LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Καλημέρα, η δική μου είναι η 42LG7000 κατασκευασμένη τον Ιανουάριο 2009 στη Πολωνία. F/W είχε το 3.07 και το αναβάθμισα σε 3.22 χωρίς να δω καμιά διαφορά σε τίποτα. BR δεν έχω για να δοκιμάσω, αλλά σπασίματα με το truemotion ενεργοποιημένο κάνει και σε DVD και σε τηλεοπτικό σήμα με γρήγορη κίνηση (π.χ. NBA στο sport+). Όταν αλλάζω ετικέτα έχει την ίδια ακριβώς αντίδραση με του Timko, δηλαδή κανένα μαύρισμα και καμιά διακοπή στην εικόνα.
 
Μερικοί γράψατε οτι σε ετικέτα pc είδατε το φως το αληθινό.. αλλά έχετε το τρουμοσιον κολλημένο και απο οτι κατάλαβα τότε αλλαζουν κ οι ρυθμίσεις της tv αυτόματα..
έχετε δοκιμάσει να βάλετε αυτές τις ρυθμίσεις χειροκίνητα με άλλη ετικέτα?
Μήπως αυτή η βελτίωση είναι καθαρά θέμα των ρυθμίσεων που παιρνει αυτόματα η tv?
Αν έχει κανένας όρεξη ας τις στείλει να πειραματιστώ κ εγώ λιγο...
 
εγώ χθες το βράδυ διαπίστωσα ότι όταν κάνω ετικετοποίηση σε pc μαυρίζει μισό δευτερόλεπτο η οθόνη...
 
εγώ χθες το βράδυ διαπίστωσα ότι όταν κάνω ετικετοποίηση σε pc μαυρίζει μισό δευτερόλεπτο η οθόνη...


Προσεξες καμια αλλη διαφορα?

Στην ποιοτητα εικονας - κολλημενο το trumotion
 
Να ζητησω κάτι που θα ηταν καλο να γινει?
Να βάλετε στο πρώτο πόστ τι ακριβως να δοκιμασουμε στην τηλεοραση με ποιες ρυθμισεις,
γιατι εγω ζαλιστηκα με το μακρυ και το κοντο του καθενός.(δεν το λεω ειρωνικα,σχημα λόγου είναι..)
Αριθμήστε τα κιόλας να απαντάμε...
***********
Παραδειγμα:
1)Αναπαραγωγη BluRay
με Ετικέτα -> PC
TrueMotion->on
Real Cinema->off
****************
Φτιαξτε 5-6 τετοια να απανταμε συγκεκριμενα.
Θα μας βοηθησει αρκετα και θα ξεκαθαρισει με συγκεντρωτικα
αποτελεσματα ολο τον κοσμο.
 
Καλή ιδέα αλλά αυτό μόνο κάποιος mod μπορεί να το κάνει απ όσο ξέρω.


Πάντως απ όσο βλέπω, χαμός προβλημάτων, ακόμα και στις "ολοκαίνουριες"....

Μου φαίνεται πρέπει να ρίξουμε 1 ομαδικό χέσιμο στην LG Hellas να ξεμπερδεύουμε με τα καραγκιοζιλίκια.
 
Last edited:
Καλή ιδέα αλλά αυτό μόνο κάποιος mod μπορεί να το κάνει απ όσο ξέρω.


Πάντως απ όσο βλέπω, χαμός προβλημάτων, ακόμα και στις "ολοκαίνουριες"....

