JBL studio monitors

Εχεις ακουσει τα καινουργια εβερεστ τα 66000?

Όχι. Έχω ακούσει κάποια αρκετά παλιά, πάνε πάνω από 10 χρόνια και η αίσθηση που μου έδωσαν ήταν πέρα από κάθε σύγκριση...
Δυστυχώς ήταν "περαστικά" από το σπίτι του φίλου που τα άκουσα και έτσι δεν είχα την ευκαιρία να μετακομίσω μόνιμα σπίτι του... :BDGBGDB55:
 
Τα everest DD66000 ειναι το νεο μοντελο εχει βγει πριν 2.5 χρονια περιπου και για να αποδωσουν τα μεγιστα σε ολες τις περιοχες ακομα και στα υψηλα θελουν τεραστια οδηγηση.Για να καταλαβεις τα κ2ς9800ςe (τα αμεσως μικροτερα του 66000 με διαφορα μειον ενα 15ιντσο)τα δινει 400 βατ και μετα απο αρκετες δοκιμες τελικων κατεληξα να τα οδηγω με bryston 28,1200 βατ κορυφης ανα καναλι για να παρω αυτο που πρεπει.Οταν δινω υψηλες εντασεις ανω των 110 db(με κορυφες ανω των 125db)το ηχειο μεταμορφωνεται(προς κατι το απιστευτο) και δεν του λειπει τιποτα παρα τις εκωφαντικες εντασεις σε ολο το φασμα των συχνοτητων.
 
Ειναι απιστευτο οτι του δωσεις θα το βγαλει τελεια ειτε σε χαμηλη ειτε σε εξωφρενικη ενταση.Σε καποια τεστ του εξωτερικου ο γραφων ειπε οτι δεν πιστευε στα αυτια του οταν επιασε τον ευατο του να ακουει με τις ωρες κλασικη μουσικη απο το 9800!!Οσοι αξιολογοι ανθρωποι του χωρου το ακουσαν(οι οποιοι ηρθαν προκατηλειμενοι αρνητικα)δεν πιστευαν οτι ακουν κορνες και jbl!Απλα ειναι εμπειρια.
 
Ειδικα τα τζαζ κοματια ειναι απο τα θεματα που αγαπανε τα jbl γενικα,οπωτε καταλαβαινεις τι κανουν τα 9800!Οχι μονο ακους αλλα και νιωθεις,και το νιωθεις πολυ εντονα,τους ποιο πολλους οταν το ακουν τους πιανει ριγος.Φαντασου να φας γραν κασα με 125 db πεντακαθαρα και με τον ογκο που αρμοζει.
 

A number of Stereophile writers have been having unexpected musical moments with JBL's massive horn-loaded K2 9800 loudspeaker at recent shows, but the 2007 CES saw the US debut of the awesome Everest ($60,000/pair).
Designed, like the K2 9800, by veteran JBL engineer Greg Timbers, whom I first interviewed 25 years ago when he was working on the JBL 250, the Everest represents the Californian company's ultimate effort to achieve high-end sound from high-efficiency, horn-loaded drivers. With a pair of Everests driven by a Lexicon disc player and Mark Levinson amplification, both Michael Fremer (above) and I sat with our mouths open at the lack of midrange congestion, the absence of intermodulation distortion, the low-frequency extension, the superbly stable stereo imaging, and the enormous dynamic range.



Ετσι λένε και στο Stereophile...Mε ιντριγκάρει πολύ αυτό το ηχείο...
 
Diana krall,Natalie cole,σε sacs θα πω οτι οι φωνες σε αγαλιαζουν σε καθηλωνουν σε ηρεμουν σε χαλαρωνουν και σου δημιουργουν το αισθημα ''ας μη τελειωσει ποτε αυτο που ακουω''.Ελπιζω να σε καλυψα.
 
Ο διάολος...Κάτω απο 25000 λίρες το 9800 δεν το βρίσκεις...
 
