Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Το νόημα ρε συ Νίκο πρέπει να καταλάβεις. Μη το αλλάζεις. Η μουσική υπάρχει δεκαετίες τώρα. Άσε τι λέει ο καθένας σήμερα. Το Garage punk με τα 45άρια του στα sixties, είχε με τα σημερινά δεδομένα άθλιες ηχογραφήσεις.
Καρασυμπίεση του κερατά.
Κι όμως είναι μαγικές επειδή ακριβώς μεταφέρουν τον ήχο της εποχής. Η κακή ηχογράφηση της εποχής, αν κάποιον τον εμποδίζει από το να ακούσει, ε έχει πρόβλημα για μένα.
Αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα. Αυτό λέω.
Και να μου επιτρέψεις να σου πω ,πως μεγάλη μερίδα φίλων που ασχολούνται με το χόμπυ, έχουν δισκοθήκες προσανατολισμένες στα μηχανήματα. Το λέω κομψά.
Στη γλώσσα μας, τσάμπα καίει η λάμπα.

Υποκειμενικά πάντα.

Υ.Γ. Επίσης για να είμαι ειλικρινής, την κ@βλα του καθενός τη σέβομαι απόλυτα.

Απο το άσπρο στο μαύρο με πας βρε... χαχαχαχα.

Λοιπόν μάλλον άλλο ήθελες να πεις πρίν και άλλιώς βγήκε.
Στα τελευταίο ποστ συμφωνούμε απολύτως (και ας μην μου αρέσει η πανκ...) πχ έχω χειρότερες εμπειρίες απο τους U2 και δεν πτοούμε απο τις γελοίες παραγωγές τους...
τα ίδια και με πολλούς άλλους.

ps Δεν ξέρω κανέναν με προσανατολισμένη στα μηχανήματα δισκοθήκη... μερικώς ναι... εξολοκλήρου όχι... :nounder:
Προφανώς είναι μηχανακιας κάποιος τέτοιος (μαγκιά του, δεν τον κατηγορώ!). Προφανώς ακούει μηχανάκια και όχι μουσική!
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Τα πολύ χαμηλά αποκόπτονται απότομα και ομαλα

Tα χαμηλα ειτε αποτομα μπορει να κοπουν ειτε ομαλα.
Αποτομα και ομαλα ταυτοχρονα δεν γινεται :smile:
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Πολλοί ταυτίζουν την υπερανάλυση με την προβολικότητα

Οπως και καποιοι ταυτιζουν την προβολικοτητα με αναλυση.

Ενα αναλυτικο ηχειο δεν ειναι και κατ'αναγκη προβολικο,και ενα προβολικο ηχειο δεν ειναι και κατάναγκη αναλυτικο.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Tα χαμηλα ειτε αποτομα μπορει να κοπουν ειτε ομαλα.
Αποτομα και ομαλα ταυτοχρονα δεν γινεται :smile:
Σωστό! Αυτή η διατύπωση μου ξέφυγε... :frown:
 
Διαφωνώ με αυτό που ορίζεις ως αλήθεια. Ο sonus naturalis παραπάνω δίνει σωστό ορισμό.

Ο αγαπητός sonus naturalis αναφέρεται στην αληθινή vs. αληθοφανή αναπαραγωγή των οργάνων. Όπως γράφει: "Η δεύτερη (ή αληθοφανής) βρίσκεται στο τελικό αποτέλεσμα, που προκύπτει μετά το τέλος κάθε επεξεργασίας, με σκοπό να κυκλοφορήσει προς τα έξω." Δηλαδή έχουμε εν τέλει το λεγόμενο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο αποθηκεύεται στο CD / βινύλιο / αρχείο / κτλ μας και αυτό καλούμαστε να αναπαράγουμε στα συστήματά μας.

Πως ακούγεται πραγματικά το "τελικό αποτέλεσμα"; Εδώ σας θέλω.. ποιος ξέρει πραγματικά;

Δε μπορεί να είμαστε όλοι μηχανικοί ήχου ούτε να είμαστε παρόντες σε κάθε ηχογράφηση και να έχουμε πρόσβαση σε κάθε πρωτογενές ανεπεξέργαστο μουσικό υλικό. Απλά τη μουσική μας θέλουμε να ακούμε κι όχι να "ψειρίζουμε" τις εγγραφές. Δεν θεωρώ λάθος λοιπόν να έχουμε διαμορφώσει άποψη και κριτήρια από εμπειρίες ζωντανής μουσικής.

Οφείλουμε να έχουμε εμπειρίες ζωντανής μουσικής, αυτό έλειπε. Αυτό που λέω είναι ότι αυτές οι γνώσεις δεν είναι απαραίτητα κατάλληλα "εργαλεία" για αξιολόγηση ενός συστήματος. Δεν είναι ασφαλές να ειπωθεί κάτι τέτοιο.

Την άποψη του κατασκευαστή για τον ήχο όπως τον αποδίδουν οι συσκευές του δεν την λαμβάνεις υπόψη και την θεωρείς πλεονέκτημα ή μειονέκτημα του εκάστοτε συστήματος ?

Opinions are like assholes. Everybody has one.

Όλες οι συσκευές έχουν άποψη, σε κάποιο βαθμό.

IMO όσο λιγότερη άποψη έχουν, τόσο το καλύτερο. Ειδικά στα ηχεία.

Όποιος θέλει άποψη μπορεί να την "βάλει" με κάποιο DSP / EQ. Είναι πολύ πιο πρακτικό από το να αλλάζει μηχανήματα.

Είναι βέβαια κάπως πιο εύκολο να "υιοθετήσει" την άποψη κάποιου κατασκευαστή. Θα γίνει πιο εύκολα αποδεκτός και από τις παρέες του.. Π.χ. είναι αποδεκτό να λέει κανείς "μου αρέσει ο Αγγλικός ήχος" ενώ αν πει "έδωσα 3db στα 300-400Hz" τον κοιτάνε περίεργα (τυχαία τα παραδείγματα).
 
Ο αγαπητός sonus naturalis αναφέρεται στην αληθινή vs. αληθοφανή αναπαραγωγή των οργάνων. Όπως γράφει: "Η δεύτερη (ή αληθοφανής) βρίσκεται στο τελικό αποτέλεσμα, που προκύπτει μετά το τέλος κάθε επεξεργασίας, με σκοπό να κυκλοφορήσει προς τα έξω." Δηλαδή έχουμε εν τέλει το λεγόμενο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο αποθηκεύεται στο CD / βινύλιο / αρχείο / κτλ μας και αυτό καλούμαστε να αναπαράγουμε στα συστήματά μας.

Πως ακούγεται πραγματικά το "τελικό αποτέλεσμα"; Εδώ σας θέλω.. ποιος ξέρει πραγματικά;
.......
Εδώ που τα λέμε κανείς δεν ξέρει πραγματικά!
Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι καν αυτό που ακούμε από τα μηχανήματα αναπαραγωγής που έχουμε στο στούντιο τη στιγμή που λέμε "Εντάξει, τελείωσε!". Διότι απλά βρίσκεται στο μυαλό, στο κεφάλι του ηχολήπτη και παραγωγού, που για να φτάσουν ως εκεί έχουν λάβει πλήθος μικρές και μεγάλες αποφάσεις.

Εκ πρώτης όψεως παράδοξο, αλλά εξηγείται. Όταν εργαζόμαστε πάνω σε μία ηχογράφηση ακολουθούμε μία απλή, αλλά πολύ σημαντική πρακτική. Όταν η επεξεργασία έχει φτάσει σε κάποιο σημείο που θεωρούμε ότι έχει πια ολοκληρωθεί, τότε παίρνουμε την επεξεργασμένη μας ηχογράφηση και τη βάζουμε να παίξει και αλλού, έξω από τα μηχανήματα του στούντιο. Διότι απλούστατα κάτι που θεωρούμε ότι ακούγεται εξαιρετικά στο στούντιο και με τα συγκεκριμένα μηχανήματα μπορεί να ακούγεται χάλια κάπου αλλού.

