Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Το loudness που είχαν παλιότερα οι ενισχυτές ή τα ρυθμιστικά για bass-treble βλέπετε δεν είναι hiend! :flipout::flipout::flipout:
Όσο για το γιγαντισμό που λέτε στην χαϊεντοέκθεση είχα παρατηρήσει πως μερικά συστήματα (ακόμα και ακριβά) έκαναν τέρατα, όχι απλά γίγαντες, παρουσιάζοντας σε νορμάλ στάθμες πολυυυυύ μεγάλη-αφύσικη μεγέθυνση στομάτων οργάνων κτλ κτλ. Αντίθετα σε παρόμοιες στάθμες άλλα συστήματα ακούγονταν πιο φυσικά ως προς το μέγεθος. :nounder:
Άρα δεν είναι μόνο οι στάθμες και η θέση του ποτ...
 
Mεγαλο ηχο πρεπει να δινει ενα συστημα και σε χαμηλες εντασεις και σε υψηλες.Βασικοτατη προυποθεση να υπαρχει ο <<σωστος>> και μεγαλος χωρος.Μεγαλο ηχο σε μικρο χωρο δεν παιρνεις ποτε.:smash:Το κακο ειναι οτι της περισσοτερες φορες δεν ξερουμε εαν τα ηχεια <<φουσκωνουν>> καποιες συχνοτητες,η ,εαν το κανει ο χωρος.Πρεπει να ειμαστε πιο επιεικης με τα ηχεια παρα με τον χωρο αφου,αυτος ειναι ο κυριος υπαιτιος για την σωστη αποδοση του συστηματος.Για μεγαλο ηχο (εκτος απο πανελ) μου αρεσαν υπερβολικα τα zingali overture 2,ηχειο βασης με 8 αρι woofer, οχι βεβαια αυτο που λεμε αχρωματιστο ηχο,αλλα μου αρεσαν.....:bigcry:
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.
ΚΟΨ έφη:
Ευκαιρία για ακρόαση...

Τζώρτζ αμήν και πότε, πολλές φορές σου έχω πει, αλλά είσαι πολυάσχολος. Δεν χρειάζεσαι ειδική πρόσκληση, just pop in.....
 
Εγώ θυμάμαι επίσης ως μεγάλο ήχο κάτι ελληνικά ηχεία της crystal audio ανοικτής μπάφλας με πολλά γούφερ σε διάταξη 'γύρω γύρω όλοι' και με ένα χαρακτηριστικό στρογγυλό κρύσταλλο γύρω γύρω από την ξυλοκατασκευή, για αποφυγή ακυρώσεων από την οπίσθια ακτινοβολία. Τα θυμάσθε ; Χρόνια έχω να ακούσω αυτά (ή για αυτά). Τα έχει άραγε κανείς ;
 
Εγώ θυμάμαι επίσης ως μεγάλο ήχο κάτι ελληνικά ηχεία της crystal audio ανοικτής μπάφλας με πολλά γούφερ σε διάταξη 'γύρω γύρω όλοι' και με ένα χαρακτηριστικό στρογγυλό κρύσταλλο γύρω γύρω από την ξυλοκατασκευή, για αποφυγή ακυρώσεων από την οπίσθια ακτινοβολία. Τα θυμάσθε ; Χρόνια έχω να ακούσω αυτά (ή για αυτά). Τα έχει άραγε κανείς ;

http://www.crystalaudiovideo.com/popup.aspx?img=Dipole4_Big.gif αυτα εννοεις?
αν ειναι αυτα τωρα ειναι ετσι http://www.crystalaudiovideo.com/popup.aspx?img=Dipole21_big.gif
 
Last edited:
αυτά εννοώ ... στο περίπου, γιατί υπήρχε και άλλο μοντέλο (μεγαλύτερο με περισσότερα γούφερ και στρογγυλό σχήμα. Πάντως τότε που τα άκουσα μου είχαν αφήσει άριστες εντυπώσεις. Φοράνε και το αντεστραμμένο τουήτερ της Focal από ότι βλέπω.

Τα καινούρια έχουν γούφερ 21 ιντσών !!!! τα είχα δει σε μια έκθεση, χωρίς όμως να παίζουν.... έχουν την φιλοσοφία των αντιστοίχων της jamo ...
 
