Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Οταν εσυ καταλαβεις οτι η δουλεια του Support (μιας και αυτην τη δουλεια κανω σε εταιρεια πληροφορικης και πολυ πιθανον να ξερω καλυτερα απο σενα λοιπον τα του θεματος) , ειναι να εξυπηρετει τον πελατη και να του λυνει τα προβληματα και οχι να λεει οτι αυτο δεν ειναι προβλημα επειδη ο ιδιος δεν μπορει να το δει τοτε να τα ξαναπουμε. Μεχρι τοτε θα σε κρινω οσο θελω.

Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση από το support, το δηλώνεις. Εφόσον δεν σε ικανοποίησε η απάντηση της ΝΟΒΑ παραπονιέσαι (δικαίωμά σου). Κρίσεις και υποδείξεις, όμως, πάνω σε συντονιστικά θέματα, δεν έχεις καμμιά δικαιοδοσία να κάνεις. Το θέμα θεωρείται λήξαν. Παρακαλώ να μην επανέλθεις διότι πάνω σε αυτό δεν θα γίνει διάλογος. Εάν έχεις κάποιο παράπονο από την συντονιστική ομάδα, μπορείς να απευθυνθείς με π.μ. στην Γενική Διαχείριση.

Ευχαριστώ πολύ.
 
Συγνωμη αλλα το θεμα μας ειναι ακριβως αυτο. Οτι δηλωσα στο support οτι η απαντηση δε με ικανοποιουσε και η συγκεκριμενη απαντηση σβηστηκε. Πως λοιπον μου λες οτι το θεμα θεωρειται ληξαν οταν αυτο ακριβως ΔΕΝ διορθωνεται. Δεν ειδα το μηνυμα μου να επανερχεται. Και εν τελει τι ακριβως πρεπει να γινει? Να ζητησω και συγνωμη που εχω προβλημα και διαγραφει το μηνυμα μου ο διαχειριστης?
 
Δεν είπε κανείς να ζητήσεις συγγνώμη. Το πρόβλημά σου έχει καταγραφεί σε προηγούμενο ποστ το οποίο είναι αναρτημένο. Η δε απάντηση είναι η εξής:

''Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι η παραπάνω συμπεριφορά στην απόκριση του δέκτη, ενδέχεται πχ. να παρουσιάζεται λόγω επικοινωνίας του δέκτη τη δεδομένη στιγμή με το δορυφόρο (ανανέωση πληροφοριών EPG κτλ.) και δεν οφείλεται σε δυσλειτουργία που έχει προκαλέσει η τελευταία αναβάθμιση.

Επαναλαμβάνουμε παρ' όλα αυτά, οτι έχουμε ήδη μεταφέρει τις αναφορές απο τα μέλη του forum, στα αρμόδια τμήματα.''


Τουλάχιστον για μένα είναι σαφές το παραπάνω. Επομένως, αναμένετε αν υπάρξει κάτι νεότερο επί του θέματος, εάν όχι το επαναφέρετε.


*έγραψα ότι το θέμα θεωρείται λήξαν με τις μεταξύ μας εξηγήσεις...δεν είπα ότι είναι λήξαν το ζήτημα του δέκτη.
 
Η ιδια απαντηση ειχε δωθει και πριν απο 20-30 + μερες και δεν εχει γινει απολυτως τπτ γιατι θεωρουν οτι το θεμα ειναι κλεισμενο απο τη μερια τους. Αυτο ακριβως ηθελα λοιπον να τονισω στο Support με την απαντηση μου που διεγραψε ανευ λογου και αιτιας ο διαχειριστης. Θεωρω οτι κατι πρεπει να γινει γιατι ως πελατης δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την απαντηση "Δεν βλεπουμε κατι αρα δεν υπαρχει προβλημα". Αν δωσω τετοια απαντηση σε πελατη της εταιρειας που δουλευω για τα software που υποστηριζουμε θα γινοταν πανικος, οποτε ως καταναλωτης εχω την απαιτηση να γινει κατι να διορθωθει το προβλημα και οχι να παιρνω τετοιου ειδους απαντηση και μαλιστα να διαγραφονται και τα μηνυματα μου επι του θεματος. Στο κατω κατω ουτε εβρισα καποιον, ουτε προσεβαλλα καποιον οποτε δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζει να ειναι σβησμενο το μηνυμα!
 
Εφόσον δεν καλύπτεσαι από την απάντηση της εταιρείας όπως αυτή δόθηκε εδώ μέσα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Απευθύνσου αρμοδίως. Δεν θα γίνει το νήμα το προσωπικό chat room του καθενός ούτε δικαστήριο. Επίσης, αδιάφορο είναι για το φόρουμ το τι θα έκανε ο καθένας στον επαγγελματικό του χώρο σε αντίστοιχες περιπτώσεις (αναφέρομαι στο νήμα του support). Ξαναλέω, εφόσον πιστεύεις ότι δεν καλύπτεσαι από την απάντηση, δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνεσαι μέχρι να τους αλλάξεις την γνώμη.
 
γνωμη μου ειναι οτι η nova πασχει στο κομματι των speaker ενω εχει τον πολυ καλο Γιαννη Καραλη δεν τον χρησιμοποιει καθολου ειναι μονος που το ξερει το κομματι του σχολιασμου οι υπολοιποι απλα ειναι αχρωμοι δεν εχουν επαφη με το αντικειμενο
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

οι υπολοιποι απλα ειναι αχρωμοι δεν εχουν επαφη με το αντικειμενο
Εκτος απο τον Πριντεζη, αυτος τα δινει ολα στις περιγραφες. :P
 
Και εγώ πάντως συμφωνώ με τον Geoav75, δεν είναι απάντηση το δεν υπάρχει πρόβλημα και ίσως φταίει το epg κλπ. Μετά την τελευταία αναβάθμιση, εμφανίστηκε το πρόβλημα και το τι φταίει, οφείλει να το βρει η Νοβα και όχι εμείς. Επίσης μετά από τόσες αναφορές, θα έπρεπε τουλάχιστον να δεχτούν ότι υπάρχει πρόβλημα και το εξετάζουν, για να σταματήσουμε και εμείς να τους γράφουμε τα ίδια. Λυπάμαι αλλά όσο λένε ότι δεν είναι γενικό το πρόβλημα, τόσο θα τους το υπενθυμίζουμε, μπας και μας πάρουν σοβαρά.

Επίσης καλό θα είναι να αρχίσουμε να παίρνουμε και τηλέφωνο στην Νοβα για το πρόβλημα, γιατί δεν βλέπω να κάνουν κάτι τα παιδιά από το support και δεν νομίζω κιόλας ότι φταίνε οι ίδιοι, μιας και μέχρι τώρα έχουν δείξει ότι ανταποκρίνονται άμεσα και λύνουν τα περισσότερα προβλήματα. Μάλλον το θέμα έχει κολλήσει στους τεχνικούς και μόνο με το τηλέφωνο ίσως τους κάνουμε να καταλάβουν ότι υπάρχει όντως σοβαρό πρόβλημα για σημαντική μερίδα χρηστών.

Άντε... και καλή τύχη μάγκες :)
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Εκτος απο τον Πριντεζη, αυτος τα δινει ολα στις περιγραφες. :P
με εχει παρει υπνος στον καναπε βλεπωντας φασεις καποια στιγμη αρχηζει να τσιριζει ο Ισιδωρος πεταγομαι πανω μου φευγουν τα τηλεκοντρολ απο τα χερια. τωρα για το φιλο kostiko δεν θελω οπαδικη περιγραφη θελω ουδετεροτητα με ενοχλει ομως πολλες φορες που "ουδετεροι" λανπυν οπαδικη περιγραφη
 
Όποιοι νομίζουν ότι απευθύνονται σε παιδική χαρά πλανώνται πλάνην οικτρά. Geoav75 και Kostikos, εφόσον επιθυμείτε να συμμετάσχετε στο φόρουμ έχετε 7 ημέρες να ξανασκεφθείτε ορθότερο τρόπο συμμετοχής. Η υπομονή έχει και τα όριά της και 'σεις τα υπερβήκατε κατ' επανάληψη.
 
Ο Λυκουροπουλος εδωσε ρεστα στον αγωνα του Παοκ. Απο το πρωτο λεπτο μιλουσε για τον Παοκ λες και ηταν η Μπαρτσελονα. Το κορυφαιο ηταν η στιγμη που ελεγε οτι ο παναιτωλικος εκανε συνεχεια παρα πολλα λαθη και εκεινη την στιγμη πεφτει καρτα που εγραφε οτι τα λαθη ηταν 14 για τον παναιτωλικο και 17 για τον παοκ. Εκει εμεινε παγωτο ο Λυκου. Καλα για τα αστειακια-κρυαδες δεν λεω κατι, γενικα οσοι κανουν περιγραφες για την νοβα (εκτος απο τον Πριντεζη) ειναι ετοιμοι για το Δελφιναριο μαζι με τον Σεφερλη.
 
