Κλασική Μουσική - Θεοί και Δαίμονες

H τεχνική της πάντως είναι πραγματικά από άλλο πλανήτη... Επίσης, μην παραβλέπεις το γεγονός ότι πρόκειται για συναυλία... και σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα οι τραγουδιστές υπερβάλουν εαυτώ για να δώσουν από το πουθενά την απαραίτητη θεατρικότητα. Πιθανότατα όλο αυτό αν το έβλεπες επί σκηνής, σκηνοθετημένο, με φώτα κλπ, να μη σου φαινόταν καθόλου υπερβολικό, όπως και το πιθανότερο είναι ότι και η ίδια θα ήταν πολύ πιο διακριτική.
 
την τρελλοΜπάρτολι την πάω και γω, με τα χίλια ... .... απλά κάπου χάνει το μέτρο ...

πχ. εδώ, στην κατ ' εμέ ερωτικότερη άρια όλων των εποχών, το παρακάνει ... αν δει το κλιπ ο Μανωλάκος, θα σκεφθεί τόσες ατάκες, για να μας λούζει καμμιά δεκαριά χρονάκια ...

http://www.youtube.com/watch?v=hUi18GyNPlw

Θα την πω: Εντάξει γλυκιά μου Cecilia, πήρες την εκδίκηση από τις soprano εκείνες που ερμηνεύουν ρόλους mezzo-soprano, όπως Carmen, Cenerentola, Barbiere di Siviglia (Rossina) κ.λπ κ.λπ. Μην το ξανακάνεις, παρακαλώ.

Και αυτά τα λέω έχοντας υπόψη και όλη την ηχογράφηση της Υπνοβάτιδος (με την Bartoli). Και εδώ καραεπιτρέπεται να ξεσηκωθεί ο Μεσιέ Σούρλας και να ομιλήσει περί Κάλλας.
 
Last edited:
Αυτή thn άρια του Johan-Adolph Hasse την αναβίωσε η Simone Kermes, και την ηχογράφησε 1η. Εντελώς παρανοϊκη άρια. Γενικότερα ο Hasse έχει μουσική υπεραπαιτητική και ακραία φωνητικά. To γνωρίζω αυτό γιατί έχω ολόκληρη μια όπερα του την Cleofide, *όπου φωνητικά γίνεται της... (αφήστε δεν το λέω...)

http://www.youtube.com/watch?v=OxQrWjZh3Ws
 
Απάντηση: Re: Κλασική Μουσική - Θεοί και Δαίμονες

Θα την πω: Εντάξει γλυκιά μου Cecilia, πήρες την εκδίκηση από τις soprano εκείνες που ερμηνεύουν ρόλους mezzo-soprano, όπως Carmen, Cenerentola, Barbiere di Siviglia (Rossina) κ.λπ κ.λπ. Μην το ξανακάνεις, παρακαλώ.

Και αυτά τα λέω έχοντας υπόψη και όλη την ηχογράφηση της Υπνοβάτιδος (με την Bartoli). Και εδώ καραεπιτρέπεται να ξεσηκωθεί ο Μεσιέ Σούρλας και να ομιλήσει περί Κάλλας.


To finale τής Υπνοβάτιδος μέ την Maria δεν το αλλάζω μέ τιποτα και μάλιστα στην κλασσική μονοφωνική εκδοχή..

Το σκέρτσο της ,η χαρά που ολα πήγαν κατ´ευχήν δέν έχει αντίπαλο και τό αισθάνεσαι χωρίς νά τήν βλέπεις αυτή την μοναδική φωνή...:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Ο χορός των 7 πέπλων από την Σαλώμη του R. Strauss με την Catherine Malfitano, από τις λίγες σοπράνο που ανταπεξέρχονταν και φωνητικά αλλά και χορευτικά (και τα 2 μαζί) στο ομώνυμο ρόλο. Απέραντη διεύθυνση από τον Giussepe Sinopoli

http://www.youtube.com/watch?v=yPBBCusBSDk
 
Cesar Franck, op1/1
Sviatoslav Richter (piano), Oleg Kagan (violin) και Natalya Gutman (cello), 1983 Μόσχα

και παρουσίαση εδώ

Πόσο ώραία νιώθει κάποιος όταν η μουσική εκδηλώνεται και κυριεύει τα πάντα μέσα σου.......

