Εχθές πήρε την δική μου E7 το σερβίς....να περιμένω δηλαδή παρόμοια συμπεριφορά...
Δώσε μας άμεσα νέα σου μόλις υπάρχει εξέλιξη στο θέμα σου.
Τους είχα αφήσει στην ησυχία τους αλλά δεν άντεξα να περιμένω άλλο και κάλεσα σήμερα (πόσες ημέρες να αντέξω χωρίς netflix πια? ).
Στην αρχή μου είπανε "δεν έχουμε κανένα νέο".
Επέμενα λίγο και με συνδέσανε με κάποιον κύριο μάλλον απο το service ο οποίος αρχικά απόρησε ποιός με είχε ενημερώσει για αντικατάσταση, μετά έψαξε να δει αν υπάρχει παραγγελία πάνελ, αφού αντικατάσταση μπορεί να σημαίνει "αντικατάσταση πάνελ" (σωστά).
Τελικά είδε οτι δεν υπάρχει πάνελ αλλά δόθηκε εντολή να μου δώσουν μια ίδια καινούργια απο την αποθήκη (είπε άμεσα , σήμερα/αύριο).
Προσωπικά τί κατάλαβα:
-Έγινε βλακεία, την ξεχάσαμε κάπου σε μια άκρη, το προχωράμε τώρα.
Μπορεί όμως να μου λένε και αλήθεια και να έκανε πατάτα η LG. Σε κάθε περίπτωση, λάθη γίνονται, δεν θα σκάσω.
Το αρνητικό της όλης υπόθεσης είναι οτι δεν υπάρχει επικοινωνία με τον πελάτη για την εξέλιξη της επισκευής.
Θα μπορούσαν να φτιάξουν μια απλή σελίδα που να έχει βασικές πληροφορίες.
Μόλις παραλάβω (σε 1-2 εβδομάδες ίσως
