Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Tι να γράψω βρέ για τούς Muse ,που τάχεις εξαντλήσει όλα??Μόνο για την συναυλία τους έγραψα ο δόλιος ! Δεν έχω γράψει ακόμα για τα άλμπουμ τους .:guitarist:
Συμπαθέστατοι και ειδικά το πρώτο ,το τρίτο και το τελευταίο τους,έχουν πολύ ενδιαφέρον.

Σ ευχαριστώ πάντως !:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

...
....

Ποιός θα μας πεί ποια είναι Μεγάλη Τέχνη;:nounder:
ή ποιά είναι η πιο Μεγάλη τελοσπάντων:popcorn:

"Η πιο Μεγάλη";

Δύσκολο...:SFGSFGS5:

Ακόμα και ο Χατζιδάκις, όπως μάθαμε, έγραψε παρωχημένες μετριότητες.:nounder:

Αφήστε που έγραψε και αρκετές ...βαρβαρότητες για μπουζούκι και λαική φωνή.

Και τα Ελληνικά πολύ βάρβαρη γλώσσα πάντως. Με όλα αυτά τα "ρρρρρ, ξξξξξ, ψψψψψ..."

Μήπως να έγραφες βρε Ντοκ, τις παρουσιάσεις σου εις την Γαλλική; Ο Λύμπε θα σε καταλάβαινε. Εμείς οι υπόλοιποι, ....δεν πειράζει.

:rolleyes:
 
Δεν ξέρω που το πάτε και τι εννοείτε, αλλά γιά μένα οι άνθρωποι έπαψαν να κάνουν μεγάλα έργα γύρω στο 60 με 70.
Μετά τα πράγματα γίνανε δύσκολα.

Δυστυχώς λόγω ώρας και διάθεσης δεν είμαι σε θέση να τεκμηριώσω, αλλά κάπως έτσι το νιώθω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

"Η πιο Μεγάλη";

Δύσκολο...:SFGSFGS5:

Ακόμα και ο Χατζιδάκις, όπως μάθαμε, έγραψε παρωχημένες μετριότητες.:nounder:

Αφήστε που έγραψε και αρκετές ...βαρβαρότητες για μπουζούκι και λαική φωνή.

Και τα Ελληνικά πολύ βάρβαρη γλώσσα πάντως. Με όλα αυτά τα "ρρρρρ, ξξξξξ, ψψψψψ..."

Μήπως να έγραφες βρε Ντοκ, τις παρουσιάσεις σου εις την Γαλλική; Ο Λύμπε θα σε καταλάβαινε. Εμείς οι υπόλοιποι, ....δεν πειράζει.

:rolleyes:

Μα αυτά που γράφω δεν απευθύνονται σε ακροατές ελληνικής μουσικής . Και στο κάτω - κάτω στην Αμερική το ηχογράφησε με αμερικάνικο - υποτίθεται ροκ - γκρούπ , συνεπώς θα πρέπει να υποστεί την βάσανο και την κριτική αυτών που ακούνε τέτοια μουσική . Αλλά , με συγχωρείς , τόσα χρόνια ακούω για το αριστούργημα , που έχει στοιχεία ψυχεδελικής μουσικής , που είναι πρωτοποριακό κλπ κλπ και εγώ δεν είδα ( άκουσα ) τίποτα από αυτά . Ποιό πρωτοποριακό και με ποιά μέτρα; Οι γνωστές τυπικές μελωδίες του Χατζιδάκι , συνήθως θλιβερές ( με την έννοια του αργού , στενάχωρου ) κατά την γνώμη μου . Το 67 , 68 , 69 στην Αμερική γινόταν χαμός κι ο δικός σου το βιολί του . Κι ούτε κατάφερε να αλλάξει έστω και λίγο τον ήχο του , να δείξει ότι κάτι κατάλαβε , κάτι αφομοίωσε . Που μπορεί και να μην ήθελε . Αλλά τότε ας μην μας πρήζουν με το πρωτοποριακό του είδους .