-bye- Ελίνα :grinning-smiley-043
 
http://www.youtube.com/watch?v=zheDyAzSVM0&feature=related

Samuil Feinberg (1890-1962) was a major Russian pianist-composer in the early 20th-century. He was an acclaimed virtuoso with an eclectic repertoire and an esteemed teacher at the Moscow Conservatory. Today, he is mostly remembered for his Bach transcriptions and various recordings. However, his compositional output is substantial and his piano works, despite influences from Scriabin, are original, intense, and extremely virtuosic. Unlike Scriabin, he preferred a sound world of angst and pessimism. By 1934, Feinberg ceased playing his darker works in public. He also stopped composing in his early style and instead created simpler pieces according to Socialist Realism

Θεϊκά δαιμονισμένη sonata του Samuil Feinberg που καταφέρνει να ξεκλειδώσει και να περάσει μέσα από τις πιο μίχιες σκέψεις στα φυλακισμένα συναισθήματα με αποτέλεσμα να τα αναγκάζει να επαναλειτουργήσουν μετά από μεγάλης χρονική διάρκειας λήθαργο.
Μεθυστικό άκουσμα για αυτή την περασμένη ώρα κατευθείαν στην καρδιά με νότες. Μια σύνθεση που δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου συχνά, αλλά πιστεύω πως θα ερωτευτείτε οι κλα(σ)σικοί μουσικόφιλοι. 4.44 η ώρα ακριβώς..
 
Last edited:
... και χτες στις 7 Ιουλίου 2011 έφυγε ένας μεγάλος βιολιστής. O ο Τσέχος Josef Suk, εγγονός του συνθέτη Josef Suk (πήρε το όνομά του) και φυσικά ο Antonin Dvorak είναι ο προπάππος του. Πολύ ποιοτικός ερμηνευτής, σαγηνευτικός με την απλότητα του. Η ερμηνεία του, στο λιγότερο γνωστό, κονσέρτο για βιολί του Dvorak είναι αναφοράς. 2 κλιπ: Το Ηumoresque του Dvorak και η Romance για βιολί και πιάνο του Schumann

http://www.youtube.com/watch?v=G38Ark5MQE8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KFu0lRu9CIA&feature=related
 
Last edited:
Η Σκάλα του Μιλάνου στις δόξες τις, με τον Ricardo Μuti στο pontium. Είναι το τελευταίο μέρος της εισαγωγής του Nabucco του Verdi. Υπόδειγμα μουσικότητας. Επίσης σε αυτή την εισαγωγή βρίσκω πολλές "μουσικές εποχές" μαζί. Ρομαντισμός, κλασσικισμός, μπαρόκ φωνές, κινηματογραφική πλοκή θα διαπιστώσει επίσης κανείς (οι μεγάλοι Ιταλοί κινηματογραφιστές είχαν πολύ σημαντικές αναφορές για όποιους μπορούν να το εντοπίσουν). Iδανική ερμηνεία, με φινέτσα και μεσογειακό ταμπεραμέντο.

http://www.youtube.com/watch?v=ODnfv0MI4Hk&feature=related
 
Η Σκάλα του Μιλάνου στις δόξες τις, με τον Ricardo Μuti στο pontium. Είναι το τελευταίο μέρος της εισαγωγής του Nabucco του Verdi. Υπόδειγμα μουσικότητας. Επίσης σε αυτή την εισαγωγή βρίσκω πολλές "μουσικές εποχές" μαζί. Ρομαντισμός, κλασσικισμός, μπαρόκ φωνές, κινηματογραφική πλοκή θα διαπιστώσει επίσης κανείς (οι μεγάλοι Ιταλοί κινηματογραφιστές είχαν πολύ σημαντικές αναφορές για όποιους μπορούν να το εντοπίσουν). Iδανική ερμηνεία, με φινέτσα και μεσογειακό ταμπεραμέντο.

Σε βλέπω και στις 26/7 (ή 27 ή 28 ή 29) κάτω αγαπητέ.
Για το Nabucco.
Να το μονιμοποιήσεις, ανά δεκαπενθήμερο, μια χαρά είναι...:award:-bye-
 
Σε βλέπω και στις 26/7 (ή 27 ή 28 ή 29) κάτω αγαπητέ.
Για το Nabucco.
Να το μονιμοποιήσεις, ανά δεκαπενθήμερο, μια χαρά είναι...:award:-bye-

Με ΕΛΣ; E δεν είμαι και τόσο απογοητευμένος.... Θα δω Ονιέγκιν με Bolshoi που δεν χάνεται (o Mahler της Σκάλας άνετα θα μπορούσε να παραληφθεί).

BTW την όπερα την είδα δις. Και με τον Muti την μία στο Μιλάνο με την Dimitrova παρακαλώ στον ρόλο της Abigaile. Τι φωνή αυτή η γυναίκα. Όσο φόρτε ήθελε έπαιζε ο Muti και πάλι η φωνή της ξεχώριζε. Βρες στο Youtube και δες την. Μην σου πω περιστατικό στην Θεσσαλονίκη με ρεσιτάλ της...

Καταπληκτική Abigaile και η Βάσω Παπαντωνίου με τον Lamberto Gardeli (ελληνιστί Γαρδέλη). Ναι, ναι και η Κάλλας είναι φοβερή Abigaile που ήταν ο 1ος της ρόλος από την στιγμή που έφυγε και πήγε στην Ιταλία...