Τα καινούργια 9900 τα έχεις ακούσει;




New JBL K2 S9900 Present The Next Generation Of Audiophile-Level Free-standing Full-Range Loudspeakers

Juliana Wynohradnyk August 6th, 2009
Building on the design and engineering of the renowned JBL KS 9800 loudspeaker with an extended low-frequency response, new crossover points and larger high-frequency driver, the new JBL KS 9900 is the ultimate floor-standing speaker for the discerning audiophile.

ELKHART, Indiana — In a move that provides custom home systems integrators with a new benchmark for performance and aesthetics in a luxury-tier loudspeaker, JBL today introduced the new JBL K2 S9900 floor-standing loudspeaker. The K2 S9900 is the latest entry in JBL’s K2 series of freestanding full-range loudspeakers, and represents the ultimate in audiophile performance. Building upon the design and engineering brilliance of the successful JBL K2 9800, the new K2 S9900 expands its frequency response down to 33 Hz via a new low-frequency extender, giving it a total range of 33Hz to 50 kHz with 900 HZ and 15 kHz crossover points. The K2 S9900 is also 35 percent more powerful than its predecessor, with a power-handling rating of 500 Watts (RMS). And while the KS 9900 continues the K2 Series tradition of utilizing the proven 15-inch (380mm) diameter fiber-pulp cone low-frequency driver, the K2 S9900’s 4-inch (100mm) high-frequency compression driver is a third larger than that of the K2 S9800, and is topped with a 1-inch (25mm) ultrahigh-frequency driver. Overall, the K2 S9900 sets new levels of performance and style for the luxury home entertainment market.

The JBL K2 S9900 attains exceptional coverage for home theaters, with a 100 X 60-degree span of vertical high-frequency coverage and 60 X 30-degrees of coverage. It also offers user-controllable high-frequency and presence level controls, as well as a LF/HF drive mode switch that toggles between normal and bi-amp operation. The K2 S9900’s 1500AL woofer features JBL’s remarkable Alnico 5DG magnet. A 2-inch (50mm) aluminum shorting ring below the voice-coil gap, combined with fifteen 0.03-inch (0.8mm) copper rings and sixteen 0.06-inch (1.6mm) steel rings that form an inner gap ring assembly, effectively stabilize the local and global magnetic fields. And the compression drivers benefit from JBL’s unique vented-gap cooling system, which employs three air tunnels running from the pole-piece to the magnet cover to efficiently radiate the heat generated by the voice coil, while also controlling the back pressure of the unit.

“The JBL K2 S9900 provides the custom home systems integrator a new standard in luxury-tier loudspeakers to offer their clients,” states Kevin Voecks, Market Director, Harman Performance AV Group. “With superior imaging, elimination of dynamic compression artifacts, and very low coloration of the original sound, the K2 S9900 represents the innovation and engineering excellence that audiophiles have come to expect from JBL loudspeakers
 
Το 66000 (επειδη το εχω ψαξει παρα πολυ)ειναι πολυ δυσκολο στην τοποθετηση θελει παρα πολυ μεγαλο χωρο και σιγουρα ενισχυτικα 1500βατ ανα καναλι!Εγω παιδευτηκα παρα πολυ με τα 9800 για να τα στησω σωστα και ακομα δεν εχω παρει τα μεγιστα,και τα παιζω σε χωρο περι τα 100τ.μ.Το περιεργο ειναι πως σε οσους απο αυτους που τα ακουσαν μου ελεγαν(πριν το ακουσουν) οτι ακουω σε υψηλες εντασεις, την ωρα της ακροασης κανεις δεν διαμαρτυρηθηκε για τα 125 και πλεον db.Οσο για τα 66000 πολυ δυσκολα βολευεις 4 -15ιντσα στο σαλονι και κατα την γνωμη μου δεν χρειαζονται παρα μονο εαν εχεις να καλυψεις 200τ.μ.Μεχρι να τα προσαρμοσω στον χωρο μου ειχα πολλα προβληματα μπουμαρισματος.
 