Μου φαίνεται πρέπει να ρίξουμε 1 ομαδικό χέσιμο στην LG Hellas να ξεμπερδεύουμε με τα καραγκιοζιλίκια.
Εγκρίνω και επαυξάνω! Θεωρώ ότι σημαντικότερο είναι ένα Power "Χέσιμο" και ΑΠΑΙΤΗΣΗ επιστροφής των χρημάτων μας (ή έστω άλλες τηλεοράσεις, νέο μοντέλο, που να παίζουν καλύτερα και σωστά) από την LG και όχι το PB που στο κάτω κάτω ακόμα και 100 Ευρώ να δώσουμε παραπάνω αν αξίζουν χαλάλι της! Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ αν δώσω ακόμα και πολλά χρήματα για κάτι που ευχαριστιέμαι δεν τα κλαίω καθόλου, αντιθέτως. Αν όμως δώσω έστω και ένα ευρώ και πάει χαμένο-κοροϊδία το κλαίω!
Χύθηκε άφθονο "Ιντερνετικό" μελάνι για το PB πριν λίγο καιρό και γράφτηκαν εκατοντάδες μυνήματα για το ποιός μπορεί να δώσει 5 ευρώ καλύτερη τιμή, ποιός μπορεί να την μεταφέρει δωρεάν καί πολλά άλλα σημαντικά μεν για την στιγμή που γράφτηκαν αλλά χωρίς κανένα νόημα αν όλες οι τηλεοράσεις που αγοράστηκαν δεν κάνουν αυτά τα οποία υπόσχονται και οι "ευτυχείς" κάτοχοι δεν χαίρονται τα καλούδια που δαιφημίζουν τα ταμπελάκια τους! Που πήγαν όλοι όσοι την αγόρασαν; Είναι ευχαριστημένοι; Μήπως ντρέπονται να μιλήσουν; Να πουν αν έχουν πρόβλημα ή όχι.
Λοιπόν, κάνω πρόταση. Η ισχύς εν τη ενώσει, ας οργανωθούμε και ας κοντακτάρουμε την LG ομαδικά. Και επειδή λυπάμε τους δίστυχους μαγαζάτορες, μιας και δεν ψώνισαν όλοι από μεγάλα super market τεχνολογίας, η LG να κινηθεί προς αποζημείωσή τους! Αυτή είναι η κύρια υπεύθυνη για την παραπληροφόρηση-εξαπάτηση όλων των αγοραστών. Προτείνω ακόμα να την καταγγείλουμε στο ΙΝΚΑ ώστε να δει ότι δεν αστειευόμαστε. Α, να μην το ξεχάσω, είδατε διαφήμιση γνωστής αλυσίδας που δίνει την 42άρα 500 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος) μόνο για μια μέρα; Τι λέει αυτό, την ΞΕΦΟΡΤΟΝΩΝΤΑΙ! :2thumb22sup:
Και κάτι τελευταίο, μου την σπάει καθημερινά ότι ο πεθερός μου με μια Samsung 32άρα απλό μοντέλο των 350 ευρώ χωρίς όλα αυτά τα αυτοκόλλητα στην οθόνη της έχει καλύτερη κίνηση και μαύρο από την δική μου που όταν βγάζει κυλιόμμενα οριζόντια γράμματα τα πρώτα που φαίνονται δεν διαβάζονται μέχρι να ξυπνήσουν τα ηλεκτρονικά της!:furious3:
Αυτά προς το παρόν.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Συμφωνώ με την άποψη του justapstar7 για στανταροποίηση των δοκιμών ώστε όλοι να έχουμε την ίδια κοινή βάση στις παρατηρήσεις μας. Βοηθάει και στο παράπονό μας. Το είχα γράψει άλλωστε και σε προηγούμενο post μου.
 
Χαμος δεν λες τιποτα.

Και ποση ακομα δεν εχουνε καταλαβει για τη πραμα μιλαμε γιατι δεν εχουν το καταλληλο Hardware να δοκιμασουν και θα βρεθουν προ εκπλήξεων οταν αποκτησουν.

Γιατι μπερδευεστε τοσο πολυ δεν μπορω να το καταλαβω.

Ειπαμε το trumotion εχει προβλημα και η ετικετα PC σε συνδεσης HDMI με blu ray και PC (Ανεβηκαν και σχετικα βιντεο) και καποιοι λενε και στο τηλεοπτικο σημα με το trumotion στο χαμηλο η στο υψηλο κατι που εγω προσωπικα δεν εχω τεσταρη.

