Και εγώ κάπως έτσι το βλέπω.
Συμβαίνουν αυτά μερικές φορές...:beatnik2:
Ποιός ο λόγος κ. του ote tv σήμερα το βράδυ την Bayern να μην την δούμε σε HD ;
Εντάξει καταλαβαίνω στο ote sport 1 hd υπάρχει το milan-parma 21:45 live. . .
Στο ote sport 2 hd τι να δούμε τένις ;
Ειναι ιεροσυλια να μη δει κανεις τον King Federer σε HD!! :afro:
Πήγα σήμερα σε κατάστημα να κάνω αίτηση για "αποχρέωση", και λέω δεν αλλάζω και το όνομα στην γραμμή, να μην κουράζω και τρίτο άτομο;
Μπορεί να φανταστεί κανείς τι χρειάζεται για την μεταβίβαση;![]()
Έχεις κρατήσει την απόδειξη πληρωμής (print screen,επιβεβαίωση μέσω email);Αν είναι να τους τα στείλεις μπας και δεις φως.Και σήμερα, πριν 2 ώρες μου διέκοψαν το ΟΤΕ TV
30 λεπτά με το τμήμα των λογαριασμών και 20 λεπτά με την τεχνική εξυπηρέτηση, και ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ.
Για μια ακόμη φορά άκουσα τον όρο "συστημικό λάθος" (τον καπιταλισμό εννοούν; ), και ότι θα κάνουν "αίτημα" να το φτιάξουν.
Πότε θα φτιαχτεί; Άγνωστο, "αλλά τα αιτήματα μόλις τα δουν τα υλοποιούν". Εδώ και μερικές ώρες ο δέκτης γράφει:
"Η συνδρομητική κάρτα δεν είναι ενεργοποιημένη. Παρακαλώ καλέστε στο 13888. (6)".
Αυτά είναι. Πληρώνεις κανονικά, και δεν έχεις υπηρεσίες... :furious3:
Έχεις κρατήσει την απόδειξη πληρωμής (print screen,επιβεβαίωση μέσω email);Αν είναι να τους τα στείλεις μπας και δεις φως.
ΥΓ:Δυστυχώς πλήρωσες με πιστωτική και θα κάνει 3 εργάσιμες μέρες περίπου να τους το εμφανίσει.Επίσης,ου μπλέξεις με ΟΤΕ όσον αφορά "συστημικά προβλήματα".
αυτο παρατηρω κ εγω τωρα στο οτεsport 1 hd.η ποιοτητα ειναι ελαφρως μειωμενη.ελπιζω να ειναι κατι προσωρινοΣχεδόν σε όλα τα hd έχει μειωθεί η ποιότητα.
Βασικά το πρόβλημα είναι ότι με κάποια μαγικό τρόπο, η κάρτα μου δεν αντιστοιχεί στην συνδρομή. Υποψιάζομαι ότι κάτι έκανε κάποιος υπάλληλος που ένωσε τους λογαριασμούς ΟΤΕ + δορυφορικού. Δεν είναι θέμα πληρωμής. Φτάσαμε να ψάχνουμε πότε μου άλλαξαν τον δέκτη...
Εντάξει, όλο το θέμα είναι εντελώς ερασιτεχνική προσέγγιση. Τόσα χρόνια και ακόμα να τιθασεύσουν το σύστημά τους... Συμπεριφέρονται σαν να είναι διαφορετική εταιρία από τον υπόλοιπο ΟΤΕ.
Και η τεχνική υποστήριξη παραδίδει ένα ακόμα μάθημα του πως πρέπει να λειτουργούν αυτά τα πράγματα. Από την Τρίτη που ανέφερα το πρόβλημα, και διαπίστωσαν ότι ο σειριακός αριθμός του αποκωδικοποιητή είναι λάθος στο σύστημά τους, τηλεφώνησα πριν από λίγο για να μου πουν, ότι αφού δεν έχει φτιάξει μέχρι σήμερα, να περιμένω από Δευτέρα (και βλέπουμε).
Δηλαδή μου κλείδωσαν τον αποκωδικοποιητή την Τρίτη το μεσημέρι, και τουλάχιστον μέχρι την Δευτέρα θα μείνει έτσι.
Πράγματα που στον άλλο δορυφορικό πάροχο είναι υπόθεση λεπτών (αν συμβούν και ποτέ), στον ΟΤΕ θέλουν μέρες.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.