Αφου περιμενα μιση ωρα στο τηλεφωνο, βγαινει ο υπαλληλος
και του λεω οτι διαμαρτυρομαι εντονως για την διακοπη
των καναλιων, οτι θελω να καταγραφει η διαμαρτυρια μου
και οτι επειδη τελικα θελω να διακοψω τι πρεπει να πληρωσω για προωρη
διακοπη του συμβολαιου.
Περιμενε -μου λεει- να σε συνδεσω με αλλο υπαλληλο για να σου πει.
Περιμενω ακομη μερικα λεπτα, (οι μοναδες πεφτουν εν τω μεταξυ)
βγαινει ενας, και με ρωταει γιατι θελω να διακοψω.
Του λεω κυριως λογω ελλειψης eurosport, και γενικως
γιατι εχετε γραμμενο τον καταναλωτη εκει που δεν πιανει μελανι.
Μου λεει οτι δεν ξερει αυτος τι χρειαζεται για διακοπη, και του δινω τον αριθμο του κινητου μου
ωστε να με παρει καποιος αλλος τηλεφωνο, για να μου πει εντελει
τι χρειαζεται ωστε να διακοψω.
Απο προχτες ακομη περιμενω.
Εχουν ξεφυγει οι ανθρωποι.
Τα λοιπα συμπερασματα δικα σας.