Είμαι συνδρομητής στο φουλ πρόγραμμα της νόβα πληρώνω 67 ευρώ το μήνα και δυστυχώς έχω πολλά παράπονα από την νόβα και έχω μπει σε σκέψεις για το αν θα πρέπει να διακόψω την συνδρομη.

Καταρχάς τα Σαββατοκύριακα για τους φίλους του ποδοσφαίρου είναι τελείως άδεια, μιας και Αγγλικό, Ισπανικό, Ιταλικό, Γερμανικό και Γαλλικό πρωτάθλημα κάνανε φτερά από την νόβα τα τελευταία χρόνια και έχει μείνει μόνο το υποβαθμισμένο Ελληνικό πρωτάθλημα που δεν βλέπεται με τίποτα.
Είναι αστείο το γεγονός ότι ένα ελεύθερο κανάλι όπως το Action 24 δείχνει περισσότερο Ευρωπαικό ποδόσφαιρο μέσα στο Σαββατοκύριακο σε σχέση με την νόβα που είναι συνδρομητικό κανάλι.

Θα μου πει κάποιος ότι έχει η νόβα τους περισσότερους αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ αλλά οι αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ διεξάγονται την ίδια ώρα και μόνο ένα από αυτούς μπορείς να δεις εκείνη την ώρα ζωντανά. Δηλαδή στην ουσία 2 αγώνες ζωντανά κάθε 15 μέρες είναι όλος ο ντόρος για το Τσάμπιονς Λιγκ.

Η μεγαλύτερη χρησιμότητα της πολύ καλής κίνησης που έκανε η νόβα με το nova go είναι να βλέπω νόβα και όταν είμαι εκτός Αθηνών και κατά δεύτερον τις μέρες του Τσάμπιονς Λιγκ να βλέπω σε τηλεόραση και λάπτοπ δύο ή περισσότερους αγώνες ταυτόχρονα.
Και εδώ έρχεται άλλο ένα μεγάλο παράπονο για την νόβα το γεγονός ότι επέλεξε να δείχνει τους αγώνες λεπτό προς λεπτό του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ στο novasports 4 το οποίο δεν υπάρχει στο nova go.
Το πιο λογικό πράγμα για να χαρεί κάποιος το nova go τις μέρες που έχει Τσάμπιονς Λιγκ είναι να βλέπει στην τηλεόραση τον καλύτερο αγώνα της ημέρας ολόκληρο και να βλέπει στο λάπτοπ την εξέλιξη λεπτό προς λεπτό όλων των άλλων αγώνων που γίνονται εκείνη την μέρα. Έλα όμως που η νόβα με μια ακατανόητη κίνηση σου στερεί αυτή την δυνατότητα.
Και μην μου απαντήσει κάποιος να βλέπω στην τηλεόραση το λεπτό προς λεπτό όλων των αγώνων και στο λάπτοπ ολόκληρο τον αγώνα γιατί το nova go έχει καθυστέρηση γύρω στα '40 δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα στην τηλεόραση που θα βλέπω το λεπτό προς λεπτό κάθε αγώνα θα ενημερώνομαι πιο γρήγορα για το γκολ που μπήκε στον αγώνα που θα παρακολουθώ μέσω λάπτοπ από το nova gο και έτσι χάνει ο αγώνας όλο το ενδιαφερον του.

Άλλο μεγάλο παράπονο είναι ότι η νόβα έχει 7 αθλητικά κανάλια και τα περισσότερα από αυτά τα βράδια μένουν τελείως ανενεργά.
Με ποια λογική δεν δείχνουν και στα 7 κανάλια όλο τα βράδυ επαναλήψεις από αγώνες ώστε να μπορεί κάποιος που δεν κοιμάται το βράδυ να έχει πολλές επιλογές για να δει τους αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ, του Γιουρόπα και της Ευρωλίγκα που τελειώσανε πριν λίγες ώρες και δεν μπορούσε να τους παρακολουθήσει γιατί γινόντουσαν την ίδια ώρα ?
 
Last edited:
λοιπον...στις 24 του μηνα εγινε η αλλαγη του τηλεφωνου μου απο Forthnet στον ΟΤΕ..ταυτοχρονα ομως οι κυριοι της Νοβα μου εκοψαν και την τηλεοραση..ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος για 1 ολοκληρο μηνα ομως..πως μπορειτε και κοβετε την τηλεοραση 1 εβδομαδα νωριτερα???ετσι τσαμπουκα επειδη εφυγα στον ΟΤΕ???αντε για ιντερνετ και σταθερο λογικο αφου αλλαξα παροχο..αλλα για πιο λογο μου κοψανε την τηλεοραση πιο νωρις πριν βγει καν ο μηνας δεν μπορω να το καταλαβω...δυστηχως με τετοιες συμπεριφορες αν καποια στιγμη ξανα ηθελα να επιστρεψω για να βαλω νοβα πλεον θα το σκεφτω πολυ σοβαρα..ντροπη τους εκει στην Νοβα..οταν πληρωνω για 1 ολοκληρο μηνα τον λογαριασμο θελω να βλεπω και 1 ολοκληρο μηνα..και οχι να μου το κοβετε ετσι νταβατζιλικι 1 εβδομαδα νωριτερα επειδη αλλαξα παροχο...θα επρεπε να ντρεπεστε..
 
