Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ποστάρω αυτούσιο το μήνυμά μου από το support:
"Η πεθερά μου διατηρεί στο σπίτι σύνδεση 3play από την περσινή προσφορά του καλοκαιριού (ίντερνετ έως 24 Mbps+απεριόριστα αστικά υπεραστικά+720 λεπτά για κινητά+ start pack) με κόστος 29.90 ευρώ/μήνα, με ενεργοποίηση της υπηρεσίας την 3/7/2013.
Χθες 19/6/2014) δέχθηκε η γυναίκα μου κλήση από το τηλέφωνο 2130119820 στο οποίο δεν κατάφερε να απαντήσει.Από το ίδιο νούμερο έγινε κλήση στο σταθερό και το σήκωσε η πεθερά μου.Της προτάθηκε όλα τα novacinema ή τα novasports ή novacinema1 και novasports1 με 30 λεπτά του ευρώ τον μήνα.Τελικά δέχθηκε ακούγοντας αυτό το ποσό.
Προσωπικά αποκλείω να έγινε τέτοια προσφορά και πιο πιθανόν θεωρώ να της είπε τεχνηέντως, με 30 λεπτά την ημέρα, για να βγει τον μήνα ένα επιπλέον κόστος των 10 ευρώ, όσο είναι δηλαδή η γνωστή προσφορά που κάνετε σε πολλούς συνδρομητές.
Επιπλέον της είπε πως θα υπάρξει νέα 12μηνη σύμβαση για να τεθεί σε ισχύ η προσφορά.

Όταν μίλησα μαζί της το απόγευμα μου είπε πως δεν ήταν διατεθιμένη να δώσει 10 ευρώ παραπάνω τον μήνα και άλλωστε είναι μια προσφορά που της είχε γίνει και παλιότερα και αρνήθηκε.

Θεωρώ την πρακτική σας δόλια.Εκμετελλεύεστε την άγνοια πελατών σας για να συνάπτετε νέες συμβάσεις.
Θα σας παρακαλούσα να κινηθούν οι διαδικασίες για την κατάργηση των επιπλέον υπηρεσιών και να διατηρηθούν οι υπηρεσίες που ίσχυαν.
Αποστέλλω pm με τα στοιχεία του πελάτη στον χρήστη forthnet.nova.Rep1."

Δυστυχώς έως σήμερα δεν έχει υπάρξει εξέλιξη, παρα μόνο την Παρασκευή περί καταχώρησης αιτήματος και πως "η μεταβολή που ζητήθηκε έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς".
Αίτημα υπαναχώρησης δεν έγινε δεκτό(!) και παρά τις καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Συνήγορο του Καταναλωτή για την σωρεία παραβάσεων από μέρους της εταιρίας, λύση δεν έχει βρεθεί.
Και ερωτώ:Τι άλλο μπορείς να κάνεις;

Μήπως έγινε κάποιος λάθος στην επικοινωνία; Εξαρχής στην ενημέρωση σου λένε το κόστος του novacinema/ nocasports στα συν10. Σχετικά με το συμβόλαιο και το πακέτο: η προσφορά είναι πέραν του 12μηνου και είναι για όσο υπάρχει συμβόλαιο. Λογικό και επόμενο, σε ότι κάνεις μέσα σε ένα πρόγραμμα να υπάρχει και ανανέωση.Αυτό ισχύει παντού. Εαν έχεις κάποιος θέμα όμως με την επικοινωνία που έγινε εξαρχής, τοτε επικοινώνησε με ένα κομμάτι support που υπάρχει στο fb https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799. Και αυτό για να τα έχεις γραπτώς ότι και να υποθεί.
 