Οσο για την βαρβαρότητα του μπουζουκιού , τι να κάνουμε ; Αν δεν είναι ενταγμένο σε τραγούδια σκυλάδικα ή βαριά λαϊκά , κατά την προσωπική μου άποψη - που δεν σημαίνει και κάτι ιδιαίτερο - είναι ένα απίστευτα βάρβαρο όργανο το οποίο , όπου και να ενταχθεί , εκτός των ανωτέρω ειδών , ακούγεται μονότονο , ισοπεδωτικό , ίδιο , σαν οδοστρωτήρας . Εχεις ακούσει τον Ιορδάνη να παίζει τζαζ με μπουζούκι ; Για γέλια και για κλάματα είναι .
 
Περί ορέξεως φυσικά... Πάντως το μπουζούκι αν το χρησιμοποιεί κανείς σωστά δεν ακούγεται ούτε μονότονο, ούτε ισοπεδωτικό. Πρόσφατα άκουγα δύο τραγούδια από το Ταξίδι Μέσα στη Νύχτα του Θεοδωράκη που μ' αρέσουν ιδιαίτερα. Το Μενεξεδένια τα βουνά και το Νύχτα μέσα στα μάτια σου. Και στα δύο το μπουζούκι του Καρνέζη ακούγεται χειμαρρώδες και συνάμα εύπλαστο, δεξιοτεχνικό και σαγηνευτικό μαζί. Ή για παράδειγμα στο Γιάννη το Φονιά του Χατζηδάκι που έγραψε φίλος στις συζητήσεις. Είναι αδιανόητο να το φανταστεί κανείς χωρίς το μπουζούκι.

Τώρα αν θέλει κανείς σώνει και καλά να το βάλει να παίξει με συμφωνική ορχήστρα, ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω.
 
Στο ´Τραγούδι τού Νεκρού Αδελφού´,έναν δίσκο που περιέχει μερικά απο τα σημαντικότερα ζεϊμπέκικα,που γράφτηκαν ποτέ,το μπουζούκι αποτελεί όργανο αναφοράς.Καμιά σχέση με σκυλάδικο ήχο.
Επίσης ο τρόπος που έχει ενορχηστρώσει ο Χατζηδάκις μελωδίες του με χρήση μπουζουκιού,δείχνουν την ´ευγένεια´τού οργάνου.
Κάποτε ´πέθαιναν´ορισμένοι για τον ´προχωρημένο´ ήχο τού σιτάρ τού Ραβί Σανκάρ,και τον είχαν μυθοποιησει.Χωρίς περαιτέρω σχόλια απο μένα στην σύγκριση σιτάρ και μπουζουκιού.
Επίσης εάν ο Τσιτσάνης ή ο Παπαϊωάννου,που είναι επι τής ουσίας κλασσικοί μελωδοί θεωρούνται ότι ανήκουν στον σκυλάδικο ήχο ,οντως είναι θέμα γούστου.
Πάντως επεδείκνυαν αυστηρή λιτότητα στα περισσότερα τραγούδια τους χρησιμοποιώντας και βυζαντινούς δρόμους,που κάποιοι δυτικοί ούτε που τούς είχαν ποτέ φανταστεί ,γιατί απλά δεν τούς ήξεραν,αλλά και δεν τούς καταλάβαιναν.
Και ασφαλώς στην δεκαετία τού 70,πολλοί Super μουσικοί τής Δύσης,ήταν κλασσικοί σκυλάδες με το βλαχομπαρόκ στύλ τους που μάλιστα το ονόμασαν και ´προοδευτικό´.Τίγκα τα μαγαζιά απο Μανώλη Αγγελόπουλο στην Δύση.
Και δεν αναφέρομαι στα αυστηρά και λιτά ρόκ συγκροτήματα ,που όντως άφησαν εποχή.......
 
Απάντηση: Re: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

[...] σαφώς και είναι τόσο σημαντικοί όσο και οι Velvets.

