Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Και φυσικά για να μην υποτιμήσω τους συμφουρομίτες που μου πρότειναν τα Magnapen & Quad... μπορώ να αποκτήσω απο ενα φίλο το Magnepan 1.7, πιστεύεται οτι θα με καλύψη στον χώρο μου?

Ευχαριστώ.
 
Αν είστε αποφασισμένος να καταλήξετε κάπου σταθερά και πιθανόν "ενεργά", μια εξ-αιρετική λύση : Meridian DSP... και τέλος!
Στα χρήματα που σκέφτεστε να επενδύσετε, θα ήταν λογικό τουλάχιστον να τα εξετάσετε.Δεν ακούγονται στη χώρα μας ιδιαίτερα (τιμές?,Ολοκληρωμένο πακέτο που το "παντρεύεσαι"?,Εισαγωγέας?), αλλά προσεγγίζουν έννοιες που θίγετε + ενίσχυση + ορισμένες ρυθμίσεις για τοποθέτηση στο χώρο.
Αν έχετε χρόνο και διάθεση...η αναζήτηση είναι δωρεάν!
 
Αν είστε αποφασισμένος να καταλήξετε κάπου σταθερά και πιθανόν "ενεργά", μια εξ-αιρετική λύση : Meridian DSP... και τέλος!
Στα χρήματα που σκέφτεστε να επενδύσετε, θα ήταν λογικό τουλάχιστον να τα εξετάσετε.Δεν ακούγονται στη χώρα μας ιδιαίτερα (τιμές?,Ολοκληρωμένο πακέτο που το "παντρεύεσαι"?,Εισαγωγέας?), αλλά προσεγγίζουν έννοιες που θίγετε + ενίσχυση + ορισμένες ρυθμίσεις για τοποθέτηση στο χώρο.
Αν έχετε χρόνο και διάθεση...η αναζήτηση είναι δωρεάν!
Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα πρόταση. Όντως εξ-αιρετική!
Ιδού:

Ά! Και ο ελληνικός τιμοκατάλογος της Meridian για κάθε ενδιαφερόμενο...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

φίλε Χρήστο είμαι γνωστός φανατικός μαγκνεπανάκιας.

Σου απαντώ μετα βεβαιότητος "ναι".

Το ερώτημα είναι αν ο cayin θα μπορεί να βγάλει τις αρετές του ηχείου (μάλλον δε θα μπορεί IMHO).

Οπότε θεωρώ προϋπόθεση την επανεξέταση του θέματος ενισχυτή με προτίμηση σε μεγάλα τρανζίστορ (ή και σε κάτι διακοπτικό αν σου...κάτσει).

Σε οποιαδήποτε περίπτωση αν σου λείψει το πολύ χαμηλό το ταίριασμα των συγκεκριμένων magnepan με κάποιο καλό sub (πχ REL STRATA III-είναι κλειστού τύπου και "ακολουθεί" μια χαρά) είναι εύκολο.

Οι ενστάσεις μου είναι δυο:

1)Όταν περιέγραψες τον όρο "φυσικότητα" και απο ποια ηχεία την έχεις ακούσει δεν ανέφερες το ζευγάρι magnepan που έχεις ακούσει. Αυτό με προβλημάτισε γιατί πέρα από όλα τα άλλα (στερεοφονική εικόνα, πρίμα-μπάσα κλπ) αυτό το οποίο αντιλαμβάνεται κάποιος όταν ακούει για πρώτη φορά μάγκνεπαν είναι αυτό. Η φυσικότητα. Με ότι ενισχυτή και να τα βάλεις να παίξουν , όπως και να τα τοποθετήσεις. Μήπως τα magnepan δεν είναι your piece of cake?

2)Ο χρόνος που κρατάς τα ηχεία σου και τα μηχανήματα γενικότερα δεν είναι αρκετός για να μπορέσεις να στήσεις και να καταλάβεις τα magnepan. Δυστυχώς ως δίπολα χρειάζονται πολλή υπομονή, χαλαρότητα και μεθοδικότητα στο στήσιμο τους. Εϊναι αλήθεια ότι 2-3 εκατοστά μπρος ή πίσω μπορούν να αλλάξουν άρδην το ακουστικό αποτέλεσμα. Άλλοι λατρεύουν αυτό το χαρακτηριστικό, άλλοι το μισούν. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι λίγοι ξέρουν να στήνουν σωστά τα μάγκνεπαν.


