Lenco L-75 restored by Jean Nantais

Δεν πειράζει καπετάνιε μου, κάπου πρέπει να αρπαχτούνε τα παιδιά, ας είναι και στην φελούκα μου!:BDGBGDB55:-bye-

οριστε πηραμε και αδεια...
δεν τσακονωμαστε, εγω φταιω που δεν τα εγραψα αναλυτικα.
οταν εχεις λινν ακους καθε "π@Π@ρι@" για την δυναμη που πρεπει να σφιξεις την βιδα για να εχεις καλο "ΠΡΑΤ!"
ο chris λοιπον εχει εμπειρια να διακρινει που τελειωνει η επιστημη και που αρχιζει η παραφιλολογια.
οι νεες βιδες στο Lenco πλινθ αν ειναι μεγαλυτερες και ειδικα σε διαφορετικα μερη, σιγουρα καποιο λογο θα εχουν να ειναι εκει.
αν τωρα η διαφορα ειναι ακουστη.... αλλο θεμα...
 
Πωπώ, ούτε μιά μέρα δεν έλειψα και έγινε χαμός στο νήμα!



Αυτό που λες μάλλον δεν ισχύει ακριβώς έτσι, αλλιώς ο Jean θα έβαζε 40-50 βίδες, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πλέον ξύλο για να συγκρατήσουν...Οι βίδες δεν ήταν περισσότερες από την προηγούμενη φορά, αλλά μεγαλύτερες και σε διαφορετικά μέρη. Γι αυτό λέω ότι μπορεί να μην ταιριάζουν στο δικό σου πλινθ. Υπόψιν, μιά υπόθεση κάνω, δεν έχω φτιάξει ποτέ δικό μου πλινθ για να ξέρω.

Το δικό μου πλίνθ έχει ακόμα περισσότερη επιφάνεια σύζευξης από κάτω από το pan διότι εγώ καταργώ τον μηχανισμό εκκίνησης. (Αφήνω δηλαδή το idler πάντα να ακουμπάει στο μοτέρ/πλατό, και η εκκίνηση γίνεται μόνο από τον ρευματοδιακόπτη).

Οπότε υπάρχει τρύπα μόνο για το μοτέρ/λεβιέ ταχύτητας.

Οπότε μπορώ να βάλω αυτό τον αριθμό βιδών και ακόμα περισσότερες, απλά το ερώτημα μου (που μάλλον δεν έγινε κατανοητό) είχε να κάνει με το εαν πραγματικά χρειαζόμαστε τόσες πολλές βίδες (άσχετα αν βάζει τόσες ο Nantais) και ότι τελικά δεν έχει να κάνει το πόσες βίδες μα το είδος του ξύλου (αυτό εικάζω εγώ δεν το ξέρω).

Πάντος και στην δική μου αρχική κατασκευή είχα χρησιμοποιήσει 6 παρόμοιες βίδες που βίδωναν βαθειά στο πλινθ.

Για την λίπανση στο μοτέρ, πράγματι έχω κάποιες απορίες διότι μόλις εχθές λιπάναμε το δικό μου.

Θα ήταν ευχής αν η συνταγή του Nantais δεν είναι μυστική, και αν δεν είναι περιμένω με ανυπομονησία να μας πεις...

Αντιλαμβάνομαι απόλυτα το πως βγάζει το ψωμί του ο Nantais, και παρότι κρατά μυστικά τώρα, ολόκληρη η κοινότητα που ασχολείται με την μετατροπή των Lenco του είμαστε υπόχρεοι και τον ευχαριστούμε... διότι αυτός δημοσιοποίησε μέχρι ένα σημείο, όλα τα δεδομένα, που εμείς ξέρουμε και τηρούμε τώρα...

Τα σχέδια του πλινθ τα έχει βγάλει αν δεν απατώμαι πρώτος ο Nantais και υπάρχουν τώρα μερικά κλασσικά ανάλογα το ποσα εξαρτήματα θα αφήσεις επάνω ή αν καταργήσεις τελέιως το εργοστασιακό τοπ πλειτ... βάζοντας τα λεγόμενα PTP... (τώρα σε βερσιον 5 ή stealth αν δεν απατώμαι).

