High End ασφάλειες.. Αναβαθμίζουν ή όχι ;;;

Να ξεκαθαρίσω κάτι… Άλλο το ακούω μουσική διαδικτυακά που προφανώς σημαίνει έχω πρόσβαση σε μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη επί της ουσίας δωρεάν, πράγμα, για όσους το επιθυμούν, απολύτως θεμιτό και κατανοητό και άλλο η θεώρηση κάποιου ότι μπορεί να ακουστεί μια ψηφιακή διαδικτυακή αναπαραγωγή εφάμιλλα με ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα (για τα cd player, ειδικότερα τα …παλαιάς κοπής να μου επιτραπεί να έχω μια αρκετά έως πολύ θετικότερη προσέγγιση). Σε κάθε περίπτωση τα κινέζικα προϊόντα που επιτελούν και αποτελούν κατά κύριο λόγο τα εργαλεία αναπαραγωγής από διαδικτυακές πλατφόρμες τα θεωρώ το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και σε κάποιες περιπτώσεις και ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αυτή – αν μου επιτρέπετε την έκφραση – εμμονή με τις μπάσσες συχνότητες λες και είναι το ιερό δισκοπότηρο της μουσικής αναπαραγωγής. Υπάρχει συχνοτικά και η μεσαία περιοχή και η υψηλή περιοχή, εξίσου απαιτητικές, ειδικά η μεσαία που είναι ακρογωνιαίας σημασίας στο τι θα ακουστεί τελικά από τα ηχεία μας. Εάν θέλετε πλούσια μπάσσα υπάρχουν άφθονα σε πορτ μπαγκάζ πολλών αυτοκινήτων που κάνουν κάθε οικοδομικό τετράγωνο από το οποίο περνούν να τρέμει. Αλλά αυτό δεν συνιστά audiophile αναπαραγωγή, έτσι δεν είναι; Σε ότι αφορά στους κομπρέσορες υπάρχουν πολλά μουσικά είδη στα οποία οι κομπρέσορες έχουν στήσει ήδη πάρτυ κατά την ηχογράφηση του μουσικού γεγονότος και ότι και αν αγοράσει κάποιος δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ, ούτε μπορούν να επανέλθουν οι δυναμικές που χάθηκαν.
 
  • Like
Reactions: Θρησκος
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αυτή – αν μου επιτρέπετε την έκφραση – εμμονή με τις μπάσσες συχνότητες λες και είναι το ιερό δισκοπότηρο της μουσικής αναπαραγωγής.
Αφενός είναι δύσκολο κομμάτι στην αναπαραγωγή, αφετέρου αν ακούς π.χ. "τρίο φλάουτο" σαφώς και δε σου λείπουν... υπάρχουν όμως είδη που στηρίζονται εκεί.
Τώρα αν τα είδη αυτά δεν τα συμπαθείς ή τα σνομπάρεις και δεν τα θεωρείς ..."audiophile", αυτό είναι γούστο σου και δικαίωμα σου.


Σε ότι αφορά στους κομπρέσορες υπάρχουν πολλά μουσικά είδη στα οποία οι κομπρέσορες έχουν στήσει ήδη πάρτυ κατά την ηχογράφηση του μουσικού γεγονότος και ότι και αν αγοράσει κάποιος δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ, ούτε μπορούν να επανέλθουν οι δυναμικές που χάθηκαν.
Ακόμα και στα "σοβαρά" μουσικά είδη (βλέπε π.χ. συμφωνική ορχήστρα) οι κομπρέσορες είναι απαραίτητοι... ναι μειώνουν τα δυναμικά αλλά χωρίς αυτή τη μείωση, συμφωνική ορχήστρα σε βινύλιο π.χ. δεν γράφεται....
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis
Αφενός είναι δύσκολο κομμάτι στην αναπαραγωγή, αφετέρου αν ακούς π.χ. "τρίο φλάουτο" σαφώς και δε σου λείπουν... υπάρχουν όμως είδη που στηρίζονται εκεί.
Τώρα αν τα είδη αυτά δεν τα συμπαθείς ή τα σνομπάρεις και δεν τα θεωρείς ..."audiophile", αυτό είναι γούστο σου και δικαίωμα σου.



Ακόμα και στα "σοβαρά" μουσικά είδη (βλέπε π.χ. συμφωνική ορχήστρα) οι κομπρέσορες είναι απαραίτητοι... ναι μειώνουν τα δυναμικά αλλά χωρίς αυτή τη μείωση, συμφωνική ορχήστρα σε βινύλιο π.χ. δεν γράφεται....
Είναι δύσκολο όμως υπάρχουν και πιο δύσκολα και ας μην ξεχνουμε πως αφορά ένα μικρο μερος της μουσικής.Ειναι που είναι περιθωριακός,εκτός εξαιρέσεων, ο ρόλος του μπασίστα όταν παίζει μουσική ας μην τον αναβαθμίσουμε σε πρωταγωνιστή κατά την αναπαραγωγή.
Παραδόξως,αυτά από έναν τέως μπασσιστα.
 