ΥΓ:ως φανατικός μαγκνεπανόφιλος θεωρώ αστεία τη σύγκριση με τα υπόλοιπα ηχεία που έχεις ακούσει, (don't get me wrong...)
 
Μετά από κάποια (πολλά δυστυχώς) χρόνια ακροάσεων και διαφορετικών σχολών ,όταν ακούω τον όρο φυσικότητα ,το μυαλό μου πάει στα προϊόντα της TUNE AUDIO.
Αν και έχουν γραφτεί από φίλους προτάσεις που γουστάρω, πάντα υποκειμενικά μιλώντας, θα κατέληγα εκεί. Και εννοείται ότι κάποια στιγμή θα καταλήξω.
Αυτά.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Οσον αφορα την διαφανεια,συμφωνω απολυτα με οσα λες.
Στον ορο φυσικοτητα διακρινω και την εννοια της ανεσης η αν προτιμας της αβιαστης αναπαραγωγης της μουσικης.
Πολλες φορες παρεξηγειται η ανεση αυτη ως ελλειψη ελεγχου,ταχυτητας,δυναμικων κλπ,και προτιμαται η πιο "καλουπωμενη" , "υπεραναλυτικη" ,"in-your-face" εκδοχη.

Οταν η αναλυση και η λεπτομερεια ειναι εκει,αλλα ταυτοχρονα και η ανεση/αβιαστη αποδοση της μουσικης,καπου εκει υπαρχει και η σωση/μετρημενη διαφανεια.

Ολα αυτα μαζι οταν συνυπαρχουν,απλα συμβαλλουν θετικα στην προσπαθεια να παμε ενα βημα πιο κοντα στην "ακουστικη τελειοτητα"
Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,
οι περισσοτεροι θελουν να ακουν και το πεταγμα της μυγας για να αισθανονται hiend συστηματακηδες και αναγκαζονται να ακουν τις super duper ηχογραφησεις,το προβλημα ερχεται οταν βαζεις να ακουσεις τις μουσικες που σου αρεσουν τις καθημερινοτητας σου να ξεκουραστεις,και εκει ανακαλυπτεις οτι δεν μπορεις να κατσεις ουτε ενα μισαωρο στον καναπε χωρις τις κοντρα ξουρες,
σε ενα καλο ηχειο η διαφανεια υπαρχει (καποιοι το εννοουν υπεραναλυση)αρκει να μην ειναι το μονο,η μουσικη πρεπει να βγαινει αβιαστα και με ροη να μην σε αγχωνει οταν ακους και καποια πιο κακη ηχογραφηση,για μενα αυτο ειναι ο φυσικος ηχος,και βεβαια φυσικος ηχος δεν ειναι ο ηχος μιας συναυλιας που περναει μεσα απο χιλιες κονσολες με ως επι το πλειστο χαμηλης ποιοτητας συναυλιακων ηχειων κλπ,ειναι παμπολες οι φορες που απο συναυλια φευγω κουφος οχι μονο λογω watt αλλα και απειρου ξυσιματος.
Βεβαια ενα ηχειο απο μονο του δεν κανει δουλεια, γιατι αν παρεις ενα ηχειο δεκα χιλιαδων φαντασου ποσα πρεπει να δωσεις και στα συνοδα του για να το αναδειξεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,
οι περισσοτεροι θελουν να ακουν και το πεταγμα της μυγας για να αισθανονται hiend συστηματακηδες και αναγκαζονται να ακουν τις super duper ηχογραφησεις,το προβλημα ερχεται οταν βαζεις να ακουσεις τις μουσικες που σου αρεσουν τις καθημερινοτητας σου να ξεκουραστεις,και εκει ανακαλυπτεις οτι δεν μπορεις να κατσεις ουτε ενα μισαωρο στον καναπε χωρις τις κοντρα ξουρες,
σε ενα καλο ηχειο η διαφανεια υπαρχει (καποιοι το εννοουν υπεραναλυση)αρκει να μην ειναι το μονο,η μουσικη πρεπει να βγαινει αβιαστα και με ροη να μην σε αγχωνει οταν ακους και καποια πιο κακη ηχογραφηση,για μενα αυτο ειναι ο φυσικος ηχος,και βεβαια φυσικος ηχος δεν ειναι ο ηχος μιας συναυλιας που περναει μεσα απο χιλιες κονσολες με ως επι το πλειστο χαμηλης ποιοτητας συναυλιακων ηχειων κλπ,ειναι παμπολες οι φορες που απο συναυλια φευγω κουφος οχι μονο λογω watt αλλα και απειρου ξυσιματος.
Βεβαια ενα ηχειο απο μονο του δεν κανει δουλεια, γιατι αν παρεις ενα ηχειο δεκα χιλιαδων φαντασου ποσα πρεπει να δωσεις και στα συνοδα του για να το αναδειξεις.