Προσοχη προς γνωση ολον παιδια. Τα λεω ταχυστα. Ειχα 3play με ολα τα κινητα και ολα τα αθλητικα με 39.90. Αφου εκλεισα 12 τους ζητησα και τα εργα τα οποια δεν μου εδειναν με τιποτα πιο λιγο απο 78-80. Εκανα ετηση φορητοτητας στην Wind πριν 25 μερες περιπου. 1 ιουλιου με περνουν απο nova kai moy deinoyn thn prosfora OLA ΜΕ 49.90 και καταγραφουν οτι την δεχομε αλλα εγω τους ειπα οτι εχω κανει αιτηση φοριτοτητας σε wind. moy eipan den peirazei alla na kanv kai mia αιτηση διακοπης φορητοτητας.Tην ιδια μερα πηγα σε μαγαζι wind και εστειλα αιτηση με φαξ απο το μαγαζι τους για διακοπη φορητοτητας. Εχτες ενεργοποιηθηκα σε wind .....meta apo arketh vra me thl kentro wind μου ειπαν οτι αναγνωριζουν το λαθος τους.και δεν θα μου ζειτησουν χρηματα για αποδεσμευση. Μηλησα και με νοβα και μου ειπαν οτι σε δυο - τρεις μερες θα ξαναγυρησω σε νοβα. ....σημερα κοπικαν ολοες οι υπηρεσιες και της νοβα και νοβα γο και ειδη απο πρην λιγο βλεπω χρεωση 45 ευρω και αλλον εναν 89.90 ...τι να πω παιδια εγω γελαω αλλα οι ανθρωπο ειναι για κλαματα ολοι τους. Μετα απο τηλ εποικοινωνια μαζι τους μου ειπαν οτι πρεπει να κανω παλη αιτηση φορητοτητας παλη απο την αρχη (ενω εχτες δεν χρειαζοταν να κανω τιποτα)( ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΖΕΙΤΑΕΙ ΚΑΙ Η wind προστιμο για διακοπη.... Εγω δεν κανω τιποτα γιατι απλα τετειες πρακτικες μου την δεινουν και απλα θα τους αφησω και τους δυο να δω που θα το φτασουν και μετα να καταφυγο σε δικαστικο αγωνα γιατι πραγματικα νιωθο αηδια με ολο το μηχανισμο που εχει στιθει. Παρακαλω αν ξερεται τηλ απο υπηρεσιες που ασχολουνται με την προστασια του καταναλωτη να με βοηθησετε. θα στειλω και το ιδιο μαιλ και στο σουπορτ. ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ
 
Last edited by a moderator:
Δίχως παρεξήγηση, μα το ίδιο μήνυμα μην το στείλεις πουθενά αλλού.Η γραμμική Α' δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί ακόμα.
Αν κατάλαβα καλά, έκανες αίτηση φορητότητας από forthnet στη wind, η forthnet σου έκανε αντιπροσφορά, την δέχτηκες, έκανες ακύρωση στη wind μα η μεταφορά συνεχίστηκε κανονικά και τελικά είσαι στη wind.
Ορθά το αντιλαμβάνομαι;
 
Προσοχη προς γνωση ολον παιδια. Τα λεω ταχυστα. Ειχα 3play με ολα τα κινητα και ολα τα αθλητικα με 39.90. Αφου εκλεισα 12 τους ζητησα και τα εργα τα οποια δεν μου εδειναν με τιποτα πιο λιγο απο 78-80. Εκανα ετηση φορητοτητας στην Wind πριν 25 μερες περιπου. 1 ιουλιου με περνουν απο nova kai moy deinoyn thn prosfora OLA ΜΕ 49.90 και καταγραφουν οτι την δεχομε αλλα εγω τους ειπα οτι εχω κανει αιτηση φοριτοτητας σε wind. moy eipan den peirazei alla na kanv kai mia αιτηση διακοπης φορητοτητας.Tην ιδια μερα πηγα σε μαγαζι wind και εστειλα αιτηση με φαξ απο το μαγαζι τους για διακοπη φορητοτητας. Εχτες ενεργοποιηθηκα σε wind .....meta apo arketh vra me thl kentro wind μου ειπαν οτι αναγνωριζουν το λαθος τους.και δεν θα μου ζειτησουν χρηματα για αποδεσμευση. Μηλησα και με νοβα και μου ειπαν οτι σε δυο - τρεις μερες θα ξαναγυρησω σε νοβα. ....σημερα κοπικαν ολοες οι υπηρεσιες και της νοβα και νοβα γο και ειδη απο πρην λιγο βλεπω χρεωση 45 ευρω και αλλον εναν 89.90 ...τι να πω παιδια εγω γελαω αλλα οι ανθρωπο ειναι για κλαματα ολοι τους. Μετα απο τηλ εποικοινωνια μαζι τους μου ειπαν οτι πρεπει να κανω παλη αιτηση φορητοτητας παλη απο την αρχη (ενω εχτες δεν χρειαζοταν να κανω τιποτα)( ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΖΕΙΤΑΕΙ ΚΑΙ Η wind προστιμο για διακοπη.... Εγω δεν κανω τιποτα γιατι απλα τετειες πρακτικες μου την δεινουν και απλα θα τους αφησω και τους δυο να δω που θα το φτασουν και μετα να καταφυγο σε δικαστικο αγωνα γιατι πραγματικα νιωθο αηδια με ολο το μηχανισμο που εχει στιθει. Παρακαλω αν ξερεται τηλ απο υπηρεσιες που ασχολουνται με την προστασια του καταναλωτη να με βοηθησετε. θα στειλω και το ιδιο μαιλ και στο σουπορτ. ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ

