Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Απάντηση: Re: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Σκεφτόμουν κάτι πολύ πιο μεγάλο.
πχ. 2χ2χ2μέτρα
Να ρίξω λίγο τσιμέντο κάτω και να το στήσω απο πάνω.
Έχω ένα πέτρινο τοίχο μέχρι το 1-1.5 μέτρο ύψος για να το στηρίξω στις δύο πλευρές.

Κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα ότι πλαστικό αφού σε 10 χρόνια θα έχει γίνει σκόνη
https://www.smgardensheds.com/locations/articles/images/image_2e.jpg

http://www.dmcontainer.gr/default.aspx?catid=1366

Εξωτερικές διαστάσεις (Μ x Π x Υ): 2.438 x 2.200 x 2.260 mm
 
6. πρεπει να το στρωσω το μηχανημα η το βαζω στη δουλεια αμεσως?
:flipout:

Καλό θά ήταν γιά τό ροντάρισμα (στρώσιμο) νέων βενζινοκίνητων εργαλείων,νά τό αφήσεις νά δουλέψει στό ρελαντί γιά μισή ώρα,πρίν τό δουλέψεις μέ φούλ στροφές,καί μέ φορτίο.
 
μόνο μεταχειρισμένο σε συμφέρει, βγαίνουν κατά καιρούς σε αγγελίες ωραία κομμάτια κάπου στο 1500 , τα νέα είναι ακριβά.....
 
Καλό θά ήταν γιά τό ροντάρισμα (στρώσιμο) νέων βενζινοκίνητων εργαλείων,νά τό αφήσεις νά δουλέψει στό ρελαντί γιά μισή ώρα,πρίν τό δουλέψεις μέ φούλ στροφές,καί μέ φορτίο.
Nα πω την αληθεια στην αρχη αυτο σκεφτομουν κι εγω να το αφησω να καψει ενα ρεζερβουαρ μονο του στο ρελαντι αλλα μερικοι λενε δεν τρεχει τιποτα το βαζεις αμεσως στη δουλεια, οπως ανεφερε και πριν ο Νικος.

Παραδειγμα περυσι που πηρα ενα κονταροπριονο μου ειπαν κατευθειαν δουλεια αλλα οχι πολλες στροφες για 1-2 ρεζερβουρ και οχι πολυ πιεση. Το εβαλα κατ ευθειαν στη δουλεια γιατι καιγομουν, μου ειχε παθει το αλλο ζημια, απλα δεν το πιεσα στην αρχη.
 
δεν νομίζω να κάνει κακό σε οποιαδήποτε βενζινοκίνητη μηχανή την 1η φορά να δουλέψει ρελαντί, να πατήσουν σωστά τα μέταλλα κλπ
 
Καλό θά ήταν γιά τό ροντάρισμα (στρώσιμο) νέων βενζινοκίνητων εργαλείων,νά τό αφήσεις νά δουλέψει στό ρελαντί γιά μισή ώρα,πρίν τό δουλέψεις μέ φούλ στροφές,καί μέ φορτίο.

Δημήτρη δεν χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο.
Λίγο παραπάνω λάδι και εργασία από την πρώτη στιγμή με φουλ στροφές.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Nα πω την αληθεια στην αρχη αυτο σκεφτομουν κι εγω να το αφησω να καψει ενα ρεζερβουαρ μονο του στο ρελαντι αλλα μερικοι λενε δεν τρεχει τιποτα το βαζεις αμεσως στη δουλεια, οπως ανεφερε και πριν ο Νικος.

Παραδειγμα περυσι που πηρα ενα κονταροπριονο μου ειπαν κατευθειαν δουλεια αλλα οχι πολλες στροφες για 1-2 ρεζερβουρ και οχι πολυ πιεση. Το εβαλα κατ ευθειαν στη δουλεια γιατι καιγομουν, μου ειχε παθει το αλλο ζημια, απλα δεν το πιεσα στην αρχη.

Αν ήταν απαραίτητο Παναγιώτη θα το έγραφε και στο εγχειρίδιο οδηγιών. Τα καινούρια μηχανήματα δεν χρειάζονται πλέον στρώσιμο με χαμηλές στροφές όπως παλιά.
Μετά από 1 πεντόλιτρο βενζίνη απλά θα έχει στρώσει ο κινητήρας και θα θέλει λίγο πείραγμα το καρμπυρατέρ για να αποδίδει τα μέγιστα.

