Κατασκευή μικρού ταχύπλοου ξύλινου σκάφους

Αλλαξε την απλή τάπα του δοχείου σου με μία που να έχει φλοτέρ και θα είσαι μια χαρά

NEO-00576.jpg
Ε .. θέλουμε να το βλέπουμε στο ταμπλό.... Δεν είναι θέμα ουσίας αλλά .... μοστρας...

Το ποσό βενζίνη έχει θα το ξέρουμε από πριν. Δε καίει και πολύ έτσι και αλλιώς...

Άσε που εκεί που θα είναι το ντεπόζιτο δύσκολο να δεις την ένδειξη. Και το γέμισμα πάνω από το ντεκ θα γίνεται. Που χώρος για πρόσβαση...



c312210e15a7eed19448a8828ea9d072.jpg
 
Last edited:
ετσι για την κουβέντα, να σου δείξω το δικό μου δοχείο και πως μπαίνει το φλοτέρ για να καταλάβεις. Ακόμα και με αυτή την πολύ καλή τοποθέτιση (βίδες, φλάτζα, φλατζόκολα), εμένα μου μυρίζει βενζίνη. Χρειάζεται πάρα πολύ καλή στεγανοποίηση την οποία με πατέντες στο πλαστικό δοχείο δεν πρόκειται να καταφέρεις

20171015_120105 (2).jpg
 
  • Like
Reactions: ggeorge
Επειδή είναι σε κλειστό σχετικά χώρο. Διαβάζω ότι σε κλειστούς χώρους πρέπει να βγαίνει οπωσδήποτε εξαερισμός έξω.

Δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό ισχύει για τα εγκατεστημένα μόνιμα μέσα στο σκάφος κι αυτά, εκτός του οτι είναι πολύ μεγαλύτερα, όταν φουλάρουν βενζίνη δημιουργούν πρόβλημα αν δεν έχουν εξαεριστικό έξω.
Εσύ θα φουλάρεις εκτός σκάφους.
 
Δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό ισχύει για τα εγκατεστημένα μόνιμα μέσα στο σκάφος κι αυτά, εκτός του οτι είναι πολύ μεγαλύτερα, όταν φουλάρουν βενζίνη δημιουργούν πρόβλημα αν δεν έχουν εξαεριστικό έξω.
Εσύ θα φουλάρεις εκτός σκάφους.
Μέσα στο σκάφος θα φουλαρω. Εννοώ δε θα βγαίνει το μπετόνι έξω. Αλλά θα γεμίζω από πάνω. Βέβαια ναι ... είναι πολύ μικρό. Λογικά δε θα έχω πρόβλημα; Να μην ανοίξω λες τρύπα ε; και εγώ θέλω να την αποφυγω


ετσι για την κουβέντα, να σου δείξω το δικό μου δοχείο και πως μπαίνει το φλοτέρ για να καταλάβεις. Ακόμα και με αυτή την πολύ καλή τοποθέτιση (βίδες, φλάτζα, φλατζόκολα), εμένα μου μυρίζει βενζίνη. Χρειάζεται πάρα πολύ καλή στεγανοποίηση την οποία με πατέντες στο πλαστικό δοχείο δεν πρόκειται να καταφέρεις

View attachment 213355

Κατάλαβα....το δοκιμάζω και αν μυριζει πολύ ... πάω για καινουριο ντεπόζιτο
 
Όταν δουλεύει το σκάφος δεν έχεις αναθυμιάσεις, η τρύπα ρουφάει αέρα δεν βγάζει.
Όταν φουλάρεις όμως ό,τι αέρας υπάρχει στο ρεζερβουάρ, αναθυμιάσεις βενζίνης δηλαδή, θα βγαίνει έξω με το ρυθμό που γεμίζει το ρεζερβουάρ.
Εκεί, σ´αυτή τη φάση θα πρέπει να αερίσεις το μέρος.
Και εξαεριστικό έξω να είχες βέβαια πάλι τα πολλά αέρια θα έβγαιναν απ’ την τάπα του ρεζερβουάρ κι όχι απ´ την τρύπα της εξαέρωσης.
Εκτός αν μου πείς οτι θα κάνεις και εξωτερική τάπα γεμίσματος και με κουφάνεις απόψε. 😄
 
Ναι θα κάνω. Δες πιο πάνω δύο τρία μηνύματα. Είπαμε... Η μόστρα πάνω απ ' ολα...

