Καινούρια ελαστικά;

330i,1η φορά, έχω μόνο 3000 χλμ αλλά ήδη τρώγομαι να τ'αλλαξω (τα λάστιχα όχι το αμάξι)
 
Άλλαξέ τα και θα δεις τρομακτική βελτίωση στο αυτοκίνητο...
Και επειδή βλέπω οτι είσαι ψαγμένος με τα αυτοκίνητα(τυχερέ!!!)θα πρότεινα εκτός απο τα michelin να δεις και τα avon...
Τρελό grip αλλά δεν ξέρω τι χιλιόμετρα θα σου βγάλουν...
 
Run Flat Tyres Test
The Run Flat Tyre is a revolutionary new concept in the tyre industry. The main advantage of which is to be able to continue to work at pressures which would render an ordinary tyre unusable. The tyre utilizes self supporting technology which means it is able to support the weight of the vehicle it has been specified for. This tyre is still able to function even when there is zero pressure in the tyre. It is essential when using a Run Flat tyre that it is operated in conjunction with a tyre pressure monitoring system. This will inform the driver if they have experienced any loss of pressure within the tyre itself. It also renders obsolete the need for a spare wheel. From the point of safety the Run Flat tyre is a major step forward and it is estimated that within 3 years 10% of the high performance sector of the tyre market with be utilizing Run Flat technology. It is precisely this reason that means most of the major tyre manufacturers are now investing in Run Flat technology for the future.
 
Τι είναι τα run flat:
run flat λέγονται τα ελαστικά εκείνα που μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι ακόμα κι αν και τα τέσσερα έχουν μηδενική πίεση αέρα...
Πώς γίνεται αυτο?
Υπάρχουν δύο τεχνολογίες..
1)στην πρώτη περίπτωση το λάστιχο είναι κανονικό εκτός απο τα πλαϊνά που είναι υπερενισχυμένα με μεταλικό στοιχείο το οποίο δεν επιτρέπει στο λάστιχο να κάτσει ακόμα και με μηδενική πίεση αέρα..
2)στην δεύτερη περίπτωση το ελαστικό δεν έχει ενισχυμένα πλαϊνά αλλά στο εσωτερικό του(στον αεροθάλαμο) "τρέχει" ενα χοντρο κομμάτι λάστιχο στο οποίο όταν χαθεί ο αέρας πάει και κάθεται επάνω του η ζάντα...σ'αυτήν την περίπτωση χρειάζεται ειδική ζάντα..

Και οι δύο τεχνολογίες κατα την άποψή μου είναι για ΜΠΑΤΣΕΣ!!!
 
OK.
Δεν έχουν όμως διαφορετικό όριο ζωής έτσι δεν είναι;
Οι γόμα τους εννοώ.
 
Εαν δειτε σε ολα τα τεστ και ριβιους περι αυτων, ολοι λενε οτι ειναι πολυ βασικο να υπαρχουν αισθητηρες πιεσεως ελαστικων στο αυτοκινητο, διοτι ειναι πολυ ευκολο να ΜΗΝ παρεις χαμπαρι καποιο λαστιχο που τα φτυσε. Σε αυτη την περιπτωση , κι επειδη τα λαστιχα αυτα εχουν ΟΡΙΟ ταχυτητας οταν δουλευουν φλατ, ειναι πααααααρα πολυ επικινδυνα τα πραγματα.

Παρολαυτα , οι εταιριες που βαζουν τετοιου ειδους λαστιχα ΔΕΝ βαζουν και αισθητηρες.......μαγκια εε???

Να χασεις κανα λαστιχο με αρκετα χιλιομετρα στην ευθεια , και να μπεις κομματια στην επομενη στροφη, πολυ μαγκια λεμε.....
 
Browser σωστά όλα όσα λες αλλά νομίζω οτι όλες οι εταιρίες που έχουν σαν πρώτη τοποθέτηση run flat ελαστικά έχουν στάνταρ και τους αισθητήρες...
 
Se xeimerivo test mia kaivourgias akribns bmw edw pavw me tetoia lastixa eixe toso epikivdyva odngika xaraktnristika pou tis dwsave kokivn karta!
Eixe tnv texvologia me ta sklnra plaiva!
To test ntav tou Soundikou AMS!
Spiros
 