Έπιασες πολλά θέματα μαζί. :)

Να ξεκαθαρίσω κάτι… Άλλο το ακούω μουσική διαδικτυακά που προφανώς σημαίνει έχω πρόσβαση σε μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη επί της ουσίας δωρεάν, πράγμα, για όσους το επιθυμούν, απολύτως θεμιτό και κατανοητό και άλλο η θεώρηση κάποιου ότι μπορεί να ακουστεί μια ψηφιακή διαδικτυακή αναπαραγωγή εφάμιλλα με ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα (για τα cd player, ειδικότερα τα …παλαιάς κοπής να μου επιτραπεί να έχω μια αρκετά έως πολύ θετικότερη προσέγγιση).

Ακούγεται καλύτερα όποιο έχει φροντιστεί περισσότερο.
Πέρα από το υλικό (streaming/cd/βινύλιο), μεγάλο ρόλο παίζει και από που τα ακούς.
Δεν σημαίνει ότι το πικάπ από τα Lidl θα παίξει καλύτερα από μία καλά φροντισμένη ψηφιακή αλυσίδα επειδή το βινύλιο είναι ανώτερο ποιοτικά από το όποιο streaming.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αυτή – αν μου επιτρέπετε την έκφραση – εμμονή με τις μπάσσες συχνότητες λες και είναι το ιερό δισκοπότηρο της μουσικής αναπαραγωγής. Υπάρχει συχνοτικά και η μεσαία περιοχή και η υψηλή περιοχή, εξίσου απαιτητικές, ειδικά η μεσαία που είναι ακρογωνιαίας σημασίας στο τι θα ακουστεί τελικά από τα ηχεία μας.

Πως μπορώ να φέρω αντίρηση από τη στιγμή που ακούω από ATC και έχω χρυσοπληρώσει την μεσαία περιοχή; 😂
Οι διαφορές όμως στα δυναμικά, πιο εύκολα ακούγονται σε όργανα όπως η drums παρά στη φωνή.
Και όταν καθαρίζει εκείνη η περιοχή, πιο πολύ αδύναμη ακούγεται παρά να τονίζεται παραπάνω.
Φεύγει αυτό το αέναο "μπρρρρρρρ" που δημιουργεί ο συνδιασμός βρωμιάς, φασαρίας και έλλειψης δυναμικών στο χαμηλό.

Σε ότι αφορά στους κομπρέσορες υπάρχουν πολλά μουσικά είδη στα οποία οι κομπρέσορες έχουν στήσει ήδη πάρτυ κατά την ηχογράφηση του μουσικού γεγονότος και ότι και αν αγοράσει κάποιος δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ, ούτε μπορούν να επανέλθουν οι δυναμικές που χάθηκαν.

Και τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να βάλουμε άλλον έναν στη σειρά;
 
Να ξεκαθαρίσω κάτι… Άλλο το ακούω μουσική διαδικτυακά που προφανώς σημαίνει έχω πρόσβαση σε μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη επί της ουσίας δωρεάν, πράγμα, για όσους το επιθυμούν, απολύτως θεμιτό και κατανοητό και άλλο η θεώρηση κάποιου ότι μπορεί να ακουστεί μια ψηφιακή διαδικτυακή αναπαραγωγή εφάμιλλα με ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα (για τα cd player, ειδικότερα τα …παλαιάς κοπής να μου επιτραπεί να έχω μια αρκετά έως πολύ θετικότερη προσέγγιση).
Μια ψηφιακή διαδικτυακή αναπαραγωγή, αν γίνει σωστά, θα ακουστεί ακριβώς το ίδιο με το ψηφιακό αρχείο από το οποίο προήλθε. Αν αυτό είναι καλοφτιαγμένο ή κακοφτιαγμένο, είναι άλλο ζήτημα.
Αν το αρχικό αρχείο προέρχεται από το CD, θα ακουστεί ακριβώς το ίδιο, όπως και το CD.
Όλα αυτά υπό τον αυστηρό όρο, ότι έχει εκτελεστεί σωστά, το τονίζω, ή διαδικασία. Και ότι αναφερόμαστε σε Lossless (=μη απωλεστική) μεταφορά και αναπαραγωγή.

Στη σύγκριση με ένα καλοστημένο αναλογικό επαναφέρεις ένα θέμα που κανονικά στις μέρες μας αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να έχει λήξει.
Αλλά μπορούμε να το ξανακουβεντιάσουμε. Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι!