Θα συμφωνήσω.

Στην όσο το δυνατόν αληθοφανέστερη αναπαραγωγή των φυσικών (unplugged) οργάνων και στην ανθρώπινη φωνή πρέπει να εστιάζουμε.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,
οι περισσοτεροι θελουν να ακουν και το πεταγμα της μυγας για να αισθανονται hiend συστηματακηδες και αναγκαζονται να ακουν τις super duper ηχογραφησεις,το προβλημα ερχεται οταν βαζεις να ακουσεις τις μουσικες που σου αρεσουν τις καθημερινοτητας σου να ξεκουραστεις,και εκει ανακαλυπτεις οτι δεν μπορεις να κατσεις ουτε ενα μισαωρο στον καναπε χωρις τις κοντρα ξουρες,
σε ενα καλο ηχειο η διαφανεια υπαρχει (καποιοι το εννοουν υπεραναλυση)αρκει να μην ειναι το μονο,η μουσικη πρεπει να βγαινει αβιαστα και με ροη να μην σε αγχωνει οταν ακους και καποια πιο κακη ηχογραφηση,για μενα αυτο ειναι ο φυσικος ηχος,και βεβαια φυσικος ηχος δεν ειναι ο ηχος μιας συναυλιας που περναει μεσα απο χιλιες κονσολες με ως επι το πλειστο χαμηλης ποιοτητας συναυλιακων ηχειων κλπ,ειναι παμπολες οι φορες που απο συναυλια φευγω κουφος οχι μονο λογω watt αλλα και απειρου ξυσιματος.
Βεβαια ενα ηχειο απο μονο του δεν κανει δουλεια, γιατι αν παρεις ενα ηχειο δεκα χιλιαδων φαντασου ποσα πρεπει να δωσεις και στα συνοδα του για να το αναδειξεις.

Όσοι μιλάνε για υπερανάλυση (χωρίς εισαγωγικά) κάτι δεν έχουν καταλάβει..

Το υλικό μας περιέχει μια α ποσότητα πληροφορίας. Αυτή η α ποσότητα πρέπει να βγει τελικά από τα ηχεία. Ένα σύστημα που το καταφέρνει αυτό είναι αναλυτικό. Αν ένα σύστημα / ηχείο τελικά βγάζει ποσότητα α+, κάτι δεν πηγαίνει καλά. Κάτι δεν παίζει σωστά και πρέπει να βρεθεί ποιο είναι αυτό.

Από την άλλη, είναι αλήθεια ότι η πλειοψηφία των παραγωγών δεν είναι αυτό που λέμε "Hi End". Δεν είναι μυστικό αυτό..

Αλλά αν έχει κανείς ένα σύστημα που θα κάνει αυτές τις παραγωγές να ακούγονται πιο ανεκτές, το ίδιο σύστημα θα κάνει ζημιά στις πραγματικά καλές παραγωγές. Σεβαστό και αυτό, αρκεί να το συνειδητοποιεί αυτό ο ιδιοκτήτης του συστήματος.

Η λύση είναι μια.. DSP. Στήνεις ένα πολύ καλό (αναλυτικό) σύστημα στο οποίο μπορείς να ακούς καλά τις καλές παραγωγές και τις μέτριες τις περνάς από ένα DSP ώστε να τις κάνεις πιο "εύηχες". Εννοείται ότι σε αυτές δεν ψάχνεις πια για τρελό HiEnd.. that ship has sailed.. αλλά και αν ψάχνεις, είναι προτιμότερο να παίζεις με software φίλτρα παρά να αλλάζεις ενισχυτές και ηχεία.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Όσοι μιλάνε για υπερανάλυση (χωρίς εισαγωγικά) κάτι δεν έχουν καταλάβει..