Το real cinema δεν το πειραζουμε.Παντα OFF.

Δοκιμαζουμε ταινιες Blu Ray με BD player η PS3 ρυθμισμενο στα 24p με συνδεση HDMI αλλαζουμε την ετικετα σε PC και βλεπουμε αν μαυριζη η εικονα για μισο εως 1 δευτερολεπτο και πειραζουμε το trumotion στο χαμηλο η υψηλο και βλεπουμε αποτελεσματα.

Βαζουμε ενα PC η LAPTOP με HDMI συνδεση και ρυθμιζουμε την ετικετα σε PC και του βαζουμε να παιξει ενα βιντεο και κοιταμε αν μπορουμε να αλοξουμε το
trumotion και αν κανει σπασιματα το βιντεο.

Δεν τεσταρουμε ουτε ταινιες DVD ουτε DVD player γιατι δεν εχουνε προβλημα.
 
Απάντηση: Re: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Χαμος δεν λες τιποτα.

Και ποση ακομα δεν εχουνε καταλαβει για τη πραμα μιλαμε γιατι δεν εχουν το καταλληλο Hardware να δοκιμασουν και θα βρεθουν προ εκπλήξεων οταν αποκτησουν.

Γιατι μπερδευεστε τοσο πολυ δεν μπορω να το καταλαβω.

Ειπαμε το trumotion εχει προβλημα και η ετικετα PC σε συνδεσης HDMI με blu ray και PC (Ανεβηκαν και σχετικα βιντεο) και καποιοι λενε και στο τηλεοπτικο σημα με το trumotion στο χαμηλο η στο υψηλο κατι που εγω προσωπικα δεν εχω τεσταρη.

Το real cinema δεν το πειραζουμε.Παντα OFF.

Δοκιμαζουμε ταινιες Blu Ray με BD player η PS3 ρυθμισμενο στα 24p με συνδεση HDMI αλλαζουμε την ετικετα σε PC και βλεπουμε αν μαυριζη η εικονα για μισο εως 1 δευτερολεπτο και πειραζουμε το trumotion στο χαμηλο η υψηλο και βλεπουμε αποτελεσματα.

Βαζουμε ενα PC η LAPTOP με HDMI συνδεση και ρυθμιζουμε την ετικετα σε PC και του βαζουμε να παιξει ενα βιντεο και κοιταμε αν μπορουμε να αλοξουμε το
trumotion και αν κανει σπασιματα το βιντεο.

Δεν τεσταρουμε ουτε ταινιες DVD ουτε DVD player γιατι δεν εχουνε προβλημα.
Μια ακομη διευκρινηση με την αλλαγη ετικετας. Καποιος ειπε οτι πανω στην αλλαγη της ετικετας, ειχε διαφορα οταν η HDMI πηγη συνδεεται απ ευθειας στην TV, απο οταν η συνδεση HDMI περναει μεσω ενυσχιτη. Mαυριζει οπως και ναχει? η σε καποια απο τις 2 περιπτωσεις?
 
Δεν παιζει κανενα ρολο ο ενυσχιτης αρκει το σημα να ειναι pass through για να εισαι 1000000000000000% σιγουρος.

Εμενα παντος ο Yamaha RX-V3900 το κανει (Mαυριζει οπως και ναχει) και pass through αλλα και processing.
 
Re: Απάντηση: Re: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Μια ακομη διευκρινηση με την αλλαγη ετικετας. Καποιος ειπε οτι πανω στην αλλαγη της ετικετας, ειχε διαφορα οταν η HDMI πηγη συνδεεται απ ευθειας στην TV, απο οταν η συνδεση HDMI περναει μεσω ενυσχιτη. Mαυριζει οπως και ναχει? η σε καποια απο τις 2 περιπτωσεις?
Μήπως λες για εμένα??? Γιατί εγώ είπα ότι το DVD player το οποίο συνδέετε απευθείας στην tv μέσω hdmi δεν μαυρίζει η οθόνη κατά την αλλαγή σε pc mode, ενώ το pc που δίνει σήμα στον ραδιοενισχυτή και μετά στην lcd, μαυρίζει. Με άλλα λόγια στο dvd δεν φαίνετε να υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρθηκε με το pc mode. Δεν είπα ότι ο ραδιοενισχυτής παίζει ρόλο. Στην συνδεσμολογία μου αναφερόμουν. Και όσοι έχουν PC απευθείας στην TV έχουν πρόβλημα.
 
Α, να μην το ξεχάσω, είδατε διαφήμιση γνωστής αλυσίδας που δίνει την 42άρα 500 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος) μόνο για μια μέρα; Τι λέει αυτό, την ΞΕΦΟΡΤΟΝΩΝΤΑΙ! :2thumb22sup:
από ότι είδα στην διαφήμιση δεν πρόκειται για την 7000 αλλά για την 3000
 
Εγκρίνω και επαυξάνω! Θεωρώ ότι σημαντικότερο είναι ένα Power "Χέσιμο" και ΑΠΑΙΤΗΣΗ επιστροφής των χρημάτων μας (ή έστω άλλες τηλεοράσεις, νέο μοντέλο, που να παίζουν καλύτερα και σωστά) από την LG και όχι το PB που στο κάτω κάτω ακόμα και 100 Ευρώ να δώσουμε παραπάνω αν αξίζουν χαλάλι της! Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ αν δώσω ακόμα και πολλά χρήματα για κάτι που ευχαριστιέμαι δεν τα κλαίω καθόλου, αντιθέτως. Αν όμως δώσω έστω και ένα ευρώ και πάει χαμένο-κοροϊδία το κλαίω!
Χύθηκε άφθονο "Ιντερνετικό" μελάνι για το PB πριν λίγο καιρό και γράφτηκαν εκατοντάδες μυνήματα για το ποιός μπορεί να δώσει 5 ευρώ καλύτερη τιμή, ποιός μπορεί να την μεταφέρει δωρεάν καί πολλά άλλα σημαντικά μεν για την στιγμή που γράφτηκαν αλλά χωρίς κανένα νόημα αν όλες οι τηλεοράσεις που αγοράστηκαν δεν κάνουν αυτά τα οποία υπόσχονται και οι "ευτυχείς" κάτοχοι δεν χαίρονται τα καλούδια που δαιφημίζουν τα ταμπελάκια τους! Που πήγαν όλοι όσοι την αγόρασαν; Είναι ευχαριστημένοι; Μήπως ντρέπονται να μιλήσουν; Να πουν αν έχουν πρόβλημα ή όχι.
Λοιπόν, κάνω πρόταση. Η ισχύς εν τη ενώσει, ας οργανωθούμε και ας κοντακτάρουμε την LG ομαδικά. Και επειδή λυπάμε τους δίστυχους μαγαζάτορες, μιας και δεν ψώνισαν όλοι από μεγάλα super market τεχνολογίας, η LG να κινηθεί προς αποζημείωσή τους! Αυτή είναι η κύρια υπεύθυνη για την παραπληροφόρηση-εξαπάτηση όλων των αγοραστών. Προτείνω ακόμα να την καταγγείλουμε στο ΙΝΚΑ ώστε να δει ότι δεν αστειευόμαστε. Α, να μην το ξεχάσω, είδατε διαφήμιση γνωστής αλυσίδας που δίνει την 42άρα 500 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος) μόνο για μια μέρα; Τι λέει αυτό, την ΞΕΦΟΡΤΟΝΩΝΤΑΙ! :2thumb22sup:
Και κάτι τελευταίο, μου την σπάει καθημερινά ότι ο πεθερός μου με μια Samsung 32άρα απλό μοντέλο των 350 ευρώ χωρίς όλα αυτά τα αυτοκόλλητα στην οθόνη της έχει καλύτερη κίνηση και μαύρο από την δική μου που όταν βγάζει κυλιόμμενα οριζόντια γράμματα τα πρώτα που φαίνονται δεν διαβάζονται μέχρι να ξυπνήσουν τα ηλεκτρονικά της!:furious3:
Αυτά προς το παρόν.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Συμφωνώ με την άποψη του justapstar7 για στανταροποίηση των δοκιμών ώστε όλοι να έχουμε την ίδια κοινή βάση στις παρατηρήσεις μας. Βοηθάει και στο παράπονό μας. Το είχα γράψει άλλωστε και σε προηγούμενο post μου.



