Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

περα απο τον οτε που δεν παιζει καποια καναλια ουτε κ το blueray παιζει.σε αλλους τα πηγα παιζουν.κ η τηλεοραση κ το blueray ειναι samsung.μηπως φταιει η εταιρια? σημερα εβαλα στην samsung δεκτη hd μια χαρα επαιζε. δηλ,αυτη τη στιγμη εχω μαυρη εικονα στα οτε σινεμα κ σπορτσ κ το blueray δεν παιζει.η τηλεοραση ειναι παλια αλλα μεχρι προχθες ολα τα επαιζε κ σε μια νυκτη εχω προβλημα.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Αυτό το πρόβλημα το έχω και εγώ περιστασιακά σε μια Philips του 2007
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Η οδύσσεια ενός τηλεχειριστηρίου .

Γεια σας, είμαι πελάτης του ΟΤΕ σε σταθερή τηλεφωνία, internet και ΟΤΕTV μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης.
Θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου για την αντιμετώπιση που είχα από το εμπορικό τμήμα σε σχέση με μια παραγγελία που έκανα για να παραλάβω ένα τηλεχειριστήριο για τον δέκτη Pirelli που έχω στην κατοχή μου.

Στις 20/8/2014 έκανα τηλεφωνική παραγγελία στο 13888 για δυο τηλεχειριστήρια για τον εν λόγο δέκτη. Ένα για εμένα (το δικό μου χάλασε ) και ένα για ένα συγγενικό μου πρόσωπο (και το δικό του δυσλειτουργούσε) . Είχα δηλώσει ημερομηνία παράδοσης την 26/8/2014. Δεν τα παρέλαβα την συγκεκριμένη ημερομηνία.

Στις 27/8/2014 επικοινωνώ πάλι με το 13888 και μου αναφέρουν ότι επειδή γινόταν εκείνες τις μέρες κάποια αναβάθμιση στο λογισμικό τους μάλλον δεν καταχωρήθηκε η παραγγελία μου αλλά θα παραλάβω τα δυο τηλεχειριστήρια στις 29/8/2014.

Στις 29/8/2014 όντως παρέλαβα δυο τηλεχειριστήρια , τα πλήρωσα αντικαταβολή 34 ευρώ ,αλλά το ένα ήταν για δορυφορικό δέκτη και όχι για δέκτη μέσω ευριζωνικής σύνδεσης. Ξανά τηλέφωνο στο 13888 αναφέρω το πρόβλημά μου και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν στο τεχνικό τμήμα. Παρέδωσα το σωστό τηλεχειριστήριο στο συγγενικό μου πρόσωπο και έμεινα εγώ πάλι χωρίς OTETV.

Στις 31/8/2014 μου τηλεφωνούν από το τεχνικό σας τμήμα και με ενημερώνουν ότι είναι έτοιμα για την αποστολή δυο τηλεχειριστήρια στην τιμή των 34 ευρώ. Τους εξιστορώ το τι έχει προηγηθεί , ότι δεν θέλω άλλα δυο τηλεχειριστήρια άλλα να αντικατασταθεί το λάθος που μου έχει αποσταλεί. Με ενημερώνουν ότι θα με καλέσουν από το εμπορικό σας τμήμα για να γίνει η αντικατάσταση.

Στις 2/9/2014 με καλούν και με ενημερώνουν ότι θα γίνει σύντομα η αποστολή του σωστού τηλεχειριστηρίου για αντικατάσταση και ότι πρέπει να παραδώσω το λάθος στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας.

Σήμερα στις 4/9/2014 ήρθε η μεταφορική με το σωστό τηλεχειριστήριο (τρομάρα μου) και παρέδωσα το λάθος. Όταν άνοιξα όμως την συσκευασία με μεγάλη μου έκπληξη και πολλά νεύρα, διαπίστωσα ότι το τηλεχειριστήριο που μου στείλανε ήταν μεταχειρισμένο και μάλλον ανακατασκευασμένο . Στα πλήκτρα είχε έντονα σημάδια προηγούμενης χρήσης, βρώμα γύρω από τα πλήκτρα, το κεντρικό πλήκτρο «ΟΚ» ήταν γδαρμένο, ξυσμένο δεν ξέρω πως ακριβώς να το χαρακτηρίσω και αντί να έχει λογότυπο OTETV χαμηλά, είχε OTE CONN-X TV.