Σε κάθε περίπτωση τα κινέζικα προϊόντα που επιτελούν και αποτελούν κατά κύριο λόγο τα εργαλεία αναπαραγωγής από διαδικτυακές πλατφόρμες τα θεωρώ το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και σε κάποιες περιπτώσεις και ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
Μάλλον υποτιμάς την πραγματική κατάσταση. Η Κίνα αυτή τη στιγμή έχει εισέλθει για τα καλά στο χώρο του Hi-End. Και έχει κυριαρχήσει. Εξάλλου πολλές γνωστές ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους στην Κίνα. Ευρωπαϊκό ή Αμερικάνικο έχει μείνει μόνο το όνομα.
Άλλο κινέζικα προϊόντα και άλλο "κινεζιές"! :cool: Η έκφραση αυτή έχει παραμείνει από τον πρώτο καιρό, που οι Κινέζοι έκλεβαν τεχνογνωσία.
Τώρα έχουν ωριμάσει, είναι όλα εντελώς διαφορετικά.
Θεωρείς πολλά πράγματα υπερβολικά ακριβά. Ναι, αλλά το Hi-End ήταν πάντοτε υπερβολικά ακριβό. Και οι Κινέζοι σήμερα παράγουν γνήσιο Hi-End. Κυριολεκτικά.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αυτή – αν μου επιτρέπετε την έκφραση – εμμονή με τις μπάσσες συχνότητες λες και είναι το ιερό δισκοπότηρο της μουσικής αναπαραγωγής.........
Καποια είδη μουσικής στηρίζονται σ' αυτό. Δεν εμπίπτουν στα γούστα μου και μάλλον δεν είναι εμπίπτουν και στα δικά σου, αλλά υπάρχουν.

Από την άλλη πλευρά είναι ευκολότερη η κατασκευή μηχανημάτων με καλή και σωστή αναπαραγωγή των μεσαίων και υψηλών συχνοτήτων παρά των χαμηλών. Η σωστή αναπαραγωγή των πολύ χαμηλών συχνοτήτων είναι πολύ δύσκολη και αν δεν μπορεί να γίνει σωστή, καλύτερα να υπάρχει αποκοπή.
Όταν λέμε "σωστή", το εννοούμε. Ούτε τονισμένο χαμηλό, ούτε φουσκωμένο, ούτε χαλαρό, ούτε ψιλοκρεματό!
Δύσκολο, αλλά αν πετύχει, το συνολικό τελικό αποτέλεσμα βελτιώνεται εντυπωσιακά@
 
Υπάρχει συχνοτικά και η μεσαία περιοχή και η υψηλή περιοχή, εξίσου απαιτητικές, ειδικά η μεσαία που είναι ακρογωνιαίας σημασίας στο τι θα ακουστεί τελικά από τα ηχεία μας. Εάν θέλετε πλούσια μπάσσα υπάρχουν άφθονα σε πορτ μπαγκάζ πολλών αυτοκινήτων που κάνουν κάθε οικοδομικό τετράγωνο από το οποίο περνούν να τρέμει. Αλλά αυτό δεν συνιστά audiophile αναπαραγωγή, έτσι δεν είναι; Σε ότι αφορά στους κομπρέσορες υπάρχουν πολλά μουσικά είδη στα οποία οι κομπρέσορες έχουν στήσει ήδη πάρτυ κατά την ηχογράφηση του μουσικού γεγονότος και ότι και αν αγοράσει κάποιος δεν πρόκειται να φύγουν ποτέ, ούτε μπορούν να επανέλθουν οι δυναμικές που χάθηκαν.

Το ιδανικό είναι να έχεις ένα ηχείο που να παίζει καλα σε ολα τα φάσματα. Να έχεις και μπασακι και μεσαίες και ψιλές..

Αυστηρά προσωπική γνώμη τώρα με τα μέτρια για πολλούς κλίπς είμαι σουπερ ευχαριστημένος σε όλα τα φάσματα , με μπάσο στυλ σαμπγουφερ , μεσαίες μελενιες αλλά και ψηλές που ξυρίζουν ... όντας σούπερ αποκαλυπτικά αφού ακούς και το κλείσιμο των χειλιών όπως και την κούφια πορδή αν υπάρξει αυτή... :LOL:

Ανεβάζω βιντεακια έτσι για την πλάκα μου και τα μοιράζομαι με εσάς εδώ...(όπως κα΄νουν αντίστοιχα και χιλιάδες χρήστες εκεί έξω.... και φυσικά χωρίς εμπορικο σκοπό) πιο πολύ το κάνω για να μοιράζω την προσωπικη Audiophile συλλογή reference μου ένα πράμα...απο το να ανεβάζω τα ατοφια τα λινκ από τα τραγουδια μέσω youtube...

Στο δια ταύτα τώρα , με το παρακάτω τζαζ τραγούδι γίνεται ολοκληρωτικά χαμός από μπάσο και ψιλες και όλα...

Βάλτε το στο Tidal να τσεκάρετε το μπασακι σας...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Όπως και αυτό το κρυσταλενιο τραγουδακι με φωνη που κεντάει...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αγαπημένη Melanie De Biasio....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited: