Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Δεν ξέρω βρε Τάσο, εγώ γιατί δεν έχω δει τόση καταστροφή πια;

Ίσως επειδή έχουν προνοήσει και οι δικοί μας και κλειδώνουν εργαστήρια και γραφεία (μάλιστα από πρόπερσι έχουν θωρακισμένες πόρτες).

Μόνο τα αμφιθέατρα μένουν ανοιχτά και σ' αυτά, τι να σπάσεις;
 
Τι να σου πώ ρε Στέργιο έτυχε να πάω αρκετές φορές εκείνη την περίοδο στην σχολή και είδα αρκετά. Δηλαδή πάλι άλλοι φταίνε κι όχι αυτός που σπάει ;
Σαν να μου λές δεν φταίει ο άλλος που ήρθε και έκαψε το σπίτι σου, αλλά φταίς εσύ που είχες 2 μπουκάλια οινόπνευμα στο ντουλάπι.
Τέλος πάντων επειδή η συζήτηση θα τραβήξει πολύ χωρίς να βρούμε γωνία το αφήνω εδώ.
 
Δεν ξέρω βρε Τάσο, εγώ γιατί δεν έχω δει τόση καταστροφή πια;

Ρε συ... οπως το παρει κανεις. Για μενα και το τσογλανι που μπαινει και με το ετσι θελω διαλυει τη συνεδριαση της σχολης, στην οποια μαλιστα ειχε τεθει προς συζητηση αιτημα του φοιτητικου συλλογου, στις καταστροφες συγκαταλεγεται...
 
Last edited:
Καταστροφές κάνουν και οι χούλιγκανς στα γήπεδα όμως.

Και αντιστοιχούν στο ίδιο ποσοστό πληθυσμού...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Βρε αδερφέ... πες ότι έχεις ενα προβληματικό σύστημα σπίτι. Εχει κακα καλωδια, έχει κακη πηγή, και κακα ηχεία.
Και βρίσκεις έναν τρόπο να αλλάξεις τα ηχεία. Το συστημα παλι δε θα παιζει καλα. Αλλα θα έχεις φτιάξει το 1/3 του.

Θα αρνηθείς να το κάνεις????

Το σύστημά μου είναι Hi end κι η παιδεία ερείπιο...

Υπάρχει συνολικό πρόβλημα εκσυγχρονισμού,χρηματοδότησης,νέου νομοθετικού πλαισίου κι τελικά υπεράσπισης του Δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας.Αν τα κάνουν όλα αυτά άς καταργήσουν όχι μία αλλά δέκα φορές το άσυλο.
Απλά επειδή δεν πρόκειται να τα κάνουν κι ουσιαστικά οδηγούν σε κατάργηση της δημόσιας παιδείας,ανάγουν σε πρωταρχικό ζήτημα το άσυλο και την δημοκρατία,με στόχο να καθαρίσουν όσους αντιστέκονται με τα ΜΑΤ-κι όχι φυσικά ν' συλλάβουν τους δεξιοαριστερούς τραμπούκους,που οι ίδιοι υποθάλπτουν και καθοδηγούν.

ΎΓ.Βλέπετε λιγότερη τηλεόραση.
 
Αν θες απάντηση ψάξε βρες τον λόγο του Γεώργιου Αλέξανδρου Μαγκάκη, στη Νομική της Αθήνας, λίγες ώρες πριν οι χουντικοί τον μαζέψουν στην Ασφάλεια, και θα καταλάβεις πολλά. Λες και η Χούντα δεν είχε πρόεδρο Δημοκρατίας και πρωθυμουργό. Λες και δεν έκανε δημοψηφίσματα... Λες και τώρα έχουμε καμια σοβαρή δημοκρατία. Προεδρευομένη Βουλευτική Οικογενειοκρατία έχουμε και δεν το έχουμε καταλάβει.

Μεγάλος καθηγητής του Ποινικού Δικαίου...
Για τέτοιες περιπτώσεις θα είχε νόημα το άσυλο, εάν το σεβόταν μία χούντα. Σε μία Δημοκρατία, όχι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Το σύστημά μου είναι Hi end κι η παιδεία ερείπιο...