Τι ακριβώς συνεννόηση έκανες με την κάθε εταιρία; Γιατί τηλεφωνικά γίνονται αρκετές παρεξηγήσεις και μπερδέματα. Καλύτερα να απευθυνθείς στον αρχικό σου πάροχο, όπως η Forthnet και να ενημερώσεις τι έχει γίνει, όπως και για τον λογαριασμό που λες. Αν θες να τα έχεις και γραπτά, ακόμα καλύτερα, ή επικοινώνησε με το https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 ή με το Support που βρίσκεται μέσα στο forum.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Φίλε vforvendetta85 με το δικό σου θέμα βρήκες άκρη τελικά?

Ναι.Απλά δεν θέλω να αναφερθώ σε λεπτομέρειες.Τέλος καλό, μα όχι όλα καλά.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
 
Τι ακριβώς συνεννόηση έκανες με την κάθε εταιρία; Γιατί τηλεφωνικά γίνονται αρκετές παρεξηγήσεις και μπερδέματα. Καλύτερα να απευθυνθείς στον αρχικό σου πάροχο, όπως η Forthnet και να ενημερώσεις τι έχει γίνει, όπως και για τον λογαριασμό που λες. Αν θες να τα έχεις και γραπτά, ακόμα καλύτερα, ή επικοινώνησε με το https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 ή με το Support που βρίσκεται μέσα στο forum.

file τοστιμο το γράφω αναλυτικά ( μου εκανε προσφορα η φορτνετ σε αιτηση φορητοτητας ,με κατεγραψαν οτι την δεχομαι , η αλλη εταιρια δεν σταματησε την φορητοτητα ενω κατευθειαν εκανα αποστολη διακοπης της φορητοτητας ,εχω το φαξ απο μαγαζι wind , η φορτνετ αφησε την γραμμη να φυγει και τωρα ζηταει πρόστιμο αθέτησης συμφωνίας)και ο μόνος λόγος που το λεω είναι για να το ξέρετε ...τώρα αν κάποιοι μένουν ( vforvendetta85 ) στην γραμματοσειρα και τα ορθογραφικά λάθη μου, με κάνουν να μην θέλω να αναφερθώ πιο πολύ γιατί αυτοί ειναι έξυπνοι και δεν θα την πατήσουν ποτέ....
 
μη παρεξηγιεσαι kool1
ενα φορουμ ειναι μονο
καποιος θα γραψει κατι παραπανω...
 
αν κάποιοι μένουν ( vforvendetta85 ) στην γραμματοσειρα και τα ορθογραφικά λάθη μου, με κάνουν να μην θέλω να αναφερθώ πιο πολύ γιατί αυτοί ειναι έξυπνοι και δεν θα την πατήσουν ποτέ....

Αυτό που μάλλον ενοουσε ο φίλος είναι ότι το post σου είναι λίγο μπερδεμένο. Πιθανότατα ήσουν φορτωμένος όταν το γραψες γιατί γράφεις αγγλικές λέξεις με ελληνικούς χαρακτήρες και το ανάποδο. Ηθελε προσεκτικό διαβασμα για να καταλάβουμε τι έγινε. Εδώ είναι thread για τέτοιες περιπτώσεις και είναι γεμάτο με περίεργα σαν το δικό σου
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

file τοστιμο το γράφω αναλυτικά ( μου εκανε προσφορα η φορτνετ σε αιτηση φορητοτητας ,με κατεγραψαν οτι την δεχομαι , η αλλη εταιρια δεν σταματησε την φορητοτητα ενω κατευθειαν εκανα αποστολη διακοπης της φορητοτητας ,εχω το φαξ απο μαγαζι wind , η φορτνετ αφησε την γραμμη να φυγει και τωρα ζηταει πρόστιμο αθέτησης συμφωνίας)και ο μόνος λόγος που το λεω είναι για να το ξέρετε ...τώρα αν κάποιοι μένουν ( vforvendetta85 ) στην γραμματοσειρα και τα ορθογραφικά λάθη μου, με κάνουν να μην θέλω να αναφερθώ πιο πολύ γιατί αυτοί ειναι έξυπνοι και δεν θα την πατήσουν ποτέ....

Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω.
 
Tο κοσκινάκι πάλιωσε
γι’ αυτό μ’ έχεις ....ξεχάσει.:ADFADF1:

Συγνώμη από διαχειριστή για τα εκτός θέματος...
 
Last edited:
file τοστιμο το γράφω αναλυτικά ( μου εκανε προσφορα η φορτνετ σε αιτηση φορητοτητας ,με κατεγραψαν οτι την δεχομαι , η αλλη εταιρια δεν σταματησε την φορητοτητα ενω κατευθειαν εκανα αποστολη διακοπης της φορητοτητας ,εχω το φαξ απο μαγαζι wind , η φορτνετ αφησε την γραμμη να φυγει και τωρα ζηταει πρόστιμο αθέτησης συμφωνίας)και ο μόνος λόγος που το λεω είναι για να το ξέρετε ...τώρα αν κάποιοι μένουν ( vforvendetta85 ) στην γραμματοσειρα και τα ορθογραφικά λάθη μου, με κάνουν να μην θέλω να αναφερθώ πιο πολύ γιατί αυτοί ειναι έξυπνοι και δεν θα την πατήσουν ποτέ....

Για να καταλάβω, η wind δεν δέχτηκε την διακοπή... άρα αυτό είναι λάθος της ίδιας της εταιρίας και όχι της forthnet. Τώρα σχετικά με το πρόστιμο, ποιος στο είπα αυτό; Γιατί αν δεν έχεις υπογράψει κάτι, δεν μπορεί και να ισχύσει. Θα σου πρότεινα και εγώ να στείλεις τα όσα λες στο support γιατί προφανώς πρόκειται για λάθος επικοινωνία.
 
Για να καταλάβω, η wind δεν δέχτηκε την διακοπή... άρα αυτό είναι λάθος της ίδιας της εταιρίας και όχι της forthnet. Τώρα σχετικά με το πρόστιμο, ποιος στο είπα αυτό; Γιατί αν δεν έχεις υπογράψει κάτι, δεν μπορεί και να ισχύσει. Θα σου πρότεινα και εγώ να στείλεις τα όσα λες στο support γιατί προφανώς πρόκειται για λάθος επικοινωνία.

Φίλε κοκορετσακια είσαι σίγουρος γι αυτό που λες?? ετσι ειναι .Ημουν forthent και είχε λήξει το συμβόλαιο αρκετούς μήνες. Αφού με νευρίασαν με την κάθετη θέση που έχουν με τους ενεργεία συνδρομητές τους , όσον αφορά καλύτερη προσφορά, υπέγραψα συμβόλαιο στην Wind. Τότε η αγαπητή forthnet μέσω τηλ μου λέει αν δέχομαι μια νέα προσφορά (όλα με 49,90) την δέχτηκα μέσω τηλ και με κατέγραψαν δεν υπέγραψα κάπου δηλ) Έκανα διακοπή της αίτησης μεταφοράς στην Wind μέσω Φαξ η οποία δεν ληφτηκε υπόψη και μετά από δέκα μέρες πέρασε η γραμμή στην Wind . Η forthnet αφού έφυγε η γραμμή από αυτην μου έκοψε και της υπηρεσίες nova και κατευθείαν μου έχει έκδοσή και λογαριασμό 160 ευρω πέναλτι.....προς γνώση και συμμόρφωση. Εγώ εχω προσφύγει στον συνήγορο του καταναλωτή. Το σουπορπ μου εχει προτείνει να υπογράψω νεο συμβόλαιο για επιστροφή της γραμμής. Περιμένω γραπτή απάντηση αν δέχεται το λάθος της η Wind, μετά απο προτροπή του συνηγόρου του καταναλωτή. Ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα. Τελικά όταν καταγράφεσαι απο τηλ ισχύει το συμβόλαιο (χωρίς υπογραφή) έτσι ώστε να ζητούν το 160 πρόστιμο ( forthnet) ??? Πάντως παρότι το λάθος είναι της Wind ,έχω πολλά παράπονα και από την εξυπηρέτηση της forthnet .Τα παιδιά βέβαια εδώ του σουπορπ ειναι όαση φιλικής εξυπηρέτησης .
 