Οι κατασκευαστές φροντίζουν εξ αρχής το μηχάνημα να καίει πλούσιο μίγμα καυσίμου αέρα που σημαίνει ότι δεν λειτουργεί τέρμα οπότε όσο και να το ζορίσεις δεν έχει κανένα θέμα.
 
Απάντηση: Re: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Δημήτρη δεν χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο.
Λίγο παραπάνω λάδι και εργασία από την πρώτη στιγμή με φουλ στροφές.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Αν ήταν απαραίτητο Παναγιώτη θα το έγραφε και στο εγχειρίδιο οδηγιών. Τα καινούρια μηχανήματα δεν χρειάζονται πλέον στρώσιμο με χαμηλές στροφές όπως παλιά.
Μετά από 1 πεντόλιτρο βενζίνη απλά θα έχει στρώσει ο κινητήρας και θα θέλει λίγο πείραγμα το καρμπυρατέρ για να αποδίδει τα μέγιστα.

Οι κατασκευαστές φροντίζουν εξ αρχής το μηχάνημα να καίει πλούσιο μίγμα καυσίμου αέρα που σημαίνει ότι δεν λειτουργεί τέρμα οπότε όσο και να το ζορίσεις δεν έχει κανένα θέμα.


Καλα σου λεει ο Στελιος "παρε το μαγαζι εσυ"...
 
Δημήτρη δεν χρειάζεται πλέον κάτι τέτοιο.
Λίγο παραπάνω λάδι και εργασία από την πρώτη στιγμή με φουλ στροφές.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Αν ήταν απαραίτητο Παναγιώτη θα το έγραφε και στο εγχειρίδιο οδηγιών. Τα καινούρια μηχανήματα δεν χρειάζονται πλέον στρώσιμο με χαμηλές στροφές όπως παλιά.
Μετά από 1 πεντόλιτρο βενζίνη απλά θα έχει στρώσει ο κινητήρας και θα θέλει λίγο πείραγμα το καρμπυρατέρ για να αποδίδει τα μέγιστα.

Οι κατασκευαστές φροντίζουν εξ αρχής το μηχάνημα να καίει πλούσιο μίγμα καυσίμου αέρα που σημαίνει ότι δεν λειτουργεί τέρμα οπότε όσο και να το ζορίσεις δεν έχει κανένα θέμα.

Και οι κατασκευαστές ΙΧ λένε φίλε Νίκο αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χ.λ.μ,αλλα ο μηχανικος μου λέει αλλαζε τα κάθε 7.500 χ.λ.μ,καί άσε τί λέει ο κατασκευαστής.
Καλό θά του κάνει νά τό δουλέψει στό ρελαντί γιά κανα μισάωρο πρίν τό βάλει σέ φούλ στροφές μέ φορτίο γιά να πατήσουν καλά τα μέταλλα όπως λέει καί ο Σωτήρης.
Ας μάς πεί καί τήν άποψη του πάνω στό θέμα ροντάρισμα (στρώσιμο) βενζινοκινητήρων καί ο Δημήτρης cbfdim σάν μηχανικός πού είναι.
 
Αστο να κάψει ένα ντεπόζιτο οπωσδήποτε και ενδιάμεσα μερικές μικρές ξερογκαζιές για την εξάτμιση...

Νικόλα,φτωχό μίγμα θέλεις να πεις Στο πλούσιο έχουμε ζημιά...
 
Και οι κατασκευαστές ΙΧ λένε φίλε Νίκο αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χ.λ.μ,αλλα ο μηχανικος μου λέει αλλαζε τα κάθε 7.500 χ.λ.μ,καί άσε τί λέει ο κατασκευαστής.
Καλό θά του κάνει νά τό δουλέψει στό ρελαντί γιά κανα μισάωρο πρίν τό βάλει σέ φούλ στροφές μέ φορτίο γιά να πατήσουν καλά τα μέταλλα όπως λέει καί ο Σωτήρης.
Ας μάς πεί καί τήν άποψη του πάνω στό θέμα ροντάρισμα (στρώσιμο) βενζινοκινητήρων καί ο Δημήτρης cbfdim σάν μηχανικός πού είναι.

Το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρονικό έλεγχο ψεκασμού Δημήτρη. Το αλυσοπρίονο όχι. Μόνο λίγα μοντέλα και αυτά πάλι ρυθμισμένα από το εργοστάσιο για να λειτουργουν σωστά από το πρώτο δευτερόλεπτο χρήσης.
Μην μπερδεύεις το στρώσιμο του τετράχρονου με του δίχρονου και δη ενός μικρού κινητήρα με έναν μεγάλο.

