Re: NOVA-HD
Nα θιξω ενα γνωστο θεμα απο μια αλλη πλευρα..
Οπως ειναι γνωστο ο νεος δεκτης ΔΕΝ υποστηριζει diseqc ενω υπαρχει στο μενου του δεκτη η συγκεκριμενη επιλογη. Γνωριζουμε οτι θα ενεργοποιηθει στο μελλον.
Το σιγουρο ειναι πως σ' ολα τα διαφημιστικα φυλλαδια και κυριως στο συμβολαιο που σου δινουν με το νεο δεκτη ΔΕΝ αναφερεται πουθενα οτι απαιτειται κατοπτρο με ενα lnb. Στο συμβολαιο που εχω μπροστα μου και συγκεκριμενα στην παραγραφο 2.1 "Υπηρεσιες HD" αναγραφεται πως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προυποθεση για την παροχη hd υπηρεσιων ειναι 1) η χρηση καρτας προσβασης που διατιθεται απο τη MCH
2)ενεργη συνδρομη σε καποια συγκεκριμενα πακετα
3)η χρηση του αποκωδικοποιητη hd
4)η υπαρξη τηλεορασης hd ready ή full hd και καλωδιο hdmi.
Eγω και καποιοι αλλοι αγορασαμε το δεκτη, υπογραψαμε συμβολαιο και στη συνεχεια διαπιστωνουμε πως για να εχουμε προσβαση στις hd υπηρεσιες πρεπει να κανουμε αλλαγη στην εγκατασταση μας ή να περιμενουμε την ενεργοποιηση του diseqc. Ειναι γνωστο πως η νοβα εχει 2 κατηγοριες πελατων. Αυτους που εχουν το δικο της εξοπλισμο μονο με hotbird και αυτους που εχουν αγορασει μονοι τους αλλον εξοπλισμο και εχουν περισσοτερους ισως δορυφορους. Oταν ΔΕΝ οριζεται πως απαραιτητη προυποθεση για τις hd υπηρεσιες ειναι εκτος των ανωτερω και η υπαρξη κατοπτρου μ' ενα και μονο Lnb (εστω προς το παρον) δεν μπορει να θεωρηθει ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ των καταναλωτων?
Εγω που αγορασα το δεκτη γιατι ειμαι υποχρεωμενος να πληρωσω χρηματα για να κανω οποιαδηποτε αλλαγη στην εγκατασταση μου ή να περιμενω οσο χρειαστει για να ενεργοποιηθει το diseqc???
Οι υπηρεσιες του υπουργειου εμποριου (προστασια καταναλωτη) ειναι αρμοδιες για τετοιου ειδους καταγγελιες?
Σε συνεχεια του παραπανω δικου μου post να σας ενημερωσω οτι αυτα που εγραψα παραπανω τα εστειλα με mail στη Νοβα και στο τελος τους εγραψα πως θα ηθελα να μ' ενημερωσουν επισημα για την ημερομηνια ενεργοποιησης του diseqc μεσω αναβαθμισης και στην περιπτωση που δεν ειναι δυνατο να προσδιοριστει ο χρονος ενεργοποιησης diseqc ή εαν καθυστερησουν πολυ, απαιτω να ερθει τεχνικος με δικη τους χρεωση και να κανει την αλλαγη που χρειαζεται στη θεση των δορυφορων στο diseqc για να μπει στη θεση 1 ο hotbird για να δουλευει σωστα ο δεκτης που αγορασα εστω και αν δεν μπορω να δω Αstra.
Μετα απο 2 ημερες μου τηλεφωνησε μια πολυ ευγενικη υπαλληλος και αφου συζητησαμε για το θεμα της ελλειψης ή μη ενημερωσης απο την πλευρα της εταιρειας για το οτι ο δεκτης της pace αυτη τη στιγμη δεν ειναι συμβατος με diseqc μ' ενημερωσε για τα εξης..
1.Αυτη τη στιγμη δεν μπορουν να προσδιορισουν ακριβως το χρονο της ενεργοποιησης του diseqc μεσω αναβαθμισης. Θα γινει αλλα δεν ξερουν το ποτε.
2.Δεν μπορουν να κανουν καμια παρεμβαση σε κεντρικη εγκατασταση πολυκατοικιας οπου παιρνουν και αλλοι δορυφορικο σημα εκτος απο τους συνδρομητες τους.
3.Οσο για το οτι ο δεκτης "κατεβαζει" χωρις προβλημα το μπουκετο της Νοβα σε εγκατασταση που εχει diseqc εαν ειναι στη θεση 1 ο Hotbird, μου ειπαν οτι η επισημη θεση της εταιρειας ειναι πως ο δεκτης μπορει μεν να κατεβαζει το μπουκετο αλλα παρ'ολα αυτα δε θα λειτουργει σωστα με αποτελεσμα καποια στιγμη να κανει συνεχως restart.
4.Για ολα τα παραπανω η εταιρεια προτιθεται να στειλει δικο της τεχνικο για να μου εγκαταστησει νεο κατοπτρο (το δικο της βεβαια) χωρις χρεωση φυσικα για να δουλευει σωστα ο hd δεκτης.
Εγω στην αρχη αρνηθηκα να βαλω νεο πιατο διοτι συμφωνα με τον κανονισμο της πολυκατοικιας οταν υπαρχει ενα κεντρικο πιατο δεν επιτρεπεται να μπει δευτερο. Μου ζητησαν λιγο χρονο να βρουν μια αλλη λυση και σε 2 ημερες μ' ενημερωσαν πως ως δευτερη λυση προτεινεται η επιστροφη του δεκτη στο καταστημα που το αγορασα και η επιστροφη χρηματων. Εγω ομως στο μεσοδιαστημα "εξασφαλισα την αδεια" για δευτερο πιατο στην ταρατσα και ετσι τους ενημερωσα οτι δεχομαι την εγκατασταση νεου κατοπτρου. Αυτοι ενημερωσαν τον τεχνικο τους και απο Δευτερα περιμενω να επικοινωνησει μαζι μου για το ραντεβου.
Ειμαι ευχαριστημενος απο τον τροπο που με αντιμετωπισαν, εν μερει αποδεχτηκαν οτι εχω δικιο, εδειξαν πραγματικα οτι ηθελαν να βρεθει μια λυση στο προβλημα μου και τελικα βρεθηκε. Μπορει το κοστος της λυσης να ειναι μικρο για την εταιρεια (εξαλλου αυτη τη στιγμη υπαρχει παρομοια προσφορα με δωρεαν εξοπλισμο και εγκατασταση - που αφορα ομως νεους συνδρομητες-) αλλα μ' ευχαριστησε το ενδιαφερον τους. Θα μπορουσαν να αγνοήσουν το μηνυμα μου ή να επικοινωνησουν με τσαμπουκαλιστικη διαθεση πως δεν εχουν καμια ευθυνη. Μπορει να πηραν στα σοβαρα το οτι τους εγραψα πως θα τους καταγγειλω στις αρμοδιες κρατικες υπηρεσιες (και πολυ καλα εκαναν γιατι το εχω κανει με 2-3 αλλες εταιρειες στο παρελθον) αλλα οπως και να 'χει εδειξαν ενδιαφερον.