Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Είχ κάνει αίτηση φορητότητας από cosmote στη wind, την ημέρα που έκανα διακοπή την cosmote tv. 18/09 δέχομαι αντιπρόταση από την cosmote και την αποδέχομαι για dp και cosmote tv. 19 ενεργοποιείται το καινούργιο συμβόλαιο dp αλλά για την tv ακόμη περιμένω (30/09). Τρίτη 26/09 τηλεφωνώ στο 13888 όπου η υπάλληλος είχε άγνοια, της εξηγώ την περίπτωση και μου λέει θα σας καλέσουν από το τμήμα προσφορών....Ακόμη περιμένω.....
 
Αυτά κανονικά έπρεπε με τον υπάλληλο που μίλησες και έκανες την ανανέωση συμβολαίου έπρεπε να συμφωνήσεις και για τα δυο μαζί. Τώρα δεν νομίζω οτι θα βρεις άκρη.
 
Δεν ζήτησες να σου αποστείλουν το συμβόλαιο?? Στην καρτέλα σου όταν τους ξανά πήρες τι λέει μέσα? Εχει και τα δυο?
 
Όχι δεν ζήτησα, στην καρτέλα δεν δείχνει κάτι για τηλεόραση. Το θεώρησα λογικό γιατί νόμιζα ότι η υπηρεσία θα φανεί με την ενεργοποίηση. Αρνητική εντύπωση μου έκανε που είπαν θα καλέσουν και με έγραψαν κανονικά...
 
Απλά δεν σου έχουν πέραση την τηλεόραση έχεις μόνο dubleplay. Αν δεν έχουν πέραση 14 ημερολογιακές μέρες απο το τηλεφώνημα πάρε για διακοπή έχεις το δικαίωμα χωρίς πρόστιμο. Αυτοί σε καθυστερούν για να περάσουν οι 14 μέρες και μετα αν πεις διακόπτω γιατί με κοροϊδέψαμε θα σου πουν πλήρωσε πρόστιμο.
 
Η Τηλεφωνική επικοινωνία εσένα σε διασφαλίζει βάση της ηχογράφησης που έχει γίνει μόνο εκεί μπορεί να στηριχτούν, από την άλλη αν μέσα στην ηχογράφηση λες καθαρά και για CosmoteTV τότε το δίκιο είναι σίγουρα με το μέρος σου. Εσύ τώρα θα απαιτήσεις αν συνεχίσουν να σου ισχυρίζονται ότι δεν βλέπουν τίποτα στην καρτέλα σου άμεση διακοπή του νέου συμβολαίου και θα απατήσεις την ανάκτηση της ηχογραφημένης δέσμευσης σου.
 
Φυσικά αναφέρω ότι έχω δεχτεί και μάλιστα ενώ δίνουν και κεραία ζήτησα μόνο τον αποκωδικοποιητή. Χτες μίλησα στο live chat όπου πήρα την ίδια απάντηση...θα σας καλέσουμε το συντομότερο δυνατόν..
 