Όταν ήθελα να κάνω φορητότητα από Forthnet σε ΟΤΕ είχα πάρει τηλέφωνο να τους ρωτήσω τι γίνεται με την τηλεόραση, αν θα έπρεπε να κάνω διακοπή ξεχωριστά.
Μου είχαν απαντήσει ότι το 3play θεωρείται ενιαία υπηρεσία και ότι την ημέρα που θα περάσει η τηλεφωνία και το ίντερνετ στον άλλο πάροχο, θα διακοπεί και η τηλεόραση.
 
Έτσι ακριβώς είναι.Όταν πρόκειται για 3play,με τη διακοπή της υπηρεσίας διακόπτονται όλες οι λειτουργίες της ταυτόχρονα και όχι χωριστά.Ξεχωριστά διακόπτονται αν πρόκειται για 2play + Nova,αφού πρόκειται για 2 διαφορετικές υπηρεσίες.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

λοιπον...στις 24 του μηνα εγινε η αλλαγη του τηλεφωνου μου απο Forthnet στον ΟΤΕ..ταυτοχρονα ομως οι κυριοι της Νοβα μου εκοψαν και την τηλεοραση..ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος για 1 ολοκληρο μηνα ομως..πως μπορειτε και κοβετε την τηλεοραση 1 εβδομαδα νωριτερα???ετσι τσαμπουκα επειδη εφυγα στον ΟΤΕ???αντε για ιντερνετ και σταθερο λογικο αφου αλλαξα παροχο..αλλα για πιο λογο μου κοψανε την τηλεοραση πιο νωρις πριν βγει καν ο μηνας δεν μπορω να το καταλαβω...δυστηχως με τετοιες συμπεριφορες αν καποια στιγμη ξανα ηθελα να επιστρεψω για να βαλω νοβα πλεον θα το σκεφτω πολυ σοβαρα..ντροπη τους εκει στην Νοβα..οταν πληρωνω για 1 ολοκληρο μηνα τον λογαριασμο θελω να βλεπω και 1 ολοκληρο μηνα..και οχι να μου το κοβετε ετσι νταβατζιλικι 1 εβδομαδα νωριτερα επειδη αλλαξα παροχο...θα επρεπε να ντρεπεστε..

Κάνε υπομονή και μην εξάπτεσαι. Θα έρθει εκκαθαριστικός.
 
τους πηρα και τηλ μετα και μου ειπαν οτι θεωρειτε ενιαιο το πακετο και μαζι με το τηλεφωνο-ιντερνετ σταματαει και η τηλεοραση..και οταν τους ρωτησα οτι εγω ομως εχω πληρωσει για ολο τον μηνα και θα επρεπε να βλεπω νοβα μεχρι της 30 του μηνα μου ειπαν οτι δεν γινεται αυτο απο την στιγμη που κανεις οριστικη διακοπη..ειναι για ολο το πακετο μαζι..για εκκαθαριστικο λογαριασμο δεν μου ανεφερε τιποτα παντως..δεν με πειραζει πλεον..χθες ειδα τον ολυμπιακο απο ενα γαλλικο καναλι μεσω δορυφορου..σημερα πηρα την εφημεριδα Θεμα και ενεργοποιησα το novasports1 και ειδαμε την ΠΑΟΚΑΡΑ μας..βλεπω οτι θα ισχυει και την αλλη εβδοαμδα η προσφορα αυτη..οποτε θα ξαναπαρουμε την εφημεριδα..θα μπει και το otetv και θα ειμαστε κομπλε..
 
απο ότι φαίνεται δεν παίρνει τον ολυμπιακό στο μπάσκετ. Οπότε πάνε τα playoff ολη η ουσία δηλ πλέον στο ελληνικό μπάσκετ.
 
καλα αμα χασουν κανα τσαμπιονς λιγκ η ελληνικο πρωταθλημα τελειωσανε..!

υ.γ ποτε θα λειτουργησει σε macbook το nova go?? τοσο δυσκολο ειναι?