Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
Μήπως έγινε κάποιος λάθος στην επικοινωνία; Εξαρχής στην ενημέρωση σου λένε το κόστος του novacinema/ nocasports στα συν10. Σχετικά με το συμβόλαιο και το πακέτο: η προσφορά είναι πέραν του 12μηνου και είναι για όσο υπάρχει συμβόλαιο. Λογικό και επόμενο, σε ότι κάνεις μέσα σε ένα πρόγραμμα να υπάρχει και ανανέωση.Αυτό ισχύει παντού. Εαν έχεις κάποιος θέμα όμως με την επικοινωνία που έγινε εξαρχής, τοτε επικοινώνησε με ένα κομμάτι support που υπάρχει στο fb https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799. Και αυτό για να τα έχεις γραπτώς ότι και να υποθεί.
Ποστάρω αυτούσιο το μήνυμά μου από το support:
"Η πεθερά μου διατηρεί στο σπίτι σύνδεση 3play από την περσινή προσφορά του καλοκαιριού (ίντερνετ έως 24 Mbps+απεριόριστα αστικά υπεραστικά+720 λεπτά για κινητά+ start pack) με κόστος 29.90 ευρώ/μήνα, με ενεργοποίηση της υπηρεσίας την 3/7/2013.
Χθες 19/6/2014) δέχθηκε η γυναίκα μου κλήση από το τηλέφωνο 2130119820 στο οποίο δεν κατάφερε να απαντήσει.Από το ίδιο νούμερο έγινε κλήση στο σταθερό και το σήκωσε η πεθερά μου.Της προτάθηκε όλα τα novacinema ή τα novasports ή novacinema1 και novasports1 με 30 λεπτά του ευρώ τον μήνα.Τελικά δέχθηκε ακούγοντας αυτό το ποσό.
Προσωπικά αποκλείω να έγινε τέτοια προσφορά και πιο πιθανόν θεωρώ να της είπε τεχνηέντως, με 30 λεπτά την ημέρα, για να βγει τον μήνα ένα επιπλέον κόστος των 10 ευρώ, όσο είναι δηλαδή η γνωστή προσφορά που κάνετε σε πολλούς συνδρομητές.
Επιπλέον της είπε πως θα υπάρξει νέα 12μηνη σύμβαση για να τεθεί σε ισχύ η προσφορά.
Όταν μίλησα μαζί της το απόγευμα μου είπε πως δεν ήταν διατεθιμένη να δώσει 10 ευρώ παραπάνω τον μήνα και άλλωστε είναι μια προσφορά που της είχε γίνει και παλιότερα και αρνήθηκε.
Θεωρώ την πρακτική σας δόλια.Εκμετελλεύεστε την άγνοια πελατών σας για να συνάπτετε νέες συμβάσεις.
Θα σας παρακαλούσα να κινηθούν οι διαδικασίες για την κατάργηση των επιπλέον υπηρεσιών και να διατηρηθούν οι υπηρεσίες που ίσχυαν.
Αποστέλλω pm με τα στοιχεία του πελάτη στον χρήστη forthnet.nova.Rep1."
Δυστυχώς έως σήμερα δεν έχει υπάρξει εξέλιξη, παρα μόνο την Παρασκευή περί καταχώρησης αιτήματος και πως "η μεταβολή που ζητήθηκε έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς".
Αίτημα υπαναχώρησης δεν έγινε δεκτό(!) και παρά τις καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Συνήγορο του Καταναλωτή για την σωρεία παραβάσεων από μέρους της εταιρίας, λύση δεν έχει βρεθεί.
Και ερωτώ:Τι άλλο μπορείς να κάνεις;
Μήπως έγινε κάποιος λάθος στην επικοινωνία; Εξαρχής στην ενημέρωση σου λένε το κόστος του novacinema/ nocasports στα συν10. Σχετικά με το συμβόλαιο και το πακέτο: η προσφορά είναι πέραν του 12μηνου και είναι για όσο υπάρχει συμβόλαιο. Λογικό και επόμενο, σε ότι κάνεις μέσα σε ένα πρόγραμμα να υπάρχει και ανανέωση.Αυτό ισχύει παντού. Εαν έχεις κάποιος θέμα όμως με την επικοινωνία που έγινε εξαρχής, τοτε επικοινώνησε με ένα κομμάτι support που υπάρχει στο fb https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799. Και αυτό για να τα έχεις γραπτώς ότι και να υποθεί.