Το θέμα είναι ότι καταλήξαμε να συγκρίνουμε τον 50άρη με τον Dila....
Το θέμα είναι ότι καταλήξαμε να συγκρίνουμε τον 50άρη με τον Dila....
Βρε μην αρπάζεστε..
Βρε μην αρπάζεστε, αλλά τι σχέση έχει ο 50άρης με τον 60άρη? Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω και το θεωρώ τελείως off topic.
Μπορούμε να συγκρίνουμε οποιονδήποτε DLP με τον JVC και να πούμε όλοι οι DLP είναι το ίδιο?
Για την σύγκριση Τάκη θα δούμε τι θα κάνουμε. Προς το παρόν δεν υπόσχομαι τίποτα αλλά είμαι ανοιχτός να ακούσω προτάσεις για συνθήκες κλπ....
Νεκ, δεν ειναι off-topic να αναφερομαστε στις διαφορες που ειχε ο 50ρης με τον JVC, διοτι ο 60ρης ειναι απλα μια βελτιωμενη εκδοση του 50ρη και οχι ενας τελειως διαφορετικος προβολεας.
Οσον αφορα το συγκριτικο 60ρη και JVC, αυτο θα γινει οπωσδηποτε ακομα και αν αδυνατεις εσυ να διαθεσεις το μηχανακι! Οι συνθηκες θα ειναι φυσικα αυτες που καθιερωσαμε προσφατα με το reference test room του Avclub...
Και για του λογου το αληθες:
Το "τριγωνο" του ruby σε σχεση με το χρωματικο τριγωνο αναφορας Rec 709:
![]()
Παρατηρηστε ποσο υπερκορεσμενα ειναι το πρασινο και το κοκκινο σε σχεση με το εσωτερικο τριγωνο αναφορας.
-Η ιδια περιπου κατασταση στον Pearl:
![]()
.αλλα και στον JVC! Και οι τρεις εχουν υπερκορεσμενα χρωματα σε συγκριση με το rec709!
![]()
Μπορει λοιπον να ειναι λαθος συμφωνα με το προτυπο, ειναι ομως ευχαριστα στο ανθρωπινο ματι, διοτι το εκτενεστερο colorspace ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα..
Η σύγκριση με τον Ruby αδικεί τον JVC μόνο και μόνο λόγω spectrum της λάμπας. Άρα δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη.
Ίσως να είναι off topic αλλά εαν μπορούσαμε στην πραγματικότητα να δούμε την εικόνα με τον πλανήτη και τα αστέρια πως θα ήταν?
Δεν αναφέρομαι σε ποια μας αρέσει αλλά ποια είναι ποιο κοντά στην πραγματικότητα.
Ίσως να είναι off topic αλλά εαν μπορούσαμε στην πραγματικότητα να δούμε την εικόνα με τον πλανήτη και τα αστέρια πως θα ήταν?
Δεν αναφέρομαι σε ποια μας αρέσει αλλά ποια είναι ποιο κοντά στην πραγματικότητα.
Ομως οι αποψεις των ειδικων διιστανται κατα ποσον ειναι εμφανεις οι διαφορες απο το ανθρωπινο ματι το οποιο πιανει ορισμενες μονο απο τις εκπεμπομενες συχνοτητες. Πχ ο Greg Rogers του widescreen review πιστευει μια λαμπα Xenon δεν εχει κανενα πλεονεκτημα εναντι μιας λαμπας UHP εφοσον η τελευταια εχει "φιλτραριστει" σωστα..
Προφανώς κάνεις πλάκα... όχι μ'α αυτό που ρωτάς...αλλά κυρίως μ'
αυτό που εννοείς....
Έχεις πάει ποτέ στην εξοχή, μακρυά από τα φώτα της πόλης, και να κοιτάξεις τ' αστέρια;
καλα,αυτο ηταν ενα παραδειγμα,υπαρχουν παμπολλεςπεριπτωσεις που το κοντραστ ειναι οχι απλα απαραιτητο αλλα βασιλευει και το ξερουμε ολοι.
Παρομοιες εικονες πχ.ειναι εσωτερικοι χωροι με φωτιστικα,η νυχτερινοι δρομοι με στηλους φωτισμου κλπ.Δεν εχω δει τον 60αρη αλλα οταν ειδα τον Ντιλα πρωτη φορα ηταν αποκαλυψη σε αυτες τις σκηνες.Αν θελουμε να ανατρεξουμε στην πραγματικοτητα το κοντραστ στην πραγματικη ζωη ειναι πολυ μεγαλυτερο.Οταν οδηγειτε το βραδι κοιταξτε τα φωτα γυρω σας να δειτε πως φαινονται.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.