JVC DLA-X500R

Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

...........


Εγώ από 55 σε 500, όπως είπε κι ο Θωμάς, με την καμία. Μόνο για 700 μιλάω... Κι εδώ το πρόβλημα είναι ο χώρος μου. :bigcry:

Νταξ, αρα αναμενουμε να δει ο Θωμας και τον 700 για να αποφασισεις :flipout:
 
Ωραιο μηχανακι.
Ενας "φρεσκαρισμενος" χ55 με περισσοτερο φως.
Τα φρεσκα καλουδια clear black και ιριδας ειναι εκει και κανουν δουλεια.
Το clearback λιγοτερo εντυπωσιακο σε σχεση με τον 700, κατ'εμε δικαιολογημενα λογο "λιγοτερου" μαυρου.
 
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Ωραιο μηχανακι.
Ενας "φρεσκαρισμενος" χ55 με περισσοτερο φως.
Τα φρεσκα καλουδια clear black και ιριδας ειναι εκει και κανουν δουλεια.
Το clearback λιγοτερo εντυπωσιακο σε σχεση με τον 700, κατ'εμε δικαιολογημενα λογο "λιγοτερου" μαυρου.
Σου φάνηκε να χει περισσότερο φως από τον 55 / μετρήθηκε;

Ίσως ειναι και η διάφορα ωρών στη λάμπα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Σου φάνηκε να χει περισσότερο φως από τον 55 / μετρήθηκε;

Μετρήθηκε από το 'cine4home' και ο '500' είναι φωτεινότερος και με μεγαλύτερο κοντράστ σε όλους τους συνδυασμούς λάμπας/ζουμ/ίριδας από τον '55'.
Δες εδώ http://www.cine4home.de/knowhow/Cine4Home_Edition_JVC_X-Serie_2013/JVC_X-Serie_C4HEd_1.htm τις μετρήσεις για τον '55' και εδώ του '500' http://www.cine4home.de/knowhow/Cine4Home_Edition_JVC_X500_X700/JVC_DLA_X500_X700_C4HEd.htm

...και ένα πινακάκι με τους '500/700'(από τον george.k)

h9eu.jpg
 
Μια ζωή αναρωτιέμαι πως γίνεται ένα σταθερό διάφραγμα που ανοιγοκλείνει μηχανικά να δίνει σχεδόν 3 φορές σχεδόν καλύτερο κόντραστ. Η μόνη εξήγηση που έχω δώσει είναι ότι λόγω κοντινής απόστασης από τον φακό για τις μετρήσεις του on/off υπάρχει μεγαλύτερη διαρροή φωτός και το λουξόμετρο την διαβάζει αλλάζοντας τα νούμερα αντίθεσης. Θα ρωτήσει κάποιος...και γιατί να μην γίνεται αναλογικά αυτό? Έλα μου ντε...

Όποιος έχει κάποια εξήγηση είμαι όλος αυτιά!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Σου φάνηκε να χει περισσότερο φως από τον 55 / μετρήθηκε;

Ίσως ειναι και η διάφορα ωρών στη λάμπα.

Ναι, μου φανηκε. Το μετρησε ο Καστρο αλλα δε μας ειπε τιποτα. Προφανως θα τα δουμε στο αρθρο του στο περιοδικο η στο perfectimage.gr.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

:a0210::a0210:


Όπως έγραψε ο Μανώλης Καστρουνής στο fb ''Είναι ωραίο ο προβολέας να κλειδώνει στα 4K......με υλικό 4Κ 40 λεπτών και 300Gb''......αλλά ωραιότερο θα πρόσθετα να το χρησιμοποιήσει με τον άλλο '500άρη',της Sony για πραγματικό 4Κ:o
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Όπως έγραψε ο Μανώλης Καστρουνής στο fb ''Είναι ωραίο ο προβολέας να κλειδώνει στα 4K......με υλικό 4Κ 40 λεπτών και 300Gb''......αλλά ωραιότερο θα πρόσθετα να το χρησιμοποιήσει με τον άλλο '500άρη',της Sony για πραγματικό 4Κ:o

Α, μάστα.