Φίλε από ότι καταλαβαίνω έχεις μπλέξει μέσα σε 2 εταιρίες. Καταρχήν καλό θα ήταν να μιλήσεις και με την Wind, γιατί εφόσον ακύρωσες κάτι, εκείνοι δεν το είδα και συνέχισαν την διαδικασία(αυτό παίζει πολύ τελευταία να ξέρεις..). Εφόσον έληξε το συμβόλαιο σου και έφυγες από την forthnet δεν έχεις κάποια ποινική ρήτρα. Φαντάζομαι είχες κάνει ήδη ακύρωση συμβολαίου ή τουλάχιστον αν είχες κάνει διακοπή και πήγαινες στην άλλη εταιρία θα έβλεπαν ότι έχει γίνει φορητότητα και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Ενημέρωσες την εξυπηρέτηση για όλο αυτό και σου πρότειναν απλά συμβόλαιο; Μήπως υπάρχει ένα χάσμα στην επικοινωνία; Επικοινώνησε με αυτό το κομμάτι https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 έτσι ώστε να τα έχεις και γραπτά (για όποια χρήση)
 
Φίλε Φρανκο σε ευχαριστώ για την βοήθεια . Ναι όντως έμπλεξα. Περιμένω απο Wind να αναλάβουν γραπτώς την ευθύνη τους. Προφορικά δεν ειναι ξεκάθαροι. Η φορτνετ αύριο μου στέλνει νεα συμβόλαια επιστροφής της γραμμής. Το θέμα όμως είναι αν σε ένα ληγμενο συμβόλαιο, όταν σε καταγράφουν μέσω τηλ για αλλαγή υπηρεσιών και ανανέωση ,και η γραμμή φεύγει για τον οποιοδήποτε λόγο μπορούν να θεωρούν οτι εχουνε νεο συμβόλαιο σε ισχύει και αφού διακόπηκε να βάζουν τελη διακοπής 160 ευρώ?? Μου είπαν απο φορτνετ οτι εφόσον ΥΠΟΓΡΑΨΩ νεο συμβόλαιο μεταφορας και γυρίσει η γραμμή σε αυτούς θα μου αφερεσουν τα τέλη απενεργοποιησης που μου εχουν βάλει (160) και θα μου κάνουν δώρο τα τέλη ενεργοποιησεις (35). Καλά ως εδώ, αλλά εγω ρωτάω αν μέσω τηλ μπορούν να βάζουν πρόστιμο για σπάσιμο συμβολαίου που δεν εχει υπογραφή .....και όλα αυτα γιατι η καλύτερή προσφορά για foul nova 3play όσο ήμουν κορόιδο συνδρομητής τους ήταν στα 70 ευρω + Hd....
 
Last edited:
Στο κινητό τηλέφωνο μέρα-παραμέρα καλούν οι εξής δύο αριθμοί με αναπάντητη :2109923374 και 2109911904

Κάνοντας μία γρήγορη έρευνα στο web,διαπίστωσα ότι οι αριθμοί φαίνεται να ανήκουν σε προωθητές Nova.

Τι πρέπει να κάνω ώστε να σταματήσουν να καλούν αυτοί οι αριθμοί σε τυχαίες ώρες;Έχει καταντήσει κουραστικό πια.
 
Το θέμα είναι ότι κάνουν αναπάντητες κάτι το οποίο δεν είναι λογικό
 
Εμένα άρχισαν να με παιρνουν απο τη Δευτέρα και μίλησα στο πρώτο νούμερο χθες Πέμπτη.Μίλησα με έναν εντελώς γελοίο τύπο κ του είπα οτι δεν δέχομαι την προσφορά του.Σήμερα με πήραν απο το άλλο νούμερο και δεν απαντούσε κανείς.Πολύ παράξενο.Επαναλαμβάνω ότι αυτός με τον οποίο μίλησα μου ακούστηκε αστείος για πωλητής.
 
Ο μονος τροπος για να σταματησουν να σε παιρνουν τηλ απο εταιρειες για προωθητικες ενεργειες ειναι να στειλετε αντιστοιχη αιτηση στον παροχο σας που να αιτειστε να μην μπορει να σας καλεσει κανεις για προωθητικη ενεργεια απο αλλη εταιρεια. Σου προωθω κομματι του μηνυματος απο HOL που ειχαν στειλει σε μενα οταν ειχα κανει αντιστοιχη ερωτηση : "για την εξαίρεση σας από τηλεφωνικές οχλήσεις, θα πρέπει να μας αποστείλετε έγγραφο αίτημα περί εγγραφής σας στη λίστα του άρ. 11 Ν. 3471/2006 συνοδευόμενο από φωτοτυπία της ταυτότητάς σας και αναγράφοντας τα στοιχεία της τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας που επιθυμείτε να καταχωρηθεί στο μητρώο."