Φυσικά.. θα ήταν μ@λ@κία τους να μην έχουν αισθητήρες...
Πρώτον γιατί δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα run flat και
δεύτερο και κυριότερο διότι θα ήταν αποκλειστικά υπεύθυνες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αν ο οποιοσδήποτε πάθαινε ένα ατύχημα...
Θα έπρεπε να αποζημιώνουν συνέχεια όλον τον κόσμο...
Το οποίο αυτόματα σημαίνει οικονομική καταστροφή και γιατί οι αποζημιώσεις δεν θα είχαν τελειωμό αλλά και γιατί θα κατέρεε το πρεστίζ της εκάστοτε εταιρίας...
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Palimpsest said:
Se xeimerivo test mia kaivourgias akribns bmw edw pavw me tetoia lastixa eixe toso epikivdyva odngika xaraktnristika pou tis dwsave kokivn karta!
Eixe tnv texvologia me ta sklnra plaiva!
To test ntav tou Soundikou AMS!
Spiros


Παιδιά είναι για ΜΠΑΤΣΕΣ :violent-smiley-030: τα λάστιχα δεν το συζητάμε καν...
Το λέω απο προσωπική πείρα αλλά μπορεί νομίζω να μας το επιβεβαιώσει και ο Μάριος..
 
Last edited:
Στο δικό μου οι αισθητήρες δεν είναι στις βαλβίδες. αλλά γίνεται μέσω των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου συνεχής έλεγχος στην περιστροφή των ροδών του και έτσι ανιχνεύεται τυχόν πτώση στην πίεση. Μου συνέβει πριν κανένα μήνα, οταν μου έβγαλε το αντίστοιχο μύνημα, και μέτρησα είδα ότι είχα μεγάλη απώλεια αέρα στον μπροστινό αριστερό τροχό. Και ενώ χάρηκα γιατί μόλις είχα βρεί την κατάλληλη δικαιολογία για να αλλάξω λάστιχα, ο λαστιχάς ανακάλυψε ελαττωματική βαλβίδα (μάλλον από τα "τσακαλάκια" που μου έκλεψαν τις αλουμινένιες τάπες).
Πιστεύω ότι το πρόβλημα με τα RFT λάστιχα είναι ότι είναι πολύ νέα τεχνολογία ακόμη, γιαυτό και την πληρώνουμε εμείς ενεργώντας ως πειραματόζωα.
 
Μαριε αυτος ο ελεγχος γινεται απο τις παλμογεννητριες τις οποιες χρησιμοποιει το ABS και ειναι εξελιξη του συγκεκριμενου συστηματος.
 
Μαριε,
Γιατι αφου εχεις κανει μονο 3000χλμ θελεις να τα αλλαξεις?
Και το bmw που πηρα εγω εχει 225/40/18 & 255/35/18 πισω?
Πρεπει να αρχισω να το σκεφτομαι και γω?
(και αμα σου πω και τι π@π@ριά μου κανανε..)
Φιλικα
 
Η αλήθεια είναι ότι έχω επηρεασθεί πολύ από αυτά που έχω διαβάσει στο διαδίκτυο. Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, υπάρχει επιδημία αλλαγής των συγκεκριμένων ελαστικών και όλοι μετά μιλούν ανακουφισμένοι και ορκισμένοι ότι δεν γυρνούν πίσω. Από την μικρή μου εμπειρία θα έλεγα ότι πάσχουν σε άνεση λόγω της σκληρότητας του πλαινού. Επίσης τους καταλογίζω τα πολύ απότομα πετάγματα πάνω από τα σαμαράκια, όταν τρέχω. Το σίγουρο είναι ότι είναι αρκετά πιο βαριά από τα κανονικά, οπότε πάντα υπάρχει το δέλεαρ της μικρότερης αναρτώμενης μάζας ( μπαρμπα Σπύρο πως με γλεπς, μαθαίνω;)
Nτίνο αν δεν παρήγγειλες κάτι διαφορετικό, τα εξακύλινδρα 3άρια έρχονται με 17αρες ζάντες.
 
Δεν εχω 6κυλινδρο. Εχω το 320si.
Εχω κανει μολις 180χλμ. ειναι δραμα τα runflat?
Δεν θα το αντεξω...
 
Καλοτάξιδο, βάλε καμιά φώτο να το χαζέψουμε, μη φοβάσαι δε ματιάζω, γαλανομάτης και Σαββατογεννημένος.
Πες πως έχεις κάνει καμιά 7-8.000χλμ και πατάς ένα καρφί. Τα RFT δεν φτειάχνονται, αλλάζονται. Πας στο λαστιχά και σου λέει, μείνε χωρίς αμάξι μέχρι να στα παραγγείλω, γιατί από όσο ξέρω κανείς δεν έχει στοκ. Και αντε δεν αλλάζεις και τα 4, τα 2 θα τα αλλάξεις σίγουρα για να είναι ομοιόμορφα φαγωμένα. Σου βγάζει και ένα ωραίο λογαριασμό, ε σε ρωτάω ρε Ντίνο, θα ξαναβάλεις τα ίδια ή θα χώσεις μια ολοκαίνουργια 4αδα Pilot Sport που τα ξέρεις και τα εμπιστεύεσαι;