Πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα πρόταση. Όντως εξ-αιρετική!Αν είστε αποφασισμένος να καταλήξετε κάπου σταθερά και πιθανόν "ενεργά", μια εξ-αιρετική λύση : Meridian DSP... και τέλος!
Στα χρήματα που σκέφτεστε να επενδύσετε, θα ήταν λογικό τουλάχιστον να τα εξετάσετε.Δεν ακούγονται στη χώρα μας ιδιαίτερα (τιμές?,Ολοκληρωμένο πακέτο που το "παντρεύεσαι"?,Εισαγωγέας?), αλλά προσεγγίζουν έννοιες που θίγετε + ενίσχυση + ορισμένες ρυθμίσεις για τοποθέτηση στο χώρο.
Αν έχετε χρόνο και διάθεση...η αναζήτηση είναι δωρεάν!
Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,Οσον αφορα την διαφανεια,συμφωνω απολυτα με οσα λες.
Στον ορο φυσικοτητα διακρινω και την εννοια της ανεσης η αν προτιμας της αβιαστης αναπαραγωγης της μουσικης.
Πολλες φορες παρεξηγειται η ανεση αυτη ως ελλειψη ελεγχου,ταχυτητας,δυναμικων κλπ,και προτιμαται η πιο "καλουπωμενη" , "υπεραναλυτικη" ,"in-your-face" εκδοχη.
Οταν η αναλυση και η λεπτομερεια ειναι εκει,αλλα ταυτοχρονα και η ανεση/αβιαστη αποδοση της μουσικης,καπου εκει υπαρχει και η σωση/μετρημενη διαφανεια.
Ολα αυτα μαζι οταν συνυπαρχουν,απλα συμβαλλουν θετικα στην προσπαθεια να παμε ενα βημα πιο κοντα στην "ακουστικη τελειοτητα"
Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,
οι περισσοτεροι θελουν να ακουν και το πεταγμα της μυγας για να αισθανονται hiend συστηματακηδες και αναγκαζονται να ακουν τις super duper ηχογραφησεις,το προβλημα ερχεται οταν βαζεις να ακουσεις τις μουσικες που σου αρεσουν τις καθημερινοτητας σου να ξεκουραστεις,και εκει ανακαλυπτεις οτι δεν μπορεις να κατσεις ουτε ενα μισαωρο στον καναπε χωρις τις κοντρα ξουρες,
σε ενα καλο ηχειο η διαφανεια υπαρχει (καποιοι το εννοουν υπεραναλυση)αρκει να μην ειναι το μονο,η μουσικη πρεπει να βγαινει αβιαστα και με ροη να μην σε αγχωνει οταν ακους και καποια πιο κακη ηχογραφηση,για μενα αυτο ειναι ο φυσικος ηχος,και βεβαια φυσικος ηχος δεν ειναι ο ηχος μιας συναυλιας που περναει μεσα απο χιλιες κονσολες με ως επι το πλειστο χαμηλης ποιοτητας συναυλιακων ηχειων κλπ,ειναι παμπολες οι φορες που απο συναυλια φευγω κουφος οχι μονο λογω watt αλλα και απειρου ξυσιματος.
Βεβαια ενα ηχειο απο μονο του δεν κανει δουλεια, γιατι αν παρεις ενα ηχειο δεκα χιλιαδων φαντασου ποσα πρεπει να δωσεις και στα συνοδα του για να το αναδειξεις.
