Λίγο παραπάνω λάδι ποτέ δεν έβλαψε κανέναν (μιλάω για αναλογίες της τάξης του 1:40-1:45 όχι 1:25 και για ποιοτικό λάδι).
Το δούλεμα σε μισές στροφές ενός αλυσοπρίονου ή ενός θαμνοκοπτικού φέρνει πολύ περισσότερα προβλήματα παρά βελτιώσεις (μεγαλύτερο ζόρι σε φορτίο, φάγωμα συμπλέκτη κλπ - τα γράφει στο βιβλίο).
Επίσης το καλύτερο για τέτοια μηχανάκια είναι το ζέσταμα και το ποιοτικό λάδι μίξης.
Αλλά μην συγκρίνουμε τώρα κινητήρες αυτοκινήτων με αλυσοπρίονων γιατί είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Δεν είναι πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει και λόγος Σωτήρη. Θα υπήρχε ξεκάθαρη αναφορά στο βιβλίο του κατασκευαστή αν χρειαζόταν κάτι τέτοιο. Εγώ το αφήνω το καινούριο μηχάνημα να δουλέψει για 2-3 λεπτά στο ρελαντί αλλά αυτό δεν είναι αναγκαίο πλέον. Κάποτε ήταν, όπως κάποτε χρειαζόταν ζέσταμα στα αυτοκίνητα.
(στα σύγχρονα ηλικίας μικρότερης των 20 ετών).
Δεν μιλησα εγω για λιγο παραπανω λαδι. Απλα εδωσα ενα παραδειγμα που ο ιδιοκτητης νομιζε οτι αν κανει 1:30 1:1 θα εκανε καλο στομ κινητηρα. Αλλωστε και εγω 1:40 τα δουλευω με παρα πολυ καλο λαδι (Husky) και παρακολουθω βεβαια μπουζι και εξατμιση αλλα και λειτουργεια να δω τι κανει.
Επισης δεν ειπα να τα δουλευουμε στις μισες στροφες. Ειπα οτι στρωσιμο δεν ειναι το ρελαντι, αλλα ενα προοδευτικο ευρος στροφων. Στο ρελαντι εχουμε μεγαλη καταναλωση και υπερθερμανση. Ο λογος που "παιζουμε με τις στροφες ειναι να μεταβαλουμε σταδιακα τις δυναμεις που εφαρμοζονται. Π.χ. τα ελλατηρια του εμβολου δεν πατουν στον κυλινδρο λογω της φυσικης τους ελλαστικοτητας, αλλα λογω της πιεσης των αεριων.
Σωστα λεει ο κατασκευαστης για την φθορα του συμπλεκτη λογω χαμηλων στροφων, καθως ειναι φυγοκεντρικος, και αν δουλευουμε το μηχανημα κατω απο τις στροφες που "πατανε" καλα οι σιαγονες, ειναι σαν να πηγαινουμε αυτοκινητο "πατιναροντας", με μισοπατημενο συμπλεκτη, αναψαν ολα, ή καηκε το φερμουιτ, ή πετσικαρισε η καμπανα, ή, ή, ..............
Τωρα βεβαια θα σου την πεσουν Νικολα παλι, αλλα αυτα που λεει το λινκ ειναι παπαρογενικολογοαμερικανιες.
"Στο ρελαντί το αυτοκίνητο έχει πολύ πλούσιο μείγμα καυσίμου και με την πάροδο του χρόνου οι ειδικοί αναφέρουν ότι μπορεί να μειώσει την απόδοση του κινητήρα."
Ουαου να κατι που δεν ηξερε κανενας οτι για να κρατησει ρελαντι το παγωμενο μοτερ δουλευει πλουσιο. Να ειναι καλα οι καποιοι "ειδικοι" που συνιστουν skip, που μας λενε οτι μειωνεται η αποδοση, χωρις να τεκμηριωνεται πως. Απο καταλοιπα καυσης; δηλητηριαση του καταλυτη;
Χριστε μου πεθαινω στο ρελαντι; Δλδ στις 2500 τα μονοξειδια, τα οξειδια του αζωτου, και οι υδρογοναθρακες σταματουν να ειναι προιοντα της ατελους καυσης της βενζινης;
Εμενα που το οχημα μου κανει τελεια καυση και παραγει Ο2 και Η2Ο κινδινευω να πνιγω στο γκαραζ μου ή να παθω υπεροξυγονωση;;
Πιανουν ενα κανονα δλδ οτι ενα απο τα παραγωγα της καυσης της βεζινης ειναι το μονοξειδιο του ανθρακα, και το τραβανε απο τα αυτια για να γραψουν κατι που θα ακουστει εντυπωσιακο, και "πιασαρικο".