Εγώ κινούμαι σε πλαίσια DIY χωρίς να θέλω να διαθέσω τα άπειρα χρήματα... άλλωστε αν ήταν αυτός ο σκοπός μου θα χτύπαγα ένα Reference από την αρχή...

Το χόμπι είναι να κατασκευάσω ένα πικάπ με λίγα χρήματα που να έχει πολύ μεγάλη πιστότητα...

Το πρώτο μου Lenco απέδειξε ότι όσα λέει ο Nantais και τα φόρουμ που ασχολούνται με το Lenco, είναι πέρα για πέρα αληθινά... και βάση τούτου αποφάσιασα να προβώ σε μια κατασκευή που με κρατήσει ευχαριστημένο για μια ζωή...

οριστε πηραμε και αδεια...
δεν τσακονωμαστε, εγω φταιω που δεν τα εγραψα αναλυτικα.
οταν εχεις λινν ακους καθε "π@Π@ρι@" για την δυναμη που πρεπει να σφιξεις την βιδα για να εχεις καλο "ΠΡΑΤ!"
ο chris λοιπον εχει εμπειρια να διακρινει που τελειωνει η επιστημη και που αρχιζει η παραφιλολογια.
οι νεες βιδες στο Lenco πλινθ αν ειναι μεγαλυτερες και ειδικα σε διαφορετικα μερη, σιγουρα καποιο λογο θα εχουν να ειναι εκει.
αν τωρα η διαφορα ειναι ακουστη.... αλλο θεμα...

Και πάλι να με συγχωρείς φίλε μου...-bye-

Αυτό που θέλω να πω ότι εγώ δεν διεκδικώ καμία γνώση ως δική μου... εγώ απλώς διάβασα με προσοχή όλα αυτά, και τα εφάρμοσα σε ένα πρώτο προτζεκτ... κατάλαβα ότι όλα ισχύουν και το προχωρώ παραπέρα...

Το ίδιο πήγα να κάνω με το Linn, αλλά δυστυχώς αυτό δεν γίνετε χωρίς να χώσεις το χέρι βαθιά στην τσέπη...και ακόμα και τότε πολύ αμφιβάλω εάν θα είναι καλύτερο στο να εξαγάγει την μέγιστη πληροφορία από τον δίσκο...
 
Το δικό μου πλίνθ έχει ακόμα περισσότερη επιφάνεια σύζευξης από κάτω από το pan διότι εγώ καταργώ τον μηχανισμό εκκίνησης. (Αφήνω δηλαδή το idler πάντα να ακουμπάει στο μοτέρ/πλατό, και η εκκίνηση γίνεται μόνο από τον ρευματοδιακόπτη).

Οπότε υπάρχει τρύπα μόνο για το μοτέρ/λεβιέ ταχύτητας.

Το ίδιο ισχύει και για το δικό μου Lenco.

Θα ήταν ευχής αν η συνταγή του Nantais δεν είναι μυστική, και αν δεν είναι περιμένω με ανυπομονησία να μας πεις...

Δυστυχώς είναι, επικοινώνησα με το μάστορα και δε θέλει να δημοσιεύσω το κόλπο της λίπανσης, ούτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πικάπ.

Το πρώτο μου Lenco απέδειξε ότι όσα λέει ο Nantais και τα φόρουμ που ασχολούνται με το Lenco, είναι πέρα για πέρα αληθινά... και βάση τούτου αποφάσιασα να προβώ σε μια κατασκευή που με κρατήσει ευχαριστημένο για μια ζωή...

Τουλάχιστον εσύ άκουσες και πίστεψες, οι φίλοι μου στη Λάρισα ακούν και ΔΕΝ πιστεύουν πόσο καλό είναι το πικάπ. Εξακολουθώ να ακούω τα ίδια τετριμμένα σχόλια από ανθρώπους που ξέρω και εκτιμώ (παλιό πικάπ, ξεπερασμένη τεχνολογία κλπ. κλπ.). Κρίμα...
 
Τουλάχιστον εσύ άκουσες και πίστεψες, οι φίλοι μου στη Λάρισα ακούν και ΔΕΝ πιστεύουν πόσο καλό είναι το πικάπ. Εξακολουθώ να ακούω τα ίδια τετριμμένα σχόλια από ανθρώπους που ξέρω και εκτιμώ (παλιό πικάπ, ξεπερασμένη τεχνολογία κλπ. κλπ.). Κρίμα...