Υπάρχει συνολικό πρόβλημα εκσυγχρονισμού,χρηματοδότησης,νέου νομοθετικού πλαισίου κι τελικά υπεράσπισης του Δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας.Αν τα κάνουν όλα αυτά άς καταργήσουν όχι μία αλλά δέκα φορές το άσυλο.
Απλά επειδή δεν πρόκειται να τα κάνουν κι ουσιαστικά οδηγούν σε κατάργηση της δημόσιας παιδείας,ανάγουν σε πρωταρχικό ζήτημα το άσυλο και την δημοκρατία,με στόχο να καθαρίσουν όσους αντιστέκονται με τα ΜΑΤ-κι όχι φυσικά ν' συλλάβουν τους δεξιοαριστερούς τραμπούκους,που οι ίδιοι υποθάλπτουν και καθοδηγούν.

ΎΓ.Βλέπετε λιγότερη τηλεόραση.

Δε βλέπουμε τηλεόραση Διονύση , βλέπουμε τα χάλια του πανεπιστημίου κάθε μέρα εδώ και 8 χρόνια τώρα απο μέσα, τα ζούμε δεν τα βλέπουμε.
Αν νόμίζεις οτι τα ζείς πιό έντονα απο εμάς τότε παώ πάσσο.

Και στην τελική δεν θέλουμε να καταργηθεί το άσυλο ;
Δεκτό, τι προτείνεται για να απομακρυνθούν όλοι αυτοί οι κοπρίτες απο μέσα και να μην επαναληφθούν τα ίδια που γίνονται κάθε χρόνο.
 
Διαβάζω όσα γράφετε... αλλά δεν θέλω να τοποθετηθώ. Λυπάμαι, όποιος δεν είναι μέσα στο πανεπιστήμιο δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα.
 
Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Συμφωνώ απολύτως...
Αντί να βλέπουμε το δάσος κοιτάμε το δέντρο(άσυλο).

Εάν είναι απλώς ένα δέντρο, τότε γίνεται -από πολλούς- φασαρία δυσανάλογη του "ύψους" του. Που συνόδεψε τον Βενιζέλο ο φρουρός του ένοπλος σε χώρο του πανεπιστημίου και καταλύθηκε η Δημοκρατία.
Ούτε η Ήρα όταν βεβήλωσαν οι Αχαιοί το ναό της δεν έκανε τόση φασαρία.
 
Για τέτοιες περιπτώσεις θα είχε νόημα το άσυλο, εάν το σεβόταν μία χούντα. Σε μία Δημοκρατία, όχι.

Το ζήτημα για εμένα -και το έθεσα ευθέως- είναι ζήτημα πολιτεύματος. Βιώνουμε μια επίφαση δημοκρατίας, και πάμε να καταργήσουμε και τις τελευταίες άμυνες απέναντι στην απολυταρχία. Και το κάνουμε και εκ των έσω.

Τη στιγμή μάλιστα που κανένας δεν θέτει το ζήτημα στη σωστή του βάση. Ποιος είναι ο θεματοφύλακας του Ασύλου; Ποιος είναι υπεύθυνος για την άρση του και ποιος για την περιφρούσησή του; Πόσο θα στιγματίζοταν κάποιος Συγκλητικός αν επέτρεπε στην αστυνομία να μπει και να συλλάβει όσους κάνουν βανδαλισμούς από όποιον πολιτικό χώρο και αν προέρχονταν;
 
Last edited:
Για να μην λέμε συνέχεια τα ίδια.

Οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις δημιούργησαν και συνεχίζουν να δημιουργούν "κοπρίτες" με την κομματική άλωση των ΑΕΙ.Αυτοί που κόπτονται για την δημοκρατία στα ΑΕΙ,αυτοί οι ίδιοι την έχουν οδηγήσει εδώ που βρίσκεται σήμερα.Αυτά για το "δέντρο" που λέει κι ο Σπύρος.

