Αν και δεν ημουν ιδιαίτερα αισιόδοξος για αυτό που θα εβλεπα παρολα αυτά απογοητεύτηκα..
Δεν περίμενα τοσο χαμηλή αποδοση.
Πειραματίστηκα τουλάχιστον 2 ώρες κάνοντας αλλαγές των δυο γυαλιών ( anaglyph –colorcode) προσπαθώντας να βγαλω κατι καλο από αυτή την ιστορια αλλα ματαια
Τις ταινιες που επελεξα να τεσταρω ηταν το πολύ δύσκολο (λόγω χρωμάτων) despicable me το τελευταιο Shrek το Toy Story 3 και τελος το Avatar
Πριν ξεκινήσω τα σχετικα με το color code πρέπει να πω πως ηξερα ελάχιστα για αυτόν τον τροπο 3D και ποτε δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία λογο της μικρης αποδοχής του και διαθεσιμότητας υλικου…
Μάλλον τιποτα δεν ειναι τυχαίο…
Στην ουσια λοιπον..
Η πρώτη απογοήτευση ηρθε με το που ανοιξα του κουτακι με τα δύο ζευγαρια γυαλια της color code ( Poly)…
Ενώ θα περίμενα να δω εστω ένα υποτυπώδη πλαστικο σκελετο τελικα αντίκρισα μια αναβάθμιση των γνωστών χάρτινων γυαλιων με τη διαφορα ότι οι βραχίονες αυτων των γυαλιών ηταν λαστιχένιοι ενώ τα γυαλια δεν ηταν τιποτα αλλλο από καπλαντισμένα χρωματιστά φιλμ ώστε να φαίνονται πιο στερεά…
Η κοροϊδία αυτων των δυο ζευγαριών είναι φυσικα στη τιμη αφου η συγκεκριμένη φθηνοκατασκευη κοστολογήθηκε στα 24 ευρω συν 5 ευρω μεταφορικα ( συνολο 29 ευρω ) ενώ αντιθέτως τα πολύ καλύτερης ποιότητας γυαλιά της pro-ana ( red cyan) κοστιζουν μονο 5 ευρω .
Παρακατω παραθέτω φωτο για να δειξω αυτά που σας περιγράφω.
Οσον αφορα της εικονα…
Ποιος ειπε πως το color code δεν επηρεάζει τα χρώματα;;
Οι χρωματικές διαφορες είναι τετοιες που στο τελος αναγκάστηκα να ξαναρυθμίσω την tv μου σύμφωνα με τα γουστα του color code.
Το θεμα για μενα ηταν διπλα εκνευριστικό γιατι αν εχεις δωσει καποια χρήματα για να ρυθμίσεις την τηλεοραση σου ( η τον προβολεα σου ) είναι τρελό να προσπαθείς να χαλάσεις ότι εχεις φτιαξει για αυτόν και μονο το λογο.
Όπως πολύ σωστα αναφέρθηκε παραπανω η φωτεινότητα με το colοr code πέφτει σημαντικά για αυτό καλο είναι να ανεβάσετε οσο το δυνατον τη φωτεινότητα της τηλεόρασης σας ( ολες οι lcd εχουν μπόλικο αποθεμα φωτεινότητας)
Σε κανονικη θεαση η ρύθμιση του back light στη tv μου είναι λιγο κατω απο τη μεση και ετσι αναγκάστηκα λογο της πτωσης της φωτεινότητας να την καργάρω…
Παρολα αυτά ακομα και ετσι δεν μπορω να πως πως κατάφερα να την φερω σε ικανοποιητικά επίπεδα…
Συν της αλλης ολες αυτές οι μετακινήσεις εφεραν την αίσθηση της ευκρίνειας σε χαμηλότερα επίπεδα…
Και εξηγούμαι τι θελω να πω με αυτό…
Μερικους από τους βασικους λογους που αντιλαμβανόμαστε υψηλή ευκρίνεια ( εκτος από την εγγενή ανάλυση) είναι η φωτεινότητα και η υψηλή αντιθεση.
Όταν αυτά αρχιζουν να χανουν εδαφος η γενικη αίσθηση της εικονας ιδιαίτερα σε μεσαία σκοτεινα και πιο σκοτεινά πλανα, γίνεται φλατ…
Το ανεβασμα του back light μπορει να δινει φως μειώνοντας την πτωση φωτεινότητας από τα γυαλια, αλλα καταστρέφει το μαυρο και τις διαβαθμίσεις του αρα και την αντιθεση .
Για μενα αυτό και μονο το καθιστα ακατάλληλο για οποιαδήποτε θεαση σε HD…
Μπόρει σε φωτεινά λιβάδια η σε ντοκυματερ που αφορουν τις Άλπεις να ειναι οκ αλλα σε ότι αφορα τα υπόλοιπα … με τιποτα…
Ακομα και το ghosting που φυσικα δεν απουσιάζει ουτε από δω , έρχεται σε δευτερη μοιρα όταν δημιουργούνται θεματα φωτεινότητας και αντίθεσης
Ειλικρινά, στις πολλες εναλλαγές που εκανα μεταξύ των γυαλιων της pro-ana και της colorcode σε αρκετες σκηνες έβρισκα πιο θελκτική την εικονα των πρωτων ακομα και αν με κούραζαν σχετικα γρηγορα εν αντιθέσει με τα γυαλια της colorcode που όση ωρα και να τα φορουσα δεν καταλαβαινα τιποτα…
Αλλα τι να το κανεις …δωρο άδωρο…
Τελος οσον αφορα την ποιοτητα και το βαθος του τρισδιάστατου ηταν ελαχιστες οι σκηνες ( μέσο-φωτεινες προς φωτεινες) που καπως μου αρεσε αυτό που εβλεπα ,αν και μου φάνηκε πως στη πραγματικότητα ανθυπόβαλα τον εαυτο μου και αυτό γιατι όταν τα εβγαζα και ξανα δοκίμαζα τα red cyan με ολα τα ελαττώματα του , ειχε πολυ καλύτερη τρισδιάστατη αισθηση.
Αυτά τα δυο αν μπορούσαν να πεταξουν τα αρνητικά τους και κρατούσαν μονο τα θετικα θα ειχαμε μια πολύ καλη περίπτωση αλλα δυστυχώς ετσι όπως λειτουργούν δεν τα θεωρω ιδιαίτερα θελκτικά .