Οπότε τι κάνω; Να μη βάλω εξαερισμό; Αν θα κάνω δεύτερο γέμισμα το χρόνο θα είναι θαύμα.... Άσε που θα γίνεται εκτός θάλασσας μάλλον. Πριν πέσει από το τρειλερ

Edit. Τώρα που το σκέφτομαι αφού θα έχει την τάπα πάνω δε θα υπάρχει δυνατότητα να ανοίγω τον εξαερισμό με τη βίδα. Άρα θέλει οπωσδηποτε έξτρα εξαερισμο
 
Last edited:
Αν κατάλαβα καλά θα κλείσεις το πλαστικό δοχείο μεσα σε χώρο που δεν θα έχεις πρόσβαση.
Την εξαέρωση που έχει η τάπα επάνω πως θα την ανοιγοκλείνεις;
'Οταν γεμίζεις καύσιμα πως θα ελεγχεις ποσο θα βάλεις αν δεν έχεις επαφη;
Ο χώρος που θα το τοποθετήσεις απο που θα αερίζεται, θα είναι επισκέψιμος;
 
Last edited:
Δες τη φωτογραφία.
Θα είναι κάτω από το ντεκ σε μια βάση. Θα γεμίζει πάνω από το ντεκ. Το ντεπόζιτο μπορεί να βγει αλλά δύσκολα. Φυσικά θα βγαίνει ακόμα πιο δύσκολα γιατί θα έχει τον σωλήνα για το γέμισμα. Δες τι θέλω να κάνω στο πολύ πρόχειρο σχεδιακι (με το κινητό το έκανα, μη γελάτε)

Η τάπα που έχει πάνω την εξαέρωση θα αντικατασταθεί. Δε θα υπάρχει βίδα. Σωλήνας και πάνω στο ντεκ το εξάρτημα που έβαλα πέντε μηνύματα πριν. Χωρίς βίδα αποσυμπίεσης

Κάτι που δεν έχω καταλάβει καλά. Η βενζίνη είναι πιο ελαφριά από τον αέρα, οπότε ανεβαίνει προς τα πάνω από τον εξαερισμό. Ο σωλήνας του εξαερισμού θα κατεβαίνει στο τελείωμα. Αυτό θα εμποδίζει τους ατμούς να βγαίνουν προς τα έξω; Είναι απλά για να αποσυμπιεζεται το ντεπόζιτο;

Το κόντρα πλακέ στη φωτογραφία είναι για πεταμα. Από άλλη εργασία είναι

12c2f6d4eb5a49c011286ec2200680ea.jpg
fd88dee530204a704d269d33a590e060.jpg
1835e271dff2abf6f4489c3b9e0c5af2.jpg
 
Last edited:
Γιώργο ερώτηση ρε φίλε.
Επειδή το σκάφος είναι κοντό, μήπως σε κυματισμό περάσει νερό από τον εξαερισμό και αντί για καλό πάθεις ζημιά?
Εκεί μπαίνει υδατοπαγιδα?
Για σκέψου το.
 
Ναι το έχω σκεφτεί αυτό. Κάτι πρέπει να βάλω. Αν και αν βγω με κύμα μάλλον θα πνιγώ πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα.
Ο εξαερισμός θα είναι όσο πιο ψηλά μπορεί να μπει. Θα κοιτάξω για υδατοπαγιδα. Δεν έχω ψάξει ακόμα τι υπαρχει
 
Σκέψου την περίπτωση αλλαγής ρεζερβουάρ, πχ τρύπημα. Μήν το κάνεις υπερβολικά δύσκολο.
Η εξαέρωση πάει το πάνω μέρος.
Τι εννοείς «η βενζίνη είναι πιό ελαφριά απ’τον αέρα»;
Υδατοπαγίδα στον εξαερισμό;
 
Εγώ νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο να βάλεις το ντεπόζιτο σε σταθερή θέση, με τάπα πλήρωσης, εξαερισμό, φλοτέρ και όργανο στάθμης. Η ευκολία, η απλότητα και η ασφάλεια που δίνει ένα φορητό τάνκι είναι προτιμότερη από την φασαρία που θα μπείς για να το κάνεις μόνιμο, μόνο και μόνο για να έχεις ένα οργανάκι στο ταμπλό σου.