Άκουσα το πρώτο και δεν.. Σίγουρα κάτω από τη γη, χωρίς να χαϊδεύει τα αυτιά πουθενά, με experimental λογική. Όμως, για μένα, απέχει πολύ από το χαρακτηριστεί καλός δίσκος. Ίσως λίγο πάνω από μέτριος. Πάντα σε σύγκριση με άλλες δισκάρες τις εποχής. Καμμία σχέση με τους VU. Για μένα ούτε κατά διάνοια.Έτσι κι αλλιώς εκείνη την εποχή, είχε αξία σχεδόν κάθε τι ηχογραφημένο. Το Che ξεχωρίζει.

Σε αντίστοιχη experimental λογική προτείνω το Sparks in a Dark Room των Minny Pops, χωρίς τις αναίτιες κραυγές και με σαφή μελωδικότητα. Ίσως αυτό είναι που με χαλάει περισσότερο. Η έλλειψη πλαστικότητας των συνθέσεων. Είναι παγερά μηχανιστικές σαν να βγαίνουν από μηχανή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

.....
....

Οσο για την βαρβαρότητα του μπουζουκιού , τι να κάνουμε ; Αν δεν είναι ενταγμένο σε τραγούδια σκυλάδικα ή βαριά λαϊκά , κατά την προσωπική μου άποψη - που δεν σημαίνει και κάτι ιδιαίτερο - είναι ένα απίστευτα βάρβαρο όργανο το οποίο , όπου και να ενταχθεί , εκτός των ανωτέρω ειδών , ακούγεται μονότονο , ισοπεδωτικό , ίδιο , σαν οδοστρωτήρας . Εχεις ακούσει τον Ιορδάνη να παίζει τζαζ με μπουζούκι ; Για γέλια και για κλάματα είναι .

Εδώ διαφωνούμε κυρίως Ντόκ. Στην "βαρβαρότητα" όπως την χαρακτήρισες.
Αλλά με κάλυψαν οι φίλοι μας παραπάνω και δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Όσο για τον Χατζιδάκι, σου αναγνωρίζω ένα κάποιο δίκιο από την δικιά σου οπτική. Και τα υπόλοιπα είναι κολοκυθόπιτες.
 
Απάντηση: Re: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Δεν ξέρω που το πάτε και τι εννοείτε, αλλά γιά μένα οι άνθρωποι έπαψαν να κάνουν μεγάλα έργα γύρω στο 60 με 70.
Μετά τα πράγματα γίνανε δύσκολα.

Δυστυχώς λόγω ώρας και διάθεσης δεν είμαι σε θέση να τεκμηριώσω, αλλά κάπως έτσι το νιώθω.

Κι εγώ συμφωνώ εδώ.
 
Απάντηση: Re: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Άκουσα το πρώτο και δεν.. Σίγουρα κάτω από τη γη, χωρίς να χαϊδεύει τα αυτιά πουθενά, με experimental λογική. Όμως, για μένα, απέχει πολύ από το χαρακτηριστεί καλός δίσκος. Ίσως λίγο πάνω από μέτριος. Πάντα σε σύγκριση με άλλες δισκάρες τις εποχής. Καμμία σχέση με τους VU. Για μένα ούτε κατά διάνοια.Έτσι κι αλλιώς εκείνη την εποχή, είχε αξία σχεδόν κάθε τι ηχογραφημένο. Το Che ξεχωρίζει.

Σε αντίστοιχη experimental λογική προτείνω το Sparks in a Dark Room των Minny Pops, χωρίς τις αναίτιες κραυγές και με σαφή μελωδικότητα. Ίσως αυτό είναι που με χαλάει περισσότερο. Η έλλειψη πλαστικότητας των συνθέσεων. Είναι παγερά μηχανιστικές σαν να βγαίνουν από μηχανή.

το δεύτερο είναι καλύτερο , παρά τα φημολογούμενα . Ρικ Οκασεκ γαρ στην παραγωγή .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Εδώ διαφωνούμε κυρίως Ντόκ. Στην "βαρβαρότητα" όπως την χαρακτήρισες.
Αλλά με κάλυψαν οι φίλοι μας παραπάνω και δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Όσο για τον Χατζιδάκι, σου αναγνωρίζω ένα κάποιο δίκιο από την δικιά σου οπτική. Και τα υπόλοιπα είναι κολοκυθόπιτες.

