feedback" ?

Με λίγα λόγια (δικά μου) :

Dead Zone στο τιμόνι είναι η περιοχή γύρω από το σημείο που είναι κεντραρισμένο το τιμόνι (η κορυφή της στεφάνης - ο Βοράς) δηλ. +- μερικές μοίρες (αριστερά δεξιά) όπου δεν επενεργεί η Force Feedback η Δύναμη Ανάδρασης δηλ.

Τι είναι αυτή? Είναι μια δύναμη που παράγεται από ένα ισχυρό μοτέρ μέσα στην τιμονιέρα και τείνει να στρέψει την στεφάνη αριστερά η δεξιά ανάλογα με την περίσταση.

Δηλ. το τιμόνι προσπαθεί να εξομοιώσει την συμπεριφορά ενός κανονικού τιμονιού εν κίνηση.

Ένα παράδειγμα: όταν στρίβεις σε μια απότομη στροφή πχ. αριστερά, η αντίσταση που δημιουργείται μεταξύ του ελαστικού και της ασφάλτου τείνει να στρέψει τους τροχούς πίσω στην ευθεία θέση. Για να μήν συμβεί αυτό εσύ αναγκάζεσαι και κρατάς με δύναμη το τιμόνι προς τα αριστερά, για να συνεχίσεις να κινήσε αριστερά.

Την δύναμη αυτή λοιπόν στην τιμονιέρα την αναπαράγει το μοτέρ που είπαμε, για να σου προσφέρει μία όσο το δυνατόν πλησιέστερη στην πραγματικότητα, εμπειρία.

Το σήμα βέβαια για να κινηθεί το μοτέρ προέρχεται από το λογισμικό του παιχνιδιού (πχ. GT5) το οποίο φυσικά και δεν είναι τέλειο, γι' αυτό και κάθε φορά που βγαίνει ένα νέο παιχνίδι στην αγορά μας τρώει η αγωνία μέχρι να δοκιμάσουμε τα καινούργια "physics" όπως λέμε, το σύνολο δηλαδή των παραμέτρων αυτών που προσπαθούν να μιμηθούν τις "φυσικές" αντιδράσεις ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου στην πίστα.

Για να γυρίσω λίγο στο θέμα του Dead Zone, θα παρατηρήσεις ότι και στο αληθινό αυτοκίνητο το τιμόνι όταν βρίσκεται στο κέντρο και κινήσε σε ευθεία, μοιάζει να είναι "νεκρό", δεν "τραβάει δηλ ούτε αριστερά ούτε δεξιά.

Αυτό προσπαθούν να προσομοιάσουν (μεταξύ άλλων) και τα σύγχρονα λογισμικά των εξομοιωτών αγώνων ταχύτητας, όχι όμως πάντα με απόλυτη επιτυχία.

Συγκεκριμένα για το GT5 θα έλεγα ότι είναι ένα τέτοιο παράδειγμα, όπου το λογισμικό του δεν μιμήται σωστά την συμπεριφορά του "αληθινού" τιμονιού, με αποτέλεσμα αυτός που πρωτοπιάνει μια τιμονιέρα στο GT5 να καταλήγει να προσπαθεί "ιδιαίτερα" να κρατήσει σταθερό το αυτοκίνητό του, κινούμενος στην ευθεία με μεγάλη ταχύτητα (γιατί εκεί παρουσιάζεται το πρόβλημα).

Κατά την γνώμη μου αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η "Νεκρή Ζώνη" στην περιοχή της οποίας δεν εφαρμόζεται καθόλου δύναμη ανάδρασης στην στεφάνη της τιμονιέρας, στο GT5, είναι πολύ μικρή σε εύρος, με αποτέλεσμα να μπερδεύεται ο εγκέφαλος του άπειρου οδηγού (άπειρου ως προς τις τιμονιέρες) που προσπαθεί να εφαρμόσει αυτά που ξέρει από την αληθινή οδήγηση, με αποτέλεσμα να πηγαίνει σαν φίδι στην ευθεία μέχρι να χάσει τον έλεγχο.:flipout:

Αυτό διορθώνεται όταν η ίδια η τιμονιέρα παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης αυτού του εύρους ή αν το παρέχει το ίδιο το παιχνίδι.