θα αναφερω κ εγω το παραπονο μου εδω μιας κ με πνιγει. πριν 3 μερες εκανα αγορα εκ μερους μιας φιλης στο εξωτερικο στο δικο μου ονομα το ote tv μεσω δορυφορου cinema pack. πηγα στον Γερμανο και δυστυχως ο ανθρωπος που επεσα εκει ηταν η εξαιρεση αλλα επεσε σε μενα..νεος, αγχωμενος δεν ξερω τι το ενα λαθος μετα το αλλο. αφου τα παντα πηγαιναν στραβα κ ερχοντουσαν κ τον διορθωνανε το αποκορυφωμα ηταν οτι πηγε να μου δωσει αποκοδικοποιητη χαλασμενο. ημουν ετοιμη να τον παρω κ ευτυχως τον προλαβαν κ του το αναφεραν. εγω παντα υπομονετικη σε τετοιες καταστασεις ειδικα για να μην αγχωσω τον αλλον. μου ειπε να περασω σε 2 μερες επειδη δεν ειχε το καταστημα. την αλλη μερα το πρωι με καλεσε ο ιδιος οτι του φεραν να περασω να τον παραλαβω. οπως κ εγινε κ εκει με χρονοτριβες για μια υπογραφη επειδη ολα του κολλαγαν. κανω την βλακεια κ δεν το δοκιμαζω εδω σπιτι μου που εχω ετοιμη εγκατασταση κ ο λογος ειναι οτι επειδη θα το εστελνα εξωτερικο κ θα ειχα επικοινωνια για την εγκατασταση εκει με το ατομο μου δεν ηθελα να περασω αλλες ρυθμισεις κ.λ.π κ ηλπιζα οτι οτι προβλημα κ να υπαρχει θα ειναι απλα δορυφορου, σηματος κ.λ.π. λοιπον σημερα μιλωντας στο τηλεφωνο κ ενω τα παντα εχουν γινει σωστα μου λενε οτι τους γραφει σφαλμα 14 κ μηνυμα δεν μππορει να χρησιμοποιηθει αυτη η καρτα με αυτον τον αποκοδικοποιητη. αυτο μπορειτε να το δειτε κ στο βιβλιαρακι του. αφου αεχιζει να μου ανεβαινει η πιεση κ κανω καποιες σκεψεις πονηρες, μπανω στο my cosmote στον λογαριασμο μου οπου εκτος αποκινητο κ την υπηρεσια οτε tv που ειχα εχει προσθεθει κ η νεα. και εντοπιζω κατι. οτι στον δικο μου αποκοδικοποιητη(καινουργιος πριν 2 μηνες τον πηρα επειδη ειχε προβλημα ο πιο παλιος) γραφει ως μοντελο αυτο 'HYBRID TECH. DSI810HYB (με σκληρό δίσκο)...στον αλλον που εστειλα εξωτερικο αναγραφει αυτο 'HYBRID UPGRADE TECH. DSI 810 (με Σκληρό Δίσκο). εγω με ολο αυτο βγαζω το συμπερασμα οτι αυτον που του φεραν κ παρελαβα ειναι ενας πιο παλιος που απλα του ειχε γινει αναβαθμιση και σε συνδυασμο με το σφαλμα 14 προφανως και εχει γινει μετα στην ξανατοποθετηση του λαθος παντρεμα καρτας με αποκοδικοποιητη..συν οτι μου ανεφεραν οτι κατα την εγκατασταση καπου τους πεταξε μηνυμα για διαμορφωση του σκληρου που αυτο σε καινουργιο αποκοδικοποιητη δεν το κανει νομιζω. το κουτι εξω εγραφε 320 gb και θυμομουν οτι ετσι ειναι οι καινουργιοι που ειχαν βγει..θυμιστε μου τοσο ειναι η οχι αλλιως αλλαξαν και το ουτι κ απλα βαλαν αλλον αποκοδικοποιητη μεσα..ρωτω για τους τελευταιους που ηταν ηδη ωβριδικοι διοτι αυτον θεωρητικα μου εδωσαν. ακομη λογο Κυριακη δεν με εχουν καλεσει για να επιβαινεωθουν ολα αυτα που σας αναφερα αλλα με τα οσα γνωριζω νομιζω οι κατι τετοιο συμβαινει..και το ασχημο σε ολα αυτα ειναι οτι ο αποδικοποιητης ειναι εξωτερικο κ να ερθει για να ξαναπαει αλλος κ.λ.π ειναι εξοδα.
 
λυθηκε κατα το ημισυ το μυστηριο. καταρχας μου δωσαν τον σκληρο των 320 gb αρα αυτον που με αναβαθμιση εγινε υβριδικος διοτι ειδα οτι ο τελευταιος που εχω κ εγω ειναι 500. αυτο δικια μου βλακεια εκεινη την ωρα. τωρα τι συμβαινει με την καρτα κ τον αποκοδικοποιητη δεν ξερω. το θεμα ειναι αν ξερει καποιος μπορω να γλιτωσω εστω την μια μετακομιση του? με λιγα λογια να παρω τον καινουργιο χωρις να δωσω αυτον που μου εδωσαν η οχι? επικαλουμενη δικο τους λαθος οταν θα μιλησω τηλεφωνικα με τον οτε?
 