Το loudness που είχαν παλιότερα οι ενισχυτές ή τα ρυθμιστικά για bass-treble βλέπετε δεν είναι hiend! :flipout::flipout::flipout:
Όσο για το γιγαντισμό που λέτε στην χαϊεντοέκθεση είχα παρατηρήσει πως μερικά συστήματα (ακόμα και ακριβά) έκαναν τέρατα, όχι απλά γίγαντες, παρουσιάζοντας σε νορμάλ στάθμες πολυυυυύ μεγάλη-αφύσικη μεγέθυνση στομάτων οργάνων κτλ κτλ. Αντίθετα σε παρόμοιες στάθμες άλλα συστήματα ακούγονταν πιο φυσικά ως προς το μέγεθος. :nounder:
Άρα δεν είναι μόνο οι στάθμες και η θέση του ποτ...

Φυσικά.

Είπαμε ότι είναι και ο χώρος στη μέση...
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Μεγαλο ηχο σε μικρο χωρο δεν παιρνεις ποτε.:smash:Το κακο ειναι οτι της περισσοτερες φορες δεν ξερουμε εαν τα ηχεια <<φουσκωνουν>> καποιες συχνοτητες,η ,εαν το κανει ο χωρος.Πρεπει να ειμαστε πιο επιεικης με τα ηχεια παρα με τον χωρο αφου,αυτος ειναι ο κυριος υπαιτιος για την σωστη αποδοση του συστηματος.

Σε ένα μεγάλο και κλειστό χώρο οι ανακλάσεις από τους τοίχους που βρίσκονται σε κάποιοα απόσταση από τα ηχεία φθάνουν στο αυτί του ακροατή μετά από κάποιο χρόνο. Οσο μεγαλύτερη είναι αυτή η απόσταση τόσο μεγαλύτερη είναι και η διαφορά φάσης μεταξύ του άμεσου ηχητικού κύματος (near field) και του ανακλώμενου (reverberant field)

Ξέρεις τι σημαίνει αυτό, ή πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε για διπλά, τριπλά, τετραπλά είδωλα καθώς και για το σύνηθες φαινόμενο του γιγαντισμού ή/και της ασάφειας της στερεοφωνικής εικόνας ?
 
Όσο για το γιγαντισμό που λέτε στην χαϊεντοέκθεση είχα παρατηρήσει πως μερικά συστήματα (ακόμα και ακριβά) έκαναν τέρατα, όχι απλά γίγαντες, παρουσιάζοντας σε νορμάλ στάθμες πολυυυυύ μεγάλη-αφύσικη μεγέθυνση στομάτων οργάνων κτλ κτλ. Αντίθετα σε παρόμοιες στάθμες άλλα συστήματα ακούγονταν πιο φυσικά ως προς το μέγεθος. :nounder:
Άρα δεν είναι μόνο οι στάθμες και η θέση του ποτ...

Ακριβώς σε αυτό το φαινόμενο πρέπει να εστιάζουμε την προσοχή μας όταν επιλέγουμε ένα ηχείο.
Βλέπω ότι έχεις μπει σε καλό δρόμο, που περεμπιπτόντως μπορεί να ήσουν πάντα. Αυτό όμως είναι δύσκολο να το καταλάβουν όλοι, όσο απλό και να σου φαίνεται εσένα . Aψογος φίλε μου.
 
Last edited:
Ο χώρος σου Δημοκηδή είναι μικρός.
Δύσκολα θα πάρεις "μεγάλο" ήχο.
Μάλλον για μεγαλούστικο σε κόβω!
Απλά με ένα ηχείο μεγαλύτερων δυνατοτήτων του χώρου σου θα πάρεις μεγαλύτερο ήχο από άλλους ανάλογους χώρους.
Δηλαδή θες μεγάλο ηχείο που να πάιζει στο ρελαντί αν με αντελήφθεις...
Έτσι με την προυπόθεση σωστής οδήγησης ούτε θα συμπιέζει ούτε θα τερματίζει...
Σκέψου και την προοπτική μεγαλούτσικου ηχείου με την προσθήκη σαμπγούφερς...
Είναι πολύ πιο ευέλικτα από άποψη ηχητικής ρύθμισης... στα μέτρα σου.
Δηλαδή τον ήχο θα τον παλέψεις πολύ πιο έυκολα σε σχέση με δύο μόνο ηχεία.
Φυσικά η άνεση ευχέρειας στησίματος εξυπακούεται ειδάλως το/τα σαμπς μπορεί να γίνουν βραχνάς...
Επίσης σοβαρό πλεονέκτημα της τοπολογίας είναι πως ξεφορτώνουν ηχεία και τελικούς συμβάλλοντας έτσι σε μεγαλύτερο και αβιαστότερο... ήχο.
Τέλος μεγάλο ηχείο με near field τοποθέτηση θα μεγαλώσει τον ήχο ως προς τα σώματα αλλά θα μικρύνει το πλάτος της στερεοφωνικής εικόνας!
Καλή τύχη!
 