Βάζουμε λοιπόν για έλεγχο την ηχογράφηση μας σ' ένα συνηθισμένο hi-fi σύστημα, σε απλό ραδιοκασσετόφωνο, στο αυτοκίνητο, στο σπίτι και ν' ακούμε από το διπλανό δωμάτιο (τεστ ισορροπίας και mono συμβατότητας) κλπ. Με λίγα λόγια σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα και χώρους. Αν μείνουμε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα που έχουμε ακούσει μ' αυτούς τους τρόπους, καλώς. Αλλιώς ξαναγυρίζουμε στην επεξεργασία, ώσπου να φτάσουμε στο σημείο που θέλουμε και ν' ακούγεται καλά παντού, όπως έχουμε στο νου μας ότι πρέπει να είναι. Το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν είναι αυτό που ακούμε ως τελικό με τα μέσα που έχουμε στη διάθεση μας στο στούντιο, αλλά είναι κι' αυτό που προσπαθούμε να φτιάξουμε να προσεγγίσουμε, που έχουμε στο νου μας και προκύπτει από το σύνολο της εμπειρίας μας, τις προτιμήσεις μας και την αισθητική μας...
 
Ο αγαπητός sonus naturalis αναφέρεται στην αληθινή vs. αληθοφανή αναπαραγωγή των οργάνων. Όπως γράφει: "Η δεύτερη (ή αληθοφανής) βρίσκεται στο τελικό αποτέλεσμα, που προκύπτει μετά το τέλος κάθε επεξεργασίας, με σκοπό να κυκλοφορήσει προς τα έξω." Δηλαδή έχουμε εν τέλει το λεγόμενο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο αποθηκεύεται στο CD / βινύλιο / αρχείο / κτλ μας και αυτό καλούμαστε να αναπαράγουμε στα συστήματά μας.

Πως ακούγεται πραγματικά το "τελικό αποτέλεσμα"; Εδώ σας θέλω.. ποιος ξέρει πραγματικά;

ρε συ δημητρη αυτο υποστηριζουμε απο την αρχη των post αυτης της υποσυζητησης μεσα στο νημα.
Γιαυτο μιλαω για προσωπικο γουστο κανεις δεν ξερει πως ειναι το αληθινο,αρα παμε στην λογικη της κονσερβας,παιρνω το καλο=ακριβο ηχειο για να παιζει τα παντα οσο γινεται αυτο καλυτερα και κοντα στα γουστα μας,δεν εχει νοημα η συζητηση

και οσο για το dsp που λετε και συ και ο sonus,εδω κανουμε ολοκληρο αγωνα για το bitperfect,μπας και χασουμε κανενα bit και κατι τρεχει στα γυφτικα,τσαμπα ολος αυτος ο αγωνας?:operator:
 
Last edited:
ρε συ δημητρη αυτο υποστηριζουμε απο την αρχη των post αυτης της υποσυζητησης μεσα στο νημα.
Γιαυτο μιλαω για προσωπικο γουστο κανεις δεν ξερει πως ειναι το αληθινο,αρα παμε στην λογικη της κονσερβας,παιρνω το καλο=ακριβο ηχειο για να παιζει τα παντα οσο γινεται αυτο καλυτερα,δεν εχει νοημα η συζητηση

+1

Ωραία τοποθέτηση και από τους δύο. Συμφωνώ κι εγώ μαζί σας. Κι εγώ, σε αυτό πιστεύω!-bye-
 
Συμφωνω απολυτα με τους Δημητριδες (Δημ. Δημ. και Δημ. Μαν.) ξεχαστε το πραγματικο γεγονος,
ακουμε κονσερβα, πιο πισω απ' αυτο ΔΕΝ μπορουμε να παμε.

Επισης ας εχουμε στο νου μας το "αφαιρετικο" της υποθεσης, κανενα ηχειο (αλλα και οποιοσδηποτε αλλος
κρικος της αλυσιδας) δεν μπορει να προσθεση κατι που δεν ειναι γραμενο στο σι ντι (αντε και οτι αλλης μορφης πηγη θελετε)
να αφαιρεση/να μην το βγαλη δηλαδη γινεται.
Αρα λεγοντας για ενα ηχειο οτι εχει προβολικα μεσαια, μηπως τελικα τα χαμηλα και τα υψηλα του ειναι ειναι πιο κατω?

Και εδω............για το Λουδοβικο..........κανε ενα δωρο στον εαυτο σου και πηγαινε ακουσε τα......
αν οχι το ANIMA (εδω εχει απιστευτο φινιρισμα) http://www.hifiwigwam.com/showthread.php?78757-Tune-Audio-Anima
ακουσε το Marvel ................. http://www.hifiwigwam.com/showthread.php?74411-Tune-Audio-Marvel-horn-loudspeakers-at-BD-Audio

και το καινουργιο πιο μικρο, το οποιο δεν ξερω πως λεγεται.