Αν και στις αλλαγές λαδιών έχεις ένα δίκιο (το εφαρμόζω ακόμα και στα μικρά μηχανήματα προσωπικά).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αστο να κάψει ένα ντεπόζιτο οπωσδήποτε και ενδιάμεσα μερικές μικρές ξερογκαζιές για την εξάτμιση...

Νικόλα,φτωχό μίγμα θέλεις να πεις Στο πλούσιο έχουμε ζημιά...

Αν θυμάμαι καλά πλούσιο μίγμα γράφει στο εγχειρίδιο αλλα μπορεί να τα λέω και ανάποδα.
Στο φτωχό μίγμα δεν είναι πολύς ο αέρας και λίγη η βενζίνη?
 
από ότι ξέρω οι κινητήρες των αυτοκινήτων έρχονται δουλεμένοι αρχικά από το εργοστάσιο ώστε να μην χρειάζεται αυτό το μικρό αρχικό δούλεμα που λέμε τώρα για τους κινητήρες των άλλων μικρών μηχανημάτων...παρόλα αυτά ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο συνιστά την ήρεμη χρήση, γενικά, για τα πρώτα 500χλμ, 1 τεπόζιτο δηλαδή.

στην τελική ποιο το πρόβλημα να το δουλέψει 10 λεπτά στο ρελαντί?
 
Οι κινητηρες των αυτοκινητων ερχονται και με μεγαλυτερες ανοχες, απο το απολυτως ιδανικο.
Το φτωχο μιγμα οδηγει σε υπερθερμανση και αυταναφλεξεις. Φτωχο μιγμα δημιουργει και η υπερβολη στο λαδι μιξης. Θυμαστε κατι παππουδες που εβαζαν παραπανω λαδι σε παλια διχρονα μοτερ που ηδη ειχαν υψηλα ποσοστα, και κατεληγαν να "κολανε" το μοτερ.

Αυτα τα διχρονα μοτερ (απ' οσο ξερω) δεν εχουν "μεταλα" (κουζινετα) αλλα ρουλεμαν. Το στρωσιμο εχει σκοπο να συγγενεψουν μεταξυ τους οι διαφορες επιφανειες τριβης.
Στρωσιμο δεν ειναι δουλευω ρελαντι ενα ρεζερβουαρ και μετα του πινω το αιμα. Θελει σταδιακο ανεβοκατεβασμα στροφων. Εκεινο το αμιμητο το παω για 500 χιλιομετρα μεχρι 3000, και απο το 501 και μετα κοκκινα, ειχε βασανισει πολυ κοσμο.
Και επειδη τα προιοντα απευθυνονται σε ενα ευρυ κοινο, απο τελειως ηλιθιους, μεχρι φρικαρισμενους μηχανολογους, ο κατασκευαστης εχει προβλεψει τετοια προεργασια, ωστε τουλαχιστον μεχρι τα ορια της εγγυησης, να μην παθει κατι το μηχανακι, απο αιτια μεσα στο ευρυ πλαισιο της κανονικης λειτουργειας. Αν συμβει κατι εξω απο αυτα τα πλαισια μπορει να ανιχνευθει και να μην ισχυσει η εγγυηση.
Αν δηλαδη παω με -5 και 35αρα λαμα, και βαλω μπροστα να κοψω αμεσως ξερω γω 20μετρη βελανιδια, ε αυτο θα φανει.
 
τα αλυσοπρίονα είναι πολύστροφα και θέλουν οπωσδήποτέ στρώσιμό, προοδευτικά σιγά σιγά και όχι με σταθερές στοφές (όχι μόνο ρελαντί), και μετα στο τέλος στα κόκκινα για λίγο
αντίθετα αργόστροφα μηχανήματα πχ τρακτέρ, το στρώσιμο γίνεται κατευθείαν στα κόκκινα για πολύ ώρα, μέ φόρτο (πχ φρέζα)
άλλο τέρμα 2.000 στροφές και άλλο τέρμα 10.000
στο αυτοκίνητο που που έχει 5-6.000 γίνεται κάτι το ενδιάμεσο
 
Νικόλα,φτωχο μίγμα=πολύς αέρας,πλουσιο μίγμα=λίγος αέρας.

Ιδανικά ή αναλογία ειναι14:1 περίπου,αλλα καθένα έχει τα δικά του...