Last edited by a moderator:
Απο οτι μπορώ να καταλάβω εχει πρόβλημα η κάρτα του δέκτη, δοκίμασες να την βάλεις ανάποδα μηπως εχει τοποθετηθεί λάθος ? Και όταν λέω ανάποδα εννοώ με το τσιπάκι προς τα μέσα πάντα και τουμπαρεις το πάνω κάτω. Απο εκεί και πέρα αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επιστρέψεις τον δέκτη για να σου δωθεί άλλος.
 
Και μια συμβουλή μην πηγαίνετε σε καταστήματα Γερμανός για τέτοιες αγορές ψάξτε να βρήκε το κοντινότερο σε σας Cosmote shop εκεί ειναι πιο εξειδικευμένοι σε πολλά πράγματα και ειδικά αυτά που αφορούν τα προϊόντα τους. Αν ο δέκτης εχει παει στο εξωτερικό να στον επιστρέψουν με ένα courier και αφού μιλήσεις πρώτα με το 13888 και τους εξηγήσεις το σφάλμα που βγάζει εκείνοι θα βγάλουν εντολή αντικατάστασης. Μετα απο αυτό θα τον επιστρέψεις σε ένα κατάστημα cosmote shop και θα απαιτήσεις σφραγισμένο δέκτη καινούργιο.
 
Δείτε εκεί στην Cosmote τι θα κάνετε επιτέλους με τους υποτίτλους (και αναφέρομαι κυρίως στα κανάλια με ντοκυμαντερ, καθόσον στα κανάλια με ταινίες δεν έχω διαπιστώσει ανάλογο πρόβλημα) γιατί το θέμα έχει καταντήσει αηδία... Κάθισα λ.χ. σήμερα να παρακολουθήσω λίγο, ένα από τα νέα κανάλια της πλατφόρμας και συγκεκριμένα το CBS REALITY. Στα 40 λεπτά που το παρακολούθησα (ήταν μια εκπομπή σχετικά με υιοθετημένα παιδιά) από τις 10 φράσεις που λέγονταν δεν υποτιτλίζονταν παραπάνω από 6-7 (και ταυς υπόλοιπους διαλόγους προσπαθούσες να τους καταλάβεις από τα συμφραζόμενα) και απ' αυτους τους 6-7 υποτίτλους, οι 1-2 ήταν μη συγχρονισμένοι! Είναι που είναι άθλια η ποιότητα της εικόνας του συγκεκριμένου καναλιού, μη μας δίνετε και άθλιο υποτιτλισμό από πάνω! Ή ίδια κατάσταση υπαρχει και σε άλλα κανάλια ντοκυμαντέρ (π.χ. στο Viasat Histoty που το παρακαλουθώ πολύ συχνά) όπου μιλάμε οτι είναι περίπου ο "κανόνας" (και όχι η εξαίρεση) να μην υποτιτλίζονταν φράσεις ολόκληρες, καμιά φορά και 2-3 ολόκληρες προτάσεις συνεχόμενες, και αυτό να συμβαίνει όχι 2-3 φορές (που και αυτό θα ήταν κατακριτέο) αλλά 10 και 15 φορές μέσα σε ένα και μόνο ντοκυμαντέρ 50 λεπτών! Ανά "φράση" πληρώνετε τους μεταφραστές σας και τους είπατε κάθε 5 φράσεις να κόβετε τη 1 για οικονομία; Τι στο καλό γίνεται; Στη nova (που είμαι παράλληλα με την Cosmote συνδρομητής) ουδέποτε είχαμε τέτοιο πρόβλημα!
 
Last edited:
Αυτό με τους υπότιτλους παντως ίσχυε και στα κανάλια που αφαίρεσαν. Σε πολλές εκπομπές ούτε τα μισά δεν ήταν υποτιτλισμένα.
 