Με λίγη υπομονή όμως, συνηθίζεις αρκετά γρήγορα.

Πάντως όσων αφορά τις τιμονιέρες ισχύει πάνω κάτω, το ρητό που λέει ότι "θα πάρεις αυτά που θα δώσεις"

Αν πρόκειται να επενδύσεις πάνω από 150 ψάξτο καλά αλλιώς η DFGT της Logitech είναι μονόδρομος.-bye-
 
:worshippy: Ευχαριστω πολυ παιδια για τη βοηθεια! :ernaehrung004:
Δηλαδη αν οχι Fanatec τι αλλο σε νορμαλ επιπεδα τιμης;
 
Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

:worshippy: Ευχαριστω πολυ παιδια για τη βοηθεια! :ernaehrung004:
Δηλαδη αν οχι Fanatec τι αλλο σε νορμαλ επιπεδα τιμης;


Τα αμέσως επόμενα σε τιμή (που αξίζουν) δηλ. μέχρι 250 είναι τα:

Logitech G27 Racing Wheel

Porsche 911 Carrera

και τα δύο πολύ καλά τιμόνια με τα συν και τα πλην τους (γι' αυτό σου είπα ψάξτο;))
 
Charrism για αγγελίες υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία.

Το μήνυμα σου θα μεταφερθεί στις "Μικρές Αγγελίες".
 
Αν μπορεί κάποιος ας μου στείλει ένα Toyota Starlet Glanza γιατί το χρειάζομαι.
stavros_
 
Δυστηχως ο ηγετης των simulator driving τιτλων συνεχιζει την πτωτικη του πορεια,ελπιδα για κατι καλυτερο στη νεα κονσολα...
 
Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

εγω παιδια μολις εχθες αγορασα την logitech g27 και δεν μπορω να πω οτι ενθουσιαστικα! και οχι τιποτα αλλο εφταξια κι αυτο, 2 ωρες χαμενες!!!
http://www.fileserve.com/file/EUgK3ke/SANY0017.JPG
http://www.fileserve.com/file/2mFGhUA/SANY0018.JPG


Αν είναι η πρώτη σου επαφή με τιμονιέρα, το καταλαβαίνω... Θέλει λίγο επιμονή και υπομονή για να σου δείξει τις χάρες τις!!! (το "αυτό" το έχεις και πουθενά αλλού ανεβασμένο - γιατί εκεί που το έβαλες δεν το βλέπω)


Αν τυχών παίζει κανείς τα Σαββατοκύριακα και θέλει παρέα :driver::driver:ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ! ΟΧΙ ΝΤΡΟΠΕΣ!

Εγώ (το ξαναλέω) μπαίνω standard Σάββατο 9:30 με 12:30... αλλά γίνονται και εξαιρέσεις...
 
Re: Απάντηση: Re: Gran Turismo 5 (PS3)

Αν είναι η πρώτη σου επαφή με τιμονιέρα, το καταλαβαίνω... Θέλει λίγο επιμονή και υπομονή για να σου δείξει τις χάρες τις!!! (το "αυτό" το έχεις και πουθενά αλλού ανεβασμένο - γιατί εκεί που το έβαλες δεν το βλέπω)


Αν τυχών παίζει κανείς τα Σαββατοκύριακα και θέλει παρέα :driver::driver:ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ! ΟΧΙ ΝΤΡΟΠΕΣ!

Εγώ (το ξαναλέω) μπαίνω standard Σάββατο 9:30 με 12:30... αλλά γίνονται και εξαιρέσεις...

φιλε μου το εχω ανεβασει κι εδω http://www.fileserve.com/file/9pbzX2K/τιμονιερα.rar
 
Δοκίμασε κανείς το "Mercedes’ GT5 Seasonal Event" με αντίπαλο (στο χρονόμετρο) τον David Coulthard (1':16''.32) στο Top Gear Test Track???
Με πολύ κόπο και ιδρώτα κατάφερα μόνο να έρθω 1 δευτερόλεπτο πίσω του...

Οτιδήποτε καλύτερο μοιάζει ταχυδακτυλουργία και αν προσέξατε υπάρχουν και κάποιοι που έχουν κάνει μόλις 1':13'' και κάτι ψιλά...:speechless-smiley-0:blink::stoned: