δεν θα σου δωσουν 1080p γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει στο ελληνικο σαιτ!!!οτι υπαρχει στο ελληνικο θα σου δωσουν και φυσικα θα σου πουν την b7 και τιποτα αλλο...λογικα αντε μια χαρα σου εκατσε και εμενα η 910 ηταν πληρως χαλασμενη και μου εδωσαν την b7 που απλα δεν υπαρχει ειναι οτι ποιο τοπ υπαρχει...Το ᾽᾽πρόβλημα᾽᾽ (το πραγματικό είναι με την γραμμή χαχαχαχα) είναι το πώς μου έκατσε μέσα στις γιορτές βρε παιδιά ....αυτό κυρίως...Πέρα από την πλάκα όμως ανησυχώ εάν θα προβούν σε αντικατάσταση πάνελ ή αλλαγή τηλεόρασης...Εάν γίνει το πρώτο τότε ναί είναι θεμά γιατί όπως μπαίνει στο εργοστάσιο κατασκευής ειναι η αληθειά δεν ξαναγίνεται...Τώρα αν γίνει αντικατάσταση επειδή αυτό το μοντέλο δεν βγαίνει πλέον (λογικό) υπάρχει το αντίστοιχο του 2017 στα ίδια χαρακτηριστικά (full hd δηλαδή) η LG 55EG9A7V....Βλέπω όμως να μπαίνω στο τριπάκι εφόσων γίνεται (με πιστωτικό δηλαδή από την LG) να προσθέσω λεφτά για να πάω στην b7v...Εν αναμονή...Ήρθαν και την πήραν....
Τι πάει να πει "με ξενερώνει"; Δεν σας καταλαβαίνω ώρες ώρες. Παρακαλάτε να χαλάσει η τηλεόραση σας κοντά στη λήξη της εγγύησης για να σας δώσουν καινούργια και νέο μοντέλο; Δηλαδή αν το πρόβλημα είναι panel και υπάρχει stock είναι λάθος να γίνει αντικατάσταση αυτού; Κάνει κάτι λάθος η LG; Η μήπως νομίζετε ότι εγγύηση σημαίνει αντικατάσταση τηλεόρασης.
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.