Merci :)
 
Οντως, "στειλαμε" 4Κ σημα απο το pc στον 500αρη.
Ο προβολεας κλειδωνει σε eshift κατασταση.
Παιξαμε υλικο 4k κι ετσι και κλειδωμενο σε 1080 με η χωρις eshift.
Η αποψη μου ειναι οτι ειτε κλειδωμενοι σε 4κ, ειτε σε 1080 με eshift , το αποτελεσμα ηταν πανομοιοτυπο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Όπως έγραψε ο Μανώλης Καστρουνής στο fb ''Είναι ωραίο ο προβολέας να κλειδώνει στα 4K......με υλικό 4Κ 40 λεπτών και 300Gb''......αλλά ωραιότερο θα πρόσθετα να το χρησιμοποιήσει με τον άλλο '500άρη',της Sony για πραγματικό 4Κ:o

Ερχεται κι αυτο :ernaehrung004:
 
Λογικά, σχεδόν σίγουρο για μένα, ο 500-άρης της SONY θα παίζει καλύτερα το 4Κ υλικό. Αλλά....
Εκτός του οτι κοστίζει τα διπλά... φοβάμαι και την αντοχή στο χρόνο...
 
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Οντως, "στειλαμε" 4Κ σημα απο το pc στον 500αρη.
Ο προβολεας κλειδωνει σε eshift κατασταση.
Παιξαμε υλικο 4k κι ετσι και κλειδωμενο σε 1080 με η χωρις eshift.
Η αποψη μου ειναι οτι ειτε κλειδωμενοι σε 4κ, ειτε σε 1080 με eshift , το αποτελεσμα ηταν πανομοιοτυπο.

Λογικο αφού το πανελ είναι 1080 και προφανως το scaling των 2 συσκευών (PC / JVC) - αλλα και γενικα φανταζομαι σε αυτό το επιπεδο (από τα 1080 και πανω δλδ) είναι πανομοιότυπο.
 
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Λογικά, σχεδόν σίγουρο για μένα, ο 500-άρης της SONY θα παίζει καλύτερα το 4Κ υλικό. Αλλά....
Εκτός του οτι κοστίζει τα διπλά... φοβάμαι και την αντοχή στο χρόνο...

Σε ευκρινεια προφανως θα είναι καλύτερος, το θεμα είναι ποση θα είναι η διαφορα στις οθόνες μας (ακόμα και με ''demo'' υλικό).

Από εκεί και πέρα το μαύρο του είμαι πραγματικα περίεργος τι θα λεει.

Σε σχεση με τον 500 είναι οντως πολύ ακριβότερος αλλά είναι κοντα πχ στον 700.

Οσον αφορα την αντοχή στο χρονο, σαφως θα είναι μεγαλύτερη από τους JVC.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Σε ευκρινεια προφανως θα είναι καλύτερος, το θεμα είναι ποση θα είναι η διαφορα στις οθόνες μας (ακόμα και με ''demo'' υλικό).

Από εκεί και πέρα το μαύρο του είμαι πραγματικα περίεργος τι θα λεει.

Σε σχεση με τον 500 είναι οντως πολύ ακριβότερος αλλά είναι κοντα πχ στον 700.

Οσον αφορα την αντοχή στο χρονο, σαφως θα είναι μεγαλύτερη από τους JVC.


Αυτο γιατι το λες?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Αυτο γιατι το λες?

Προφανως αναφέρομαι στον ''κυκλο ζωης'' ενός μηχανήματος 4K vs ενός 2K.

Δεν ξερω αν ο Μπαμπης εννοούσε κατι άλλο (πχ ποιότητα κατασκευης / βλάβες κλπ - δεν την συμπαθω με την καμία την Sony αλλά δεν εχω ακουσει για τετοια θεματα στα προβολικά της)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Προφανως αναφέρομαι στον ''κυκλο ζωης'' ενός μηχανήματος 4K vs ενός 2K.

Δεν ξερω αν ο Μπαμπης εννοούσε κατι άλλο (πχ ποιότητα κατασκευης / βλάβες κλπ - δεν την συμπαθω με την καμία την Sony αλλά δεν εχω ακουσει για τετοια θεματα στα προβολικά της)

Όπως είπες "ο Μπαμπης εννοούσε κατι άλλο" :smile:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Όπως είπες "ο Μπαμπης εννοούσε κατι άλλο" :smile:

Εχεις ακούσει για θεματα με τους Sony (γενικά ή για τον συγκεκριμένο) ;