Η πιο σωστη κουβεντα ειναι αυτη ευγε,
οι περισσοτεροι θελουν να ακουν και το πεταγμα της μυγας για να αισθανονται hiend συστηματακηδες και αναγκαζονται να ακουν τις super duper ηχογραφησεις,το προβλημα ερχεται οταν βαζεις να ακουσεις τις μουσικες που σου αρεσουν τις καθημερινοτητας σου να ξεκουραστεις,και εκει ανακαλυπτεις οτι δεν μπορεις να κατσεις ουτε ενα μισαωρο στον καναπε χωρις τις κοντρα ξουρες,
σε ενα καλο ηχειο η διαφανεια υπαρχει (καποιοι το εννοουν υπεραναλυση)αρκει να μην ειναι το μονο,η μουσικη πρεπει να βγαινει αβιαστα και με ροη να μην σε αγχωνει οταν ακους και καποια πιο κακη ηχογραφηση,για μενα αυτο ειναι ο φυσικος ηχος,και βεβαια φυσικος ηχος δεν ειναι ο ηχος μιας συναυλιας που περναει μεσα απο χιλιες κονσολες με ως επι το πλειστο χαμηλης ποιοτητας συναυλιακων ηχειων κλπ,ειναι παμπολες οι φορες που απο συναυλια φευγω κουφος οχι μονο λογω watt αλλα και απειρου ξυσιματος.
Βεβαια ενα ηχειο απο μονο του δεν κανει δουλεια, γιατι αν παρεις ενα ηχειο δεκα χιλιαδων φαντασου ποσα πρεπει να δωσεις και στα συνοδα του για να το αναδειξεις.
Όσοι μιλάνε για υπερανάλυση (χωρίς εισαγωγικά) κάτι δεν έχουν καταλάβει..
Το υλικό μας περιέχει μια α ποσότητα πληροφορίας. Αυτή η α ποσότητα πρέπει να βγει τελικά από τα ηχεία. Ένα σύστημα που το καταφέρνει αυτό είναι αναλυτικό. Αν ένα σύστημα / ηχείο τελικά βγάζει ποσότητα α+, κάτι δεν πηγαίνει καλά. Κάτι δεν παίζει σωστά και πρέπει να βρεθεί ποιο είναι αυτό.
Αντικειμενικά σωστά τα λες, όμως είναι υποκειμενικός ο τρόπος που προσλαμβάνει και συνθέτει το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός ο ανθρώπινος εγκέφαλος .
Εκει ηθελα να καταληξω κι εγω οτι καποια πραματα ειναι αντικειμενικα μετρησεις κλπ.αλλα τελικα το αυτι του καθενος και τα γουστα του μετρανε,γιατι αυτος θα ζει καθημερινα το συστημα του,με κριτηρια λοιπον υποκειμενικα κανεις δεν μπορει να σου υποδειξει πιο συστημα ή ηχειο θα ακουγεται πιο φυσικα στα δικα σου αυτια.
Εκτος και αν θες συστημα για να εντυπωσιαζονται οι αλλοι.
Εννοείται ότι περί ορέξεως...
Αλλά να είναι σαφές ότι μιλάμε για ορέξεις, όχι για απόλυτη αλήθεια.
Επίσης να είναι σαφές ότι συγκεκριμένα συστήματα "κάνουν ανεκτές και μέτριες παραγωγές" και ότι τα συγκεκριμένα συστήματα αναγκαστικά θα κάνουν ζημιά σε πιο ποιοτικές.
Μετά από κάποια (πολλά δυστυχώς) χρόνια ακροάσεων και διαφορετικών σχολών ,όταν ακούω τον όρο φυσικότητα ,το μυαλό μου πάει στα προϊόντα της TUNE AUDIO.
Αν και έχουν γραφτεί από φίλους προτάσεις που γουστάρω, πάντα υποκειμενικά μιλώντας, θα κατέληγα εκεί. Και εννοείται ότι κάποια στιγμή θα καταλήξω.
Αυτά.
ποια ειναι η αναφορα το μεγαρο ο φον καραγιαν το συστημα του φιλου μας τι απ ολα?Αδόκιμο το παράδειγμα όταν η εκτέλεση ενός μουσικού έργου αποτελεί έργο από μόνη της.
Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο φιλοσοφικό το ζήτημα της εξεύρεσης ποιο άκουσμα προσεγγίζει ένα άλλο το οποίο θέτουμε ως σημείο αναφοράς. Φιλοσοφικό θα ήταν το ζήτημα γιατί θα πρέπει σώνει και καλά να αποζητούμε την ανωτέρω προσέγγιση και να μην ακούμε όπως μας αρέσει.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.