Κατι σαν τις αμερικανικες οδηγιες του
"προσοχη η βελονα πλεξιματος μπορει να προκαλεσει απωλεια ακοης" ,
αν την βαλεις στο αυτι σου και τρυπησει το τυμπανο.
Αν ολο το προβλημα στο ζεσταμα ηταν η ρευστοτητα του παγωμενου λαδιου, τοτε ολα τα αυτοκινητα θα ειχαν μια προθερμανση κινητηρα με πριζα, οπως αυτα που προοριζονται γι πολυ βορειες χωρες, και η κορωνα του εμβολου δεν θα μετραγε μικροτερη διαμετρο απο την ποδια.
Έχω πλέον απλά δεν είναι δικό μου.
Κυρ, παρέθεσε έναν σύνδεσμο που να λέει αυτό που υποστήριζεις και θα το παραδεχτώ.
Στην αντίκα που έχεις ισχύει, σε καινούρια αυτοκίνητα όχι. Δες τον σύνδεσμο.
Σε λιγο καιρο θα παρακαλαμε να βρουμε αντικες που δουλευουν, μεχρι να χαθει η μνημη απο τους νεοτερους βεβαια.
Νικόλα,φτωχο μίγμα=πολύς αέρας,πλουσιο μίγμα=λίγος αέρας.
Ιδανικά ή αναλογία ειναι14:1 περίπου,αλλα καθένα έχει τα δικά του...
Στα μηχανάκια αυτά έχεις άλλο μίγμα ρελαντί και άλλο σε φουλ,για αυτό έχει και δυο ρυθμισεις.
Σύμφωνα με τα παιδιά πιο πάνω και εφαρμοζω...το προσέχω για να με προσέχει.
Ο στοιχειομετρικος (ιδανικος) λογος αερα προς καυσιμο για την βενζινη ειναι περιπου 14,7/1 και εκπροσωπει την ποσοτητα
οξυγονου που πρεπει να υπαρχει στον αερα του μιγματος αερος καυσιμου, ωστε με το συγκεκριμενο καυσιμο (βενζινη) να επιτευχθει η τελεια, πληρη καυση.
Ο λογος λ (και οχι αισθητηρας λαμδα) ειναι η αναλογια που δουλευει ο κινητηρας προς την ιδανικη αναλογια.
Οταν εχουμε λ μικροτερο του 1 εχουμε πλουσιο μιγμα (περισια καυσιμου), και οταν εχουμε λ μεγαλυτερο του 1, εχουμε φτωχο μιγμα δλδ παραπανω
οξυγονο στο μιγμα αερα καυσιμου.
Βεβαια επειδη τιποτα δεν ειναι ιδανικο σε αυτη τη ζωη, (και οπως και εμεις σαν εθνος εχουμε χασει τα ιδανικα μας), κανενας κινητηρας δεν δουλευει στο 1, καθως υπαρχουν και αλλοι παραγοντες, οπως η αποδοση της μεγιστης δυναμης, τα προιοντα της καυσης κτλ.
Σε ολα υπαρχει αλλο "μιγμα" ραλαντι και αλλα ψηλα. Γι αυτο και υπαρχουν μεσα στα καρπυρατερ το κυριο ζιγκλερ (main jet) και το ζιγκλερ του ρελαντι (slow jet).
Δεν θα κανουμε στοιχεια ΜΕΚ εδω για να απαντησουμε στο "χριστιανο" αν και πως θα στρωσει το χορτοκοπτικο του.
Παλι εφαγα ολη την ωρα με μια αναρτηση, θα τρεχω να σας προλαβω παλι, και εγω και το μαμημενο τον πονοδοντο που με εχει "ξεσκισει". Μην γραψει κανεις για μια μερα, να προλαβω να σας φτασω (διαβασω τα παλια).
Κυριακο κανε μπαν σε ολους μεχρι αυριο το πρωι...................