LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

για την εφαρμογή λέμε ? ή κάτι άλλο γιατί το κόκκινο κουμπί σε c7 δεν κάνει κάτι.

δεν έχω καταλάβει.
Δεν ξερω αν εννοεις εφαρμογη απο το store της LG.
Εγω δεν εχω κατεβασει καμια εφαρμογη, ομως οταν ειμαι στα καναλια της ερτ, εμφανιζεται κατω δεξια το logo που λεει να πατησω το κοκκινο κουμπι και δουλευουν μια χαρα.

Αν η tv εχει γυρισει στα ψηφιακα καναλια της ερτ, εχει ιντερνετ, και εχεις ενεργοποιησει απο τα μενου της tv το hbbtv, δεν καταλαβαινω γιατι η c7 που ειναι και νεοτερο μοντελο δεν σου δουλευει.
 
Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

ναι το app από το store λέω.

το hbbtv είναι app ή επιλογη στο μενού ?
Στο μενου.
9388bc2c0da4ef9c70bff570371d9f5e.jpg
 
Καλημέρα,

Έχω αγοράσει για ξενοδοχείο τηλεοράσεις LG 32LJ500U και δεν μπορώ να ενεργοποιήσω το Hotel mode για να μην πειράζουν οι πελάτες τις ρυθμίσεις. Στις παλιές μου τηλεοράσεις LG M2232D μπορούσα να το ενεργοποιήσω κρατώντας πατημένο το πλήκτρο menu και μετά από 5sec βάζοντας τον κωδικό 1105.

Με τις καινούριες δεν ενεργοποιείται με αυτόν τον τρόπο. Γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει ??
Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπερα,ειχα ενα μικρο ατυχημα με την δικη μου oled (εφαγε ενα ποτηρι στο πανελ απο τον μικρο).Μου ζητησαν 1100 +φπα για επισκευη και καινουρια κανει 1100.Υπαρχει περιπτωση να βρω αλλου να την φτιαξω περα απο το επισημο service?Ξερω την απαντηση απλα ειπα μπας και...
 
Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπερα,ειχα ενα μικρο ατυχημα με την δικη μου oled (εφαγε ενα ποτηρι στο πανελ απο τον μικρο).Μου ζητησαν 1100 +φπα για επισκευη και καινουρια κανει 1100.Υπαρχει περιπτωση να βρω αλλου να την φτιαξω περα απο το επισημο service?Ξερω την απαντηση απλα ειπα μπας και...

To πανελ θα ειναι ακριβο απο οπου κι αν την φτιαξεις.
Υπαρχει και το νεοτερο μοντελο που ειναι ισιο και οχι με κουρμπα ( LG 55EG9A7V ) και κοστιζει απο 979 στο σκρουτζ.
( ή πας σε μοντελο 4Κ, ή περιμενεις για το μουντιαλ οπου υποτιθεται θα πεσουν οι τιμες)
 
μαλλον θα περιμενω το μουντιαλ,γλυκοκοιταζα σημερα σε γνωστη αλυσιδα προσφορα την 65C6V αλλα ειναι εκθεσιακη.Οποτε αυτη μπαινει αγγελια για ανταλλακτικα απο οτι καταλαβα.Ευχαριστω για την απαντηση
 
Απάντηση: Re: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

μαλλον θα περιμενω το μουντιαλ,γλυκοκοιταζα σημερα σε γνωστη αλυσιδα προσφορα την 65C6V αλλα ειναι εκθεσιακη.Οποτε αυτη μπαινει αγγελια για ανταλλακτικα απο οτι καταλαβα.Ευχαριστω για την απαντηση
Υπ οψιν καποια καταστηματα κανουν επεκταση εγγυησης στα 5 χρονια μαζι με εγγυηση ενος ετους για τυχον θραυση, με αντικατασταση tv.
Οποτε αν κανεις τετοιου ειδους επεκταση εγγυησης στην νεα σου αγορα, θα εισαι καλλυμενος απο ζημια για ενα χρονο.
 