Δείτε εκεί στην Cosmote τι θα κάνετε επιτέλους με τους υποτίτλους (και αναφέρομαι κυρίως στα κανάλια με ντοκυμαντερ, καθόσον στα κανάλια με ταινίες δεν έχω διαπιστώσει ανάλογο πρόβλημα) γιατί το θέμα έχει καταντήσει αηδία... Κάθισα λ.χ. σήμερα να παρακολουθήσω λίγο, ένα από τα νέα κανάλια της πλατφόρμας και συγκεκριμένα το CBS REALITY. Στα 40 λεπτά που το παρακολούθησα (ήταν μια εκπομπή σχετικά με υιοθετημένα παιδιά) από τις 10 φράσεις που λέγονταν δεν υποτιτλίζονταν παραπάνω από 6-7 (και ταυς υπόλοιπους διαλόγους προσπαθούσες να τους καταλάβεις από τα συμφραζόμενα) και απ' αυτους τους 6-7 υποτίτλους, οι 1-2 ήταν μη συγχρονισμένοι! Είναι που είναι άθλια η ποιότητα της εικόνας του συγκεκριμένου καναλιού, μη μας δίνετε και άθλιο υποτιτλισμό από πάνω! Ή ίδια κατάσταση υπαρχει και σε άλλα κανάλια ντοκυμαντέρ (π.χ. στο Viasat Histoty που το παρακαλουθώ πολύ συχνά) όπου μιλάμε οτι είναι περίπου ο "κανόνας" (και όχι η εξαίρεση) να μην υποτιτλίζονταν φράσεις ολόκληρες, καμιά φορά και 2-3 ολόκληρες προτάσεις συνεχόμενες, και αυτό να συμβαίνει όχι 2-3 φορές (που και αυτό θα ήταν κατακριτέο) αλλά 10 και 15 φορές μέσα σε ένα και μόνο ντοκυμαντέρ 50 λεπτών! Ανά "φράση" πληρώνετε τους μεταφραστές σας και τους είπατε κάθε 5 φράσεις να κόβετε τη 1 για οικονομία; Τι στο καλό γίνεται; Στη nova (που είμαι παράλληλα με την Cosmote συνδρομητής) ουδέποτε είχαμε τέτοιο πρόβλημα!

Καλά, εντάξει, περίμενε να σου υποτιτλίζουν ολόκληρα τα ντοκυμαντέρ...
Σου μεταφράζουν κάποιες προτάσεις για να μπεις στο νόημα και να εξασκήσεις τα αγγλικά σου.
Άνοιξε και κανά λεξικό Οξφόρδης.
Θυμάμαι, όταν μπήκε μόνο το Viasat History, τους πήρε κανά χρόνο για να υποτιτλίσουν, ατελώς βέβαια, το κανάλι.
Τώρα που μπήκαν πολλά μαζί, θα αρχίσουν να βάζουν υπότιτλους σε κινέζικα.
Και στο Sundance είχαν συχνά προβλήματα με υποτιτλισμό.
Στο πρωτάθλημα β´γερμανίας δεν βάζουν χρόνο και σκορ γιατί κοστίζει ο υπάλληλος.
Εικόνα και ήχο πάντως έχουμε.
 
Στο πρωτάθλημα β´γερμανίας δεν βάζουν χρόνο και σκορ γιατί κοστίζει ο υπάλληλος.
Εικόνα και ήχο πάντως έχουμε.
Δεν είχε ποτέ! Δεν φταίει η Cosmote για αυτό! Είναι επιλογή της Bundesliga.
 
Δεν είχε ποτέ! Δεν φταίει η Cosmote για αυτό! Είναι επιλογή της Bundesliga.

Καμία επιλογή της Bundesliga δεν είναι.
Έχω δει αγώνες από πολλά άλλα κανάλια ταυτόχρονα γύριζα και στον οτέ.
Όλα είχαν χρόνο και σκορ, μόνο ο οτέ δεν είχε.
 
Δεν είχε ποτέ! Δεν φταίει η Cosmote για αυτό! Είναι επιλογή της Bundesliga.
Στο Ολλανδικο και στο πολωνικο πακετο οι εκει πλατφορμες βαζουν τα ονοματα των ομαδων...χρονο και σκορ οι ιδιες στην μεταδοση.