Τηλέφωνο πάλι σήμερα 4/9/2014 στο 13888 και η υπάλληλος που μίλησα μου είπε να στείλω εγγράφως τα παράπονά μου στην φόρμα επικοινωνίας του ΟΤΕ.gr γιατί η ίδια δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο.

Εκφράζω λοιπόν την έντονη δυσαρέσκειά μου για την όποια ταλαιπωρία υπέστην , το χάσιμο χρόνου στο να εξηγώ κάθε φορά το τι έχει προηγηθεί και φυσικά την απώλεια της δυνατότητας να παρακολουθήσω το πρόγραμμα του OTETV μιας και ο δέκτης δεν λειτουργεί χωρίς το τηλεχειριστήριο του.

Υ.Γ. Αναρτώ και φωτογραφία του τηλεχειριστηρίου που παρέλαβα σήμερα.



Με κάλεσαν σήμερα από το τεχνικό τμήμα του OTE και με ενημέρωσαν ότι λόγο έλλειψης του συγκεκριμένου τηλεχειριστηρίου, αποφάσισαν να μου στείλουν ένα μεταχειρισμένο για να μπορώ να βλέπω ΟΤΕΤV. Φυσικά τους είπα ότι έπρεπε να με είχαν ενημερώσει πριν το στείλουν και ένα συμφωνούσα για την αποστολή δεν θα έπρεπε να το χρεώσουν για καινούριο. Παραδεχτήκαν το λάθος τους που δεν με ενημέρωσαν προηγούμενος και μου ζήτησαν επιτέλους συγγνώμη .
Σε ερώτησή μου για το ποτέ θα παραλάβουν καινούρια τηλεχειριστήρια , η απάντηση είναι ότι δεν ξέρουν και μπορεί να μην παραλάβουν και ποτέ. Για το τι θα γίνει με την χρέωση που μου έγινε 17ευρω (τιμή καινούριου αλλά παραλαβή μεταχειρισμένου) , και για την αποχρέωση του λογαριασμού μου για τις ημέρες που δεν είχα την δυνατότητα να βλέπω OTETV , η απάντηση ήταν ότι έχει προωθηθεί το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα και να περιμένω να μου τηλεφωνήσουν.
Άντε στο περίμενε και πάλι και βλέπουμε...
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Χθες (Σάββατο 13/09/2014) παρέλαβα ταχυδρομικός ένα καινούργιο τηλεχειριστήριο από τον ΟΤΕ. Άρα το θέμα αυτό έληξε . Τώρα μένει να γινει και η αποχρέωση του λογαριασμού μου.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Τελικά όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα, στον ΟΤΕ, τα ίδια μένουν. Πίστευα ότι με την ιδιωτικοποίηση και την εμπλοκή των Γερμανών θα άλλαζαν τα πράγματα, αλλά δυστυχώς...

Την Παρασκευή 25 Ιουλίου δέχτηκα τηλεφώνημα από το 13888 και μου έγινε μια δελεαστική προσφορά για Double Play και ΟΤΕTV, την οποία και αποδέχτηκα. Την Τετάρτη 30 Ιουλίου ήρθε με κούριερ η αίτηση φορητότητας, την υπέγραψα και την έστειλα πίσω μαζί με φωτοτυπία ταυτότητας και τελευταίο λογαριασμό της Forthnet.
Την Τρίτη 5 Αυγούστου με πήραν από το 13888 και μου είπαν ότι πήραν τα έγγραφα και μέσα σε 10-12 ημέρες θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μου.

Την Τετάρτη 20 Αυγούστου, και αφού δεν είχα καμία ενημέρωση από τον ΟΤΕ, τους καλώ για να ρωτήσω που οφείλεται η καθυστέρηση. Η υπάλληλος μου λέει ότι έκαναν αναβάθμιση των συστημάτων τους και ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν.
Μετά από περίπου μια εβδομάδα τηλέφωνώ ξανά και μου λένε το αμίμητο, ότι το τηλέφωνο έχει γυρίσει στον ΟΤΕ και εκκρεμεί το internet. Φυσικά τους λέω ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όσες κλήσεις κάνω φαίνονται στο e-bill της Forthnet. Εξάλου κάτι τέτοιο δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν τεχνικά. Μου λένε μην ανησυχείτε, θα δούμε που οφείλεται το πρόβλημα και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Φυσικά δεν επικοινώνησε κανείς και αναγκάζομαι μετά από 3-4 μέρες να τους ξανακαλέσω. Μου λένε ότι το αίτημα έχει σταλεί κανονικά στην Forthnet και περιμένουμε απάντηση, μην ανησυχείτε, θα σας ενημερώσουμε.

Στις 5 Σεπτεμβρίου τους ξανατηλεφωνώ. Η υπάλληλος λέει ότι η καθυστέρηση οφείλεται στη Forthnet και ότι δεν ευθύνονται αυτοί. Μου λέει θα σας στείλω τον εξοπλισμό, γιατί λογικά την άλλη εβδομάδα (δηλαδή την προηγούμενη) θα γίνει η ενεργοποίηση. Επίσης με συμβούλεψε να επικοινωνήσω με την Forthnet, μήπως έχω κάποια οικονομική εκκρεμότητα. Τηλεφωνώ στη Forthnet και μου λένε ότι δεν υπάρχει εκκρεμότητα.
Στις 9 Σεπτεμβρίου, και αφού είχα παραλάβει τον εξοπλισμό την προηγούμενη, καλώ εκ νέου το 13888. Μου λένε ο πάροχος σας καθυστερεί να απαντήσει, θα το ψάξουμε, μέχρι το τέλος της ημέρας θα σας καλέσουμε. Κανένα τηλεφώνημα.
Από τις 10 Σεπτεμβρίου τους τηλεφωνώ κάθε μέρα και οι υπάλληλοι παίζουν την ίδια κασέτα, δεν φταίμε εμείς, ο πάροχος σας δεν απαντά στο αίτημα, θα το ερευνήσουμε και θα σας ενημερώσουμε μέχρι το τέλος της ημέρας.

Προχθές καλώ ξανά τον ΟΤΕ και μου λέει ο υπάλληλος να επικοινωνήσω εγώ με την Forthnet και να ρωτήσω αν υπάρχει στο σύστημα της αίτηση φορητότητας που αφορά τον αριθμό μου. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν το έκαναν αυτοί τόσο καιρό, άρχισε να μου τα μασάει, του στυλ δεν γνωρίζω τι έκαναν οι συνάδελφοι μου κλπ.
Τέλος πάντων, επικοινωνώ εδώ με τα παιδιά του official support και με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει αίτηση για φορητότητα που αφορά τον αριθμό μου κατατεθημένη από τον ΟΤΕ προς την Forthnet!! Εκεί ομολογώ ότι ζαλίστηκα λίγο.
Αφού ξεπέρασα το αρχικό σοκ, τηλεφωνώ εχθές το πρωί στον ΟΤΕ και εξηγώ στον υπάλληλο τι μου είπαν από τη Forthnet. Μου λέει ότι προφανώς κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο σύστημα τους, θα το ελέγχξουν και θα με πάρουν τηλέφωνο μέχρι το τέλος της ημέρας. Ακόμα περιμένω.
Τελευταίο τηλέφωνο σήμερα το πρωί και η (όχι και τόσο ευγενική) υπάλληλος δεν γνώριζε να μου πει αν λύθηκε το πρόβλημα. Μου λέει θα επικοινωνήσει μαζί σας το αρμόδιο τμήμα που σας έκανε την προσφορά. Όταν της ζήτησα να με συνδέσει με το συγκεκριμένο τμήμα ή με κάποιον ανώτερο της αρνήθηκε.
Αν δεν με καλέσουν μέχρι το βράδυ, αύριο πρωί-πρωί θα στείλω την αίτηση υπαναχώρησης να τελειώνει αυτή η φαρσοκωμωδία.

Αυτή η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία του «δεν φταίμε εμείς», «ΘΑ το δούμε», «ΘΑ το ψάξουμε», «ΘΑ το φτιάξουμε», «ΘΑ επικοινωνήσουμε» ήταν που με ανάγκασε να φύγω από τον ΟΤΕ. Κι απ' ό,τι βλέπω 6 χρόνια μετά δεν άλλαξε τίποτα. Κρίμα.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ήμουν ήδη συνδρομητής του ΟΤΕTV και όταν δέχτηκα την προσφορά διέκοψα την συνδρομή μου την οποία φυσικά δεν πρόκειται να επανενεργοποιήσω.
 
Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και πιστεύω θα βρεθεί η άκρη. Αίτημα υπαναχώρησης δεν μπορείς να κάνεις γιατί πολύ απλά δεν έχεις υπηρεσίες. Ακύρωση φορητότητας πρέπει να κάνεις.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ πως ακριβώς γίνεται? Αν και έχω χαλαστεί τόσο πολύ με την συμπεριφορά του ΟΤΕ που πλέον δεν με ενδιαφέρει να ενεργοποιήθει η σύμβαση. Θα μείνω στη Forthnet.