Δεν βλέπετε λέτε τηλεόραση,αλλά όσα λέτε είναι άκριτη αποδοχή της προπαγάνδας των ενόχων για τα χάλια της παιδείας.

Γι αυτό το πρώτο που χρειάζεται η παιδεία,είναι ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο και πλήρη ανεξαρτησία απο τις κυβερνήσεις και τα κόμματα(άλλο θέμα η πολιτική).Αλλωστε στα χαρτιά μόνο,υποτίθεται ότι είναι ΝΠΔΔ.Αγγούρια...
 
Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Εάν είναι απλώς ένα δέντρο, τότε γίνεται -από πολλούς- φασαρία δυσανάλογη του "ύψους" του. Που συνόδεψε τον Βενιζέλο ο φρουρός του ένοπλος σε χώρο του πανεπιστημίου και καταλύθηκε η Δημοκρατία.
Ούτε η Ήρα όταν βεβήλωσαν οι Αχαιοί το ναό της δεν έκανε τόση φασαρία.

Εδώ διαφωνώ κάθετα. Δεν μπορεί ο κάθε τσόγλανος που διορίστηκε σε μια θέση και δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει, να καταλύει το Σύνταγμα επειδή αποτελεί φρουρά του Βενιζέλου. Αν ο Βενιζέλος φοβάται εντός του πανεπιστημίου μη σώσει και πατήσει ποτέ του.
 
Το Σύνταγμα καταλύεται από έναν ένοπλο φρουρό πολιτικού?
Ούτε οι νομικοί δεν είμαστε τόσο τυπολάτρες.
Άρα ομολογείς σιωπηρώς ότι το άσυλο δεν είναι "δέντρο" που έγραψε παραπάνω ο Σπύρος ή καταλαβαίνω λάθος?

Τώρα εάν η Δημοκρατία μας είναι ουσιαστική ή κατ' επίφαση, δεν έχει σημασία για την ύπαρξη του ασύλου. Μία κατ' επίφαση πάλι θα βρει δικαιολογίες για την κατάλυσή του, η κατασκευή δικαιολογιών είναι το πιο εύκολο πράγμα στις μέρες μας. Οπότε, είναι όντως τόσο σημαντικό το άσυλο, μέσα στα 4 ντουβάρια? Γίνεται τόσος σαματάς για 4 ντουβάρια και για το ουσιαστικό πράγμα, την πραγματική ελευθερία λόγου και έκφρασης, (περίπου) τσιμουδιά.
 
Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Για να μην λέμε συνέχεια τα ίδια.

Οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις δημιούργησαν και συνεχίζουν να δημιουργούν "κοπρίτες" με την κομματική άλωση των ΑΕΙ.Αυτοί που κόπτονται για την δημοκρατία στα ΑΕΙ,αυτοί οι ίδιοι την έχουν οδηγήσει εδώ που βρίσκεται σήμερα.Αυτά για το "δέντρο" που λέει κι ο Σπύρος.

Υ.Γ όταν λέω να φύγουν οι παρατάξεις εννοώ οι άμεσα συνδεδεμένες με πολιτικά κόμματα και χρηματοδοτήσεις απο αυτά.
Ας υπάρχουν ανεξάρτητες παρατάξεις φοιτητών που πραγματικά νοιάζονται για το καλό του πανεπιστημίου και της φοιτητικής κοινότητας γενικότερα.
απο το πόστ 34 που έγραψα

Δεν βλέπετε λέτε τηλεόραση,αλλά όσα λέτε είναι άκριτη αποδοχή της προπαγάνδας των ενόχων για τα χάλια της παιδείας.

Άκριτη αποδοχή αυτό που βιώνω κάθε μέρα 8 χρόνια τώρα και συμμετέχοντας και σε συνελεύσεις και σε πορείες και σε καταλήψεις και ζώντας τα γεγονότα απο μέσα ; άκριτη αποδοχή προπαγάνδας αυτό ; δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι που γράφετε ,εκτός απο τους φοιτητές και τον κύριο Βλασσίδη που εργάζεται στο πανεπιστήμιο, απο που αντλείτε όλην αυτήν την σιγουριά ; απο αυτά που σας μεταφέρονται απο άλλους ; Και στην τελική απο ποιά πλευρά γίνεται η προπαγάνδα ; Γιατί προσωπικά βλέπω προπαγάνδα και απο τις δύο πλευρές , με την μία να είναι απόλυτη για την ορθότητα του πονήματός της και την άλλη να απορρίπτει τα πάντα.


