Δυο jets φορτωμενα βομπες απογειωνονται για να υπερασπιστουν τα πάτρια εδαφη
Σχεδιο που ειχα κανει παλαιοτερα με τη σεγα παγκου τωρα εγινε μεσα σε 10 λεπτα στο laser απο ξυλο οξιας 4μμ παχους.
Επειδη αυτα τα σχεδια τα εκανα με αλλα εργαλεια, ακομα δεν εχω συνηθισει την τελειοτητα και ακριβεια των κοπων με το λεϊζερ!! Μεγαλη χαρα
Eπειδη το σχεδιο γινοταν σε μεγαλη σμικρυνση, οι τρυπες στα φτερα για να θηλυκωσουν οι τροχοι ηθελαν τροχισμα για να ανταποκριθουν στο νεο παχος του ξυλου.
Μια διαδικασια που ηταν λιγο κουραστικη μεχρι να ταιριαξουν τα κομματια. Ομως με την εισαγωγη του σχεδιου στο Lightburn οι τρυπες στα φτερα επανασχεδιαστηκαν σε χρονο μηδεν ακριβως στο παχος του ξυλου. Στην περιπτωση μας στα 4.1μμ.
Τα κομματια κολληθηκαν με κολλα στιγμης. Εγινε και μια δευτερη ατρακτος με το αστερακι στην ουρα engraved και οχι κομμενο για να δω ποιο φαινεται καλυτερο.
Στο αρχικο σχεδιο το αστερι ηταν κομμενο αλλα με σμικρυνση ηταν αδυνατον να γινει με τη σεγα. Τιποτα δεν ειναι αδυνατον πλεον!!
Ετοιμο το αεροπλανακι
Ηθελα να αναφερθω σε δυο λεπτομεριες που εκαναν πολυ μεγαλη διαφορα στον κοπο αλλα και στον χρονο κατασκευης.
Εδω η φιγουρα του πιλοτου στο πιλοτηριο που μου πηρε πολυ ωρα για να διαμορφωθει με λιμες στην χειροποιητη εκδοση. Και παλι τελεια δεν εγινε λογω μεγεθους.
Η φιγουρα απο το laser εγινα απλα τελεια.
Η δευτερη λεπτομερεια ειναι τα αστερια στα φτερα και στην ουρα.
Αριστερα, με το λεϊζερ, εγιναν ολα ταυτοχρονα. Δηλαδη το κοψιμο των κομματιων, η χαραξη στα φτερα και το κοψιμο στην ουρα.
Στα δεξια η χαραξη επρεπε να γινει σε δευτερο χρονο, μετα την κοπη στη σεγα, και ξεχωριστα το καθε αστερακι στον λειζερ engraver. 3 ξεχωριστες εκτυπωσεις.
Εδω τα δυο μαχητικα πλαϊ πλαϊ. Η μαυριλα απο το καψιμο στα πλαινα με το λεϊζερ μπορει να μετριαστει παρα πολυ με λιγο τριψιμο με ατσαλομαλλο.
Μπορει να φυγει και εντελως με γυαλοχαρταρισμα αλλα δεν αξιζει τον κοπο να χασεις ολο τον χρονο που γλυτωσες στην κατασκευη, να τον φας σε τριψιμο.