Τα 9900 δεν τα εχω ακουσει αλλα το μονο που εχω να τους προσαψω ειναι οτι δεν φορανε βυρριλια και τα βυρριλια εχουν πολλαπλασιο κοστος και σιγουρα αλλη αποδωση αλλα και αυτα πρεπει να ειναι καταπληκτικα.
 
Είναι ωστόσο περίπου 10000 ευρά πιό ακριβά απο τα 9800 SE...
 
Για να μειωσω τα μπασα του 9800 ταπωσα το ενα απο τα δυο μπας ρεφλεξ.Σημειοτεων το γουφερ του 9800 ζυγιζει περι τα 30συν κιλα.
 
Οταν πηρα τα 9800 απο την ελληνικη αντιπροσωπεια(11/2008) τα 9800 κοστιζαν λιανικη 28000 ευρω.
 
Θυμάμαι ότι αυτό που μου είχε κάνει απίστευτη εντύπωση ήταν η ενέργεια που έβγαζαν αυτά τα ηχεία...
Κάτι που μόνο σε live μπορείς να νοιώσεις!
Και στις εντάσεις που έπαιζαν ένιωθες ότι ο μπασίστας αντί για χορδές χρησιμοποιούσε τη σπονδυλική σου στήλη!
Καλά... για το μπάσο δεν συζητάω... Αλλά αν δεν έβγαζαν μπάσο με τα "εργαλεία" που διαθέτουν θα είχαν γίνει περίγελος αντί για θρύλος... :worshippy:
 
Δυστυχώς όμως Μιχάλη, ο όγκος και η ενέργεια που βγάζουν αυτά τα ηχεία (συν ηχεία τύπου Tannoy Westiminster) τις περισσότερες φορές έχει αρνητικές συνέπειες στη τονικότητα του ηχείου. Για μένα αν δεν έχεις σωστή τονικότητα το κλείνεις και πας στο επόμενο. Και ας έχεις όγκους, σκηνές, ύψη, χτυπήματα κτλ. IMHO
 
Re: Απάντηση: JBL studio monitors

Δυστυχώς όμως Μιχάλη, ο όγκος και η ενέργεια που βγάζουν αυτά τα ηχεία (συν ηχεία τύπου Tannoy Westiminster) τις περισσότερες φορές έχει αρνητικές συνέπειες στη τονικότητα του ηχείου.

Δεκτό. Αυτό όμως συμβαίνει όταν δεν είναι στημένα στο χώρο που ζητάνε.
Και στο σπίτι που τα άκουσα χωρούσαν ακόμη μεγαλύτερα...
(συγκεκριμένα είχε πολύ μεγαλύτερα στο χώρο :flipout:)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JBL studio monitors

Δεκτό. Αυτό όμως συμβαίνει όταν δεν είναι στημένα στο χώρο που ζητάνε.

Δεν θα έλεγα ότι είναι απαραίτητο αυτό, τα καινούργια everest ας πούμε στο Μόναχο τα άκουσα με κάτι θηριώδεις Mark Levinson σε μία τεράστια αίθουσα. Παρόλα αυτά θα χαρακτήριζα το άκουσμα σκοτεινό, "μουσικό" αν θες, με λίγοτερη ενέργεια στις top οκτάβες και με περισσότερο μεσοχαμηλό.

Τα παραπάνω βέβαια σύμφωνα με τα δικά μου γούστα, για κάποιον άλλο αυτή μπορεί να είναι η ιδανική τονικότητα. Επίσης δεν είναι απαραίτητο ότι έφταιγαν απόλυτα τα ηχεία αλλά σίγουρα είχαν μεγάλη συνεισφορά στο τελικό αποτέλεσμα.