Προσωπικά, μέσα στον παραγοντα "ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΧΟΣ" βαζω και την ικανοτητα που έχει το κάθε ηχείο να "χάνεται'' μέσα στο χώρο....

Δηλαδή, οταν βλεπεις μια ταινια να ακους ηχο τρισδιάστατο και συμπαγή, που να απλώνεται σε ΟΛΟ το χώρο ομοιομορφα, και να ΜΗΝ καταλαβαινεις από που ακριβώς έρχεται ο ήχος, νομίζοντας έτσι ότι είσαι και εσύ μεσα στο σκηνικό της ταινιας, και ότι ΟΛΟΣ ο ηχος βγαινει μεσα απο την οθόνη....:antlers:

ΔΕΝ ξέρω ποια ηχεια το έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, αλλά θα προσπαθησω να ακουσω καποια από τις σειρές Tannoy, B&W 683, Mirage, και Chario Premium....:grandpa:
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Τα δεδομένα μου :

Φροντισμένος, αποκλειστικός για a & v χρήση, χώρος περίπου 34 τετρ. μέτρων.

Αυτός ο χώρος των 34 τ.μ. είναι αρκετός για να παίξει ένα σωστά σχεδιασμένο ηχείο.

Υπάρχουν πολλοί από δω μέσα που διαθέτουν μεγαλύτερους χώρους για αποκλειστική χρήση για audio ?
Τα Analysis σε τι χώρο τα ακούσατε ?

Επίσης ΟΛΟΙ οι χώροι είναι ακατάλληλοι όταν έχουμε να κάνουμε με προβληματικά ηχεία . Τα προβληματικά ηχεία είναι αρκετά και μάλλιστα πολύ γνωστά, απλώς δεν υπάρχει λογος να τα αναφέρουμε εδώ, για ευνόητους λόγους.
 
Last edited:
Με αφορμή το νήμα του φίλου μου του Δημοκηδή, θυμήθηκα ένα ωραίο άρθρο του John Crabbe, από το περιοδικό Hi-Fi News, τεύχος Ιανουαρίου 2006, με τίτλο Problems of sound in a small room. Δυστυχώς η πολιτική του περιοδικού δεν είναι τόσο γενναιόδωρη όσο του Stereophile και δεν υπάρχει αναρτημένο στο Διαδίκτυο σε ελεύθερη πρόσβαση.

Εκεί λοιπόν, έκανε αναφορά σε αυτό το βιβλίο:
41Q5D8VXKNL._SS500_.jpg

για να τεκμηριώσει την άποψη του πως είναι φενάκη να αναζητούνται στάθμες της πρώτης σειράς μιας μεγάλης αίθουσας συναυλιών (αναφέρεται σε 105db max SPL), σε ένα δωμάτιο κατοικίας.

Η αιτία είναι αυτό που ονομάζει 'ηχητική κλειστοφοβία' (sonic claustrophobia), δηλαδή το άβολο αίσθημα που προκαλούν οι ανακλάσεις χαμηλής τάξης (πρώτες, δεύτερες κλπ.) που φθάνουν στο αυτί με μικρή καθυστέρηση σε σχέση με τον απ' ευθείας ήχο, λόγω της εγγύτητας των ορίων του δωματίου (τοίχοι, οροφή, πάτωμα) στη θέση ακρόασης, σε σχέση πάντα με τις διαστάσεις της αίθουσας συναυλιών.
 
Last edited:
λοιπον αφου ακουσεις το canton βαλε στη λιστα σου το spendor sp1/2
to ακουγα σε 28 μ2 αψογα .(οπως και πολλοι φιλοι , με εξαιρετικες εντυπωσεις ).
 
Last edited:
Δαμιανέ, τη φυσική αντήχηση του χώρου της ηχογράφησης πρέπει να την ακούσεις από το ηχείο σου μια φορά και όχι δύο ή τρεις όταν την ακούς στο δικό σου χώρο λαμβάνοντας υπ´οψιν και τις πολλαπλές ανακλάσεις του δικού σου χώρου, ειδικά όταν αυτός ο χώρος είναι μεγάλος ήτοι με μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις.
 