Κώστα η γνωστή ιστορία, την ακούω εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν ένας φίλος στη γειτονιά τέλος δεκαετίας 70 είχε δύο μονομπλόκ Dynaco [ακόμα τους έχει και τους ακούμε] τον σνόμπαραν γιατί άκουγε από μηχανήματα **γηρασμένης τεχνολογίας**. Ένα από τα αστεία μας είναι να του θυμίζω τα *γηρασμένης τεχνολογίας* μηχανήματά το!!!! Μάλιστα τότε κάποιοι είχαν ανακαλύψει το dumping factor και οι καημένοι οι Dynaco διέθεταν πολύ χαμηλό νούμερο, οπότε ήταν για τα σκουπίδια.
Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ακούν με τα αφτιά τους αλλά με προκατάληψεις και χαρακτηριστικά γραμμένα σε ένα φύλλο χαρτιού που τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα του ήχου!!! Λ.Σ.
 
Κώστα η γνωστή ιστορία, την ακούω εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν ένας φίλος στη γειτονιά τέλος δεκαετίας 70 είχε δύο μονομπλόκ Dynaco [ακόμα τους έχει και τους ακούμε] τον σνόμπαραν γιατί άκουγε από μηχανήματα **γηρασμένης τεχνολογίας**. Ένα από τα αστεία μας είναι να του θυμίζω τα *γηρασμένης τεχνολογίας* μηχανήματά το!!!! Μάλιστα τότε κάποιοι είχαν ανακαλύψει το dumping factor και οι καημένοι οι Dynaco διέθεταν πολύ χαμηλό νούμερο, οπότε ήταν για τα σκουπίδια.
Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ακούν με τα αφτιά τους αλλά με προκατάληψεις και χαρακτηριστικά γραμμένα σε ένα φύλλο χαρτιού που τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα του ήχου!!! Λ.Σ.

Αυτο το ατιμο το damping factor, κατεστρεψε πολλους Λουκα :laugh:
 
Τουλάχιστον εσύ άκουσες και πίστεψες, οι φίλοι μου στη Λάρισα ακούν και ΔΕΝ πιστεύουν πόσο καλό είναι το πικάπ. Εξακολουθώ να ακούω τα ίδια τετριμμένα σχόλια από ανθρώπους που ξέρω και εκτιμώ (παλιό πικάπ, ξεπερασμένη τεχνολογία κλπ. κλπ.). Κρίμα...

Δεν πειράζει και ούτε με ενδιαφέρει τι λέει ο ένας και ο άλλος άσχετος... εγώ δίνω βάση μόνο στις γνώμες όσων γνωρίζουν...:a0210:

Για τον λεβιέ δεν είχα προσέξει το δικό σου (εν αντιθέσει με άλλα του Nantais που διατηρούν το on/off), πράγματι τα πικάπ μας θα είναι πολύ παρόμοια, εκτός του γεγονότος ότι εγώ θα κόψω το τοπ πλειτ ώστε το παν, να βυθιστεί στο πλινθ.

Για το μοτέρ καταφέραμε να το κάνουμε να μην ακούγεται ΚΑΘΟΛΟΥ... οπότε κανένα πρόβλημα.

Όσο για τις βίδες θα τοποθετήσω και εγώ όσες έχεις και εσύ, επειδή γνωρίζω το σχεδιασμό, δεν χρειάζομαι κάτοψη... σίγουρα έχει καλύτερη σύζευξη, και ευχαριστώ πολύ για την ιδέα.

Το πικάπ αυτό που έχεις έχει τεράστιες δυνατότητες... και νομίζω ότι το αδικείς λίγο με την επιλογή βραχίονα και κεφαλής (δεν ξέρω τι phono έχεις), αν μπεις στην διαδικασία να τα αναβαθμίσεις (ΟΧΙ κατ ανάγκη με πολύ ακριβότερα πράγματα...)... θεωρώ ότι θα έχεις πικάπ που να μην έχει να ζηλέψει τίποτε από κανένα άλλο μοντέρνο...-bye-

ΥΓ. Σε ευχαριστώ πολύ που έκανες τον κόπο να επικοινωνήσεις με τον Nantais...
 