Συμφωνώ όλα κολοκυθόπιτες είναι . Απλώς , ξέρεις γιατί εκτίθεμαι γράφοντας όλα αυτά ; Για να καταλάβει κάποιος τι ακούω και μ' αρέσει , οπότε αν του κάτσουν ένα δυο από αυτά που προτείνω να πάρει και άλλα . Εγώ πχ ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ δίσκο που μπορεί να προτείνεις εσύ ( και το ίδιο ισχύει αντίστροφα :flipout: ) . Αν μάθεις κάποιον σώνεσαι από πολλές πατάτες ( τα παλιά καλά χρόνια του ΗΧΟΥ , ήξερα : όταν προτείνει ο Δασκαλόπουλος , δεν αγοράζουμε , όταν προτείνει ο Λυμπερόπουλος αγοράζουμε ) . Αυτός που ακούει τα ίδια περίπου με εμένα , λίγο δύσκολο να του αρέσει ο Χατζιδάκις . Υπο την προϋπόθεση ότι δεν είναι "ο καλός μύλος όλα τα αλέθει" ( πχ Μακρής -bye- :firstprize: :flipout: ).
 
Α και κάτι άλλο . Ο καθένας στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες . Εξ ίσου βάρβαρο μου φάνηκε προχθές το "άναψε το τσιγάρο" με κουαρτέτο εγχόρδων . Φρίκη .
 
Απάντηση: Re: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Άκουσα το πρώτο και δεν.. ...και με σαφή μελωδικότητα. Ίσως αυτό είναι που με χαλάει περισσότερο. Η έλλειψη πλαστικότητας των συνθέσεων. Είναι παγερά μηχανιστικές σαν να βγαίνουν από μηχανή.

Αφού είσαι ποπ στοιχείο κατά βάθος ( άκου Ντουράν Ντουράν ) -bye- :flipout:
 
Απάντηση: Re: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Αφού είσαι ποπ στοιχείο κατά βάθος ( άκου Ντουράν Ντουράν ) -bye- :flipout:

Θα σου φτιάξω ένα remix με το Total Eclipse of the Heart και background το Passion Play άμα συνεχίσεις έτσι.. -bye-:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταναλώστε γιατί χανόμαστε - Νέες αγορές

Συμφωνώ όλα κολοκυθόπιτες είναι . Απλώς , ξέρεις γιατί εκτίθεμαι γράφοντας όλα αυτά ; Για να καταλάβει κάποιος τι ακούω και μ' αρέσει , οπότε αν του κάτσουν ένα δυο από αυτά που προτείνω να πάρει και άλλα .

Βρε εσύ την έχεις δει δισκοκριτικός. Θα σε καταγγείλω στον δικηγορικό σύλλογο :flipout:

Εγώ πχ ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ δίσκο που μπορεί να προτείνεις εσύ ( και το ίδιο ισχύει αντίστροφα :flipout: )

Εγώ όμως δεν προτείνω δίσκους. Καμιά φορά μονάχα λέω τι νοιώθω ακούγοντάς τους.

. Αν μάθεις κάποιον σώνεσαι από πολλές πατάτες ( τα παλιά καλά χρόνια του ΗΧΟΥ , ήξερα : όταν προτείνει ο Δασκαλόπουλος , δεν αγοράζουμε , όταν προτείνει ο Λυμπερόπουλος αγοράζουμε ) . Αυτός που ακούει τα ίδια περίπου με εμένα , λίγο δύσκολο να του αρέσει ο Χατζιδάκις . Υπο την προϋπόθεση ότι δεν είναι "ο καλός μύλος όλα τα αλέθει" ( πχ Μακρής -bye- :firstprize: :flipout: ).