Το υλικό μας περιέχει μια α ποσότητα πληροφορίας. Αυτή η α ποσότητα πρέπει να βγει τελικά από τα ηχεία. Ένα σύστημα που το καταφέρνει αυτό είναι αναλυτικό. Αν ένα σύστημα / ηχείο τελικά βγάζει ποσότητα α+, κάτι δεν πηγαίνει καλά. Κάτι δεν παίζει σωστά και πρέπει να βρεθεί ποιο είναι αυτό.

Υπάρχουν συστήματα που σου πετάνε στα μούτρα όλη αυτή την ανάλυση και γίνονται κουραστικά, ενώ άλλα την παρουσιάζουν με τέτοιο τρόπο που να συνεισφέρει στο συνολικό αποτέλεσμα. Θα προτιμήσω τα δεύτερα.
 
Κανένα σύστημα δεν είναι μαγικό. Το κατά πόσο θα σου πετάει πράγματα στη μούρη ή θα στα φυσάει μαζί με ροδοπέταλα είναι θέμα σχεδίασης a.k.a. engineering.

Με άλλα λόγια, το ένα σύστημα θα είναι πιο σωστό από το άλλο. Αντικειμενικά μιλώντας.
 
Αντικειμενικά σωστά τα λες, όμως είναι υποκειμενικός ο τρόπος που προσλαμβάνει και συνθέτει το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός ο ανθρώπινος εγκέφαλος .
 
Εκει ηθελα να καταληξω κι εγω οτι καποια πραματα ειναι αντικειμενικα μετρησεις κλπ.αλλα τελικα το αυτι του καθενος και τα γουστα του μετρανε,γιατι αυτος θα ζει καθημερινα το συστημα του,με κριτηρια λοιπον υποκειμενικα κανεις δεν μπορει να σου υποδειξει πιο συστημα ή ηχειο θα ακουγεται πιο φυσικα στα δικα σου αυτια.
Εκτος και αν θες συστημα για να εντυπωσιαζονται οι αλλοι.
 
Αντικειμενικά σωστά τα λες, όμως είναι υποκειμενικός ο τρόπος που προσλαμβάνει και συνθέτει το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός ο ανθρώπινος εγκέφαλος .

Αυτή είναι μια χαριτωμένη δικαιολογία για να καλυφθούν ανεπάρκειες των μηχανημάτων ή (μερικές φορές) και συγκεκριμένα γούστα ανθρώπων.

Ναι, ο εγκέφαλος προσλαμβάνει το "σήμα" με πολύ πολύπλοκο τρόπο. Όμως αυτός ο τρόπος είναι σταθερός ανεξαρτήτως συστήματος. Εκτός αν αναφέρεσαι στο placebo που τρώμε όταν βλέπουμε ότι ο τελικός ζυγίζει 150 κιλά.. Επίσης ο ηχολήπτης έχει τα ίδια θέματα "πρόσληψης" που έχει και ο τελικός ακροατής, οπότε θεωρητικά έχει κάνει τις απαραίτητες επεμβάσεις.

Αλλά εγώ ούτως ή άλλως δεν μιλάω για μετρήσεις, αλλά για έστω υποκειμενικές διαφορές, π.χ. μεταξύ "αναλυτικού" και "υπεραναλυτικού" συστήματος..
 
Εκει ηθελα να καταληξω κι εγω οτι καποια πραματα ειναι αντικειμενικα μετρησεις κλπ.αλλα τελικα το αυτι του καθενος και τα γουστα του μετρανε,γιατι αυτος θα ζει καθημερινα το συστημα του,με κριτηρια λοιπον υποκειμενικα κανεις δεν μπορει να σου υποδειξει πιο συστημα ή ηχειο θα ακουγεται πιο φυσικα στα δικα σου αυτια.
Εκτος και αν θες συστημα για να εντυπωσιαζονται οι αλλοι.

Εννοείται ότι περί ορέξεως...