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την αρνητική εμπειρία με το service της LG
Αγόρασα πριν 14 μήνες απ´το Public Συντάγματος την LG 55EG910V όχι εκθεσιακό μοντέλο και έκανα και την 5ετή επέκταση της εγγύησης.
Μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στο panel με πράσινες γραμμές.
Στις 23/04 πήραν την συσκευή απ´τον Μανωλόπουλο και ενημερώθηκα στις 28/04 ότι θα γίνει αντικατάσταση και θα ενημερωθώ σχετικά απ´την LG σε 5 εργάσιμες μέρες.
Δεν είχα καμία ενημέρωση παρόλο που τους κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και είπαν θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου.
Σήμερα μετά από δική μου κλήση ενημερώθηκα ότι έχει εγκριθεί πιστωτικο ,παρόλο που δεν είχα συμφωνήσει, στο κατάστημα που την αγόρασα, και διαπιστώνω ότι διαθέτει μόνο μοντέλα του 2018 με το φτηνότερο στα 2500.
Έπειτα μίλησα με το τμήμα της LG με κάποιον εκπρόσωπο όπου ήταν αρκετά απότομος και επικαλέστηκε ότι είχα συμφωνήσει, τού ζήτησα να βρεί τέτοια συνομιλία όπου δέν υπάρχει και ζήτησα αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων καθώς στην εγγύηση γράφει μόνο γιά επισκευή ή αντικατάσταση.
Μού απάντησε ότι θα προωθήσει το αίτημα μου.
Μού φαίνεται ότι μπλέξαμε άσχημα καί είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για το service της LG.
 
Δες τους ορους τις εγγυησης τι λενε αν δεν μπορει να γινει επισκευη. Στο προφορικό μου εχουν πει και εμενα οτι πιστωνουν το ποσο. Αλλα δεν εχω ελεγξει τι γραφει.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ευχαριστώ για τήν άμεση απάντηση.
Οί όροι της εγγύησης είναι οι εξής

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε. και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Επισκευών της LG μπορούν να αρνηθούν τη δωρεάν επισκευή κατά τη περίοδο της εγγύησης εάν δεν προσκομιστούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς και το μοντέλο του προϊόντος.
2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.
 
Λαθος οχι b7
Δεν ειναι 4κ. Οποτε την τρεχουσα αντιστοιχη.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δες τους ορους τις εγγυησης τι λενε αν δεν μπορει να γινει επισκευη. Στο προφορικό μου εχουν πει και εμενα οτι πιστωνουν το ποσο. Αλλα δεν εχω ελεγξει τι γραφει.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Επειδή και εγώ περιμένω ενημέρωση από LG για αντικατάσταση, το πιστωτικό που σου είπαν είναι όλο το ποσό δηλαδή αν την αγόρασες πχ 2400 ευρώ σου πιστώνουν και τα 2400;
 
Μέ ενημέρωσαν απ´τον Μανωλόπουλο στις 28/04 ότι θά γίνει αντικατάση και θα ενημερωθώ απ´την LG για μοντέλο αντικατάστασης και τηνπαράδοση σε 5 εργάσιμες μέρες.
Από τότε τους έχω καλέσει στην LG 3 φορές και η απάντηση ήταν ότι έχει σταλεί μήνυμα στο σχετικό τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα.
Σήμερα μετά από δική μου κλήση μου είπαν ότι έχει εκδοθεί πιστωτικό για το public Συντάγματος και ότι μάλιστα το είχα δεχθεί.
Δέν το δέχτηκα και δεν υπάρχει καμία τέτοια συνομιλία και ζήτησα μόνο αντικατάσταση.
Μου απάντησε ότι το μοντέλο έχει καταργηθεί και η απάντηση μου ήταν ότι για το διάστημα των 2 χρόνων εγγύησης θα έπρεπε η εταιρία να διαθέτει ανταλλακτικα ή μοντέλα αντικατάστασης αλλιώς να μού επιστραφεί το ποσό που έδωσα για την αγορά της.
Στο public αυτήν την στιγμή το πιο φτηνό μοντέλο oled είναι η LG 55" Smart OLED Ultra HD HDR OLED55B8PLA με τιμή 2499e