ΒΑΣΙΚΟ στα παραπανω ηχεια, ειναι οτι θελουν μικρη αποσταση απο τους τοιχους, κατι που στο χωρο σου ειναι πολυ σημαντικο.
 
ρε συ δημητρη αυτο υποστηριζουμε απο την αρχη των post αυτης της υποσυζητησης μεσα στο νημα.
Γιαυτο μιλαω για προσωπικο γουστο κανεις δεν ξερει πως ειναι το αληθινο,αρα παμε στην λογικη της κονσερβας,παιρνω το καλο=ακριβο ηχειο για να παιζει τα παντα οσο γινεται αυτο καλυτερα και κοντα στα γουστα μας,δεν εχει νοημα η συζητηση

Εμένα μου δόθηκε η εντύπωση ότι υποστηρίζατε ότι κριτήριο αγοράς μηχανημάτων είναι το κατά πόσο ο ήχος τους ακούγεται "αληθοφανής" και σε αυτό απαντάω ότι κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα γιατί η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το τι είναι γραμμένο στο δισκάκι και όχι με το τι πιστεύουμε ότι είναι γραμμένο στο δισκάκι. Αυτό είναι όλο.

Εννοείται ότι συμφωνώ στα περί γούστου σε κάθε περίπτωση, το έχω γράψει πολλές φορές.

Αν συμφωνούμε, πολύ χαίρομαι, και ευχαρίστως κλείνουμε την παρένθεση. :smile:

και οσο για το dsp που λετε και συ και ο sonus,εδω κανουμε ολοκληρο αγωνα για το bitperfect,μπας και χασουμε κανενα bit και κατι τρεχει στα γυφτικα,τσαμπα ολος αυτος ο αγωνας?:operator:

Το bitperfect το θέλουμε ώστε να ξέρουμε ότι δεν έχουμε κατάσταση garbage in, garbage out. Δηλαδή να ξέρουμε ότι αν θέλουμε, μπορούμε να παίξουμε απόλυτα σωστά (π.χ. για τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που λέγαμε..). Για τις περιπτώσεις που χρειάζονται βοήθεια, πάλι θέλουμε το bitperfect ώστε να ξεκινάμε εγγυημένα από σωστή βάση, παρότι στη συνέχεια του αλλάζουμε τα φώτα.
 
Αρα λεγοντας για ενα ηχειο οτι εχει προβολικα μεσαια, μηπως τελικα τα χαμηλα και τα υψηλα του ειναι ειναι πιο κατω?

Kαι τα δυο κυριως μιλωντας για μικρου μεγεθους ηχεια. :a0210:
 
καπου πηρε το μάτι μου αυτά ακριβώς στα 15000 :slapface:
The-Von-Schweikert-The-Vast-VR-7-SE-Loudspeaker-1.png

Ρε παιδια σας έχασα πρέπει να έχω να διαβάσω 10 σελίδες.....μπροστά...

Φίλε Ευχαριστώ για την πρόταση αλλα νομίζω δεν κάνουν για το χώρο μου.. (Λόγο μεγάλου βάθους, και bass reflex πίσω)
 
Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Magnepan, quad μεμβράνης και τα Mbl:BDGBGDB55:

Thanks θέλω να το δω και με αυτά, εαν και είχα τα MMG, εαν εξαίρεσουμε τα 20,7 με τα υπόλοιπα θα χρειαστεί Sub. Θα συμφωνήσω οτι η μέσο υψηλή περιοχή ειναι αλλού .... Πρέπει να δώσεις παρά πολλά πολλά λεφτά να την πάρεις...
 
Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Για φυσικότητα στη μεσαία περιοχή Harbeth & Spendor.

Μμμμ ναι εεε?? Με έναν LFD εεεε ολοκληρωμένο και εκλεισες!!
 
Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Μμμμ ναι εεε?? Με έναν LFD εεεε ολοκληρωμένο και εκλεισες!!

Αλλα απο χαμηλο τι κάνουμε κύριοι?? εδώ σας θέλω..
 
Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

..και αν θες να νιώσεις τη "φυσικότητα" της συναυλίας δοκίμασε να ακούσεις τα Cerwin-Vega XLS-215 :Banane0:

Χαχαχαχαχ μάλλον πρέπει να την ζήσω και αυτή την έμπειρα... Αλλα κάτι τέτοιο μπορω να πάω να ακούσω και στον φίλο τον Bull με τα 15αρια επάνω!!! Εεε Νίκο,,,,
 
:grinning-smiley-043
Με τη δική σου ψυχολογία, αν πάρεις τα 50άρια σε βλέπω να ανοίγεις παράλληλα νήματα...

Καλωδίων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!
Προενισχυτών διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!
Πηγών διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

:ADFADF1:
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Πάνο (AUDIOLYTIC), ένας από τους καλύτερους ορισμούς που έχω δει!
Θα συμπληρώσω πως οι ηχολήπτες και οι επαγγελματίες των ηχογραφήσεων προτιμούν τον όρο transparency (=διαφάνεια). Ο όρος "διαφάνεια" κατά τη γνώμη μου είναι ακριβέστερος από τον όρο "φυσικότητα". Μολονότι αμφότεροι φαίνονται ταυτόσημοι υπάρχει διαφορά.

Ο όρος "διαφάνεια" δηλώνει πραγματική κατάσταση, δηλαδή το βαθμό ακρίβειας που έχει μία συσκευή, ώστε να μας δείξει τι υπάρχει πίσω από αυτήν, δηλαδή τα συνοδά μηχανήματα και πριν από αυτά την ίδια την ηχογράφηση.

Ο όρος "φυσικότητα" πηγαίνει πιο πέρα και δηλώνει ιδεατή κατάσταση. Δηλαδή όχι μόνο την πραγματικότητα, αλλά και την αντίληψη που έχουμε γι' αυτήν, την ιδέα που έχουμε για το πως είναι ή πως πρέπει να είναι τα πράγματα.

Θα δώσω ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητός.
Ηχογράφησα πριν καιρό μέσα στα πλαίσια ενός projcet που φτιάχνω, ένα παραδοσιακό βιολάτορα. Πολύ καλός, εξαιρετικά κομμάτια,ωραίο παίξιμο, αλλά... Το βιολί του, το όργανο που δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο, ξύριζε τ' αυτιά! Αν καθόσουν κοντά δεν άντεχες το φύσημα, το ξύσιμο, πως να το πω, αυτή την υπερβολική λαμπρότητα. Δεν έφταιγε αυτός, ήταν σίγουρα το κακής ποιότητας όργανο που είχε. Αυτό πέρασε αυτούσιο και στην ηχογράφηση. Τα μηχανήματα μου (εξοπλισμός ηχογράφησης και monitoring) είχαν επαρκή διαφάνεια ώστε να αποδώσουν το ηχογραφημένο γεγονός όπως ήταν, αλλά και με όλη του την ενοχλητικότητα.

Εν συνεχεία κατά το στάδιο της επεξεργασίας έπρεπε ν' αφήσω -και ν' αναδείξω- όλες τις θετικές πλευρές της ηχογράφησης και ν' αφαιρέσω όλες τις ενοχλητικές. Αυτό προϋποθέτει μία σειρά αποφάσεις που για να ληφθούν απαιτείται ορισμένο κάποιο κριτήριο. Το κριτήριο αυτό προκύπτει από το σύνολο της εμπειρίας μας. Και αφορά την ιδέα που έχουμε σχετικά με το πως παίζει φυσικά, ή πως πρέπει να παίζει το συγκεκριμένο όργανο. Δηλαδή από την αντίληψη που έχουμε για τη φυσικότητα. Η οποία μας επηρεάζει, είτε το θέλουμε είτε όχι και όταν πρόκειται να κρίνουμε μηχανήματα.

Έτσι λειτουργεί η ανθρώπινη φυσιολογία και ψυχολογία. Δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σ' αυτό. Χρειάζεται όμως να ξέρουμε, ώστε να ξεχωρίζουμε τα πράγματα.

:grinning-smiley-043
 
Επιπλέον thanks και για τις εναλακτικές και ενδιαφέρουσες ομολογουμένος προτάσεις για τα ενεργά της Meridian... αλλά και τα x-treme tune audio...θα πάω σίγουρα για μια ακρόαση..