Αλλά να είναι σαφές ότι μιλάμε για ορέξεις, όχι για απόλυτη αλήθεια.

Επίσης να είναι σαφές ότι συγκεκριμένα συστήματα "κάνουν ανεκτές και μέτριες παραγωγές" και ότι τα συγκεκριμένα συστήματα αναγκαστικά θα κάνουν ζημιά σε πιο ποιοτικές.
 
Συμφωνώ κι επαυξάνω, το τι προσεγγίζει το φυσικό άκουσμα ή τη φυσική εικόνα είναι μέγεθος αντικειμενικό και όχι υποκειμενικό. Το εάν μας αρέσει το αποτέλεσμα δεν ανάγεται σε ζητήματα φυσικότητας αλλά στο πώς έχουμε μάθει να ακούμε (ή να βλέπουμε)
 
Εννοείται ότι περί ορέξεως...

Αλλά να είναι σαφές ότι μιλάμε για ορέξεις, όχι για απόλυτη αλήθεια.

Επίσης να είναι σαφές ότι συγκεκριμένα συστήματα "κάνουν ανεκτές και μέτριες παραγωγές" και ότι τα συγκεκριμένα συστήματα αναγκαστικά θα κάνουν ζημιά σε πιο ποιοτικές.

με το ζημια τι εννοεις εγω δεν μιλαω η κιθαρα να ακουγεται ντουντουκα,παλι κιθαρα θα ακουγεται απλα δεν σου πεταει καταμουτρα το συστημα τις κακες παραγωγες.
Η καλη παραγωγη θα ακουστει καλα οπως και δηποτε,και οκ σε καποιο καλυτερο συστημα θα ακουστει ακομα καλυτερα αλλα μιλωντας προσωπικα και μονο για μενα οι καλες παραγωγες που εχω ειναι μονο τα hdtracks και linn που σαν περιεχομενο δεν μου λενε τιποτε.
 
Γιατί ακούγεται διαφορετικά το ίδιο συμφωνικό έργο παιγμένο από δύο διαφορετικές ορχήστρες? Αφού οι νότες και τα μουσικά όργανα είναι τα ίδια?

Μα ποιά τελοσπάντων είναι η απόλυτη αλήθεια ?

Από τη στιγμή που μιλάμε για αναπαραγόμενη μουσική δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια.
 
Αδόκιμο το παράδειγμα όταν η εκτέλεση ενός μουσικού έργου αποτελεί έργο από μόνη της.

Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο φιλοσοφικό το ζήτημα της εξεύρεσης ποιο άκουσμα προσεγγίζει ένα άλλο το οποίο θέτουμε ως σημείο αναφοράς. Φιλοσοφικό θα ήταν το ζήτημα γιατί θα πρέπει σώνει και καλά να αποζητούμε την ανωτέρω προσέγγιση και να μην ακούμε όπως μας αρέσει.
 
Μετά από κάποια (πολλά δυστυχώς) χρόνια ακροάσεων και διαφορετικών σχολών ,όταν ακούω τον όρο φυσικότητα ,το μυαλό μου πάει στα προϊόντα της TUNE AUDIO.
Αν και έχουν γραφτεί από φίλους προτάσεις που γουστάρω, πάντα υποκειμενικά μιλώντας, θα κατέληγα εκεί. Και εννοείται ότι κάποια στιγμή θα καταλήξω.
Αυτά.

Για τι τιμές μιλάμε όμως;;
 
Re: Απάντηση: Ηχείων διαρκής και συνεχιζομένη αναβάθμιση!

Αδόκιμο το παράδειγμα όταν η εκτέλεση ενός μουσικού έργου αποτελεί έργο από μόνη της.

Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο φιλοσοφικό το ζήτημα της εξεύρεσης ποιο άκουσμα προσεγγίζει ένα άλλο το οποίο θέτουμε ως σημείο αναφοράς. Φιλοσοφικό θα ήταν το ζήτημα γιατί θα πρέπει σώνει και καλά να αποζητούμε την ανωτέρω προσέγγιση και να μην ακούμε όπως μας αρέσει.
ποια ειναι η αναφορα το μεγαρο ο φον καραγιαν το συστημα του φιλου μας τι απ ολα?