Γι αυτό το πρώτο που χρειάζεται η παιδεία,είναι ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο και πλήρη ανεξαρτησία απο τις κυβερνήσεις και τα κόμματα(άλλο θέμα η πολιτική).Αλλωστε στα χαρτιά μόνο,υποτίθεται ότι είναι ΝΠΔΔ.Αγγούρια...

Είπαμε κανένα κόμμα ( ΝΔ, ΠΑΣΟΚ , ΚΚΕ κτλ ) και οι νεολαίες του δεν έχουν θέση στα πανεπιστήμια.
Άλλο κομματοσκυλισμός και συνδικαλισμός με κομματικές διαστάσεις (που τον βλέπουμε και εκτός πανεπιστημίου τι προσφέρει στους εργαζόμενους π.χ ) κι άλλο πραγματική πολιτική δύναμη ανεξάρτητη απο κόμματα και συμφέροντα που μάχεται για το συμφέρον της φοιτητικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα.
 
Last edited:
Φυσικά και δεν είναι δέντρο! Ουδέποτε ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο. Αλλά δίνω βάση και στον τρόπο με τον οποίο ο κάθε φρουρός της κάθε celebrity νομίζει ότι είναι ο γ@μ@ω Τάο και κάνει ότι γουστάρει όπου γουστάρει. Το Άσυλο κατά την γνώμη μου είναι το Α και το Ω όσον αφορά την αυτοτέλεια και την αυτοδιάθεση των ΑΕΙ και ΤΕΙ σε αυτή τη χώρα. Περισσότερο και από τη χρηματοδότηση ακόμα. Και δνε είναι τα 4 ντουβάρια Τάσο. Είναι ακριβώς η ελευθερία λόγου και διακίνησης ιδεών. Όταν τα ΜΜΕ έχουν πάρει 100% γραμμή, όταν ο πολίτης δουλεύει 14 ώρες την ημέρα για να τα φέρει βόλτα, όταν ο διαμαρτυρόμενος διαδηλωτής αντιμετωπίζεται ώς ταραξίας και τρομοκράτης, τι άλλο μένει; Που πάει η ελεύθερη διακίνηση ιδεών; Που πάει η ελευθερία λόγου; Ή μήπως φτάνει να αναπαράγουμε τις ιδέες και τους λόγους που μας υπαγορεύουν;

Και τέλος Φυσικά και έχει σημασία για το άσυλο το τι είδους Δημοκρατία έχουμε. Στην τουρκία για παράδειγμα τί άσυλο υπάρχει στα πανεπιστήμια; Και εκεί δημοκρατία λένε ότι έχουν.

Edit: Η απάντηση πήγαινε στον Send
 
Απάντηση: Re: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Φυσικά και δεν είναι δέντρο! Ουδέποτε ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο. Αλλά δίνω βάση και στον τρόπο με τον οποίο ο κάθε φρουρός της κάθε celebrity νομίζει ότι είναι ο γ@μ@ω Τάο και κάνει ότι γουστάρει όπου γουστάρει. Το Άσυλο κατά την γνώμη μου είναι το Α και το Ω όσον αφορά την αυτοτέλεια και την αυτοδιάθεση των ΑΕΙ και ΤΕΙ σε αυτή τη χώρα. Περισσότερο και από τη χρηματοδότηση ακόμα. Και δνε είναι τα 4 ντουβάρια Τάσο. Είναι ακριβώς η ελευθερία λόγου και διακίνησης ιδεών. Όταν τα ΜΜΕ έχουν πάρει 100% γραμμή, όταν ο πολίτης δουλεύει 14 ώρες την ημέρα για να τα φέρει βόλτα, όταν ο διαμαρτυρόμενος διαδηλωτής αντιμετωπίζεται ώς ταραξίας και τρομοκράτης, τι άλλο μένει; Που πάει η ελεύθερη διακίνηση ιδεών; Που πάει η ελευθερία λόγου; Ή μήπως φτάνει να αναπαράγουμε τις ιδέες και τους λόγους που μας υπαγορεύουν;