Στα μηχανάκια αυτά έχεις άλλο μίγμα ρελαντί και άλλο σε φουλ,για αυτό έχει και δυο ρυθμισεις.

Σύμφωνα με τα παιδιά πιο πάνω και εφαρμοζω...το προσέχω για να με προσέχει.
 
Παιδιά εγώ σας μεταφέρω ότι μου λέει ο Μηχανικός της Husqvarna.4
Απο εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει και κάνει ότι καταλαβαίνει.

Λίγο παραπάνω λάδι ποτέ δεν έβλαψε κανέναν (μιλάω για αναλογίες της τάξης του 1:40-1:45 όχι 1:25 και για ποιοτικό λάδι).

Το δούλεμα σε μισές στροφές ενός αλυσοπρίονου ή ενός θαμνοκοπτικού φέρνει πολύ περισσότερα προβλήματα παρά βελτιώσεις (μεγαλύτερο ζόρι σε φορτίο, φάγωμα συμπλέκτη κλπ - τα γράφει στο βιβλίο).
Επίσης το καλύτερο για τέτοια μηχανάκια είναι το ζέσταμα και το ποιοτικό λάδι μίξης.

Αλλά μην συγκρίνουμε τώρα κινητήρες αυτοκινήτων με αλυσοπρίονων γιατί είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

από ότι ξέρω οι κινητήρες των αυτοκινήτων έρχονται δουλεμένοι αρχικά από το εργοστάσιο ώστε να μην χρειάζεται αυτό το μικρό αρχικό δούλεμα που λέμε τώρα για τους κινητήρες των άλλων μικρών μηχανημάτων...παρόλα αυτά ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο συνιστά την ήρεμη χρήση, γενικά, για τα πρώτα 500χλμ, 1 τεπόζιτο δηλαδή.

στην τελική ποιο το πρόβλημα να το δουλέψει 10 λεπτά στο ρελαντί?

Δεν είναι πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει και λόγος Σωτήρη. Θα υπήρχε ξεκάθαρη αναφορά στο βιβλίο του κατασκευαστή αν χρειαζόταν κάτι τέτοιο. Εγώ το αφήνω το καινούριο μηχάνημα να δουλέψει για 2-3 λεπτά στο ρελαντί αλλά αυτό δεν είναι αναγκαίο πλέον. Κάποτε ήταν, όπως κάποτε χρειαζόταν ζέσταμα στα αυτοκίνητα.
(στα σύγχρονα ηλικίας μικρότερης των 20 ετών).
 
Παιδιά εγώ σας μεταφέρω ότι μου λέει ο Μηχανικός της Husqvarna.4
Απο εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει και κάνει ότι καταλαβαίνει.

Λίγο παραπάνω λάδι ποτέ δεν έβλαψε κανέναν (μιλάω για αναλογίες της τάξης του 1:40-1:45 όχι 1:25 και για ποιοτικό λάδι).

Το δούλεμα σε μισές στροφές ενός αλυσοπρίονου ή ενός θαμνοκοπτικού φέρνει πολύ περισσότερα προβλήματα παρά βελτιώσεις (μεγαλύτερο ζόρι σε φορτίο, φάγωμα συμπλέκτη κλπ - τα γράφει στο βιβλίο).
Επίσης το καλύτερο για τέτοια μηχανάκια είναι το ζέσταμα και το ποιοτικό λάδι μίξης.

Αλλά μην συγκρίνουμε τώρα κινητήρες αυτοκινήτων με αλυσοπρίονων γιατί είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Δεν είναι πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει και λόγος Σωτήρη. Θα υπήρχε ξεκάθαρη αναφορά στο βιβλίο του κατασκευαστή αν χρειαζόταν κάτι τέτοιο. Εγώ το αφήνω το καινούριο μηχάνημα να δουλέψει για 2-3 λεπτά στο ρελαντί αλλά αυτό δεν είναι αναγκαίο πλέον. Κάποτε ήταν, όπως κάποτε χρειαζόταν ζέσταμα στα αυτοκίνητα.
Τώρα τα αυτοκίνητα
facts-and-myths-about-warming-up-your-car-in-winter
! (τα σύγχρονα ηλικίας μικρότερης των 20 ετών).

Εσυ βαζε μπροστα και φευγε με το αμαξι (που δεν εχεις) και να δω για ποσο θα το εχεις.
Και ειδικα εκει που μας λες για παγετους.