Απο το θεοποιουμε καποιους δεικτες μεχρι να τους δαιμονοποιουμε εχει μεγαλη αποσταση.Προφανως ουτε ο ενας δεικτης ,ουτε ο αλλος θα μας δειξουν την ηχητικη ποιοτητα ενος μηχανηματος ,αλλα σιγουρα θα μας βοηθησουν να καταλαβουμε την διαφορετικοτητα που δειχνουν αυτες οι μετρησεις
 
Το πικάπ αυτό που έχεις έχει τεράστιες δυνατότητες... και νομίζω ότι το αδικείς λίγο με την επιλογή βραχίονα και κεφαλής (δεν ξέρω τι phono έχεις), αν μπεις στην διαδικασία να τα αναβαθμίσεις (ΟΧΙ κατ ανάγκη με πολύ ακριβότερα πράγματα...)... θεωρώ ότι θα έχεις πικάπ που να μην έχει να ζηλέψει τίποτε από κανένα άλλο μοντέρνο...-bye-

Ο βραχίονας επελέγη με κριτήριο το αποσπόμενο headshell. Έχω πολλούς μονοφωνικούς δίσκους (όποιος παρακολουθεί το νήμα για τα Μαύρα Διαμάντια το ξέρει :flipout: ) και θέλω μιά μονοφωνική κεφαλή για να τους ακούω σωστά. Στην πορεία προέκυψε και μια εφεδρική κεφαλή για kitchen listening. Προτίμησα τον Sumico MMT αντί του SME γιατί διάβασα πολλά καλά λόγια για τον Jelko 750 που είναι ο απευθείας απόγονός του, καθώς και γιατί με απώθησε το hype που περιβάλλει αυτό το βραχίονα (μου θύμισε το θρησκευτικό ζήλο των Linnομανών με το LP-12). Πιστεύω πάντως ότι είναι ένας εξαιρετικός βραχίονας, και αδίκως τον υποτιμάς. Με την κατάλληλη παρέα μπορεί να κελαηδήσει (και κελαηδάει με τον Benz).
Για το εξωτερικό Phono κάτι θα γίνει, για την ώρα ακούω με το ενσωματωμένο του Densen.
 
Δεν υποτίμησα τίποτε, είπα ότι αδικείς το πικάπ, διότι μπορεί να σηκώσει πολύ καλύτερο συνδυασμό βραχίωνα/κεφαλή/phono, τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.

Από την άλλη εάν είσαι εσύ ευχαριστημένος, τότε όλα τα άλλα περιττεύουν -bye-
 
Δεν υποτίμησα τίποτε, είπα ότι αδικείς το πικάπ, διότι μπορεί να σηκώσει πολύ καλύτερο συνδυασμό βραχίωνα/κεφαλή/phono, τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.

Από την άλλη εάν είσαι εσύ ευχαριστημένος, τότε όλα τα άλλα περιττεύουν -bye-

Χρήστο μου, το πικάπ μπορεί να σηκώσει καλύτερο βραχίονα, η τσέπη μου όμως όχι! Για την ώρα τουλάχιστον...
 
Δεν θυμάμαι αν το έχω ποστάρει παλιότερα, αλλά εδώ και λίγο καιρό ο Jean Nantais έχει δική του ιστοσελίδα.

http://www.idler-wheel-drive.com/

Όλα τα λεφτά είναι η gallery


Εδώ έχουμε το πρώτο μέρος από μιά νέα εκτενέσταστη παρουσίαση που είναι σε εξέλιξη στο monoandstereo και εδώ είναι το δεύτερο μέρος.
 
Απάντηση: Re: Lenco L-75 restored by Jean Nantais

Επειδη εχω ερωτευτει αυτα τα εργα τεχνης,ξερετε απο τι τιμες ξεκινανε?πριν στειλω e-mail στον jean nantais...
 
Last edited by a moderator:
Υποσχέθηκα φωτογραφία από το δικό μου restored Lenco GL 75... ορίστε λοιπόν μόλις το τελείωσα... θα κάνω παρουσίαση όλου του ηχοσυστήματος μου πολύ σύντομα, οπότε για περισσότερες λεπτομέρειες εκεί... εδώ απλά το δείχνω... και δεν θα ήθελα να είμαι off topic εδώ στο νήμα του Κώστα.

dsc5749y.jpg

dsc5751z.jpg