Εαν θελεις να έχεις κάποιο χρήσιμο όργανο στην κονσόλα σου μπορείς να βάλεις ένα πολυόργανο μέτρησης της κατανάλωσης, ένα Volt-όμετρο, μια πυξιδούλα, ένα στροφόμετρο κλπ
 
Οι ατμοί της βενζίνης εννοώ. Πάνε προς τα πάνω ή προς τα κάτω; Νομίζω είναι πιο ελαφριοι και ανεβαίνουν.
Ντεπόζιτο έψαξα πολύ. Δεν υπάρχει κάτι που να ταιριάζει.
Άσε που και πάλι θα έχω μπόλικη δουλεια
Αυτό έχω αγοράσει για εξαερισμό
 
Εγώ νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο να βάλεις το ντεπόζιτο σε σταθερή θέση, με τάπα πλήρωσης, εξαερισμό, φλοτέρ και όργανο στάθμης. Η ευκολία, η απλότητα και η ασφάλεια που δίνει ένα φορητό τάνκι είναι προτιμότερη από την φασαρία που θα μπείς για να το κάνεις μόνιμο, μόνο και μόνο για να έχεις ένα οργανάκι στο ταμπλό σου.
Έτσι και αλλιώς λόγω βάρους μπροστά θα το έβαζα (λόγω βάρους της μηχανής). Απλά προσθέτω τις δυσκολίες αυτές. Δίκαιο έχεις το ξέρω.
 
Γιωργο μη μπλεξεις με εξωτερικη ταπα και εξωτερικο εξαερισμο

Το οργανο ομως μπορεις να το βαλεις με μια φισα, για το βαλε / βγαλε του ντεποζιτου
 
καλημερα.
Η εξωτερικη ταπα δε με προβληματίζει. Ο εξαερισμός είναι το προβλημα.
Θα κανω ξανα ενα τεστ (βαλε - βγαλε) και θα το δουμε.
Αυτο που λες ειναι πολυ εξυπνο. Φισα καλα μονωμένη.
Φοβαμαι οτι το να το βαλω στη θεση του γεματο βενζίνη θα είναι πολυ δύσκολο. Θα δοκιμασω και γεμισμα στο σημείο που είναι εγκατεστημένο χωρις να το βγαλω εξω....

Σας ευχαριστω για το ενδιαφέρον σας

Αν προκυψει καμια ιδεα για εξωτερική ταπα χωρις να χρειαζεται εξωτερικος εξαερισμός πειτε τη ;)
 
Ο εξαερισμός είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να σε απασχολεί, δεν είναι ανάγκη να τρυπήσεις το ρεζερβουάρ, μπορεί να μπεί οπουδήποτε, ακόμα και στο σωλήνα της εξωτερικής τάπας.
Που νομίζεις οτι έχουν τον εξαερισμό τα αυτοκίνητα;
 
Λοιπον....
το ξαναεψαξα και είδα το εξης....
Υπαρχει ντεπόζιτο που δε θα μου εκανε λογω πλατους (8 εκατοστα πλατυτερο και θα εβρισκε στην καρίνα), αλλα επειδη ειναι για γάστρα (εχει σχημα V) μάλλον μου κανει (θα σηκώνεται εκει που θα είναι η καρίνα). Απλα θα βαλω μερικα τακακια για να κατσει πανω. Μαλιστα ειναι και 4 εκατοστά πιο χαμηλό, που εκει ημουν οριακα

Εχει ετοιμα τα μαντζαφλάρια....
Θα παω να το δω αυριο. Τουλάχιστον να γλυτωσω τα μπαλώματα.
 

Attachments

  • big_se2093.jpg
    big_se2093.jpg
    30.7 KB · Views: 29
  • Like
Reactions: Χιωτης
Η απόσταση από το τεποζιτο μέχρι την μηχανή τι μήκος έχει; Δείχνει αρκετό.
Θα αντέξει η αντλία βενζίνης να τραβάει καύσιμο από "μεγάλη" απόσταση;
Το αναφέρω γιατί στο παρελθόν μου είχε τύχει τέτοια βλάβη
 
Να είναι 2.5 μέτρα; Κάπου εκεί.
Το λάστιχο που μου έχουν δώσει με τη yamaha φτάνει. Δε χρειάζεται προέκταση.

Σου είπαν ότι έφταιγε η απόσταση; Πόση ήταν αυτή;