Και τέλος Φυσικά και έχει σημασία για το άσυλο το τι είδους Δημοκρατία έχουμε. Στην τουρκία για παράδειγμα τί άσυλο υπάρχει στα πανεπιστήμια; Και εκεί δημοκρατία λένε ότι έχουν.

Edit: Η απάντηση πήγαινε στον Send

Βρε Φώτη ούτε κασσέτα του 80 να άκουγα.
Ποιά ελέυθερη διακίνηση ιδεών καταλύεται ?
Τα κτίρια-ναι οι 4 τοίχοι,τα ντουβάρια,οι εξοπλισμοί και οι ανθρώπινες ζωές καταλύονται.

Δυστυχώς βλέπω οτι τα περισσότερα τα βλέπεις εσύ behind the camera..
 
Α, οκ. Άρα διαφωνείς με τον Σπύρο και τον DIPIE, οι οποίοι το θεωρούν δευτερεύον θέμα, και ότι άλλο είναι το σημαντικό.
Βέβαια από αυτά που λες καταλαβαίνω πως δίνεις μια κάποια "μεταφυσική" έννοια στο άσυλο, αξία περισσότερο συμβολική παρά πρακτική. Ή κάνω λάθος?

Ο Φώτης εννοώ.

Με τα "4 ντουβάρια" εννοώ ότι το άσυλο το βλέπουμε με παρωπίδες, το συνδέουμε με το έδαφος που καταλαμβάνουν τα πανεπιστήμια και μόνο.
 
Last edited:
Aσυλο είναι η ελευθερία τού λόγου,η έρευνα χωρίς περιορισμούς ,και η δημοκρατική διακίνηση τών ιδεών..
Σε αρκετές Σχολές και τά τρία παραπάνω έχουν καταργηθεί από τούς κυρίως υπευθύνους,πού είναι οι Κυβερνήσεις και οι Δάσκαλοι(σαφώς υπάρχουν και τιμητικές μειοψηφίες Δασκάλων) εδώ και πολλά χρόνια...
Ελλειψη αξιοκρατίας στην εκλογή όλων τών βαθμίδων τού Προσωπικού,συχνά καθοδηγούμενη έρευνα(πού έτσι και αλλοιώς είναι ελάχιστη και καθόλου πρωτότυπη,πλήν ορισμένων τμημάτων Επαρχιακών Πανεπιστημίων)και η διακίνηση τών ιδεών έχει χάσει το περιεχόμενό της έχοντας μετατραπεί σε ξύλινη γλώσσα εδώ και πολλά χρόνια...
Το άσυλο έχει ξεκινήσει να καταλύεται απο το Γυμνάσιο και το Λύκειο,όπου έχει πάψει επίσης η σοβαρή μετάδοση τής Γνώσης,έχει διαλυθεί η Γλώσσα και ο Πολιτισμός αποτελεί είδος εν ανεπαρκεία.Οπως επίσης έχει καταργηθεί κάθε έννοια οριοθετήσεως διδασκόντων-διδασκομένων.
Το άσυλο έχει καταργηθεί απο τήν Παραπαιδεία,πού όλοι καταδικάζουν και όλοι αποδέχονται(ποιά ελευθερη διακίνηση ιδεών και μάθηση συντελείται όταν τά παιδιά βγαίνουν επιλεκτικά ´μορφωμένοι ηλίθιοι´γιά να μπούν σε μιά Σχολή??).