.-bye-
 
Α και κάτι άλλο . Ο καθένας στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες . Εξ ίσου βάρβαρο μου φάνηκε προχθές το "άναψε το τσιγάρο" με κουαρτέτο εγχόρδων . Φρίκη .


Τουλάχιστον οι Κραφτγουερκ σ´αρέσουν με κουαρτέτο εγχόρδων;
Εγώ τους βρίσκω καταπληκτικούς. Πολύ καλύτερους απ τους αυθεντικούς.
 
´Τα μπουζούκια τότε(1943)στά μικρά και χωρίς αξιώσεις κέντρα τους,δεν είχαν φωτεινές επιγραφές απο Νέον,δεν είχαν ονοματα ηχηρά,δεν παρίσταναν τούς ´Ελληνες ´για τούς τουρίστες,αλλά με σεμνότητα ,με λάμπες πετρελαίου πολλές φορές,λειτουργούσαν απλά και ξεδίπλωναν με φανταστική δύναμη,μεράκια ,βιώματα,πάθη γνησίως Ελληνικά.
Σήμερα είκοσι χρόνια μετά,σαν προσευχή,θέλησα να κάνω αυτόν τον δίσκο και νομίζω πώς πέτυχα να ξαναζωντανέψω όλο εκείνο το μελωδικό υλικό,που χρόνια τωρα διατηρούσα μέσα μου και συγχρόνως να εκφράσω όλη την εφηβική ευαισθησία ενός Νέου Ελληνα με παράδοση,μαζί με ´κείνη την λεπτή κι´ανοιξιάτικη θρησκευτική ατμόσφαιρα τού Επιταφίου.´
Σημείωμα τού Χατζιδάκη απο τίς ´Πασχαλιές μέσα απ´την Νεκρή Γή´,δίσκο αριστουργηματικό,που συνέδεσε την προσωπική του μουσική εξέλιξη με την παράδοση τού ρεμπέτικου(1961).Eξώφυλλο του Τσαρούχη,και ο τιτλος δάνειος απο στίχο τού Τόμας Ελιοτ.
Ενας γνησιος Ελληνας κοσμοπολίτης,γεμάτος ακούσματα Ρώσων και Ευρωπαίων κλασσικών και όχι μόνον συνθετών,σπουδαίος γνώστης τής Ευρωπαϊκής και διεθνούς μουσικής σκηνής.
Δεν είναι και το πιό εύκολο πράγμα ο συνδυασμός τού Προκόφιεφ με τον Επιτάφιο στην Ελλάδα,την άνοιξη και το ρεμπέτικο.
Ο Χατζιδάκις δεν ντρεπόταν για την Ελλάδα,παρ´ότι απεχθανόταν τον Νεοέλληνα.
Κουβάλαγε όμως μέσα του όλο τον συμβολισμό μιάς μεγάλης γενιάς,που απο πίσω είχε την γενιά τού ´30 και χάριν σε αυτούς όλους γνωρίσαμε (όσοι το επιθυμήσαμε)μιάν άλλη Ελλάδα,με ήθος.
Αλλά για όλα τα παραπάνω προϋποτίθεται να μάς αρέσει καί το Πάσχα,ενταύθα.
Για μένα είναι πολύ ψηλά,σαν συνθέτης,παγκοσμίως.Πολύ πιο πανω απο χιλιάδες μεγαλόσχημους .Να μην λέμε ονόματα τώρα.
Πάντως ο Ρότα και ο Πιοβάνι θάχαν πολλά να μάς πουν γι´αυτόν.
 
Τουλάχιστον οι Κραφτγουερκ σ´αρέσουν με κουαρτέτο εγχόρδων;
Εγώ τους βρίσκω καταπληκτικούς. Πολύ καλύτερους απ τους αυθεντικούς.

Φοβεροί , όντως .:grinning-smiley-043

ΥΓ προτείνω δίσκους για να μοιραστώ τη χαρά μου που τους βρήκα με άλλους ( μόνος σου να χαίρεσαι δεν έχει νόημα ).-bye-