Χώρια, που αρπάζεστε στο νήμα του Κώστα...
Δεν πειράζει καπετάνιε μου, κάπου πρέπει να αρπαχτούνε τα παιδιά, ας είναι και στην φελούκα μου!:BDGBGDB55:
Χώρια, που αρπάζεστε στο νήμα του Κώστα...
Δεν πειράζει καπετάνιε μου, κάπου πρέπει να αρπαχτούνε τα παιδιά, ας είναι και στην φελούκα μου!:BDGBGDB55:![]()
Πωπώ, ούτε μιά μέρα δεν έλειψα και έγινε χαμός στο νήμα!
Αυτό που λες μάλλον δεν ισχύει ακριβώς έτσι, αλλιώς ο Jean θα έβαζε 40-50 βίδες, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχε πλέον ξύλο για να συγκρατήσουν...Οι βίδες δεν ήταν περισσότερες από την προηγούμενη φορά, αλλά μεγαλύτερες και σε διαφορετικά μέρη. Γι αυτό λέω ότι μπορεί να μην ταιριάζουν στο δικό σου πλινθ. Υπόψιν, μιά υπόθεση κάνω, δεν έχω φτιάξει ποτέ δικό μου πλινθ για να ξέρω.
οριστε πηραμε και αδεια...
δεν τσακονωμαστε, εγω φταιω που δεν τα εγραψα αναλυτικα.
οταν εχεις λινν ακους καθε "π@Π@ρι@" για την δυναμη που πρεπει να σφιξεις την βιδα για να εχεις καλο "ΠΡΑΤ!"
ο chris λοιπον εχει εμπειρια να διακρινει που τελειωνει η επιστημη και που αρχιζει η παραφιλολογια.
οι νεες βιδες στο Lenco πλινθ αν ειναι μεγαλυτερες και ειδικα σε διαφορετικα μερη, σιγουρα καποιο λογο θα εχουν να ειναι εκει.
αν τωρα η διαφορα ειναι ακουστη.... αλλο θεμα...
Το δικό μου πλίνθ έχει ακόμα περισσότερη επιφάνεια σύζευξης από κάτω από το pan διότι εγώ καταργώ τον μηχανισμό εκκίνησης. (Αφήνω δηλαδή το idler πάντα να ακουμπάει στο μοτέρ/πλατό, και η εκκίνηση γίνεται μόνο από τον ρευματοδιακόπτη).
Οπότε υπάρχει τρύπα μόνο για το μοτέρ/λεβιέ ταχύτητας.
Το ίδιο ισχύει και για το δικό μου Lenco.
Θα ήταν ευχής αν η συνταγή του Nantais δεν είναι μυστική, και αν δεν είναι περιμένω με ανυπομονησία να μας πεις...
Δυστυχώς είναι, επικοινώνησα με το μάστορα και δε θέλει να δημοσιεύσω το κόλπο της λίπανσης, ούτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πικάπ.
Το πρώτο μου Lenco απέδειξε ότι όσα λέει ο Nantais και τα φόρουμ που ασχολούνται με το Lenco, είναι πέρα για πέρα αληθινά... και βάση τούτου αποφάσιασα να προβώ σε μια κατασκευή που με κρατήσει ευχαριστημένο για μια ζωή...
Τουλάχιστον εσύ άκουσες και πίστεψες, οι φίλοι μου στη Λάρισα ακούν και ΔΕΝ πιστεύουν πόσο καλό είναι το πικάπ. Εξακολουθώ να ακούω τα ίδια τετριμμένα σχόλια από ανθρώπους που ξέρω και εκτιμώ (παλιό πικάπ, ξεπερασμένη τεχνολογία κλπ. κλπ.). Κρίμα...
Κώστα η γνωστή ιστορία, την ακούω εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν ένας φίλος στη γειτονιά τέλος δεκαετίας 70 είχε δύο μονομπλόκ Dynaco [ακόμα τους έχει και τους ακούμε] τον σνόμπαραν γιατί άκουγε από μηχανήματα **γηρασμένης τεχνολογίας**. Ένα από τα αστεία μας είναι να του θυμίζω τα *γηρασμένης τεχνολογίας* μηχανήματά το!!!! Μάλιστα τότε κάποιοι είχαν ανακαλύψει το dumping factor και οι καημένοι οι Dynaco διέθεταν πολύ χαμηλό νούμερο, οπότε ήταν για τα σκουπίδια.
Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ακούν με τα αφτιά τους αλλά με προκατάληψεις και χαρακτηριστικά γραμμένα σε ένα φύλλο χαρτιού που τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα του ήχου!!! Λ.Σ.
Τουλάχιστον εσύ άκουσες και πίστεψες, οι φίλοι μου στη Λάρισα ακούν και ΔΕΝ πιστεύουν πόσο καλό είναι το πικάπ. Εξακολουθώ να ακούω τα ίδια τετριμμένα σχόλια από ανθρώπους που ξέρω και εκτιμώ (παλιό πικάπ, ξεπερασμένη τεχνολογία κλπ. κλπ.). Κρίμα...
((Μετά από το damping factor ακολούθησε το slew rate ως στοιχείο υψίστης ηχητικής ποιότητας ενός μηχανήματος)). Λ.Σ.Αυτο το ατιμο το damping factor, κατεστρεψε πολλους Λουκα![]()
Το πικάπ αυτό που έχεις έχει τεράστιες δυνατότητες... και νομίζω ότι το αδικείς λίγο με την επιλογή βραχίονα και κεφαλής (δεν ξέρω τι phono έχεις), αν μπεις στην διαδικασία να τα αναβαθμίσεις (ΟΧΙ κατ ανάγκη με πολύ ακριβότερα πράγματα...)... θεωρώ ότι θα έχεις πικάπ που να μην έχει να ζηλέψει τίποτε από κανένα άλλο μοντέρνο...![]()
Δεν υποτίμησα τίποτε, είπα ότι αδικείς το πικάπ, διότι μπορεί να σηκώσει πολύ καλύτερο συνδυασμό βραχίωνα/κεφαλή/phono, τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.
Από την άλλη εάν είσαι εσύ ευχαριστημένος, τότε όλα τα άλλα περιττεύουν![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.