Αυτά και άλλα πολλά ειναι το Δάσος...Μαζί μέ την καταστρατήγηση τής Συνταγματικής Εννοιας οτι :'H Παιδεία είναι Δημόσιο Αγαθό´.
Αυτό λοιπόν τό Ασυλο έχει καταργηθεί πρό πολλού...
Το ότι οι αντεξουσιαστές τής δεκάρας,βαθύτατα αντιδραστικοί επι τής ουσίας παίζουν τούς κλεφτες και αστυνόμους μέ τούς καθεστωτικούς είναι απλά το καρφί πάνω στό φέρετρο.
Και άμα θές να δημιουργήσεις πραγματικά και έχεις ειλικρινείς προθέσεις γιά να φτιάξεις την Παιδεία όλων τών Βαθμίδων δέν ξεκινάς από το νά ισιώσεις τό καρφί,αλλά προσπαθείς να ´Αναστήσεις το Πτώμα´πού είναι στό φέρετρο..
Γι´αυτό εξακολουθώ να συμφωνώ με τον Dippie ότι επίτηδες στρέφουν την ευκολόπιστη και γεμάτη αγωνία γιά το μέλλον τών παιδιών της, κοινή γνώμη πρός το ´Ασυλο´λές και εάν λυθεί αυτό τό πρόβλημα η Παιδεία θά αναπτυχθεί..
Από τήν Μεταπολίτευση και μετά οποιαδήποτε απόπειρα συντηρητικής Μεταρρύθμισης έχει αποτύχει αλλά το δυστύχημα είναι πώς ουδέποτε υπήρξε σοβαρή και ουσιαστική αντιπρόταση από Δυνάμεις πού ως κύριο αίτημά τους είχαν και έχουν τήν Μόρφωση και τήν ουσιαστική Γνώση..
Μέ την στάση τους ,μονίμως αρνητική και χωρίς συνολική αντιπρόταση συνέβαλλαν και συμβάλλουν στην διαιώνιση τής Αντιδραστικής πολιτικής πού επικρατεί συνολικά στον ´χώρο τής Παιδείας...
Ακόμα και οι τελευταίες καταλήψεις έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα...
Αυτό όμως δεν ακυρώνει τήν βασική ευθύνη τών Κυβερνώντων πρώην και νύν...
Παρά ταύτα πάντα υπάρχει και μιά άλλη Ελλάδα τής εργασίας ,της Γνώσης και τού Πολιτισμού,πού μπορεί να την συναντήσει κανείς ακόμα και στην τελευταία βουνοκορφή ενός χωριού και πού δεν έχει καμιά σχέση μέ αυτά πού μάς ταϊζουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί και δυστυχώς και μεγάλη μερίδα τού Τύπου...Οπως δέν έχει σχέση μέ το Φίλιον και τό Da Capo,πού συγκεντρώνονται οι διανοούμενοι τής ´μοδός´μαζί με τον Νικο Αναστόπουλο...
Βέβαια και αυτή η ´Αλλη Ελλάδα´όλο και λιγοστεύει,αλλά ακόμα υπάρχει..
Εκεί βρίσκεται η όποια ελπίδα...
Και αφορά σε ολες τίς γενιές και ηλικίες ανθρώπων πού ακόμα αντιστέκονται και προσπαθούν να προσφέρουν (καθείς μέ τον τρόπο του διατηρώντας βασικές Αξίες)στόν Τόπο...
 
Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Aσυλο είναι η ελευθερία τού λόγου,η έρευνα χωρίς περιορισμούς ,και η δημοκρατική διακίνηση τών ιδεών..
Σε αρκετές Σχολές και τά τρία παραπάνω έχουν καταργηθεί από τούς κυρίως υπευθύνους,πού είναι οι Κυβερνήσεις και οι Δάσκαλοι(σαφώς υπάρχουν και τιμητικές μειοψηφίες Δασκάλων) εδώ και πολλά χρόνια...


Σπύρο τα 3 στοιχεία που αναφέρεις στη δική μου σχολή τουλάχιστον αποτελούν παρελθόν.

