α να τι ήθελα να ρωτήσω... πώς σκ@τά βγάζεις τα csd, αφού δεν εχει half windows το μαραφετι... κανονικά θελει κέρσορες αμέσως πριν την κρουστική και πριν την 1η ανάκλαση με half (hamming αν θυμαμαι καλα) παραθυρο. εδω ο τυπος δεν εχει μισα παραθυρα..πως θα του πεις πότε ξεκινάει η κρουστική ωστε να εφαρμόσει τον δευτερο fft ελαχιστα καθυστερημένα, και μετά τον 3ο κτλ κτλ ?
τι ρυθμίσεις βαζεις στο παραθυρο διαλόγου του csd ?
Επιτέλους το έκανες....:slapface: Δεν είναι πιο ευδιάκριτες οι συχνότητες τώρα ???
Βάλε όπως έγραψες τον 1ο κέρσορα λίγο πριν την κρουστική και τον 2ο αμέσως πριν την πρώτη ανάκλαση.
Παράθυρο (windowing)άφησε την επιλογή Uniform (none).
Αν έχεις σώσει την κρουστική του άλλου καναλιού της ΙΔΙΑΣ μέρτησης μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σαν reference και θα έχεις λίγη καλύτερη ακρίβεια (αρκεί η κάρτα σου να έχει το ίδιο ακριβώς latency και στα 2 κανάλια...)
Στο sample size τσέκαρε την επιλογή markers, και στο sample time βάλε χρονικό παράθυρο απειροελάχιστα πιο μικρό από το παράθυρο των markers...
Βάλε περίπου 30-50 δειγματοληψίες (όπως σου κάθεται καλύτερα οπτικά) στην επιλογή number of samples και ένα ελαφρύ smoothing γύρω στο 1/10 έως 1/100 της οκτάβας.
Το πρόγραμμα αυτόματα διαιρεί το χρονικό παράθυρο με το νούμερο των samples και κάνει μια απεικόνηση ανα το χρονικό διάστημα που προκύπτει....
Στο chart που θα προκύψει φτιάξε τον άξονα των Υ με δυναμική περιοχή από λίγο πάνω από την στάθμη αναφοράς έως 40 έως 50 db χαμηλότερα....
Αν υπάρχει έντονος συντονισμός που επιμένει θα φανεί σαν "βουνό που παραμένει σε ύψος"
Φυσικά λόγω των σχετικά μικρών παραθύρων η μέθοδος μπορεί να δείξει καθαρά μόνο συχνότητες πάνω από 1ΚΗΖ, αλλά για την περιοχή του διαχωρισμού του κροσσόβερ και όσο αφορά το τουίτερ είσαι καλυμμένος
Π.X.
Στο σχήμα που παραθέτω (μέτρηση των vifa M17WH) φαίνεται ένας λόφος που επιμένει σε ύψος στην περιοχή των 4ΚΗΖ, και μάλιστα συμπίπτει με μια "μύτη" της απόκρισης στην ίδια περιοχή στην αντίστοιχη μέτρηση...Είναι μια σαφής ένδειξη "σπασίματος" του κώνου, και καλά είναι η περιοχή κρός να απέχει αρκετά από εκεί...
Χρήσιμη διασταύρωση μπορεί να σου δείξει και η οφφ-άξις μέτρηση...
Αν μια μύτη στην ον-άξις παραμένει σε μεγάλο βαθμό στην οφ-άξις, τότε είναι ένδειξη συντονισμού-σπασίματος του κώνου, ενώ αν υπάρχει στην ον-άξις αλλά εξαφανίζεται στην οφ-άξις τότε είναι απλά μικροανωμαλία στην απόκριση και έχει πολύ μικρότερη ακουστή σημασία...