Last edited:
έχω ανεβάσει φωτος του χώρου εδώ :
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=19492

και εδώ :

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=19266

Μετά την εγκατάσταση των πολυθρονών κινηματογράφου, την μετακόμιση του παλαιού καναπέ στο χώρο πίσω από τα ηχεία, εν είδη απορροφητικού υλικού / μπασοπαγίδας και την τοποθέτηση των απορροφητικών πάνελς που πήρα από τα village, ο χώρος γέμισε αρκετά, αφού παλαιότερα είχε μόνον το καναπέ και την πίσω βιβλιοθήκη με το software ... Οι βελτιώσεις που πήρα σε σχέση με την εποχή που είχαν επισκεφθεί οι φίλοι από το κλαμπ είναι σημαντικές. Θυμίζω ότι τα ηχεία είναι τοποθετημένα κατά cardas , και απόλυτα μετρημένα ως προς τις αποστάσεις τους από πίσω και πλαινούς τοίχους.

Ο ήχος που έχω τώρα είναι πάρα πολύ καλός, αλλά με τον Ζιντάκ μπήκα πάλι στο λούκι για κάτι ακόμη καλύτερο στα ηχεία. Ε, τώρα να μην εξηγώ τέτοια πράγματα σε ομοιοπαθείς :flipout:
 
Ο χώρος σου Δημοκηδή είναι μικρός.
Δύσκολα θα πάρεις "μεγάλο" ήχο.
Μάλλον για μεγαλούστικο σε κόβω!
Απλά με ένα ηχείο μεγαλύτερων δυνατοτήτων του χώρου σου θα πάρεις μεγαλύτερο ήχο από άλλους ανάλογους χώρους.
Δηλαδή θες μεγάλο ηχείο που να πάιζει στο ρελαντί αν με αντελήφθεις...
Έτσι με την προυπόθεση σωστής οδήγησης ούτε θα συμπιέζει ούτε θα τερματίζει...
Σκέψου και την προοπτική μεγαλούτσικου ηχείου με την προσθήκη σαμπγούφερς...
Είναι πολύ πιο ευέλικτα από άποψη ηχητικής ρύθμισης... στα μέτρα σου.
Δηλαδή τον ήχο θα τον παλέψεις πολύ πιο έυκολα σε σχέση με δύο μόνο ηχεία.
Φυσικά η άνεση ευχέρειας στησίματος εξυπακούεται ειδάλως το/τα σαμπς μπορεί να γίνουν βραχνάς...
Επίσης σοβαρό πλεονέκτημα της τοπολογίας είναι πως ξεφορτώνουν ηχεία και τελικούς συμβάλλοντας έτσι σε μεγαλύτερο και αβιαστότερο... ήχο.
Τέλος μεγάλο ηχείο με near field τοποθέτηση θα μεγαλώσει τον ήχο ως προς τα σώματα αλλά θα μικρύνει το πλάτος της στερεοφωνικής εικόνας!
Καλή τύχη!

Kαι ποιος θεωρειτα μεγαλος χορος τα 40 τα 50 τα 60 τετραγωνικα?
 
ριξε και μια ματια αν υπαρχει ακομα στην exclusive audio to gradient revolution (μεταχειρισμενο βεβαια) ηταν στην τιμη που θες ,αν υπαρχει παρτο να το ακουσεις.
Ριξε και μια ματια σ αυτο http://www.canton.de/en-produktdetail-ergo-ergo607dc.htm
εχω πολλα χρονια να το ακουσω αλλα νομιζω οτι ειναι ενδιαφερον

Έχω τα Ergo 902DC, το προηγούμενο μοντέλο του 609DC.
Τα ηχεία αυτά πράγματι έχουν έναν ογκώδη, ζεστό και ουδέτερο ήχο!!. Και παίζουν απροβλημάτιστα σε υψηλές εντάσεις!!
Στην επόμενή μου αναβάθμιση θα σκεφτώ τα Ergo 911dc, 2 9" woofer φοράνε!!
Κατά την γνώμη μου ένα ηχείο σε πολύ προσιτή τιμή (υπάρχουν και ακριβότερα της Canton..όπως η σειρά Vento..) και πολύ καλό γενικά!! και που δεν έχουν τύχει ανάλογης διαφήμισης στην Ελλάδα.

Καλό ΣΚ.