Ελευθερία του λόγου:
Αξίζει κανείς να έρθει σε μια συνέλευση να δει ποιος έχει δικαίωμα να μιλήσει. Με το που πάρει το μικρόφωνο κάποιος μη αριστερός αρχίζουν οι γιουχες, πετιουνται μαρουλια.... μεχρι κι ενα κοτοπουλο αμολυσαν μεσα. Θα μου πεις, αυτά όλα είναι χαβαλές, νέοι άνθρωποι είμαστε, οπότε, νταξει.. Το ότι όμως γίνεται μόνο από τους αριστερούς και μόνο οταν μιλαει κάποιος που λέει κάτι διαφορετικό δε συνιστά ακριβώς δημοκρατική διαδικασία, σωστα?

Δημοκρατική διακίνηση των ιδεών:
: Αυτό νομίζω πάει μαζί με το παραπάνω.... Εδώ πάλι, με το που εκφράσεις την αντίθεση σου σε κάτι, (εγώ προσωπικά ξεκίνησα συζήτηση στη συνέλευση δια ανατάσεως χειρός, προτείνοντας κάποιον άλλο τρόπο διεκδίκησης με ΑΝΟΙΧΤΗ σχολή, με το πανεπιστημιο να δουλευει..) αμέσως στιγματίστηκα ως καταρχήν Δαπίτης (που χέστηκα κιόλας), Φασίστας, όπως και εγωιστής, αγνώμων κλπ κλπ κλπ. Αυτό δεν είναι ακριβώς ελεύθερη διακίνηση ιδεών.... Θα μου πεις, τι με νοιάζει?? Με νοιάζει. Γιατί εγώ τις απόψεις μου τις λέω σαν αριστερός φοιτητής. Και με ενοχλεί η γενίκευση. Με ενοχλή να μου λέει κάποιος τυχάρπαστος γελοίος με τη φραπεδούμπα στο χέρι, ότι από τη στιγμή που ζητάω ανοιχτή σχολή είμαι πράκτορας της ΔΑΠ και συμφωνώ με τα σχέδια της κυβερνησης.


η έρευνα χωρίς περιορισμούς :

Εδώ καλά πάμε, ευτυχώς....εχουμε καθηγητές με @@, που ξέρουν τι θέλουν να κάνουν, απο ακαδημαικής πάντα άποψης, και παράγουν έργο. Σημαντικό έργο. Βέβαια έχουμε κάτι άλλα, σου δίνω ένα παράδειγμα:
Πέρσι το καλοκαίρι, προσκληθηκε απο καθηγητή της Γεφυροποιίας στη σχολή μας σημαντικός μελετητής γεφυρών. Με τεράστιο έργο σε παγκόσμιο επίπεδο. Και θα έκανε διάλεξη για μια συγκεκριμένη μέθοδο σχεδιασμού.
Μια μέρα πριν τη διάλεξη, έφτασε η γνωστή κλίκα μουσάτων στο γραφείο του καθηγητή... δηλώνοντας του πως ο ομιλητής δουλεύει για συγκεκριμένη εταιρία. Και πως φέρνοντάς τον να μιλήσει είναι σα να βάζουμε τις εταιρίες στη σχολή. Οπότε του έθεσαν τους...... όρους τους: Να μη φανεί συγκεκριμένο παράδειγμα κατασκευασμένης γέφυρας και να σβηστούν τα λογότυπα από τα κατασκευαστικά σχέδια, γιατί αλλιώς θα... εμποδίσουν τη διεξαγωγή της ομιλίας.

Η ομιλία φυσικά ακυρώθηκε. Να τους πούμε και ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά μας σκέφτηκαν...

Δε θα ξεχάσω επίσης ομιλία του διευθυντή του κέντρου ερευνών της Boeing στην αίθουσα τελετών του ΕΜΠ, όπου πρακτικώς διακόπηκε με την αιτιολογία ότι ο κόσμος πεινάει και η Βoeing σχεδιάζει αεροσκάφη πολυτελείας για πλούσιους.

Δε διαφωνώ με το ότι ο κόσμος πεινάει. Ωστόσο, σε μια ομιλία μέσα στο Πολυτεχνείο, σχετική με αεροσκάφη και τεχνολογία αυτών, νομίζω ότι είναι εκτός θέματος.
 
Last edited: