Γιάννης Χατζηγεωργίου
AVClub Fanatic
- 19 June 2006
- 35,670
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση από το support, το δηλώνεις. Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση της ΝΟΒΑ παραπονιέσαι (δικαίωμά σου). Κρίσεις και υποδείξεις, όμως, πάνω σε συντονιστικά θέματα, δεν έχεις καμμιά δικαιοδοσία να κάνεις. Το θέμα θεωρείται λήξαν. Παρακαλώ να μην επανέλθεις διότι πάνω σε αυτό δεν θα γίνει διάλογος. Εάν έχεις κάποιο παράπονο από την συντονιστική ομάδα, μπορείς να απευθυνθείς με π.μ. στην Γενική Διαχείριση.
Ευχαριστώ πολύ.
Οταν εσυ καταλαβεις οτι η δουλεια του Support (μιας και αυτην τη δουλεια κανω σε εταιρεια πληροφορικης και πολυ πιθανον να ξερω καλυτερα απο σενα λοιπον τα του θεματος) , ειναι να εξυπηρετει τον πελατη και να του λυνει τα προβληματα και οχι να λεει οτι αυτο δεν ειναι προβλημα επειδη ο ιδιος δεν μπορει να το δει τοτε να τα ξαναπουμε. Μεχρι τοτε θα σε κρινω οσο θελω.
Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση από το support, το δηλώνεις. Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση της ΝΟΒΑ παραπονιέσαι (δικαίωμά σου). Κρίσεις και υποδείξεις, όμως, πάνω σε συντονιστικά θέματα, δεν έχεις καμμιά δικαιοδοσία να κάνεις. Το θέμα θεωρείται λήξαν. Παρακαλώ να μην επανέλθεις διότι πάνω σε αυτό δεν θα γίνει διάλογος. Εάν έχεις κάποιο παράπονο από την συντονιστική ομάδα, μπορείς να απευθυνθείς με π.μ. στην Γενική Διαχείριση.
Ευχαριστώ πολύ.