Από τον ΟΤΕ η υπάλληλος μου είπε ότι πρέπει να κάνω αίτηση υπαναχώρησης από την στιγμή που πήρα τον εξοπλισμό, και μάλιστα μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Καταγγελία καλό είναι να κοινοποιηθεί στον πάροχο.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Τελικά όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα, στον ΟΤΕ, τα ίδια μένουν. Πίστευα ότι με την ιδιωτικοποίηση και την εμπλοκή των Γερμανών θα άλλαζαν τα πράγματα, αλλά δυστυχώς...

Προς όφελος των καταναλωτών, όχι. Προς όφελος των νέων ιδιοκτητών, ίσως... :flipout:
(Συνέκρινα πρόσφατα τον ρυθμό ανάπτυξης ADSL/VDSL. Δύο χρόνια μετά την έναρξη διάθεσης, ο ΟΤΕ είχε 1 εκ πόρτες ADSL. Δύο χρόνια μετά την έναρξη διάθεσης του VDSL, o ΟΤΕ έχει... άστα να πάνε πόρτες... :flipout:)

(Ξέρω εντελώς εκτός θέματος...)

Μακάρι να βρεις φως με την καταγγελία, γιατί κάπου διάβασα ότι η ΕΕΤΤ έχει σταματήσει να εξετάζει θέματα πολιτών... Μπορεί να κάνω και λάθος, θα μας πεις...
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Μακάρι να βρεις φως με την καταγγελία, γιατί κάπου διάβασα ότι η ΕΕΤΤ έχει σταματήσει να εξετάζει θέματα πολιτών... Μπορεί να κάνω και λάθος, θα μας πεις...

Off topic:

Ασχολείται με το καρτέλ των εταιριών κινητής τηλεφωνίας! :flipout:
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Μόλις ξαναμίλησα με τον ΟΤΕ. Η υπάλληλος μου είπε ότι τελικά πρέπει να γίνει ακύρωση της φορητότητας, όπως είχε αναφέρει ο vforvendetta85.
Ό,τι να 'ναι. Άλλά λένε το πρωί, άλλα το μεσημέρι, άλλα το βράδυ.


Μακάρι να βρεις φως με την καταγγελία, γιατί κάπου διάβασα ότι η ΕΕΤΤ έχει σταματήσει να εξετάζει θέματα πολιτών... Μπορεί να κάνω και λάθος, θα μας πεις...

Καταγγελία δεν πρόκειται να κάνω. Αύριο θα στείλω το fax για την ακύρωση και τέλος.
Αρκετό χρόνο σπατάλησα στα τηλέφωνα με τεράστιους χρόνους αναμονής και υπαλλήλους που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Δεν θα τους παρακαλάω κιόλας. Θα μείνω στη Forthnet μέχρι νεοτέρας και θα εξετάσω προσφορές κι από άλλες εταιρείες. Σχεδόν κάθε μέρα παίρνουν τηλέφωνο.
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Off topic:

Ασχολείται με το καρτέλ των εταιριών κινητής τηλεφωνίας! :flipout:

Μα φυσικά, κοιτάει πως να τα κάνει ιδιωτικό μονοπώλιο, αφού είμαι σίγουρος η "αγορά δεν σηκώνει τόσους παίχτες".
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Πάντως όταν έκανα και εγώ αλλαγή φορητότητας από Forthnet σε ΟΤΕ, εσκεμμένα καθυστερούσε η Forthnet την ακύρωση μέχρι την τελευταία μέρα που της έδινε ο νόμος.
Ο ΟΤΕ με επιβεβαίωσε ότι είναι σύνηθες και πήρα στην Forthnet και για πρώτη φορά μίλησα άσχημα σε υπάλληλο! δεν ξέρω τι λέτε αλλά μετά απο 3ης ώρες το ίδιο απόγευμα είχα ΟΤΕ!
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Φίλε georgetam ο εκάστοτε πάροχος έχει διορία 12 ημέρες ώστε να αποδεσμεύσει την γραμμή. Στη δική μου περίπτωση πέρασαν 43 ημέρες από τη στιγμή που ο ΟΤΕ πήρε τα έγγραφα για τη φορητότητα. Και πέρασαν τόσες μέρες γιατί απλώς, όπως αποδείχθηκε, δεν έστειλε ποτέ την αίτηση στη Forthnet.

Ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθεί ένα νήμα ΟΤΕTV official support, αντίστοιχο με αυτό της NOVA, για να υπάρχει άμεση εξυπηρέτηση.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθεί ένα νήμα ΟΤΕTV official support, αντίστοιχο με αυτό της NOVA, για να υπάρχει άμεση εξυπηρέτηση.

Έχει γίνει μια πρώτη προσπάθεια.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Μετά από περίπου μια εβδομάδα τηλέφωνώ ξανά και μου λένε το αμίμητο, ότι το τηλέφωνο έχει γυρίσει στον ΟΤΕ και εκκρεμεί το internet. Φυσικά τους λέω ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όσες κλήσεις κάνω φαίνονται στο e-bill της Forthnet. Εξάλου κάτι τέτοιο δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν τεχνικά.


Μπορεί να συμβεί.

Γνωστός μου έχει γραμμή ΟΤΕ (μόνο τη τηλεφωνία δηλαδή) και πατάει πάνω 24άρα forthnet.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Ειλικρινά δεν γνώριζα ότι γίνεται. Και πληρώνει ξεχωριστά την τηλεφωνία και ξεχωριστά το internet?

Όπως και να 'χει στην περίπτωση μου δεν συνέβει κάτι τέτοιο, αφού όσες κλήσεις κάνω εμφανίζονται στο e-bill.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Ειλικρινά δεν γνώριζα ότι γίνεται. Και πληρώνει ξεχωριστά την τηλεφωνία και ξεχωριστά το internet?

Όπως και να 'χει στην περίπτωση μου δεν συνέβει κάτι τέτοιο, αφού όσες κλήσεις κάνω εμφανίζονται στο e-bill.


Απότι μου έχει πει, φαίνεται η γραμμή στη forthnet γιατί δεν είχε εκεί που βρίσκεται και μίσθωσε του ΟΤΕ αλλά στο σύστημα τους (ΑΡΥΣ νομίζω λέγεται) φαίνεται ότι είναι του ΟΤΕ ηγραμμή.

Σαν επινοικίαση την έχει η forthnet δηλαδή για να μη χάσει τον πελάτη.

Αυτές οι περιπτώσεις του έχουν πει ότι είναι και οι πιο δύσκολες γιατί σε περιπτώσεις φορητότητας πρέπει να γυρίσει το internet στον ΟΤΕ ή η τηλεφωνία στον άλλο πάροχο και μετά όλα μαζί να μπουν σε πρόγραμμα.
Είναι χρονοβόρες διαδικασίες. Μήπως είσαι και εσύ σε τέτοιο μπλέξιμο.
Δε ξέρω πολλές λεπτομέρειες και μου τα είχε αναφέρει πολύ καιρό πριν.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Δεν το νομίζω. Μένω Θεσσαλονίκη, κοντά στο κέντρο, οπότε δύσκολα να μην έχει γραμμές η forthnet εδώ.
Θυμάμαι η φορητότητα από ΟΤΕ σε forthnet είχε γίνει ταχύτατα σε 4-5 μέρες και δεν μου είχαν αναφέρει τίποτα για επινοικίαση γραμμής του OTE.

Ακόμα όμως κι έτσι να είναι δεν θα με πείραζε να περιμένω και 3 μήνες από τη στιγμή που είχα τηλέφωνο και ίντερνετ από τη forthnet. Αυτό που με πείραξε είναι η νοοτροπία τους και η ασχετοσύνη των υπαλλήλων τους.
Πριν συμφωνήσω μαζί τους με έπαιρναν τηλέφωνο μέρα παρά μέρα και κάποιες φορές 2 φορές τη μέρα. Βέβαια είχα συμβόλαιο και δεν μπορούσα να δεσμευτώ.
Όταν όμως δέχτηκα την προσφορά τους και έδεσαν τον γάιδαρο τους ήταν σαν να μην υπήρχα. Συνεχώς δικαιολογίες, ο κάθε υπάλληλος να λέει τα δικά του, αναβολές από μέρα σε μέρα και από βδομάδα σε βδομάδα. Και φυσικά ούτε ένα τηλέφωνο από μέρους τους.

Εγώ αυτό το θεωρώ κοροϊδία και ότι με υποτιμούν ως άνθρωπο και ως πελάτη.
Αν μου έκαναν ΕΝΑ τηλεφώνημα, να μου πουν ότι η γραμμή σας έχει πρόβλημα ή ότι τα πληροφοριακά μας συστήματα έχουν πρόβλημα ή οτιδήποτε, θα το δεχόμουν και θα έκανα υπομονή.