+1000000000000000000000000


Είμαι ΤΟΣΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ με την LG αλλά και το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ PUBLIC!!

Έχει καταντήσει μεγάλη κοροϊδία το θέμα!!

Φτάσαμε στο τηλέφωνο να μου λέει ο υπεύθυνος του καταστήματος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα ενημερώσει τον πωλητή Χ να μου κόψει πιστωτικό να πάρω άλλη τηλεόραση και όταν πήγα χθες στο κατάστημα όχι μόνο δεν είχε επικοινωνήσει με τον πωλητή ( 8 μέρες παιδεύομαι με τους καραγκιόζηδες ) αλλά όταν τον πήρε ο πωλητής τηλέφωνο, είπε πως ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η LG, αλλιώς όχι!!

Και με τρέχουν σαν μαλάκα, ενώ έχουν βεβαίωση του τεχνικού της LG ότι έχει πρόβλημα η TV, φωτοτυπία του νόμου που λέει ξεκάθαρα ότι μπορώ να έχω τα χρήματα μου πίσω για έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων !! ( και να κόψουν το λαιμό τους αυτοί )


Τη Δευτέρα θα πάρω τηλέφωνο την LG και θα απαιτήσω να λήξει όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι με επιστροφή χρημάτων. Θα παρακαλούσα και οι άλλοι παθόντες να κάνουν το ίδιο και αν δε δεχτεί η LG να μας ικανοποιήσει να συναντηθούμε και να πάμε ομαδικώς πρώτα στο INKA ( στο σύνταγμα είναι) και μετά στα γραφεία της LG και να τους κολλήσουμε την καταγγελία στη μούρη.
 
+1000000000000000000000000


Είμαι ΤΟΣΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ με την LG αλλά και το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ PUBLIC!!

Έχει καταντήσει μεγάλη κοροϊδία το θέμα!!

Φτάσαμε στο τηλέφωνο να μου λέει ο υπεύθυνος του καταστήματος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα ενημερώσει τον πωλητή Χ να μου κόψει πιστωτικό να πάρω άλλη τηλεόραση και όταν πήγα χθες στο κατάστημα όχι μόνο δεν είχε επικοινωνήσει με τον πωλητή ( 8 μέρες παιδεύομαι με τους καραγκιόζηδες ) αλλά όταν τον πήρε ο πωλητής τηλέφωνο, είπε πως ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η LG, αλλιώς όχι!!

Και με τρέχουν σαν μαλάκα, ενώ έχουν βεβαίωση του τεχνικού της LG ότι έχει πρόβλημα η TV, φωτοτυπία του νόμου που λέει ξεκάθαρα ότι μπορώ να έχω τα χρήματα μου πίσω για έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων !! ( και να κόψουν το λαιμό τους αυτοί )


Τη Δευτέρα θα πάρω τηλέφωνο την LG και θα απαιτήσω να λήξει όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι με επιστροφή χρημάτων. Θα παρακαλούσα και οι άλλοι παθόντες να κάνουν το ίδιο και αν δε δεχτεί η LG να μας ικανοποιήσει να συναντηθούμε και να πάμε ομαδικώς πρώτα στο INKA ( στο σύνταγμα είναι) και μετά στα γραφεία της LG και να τους κολλήσουμε την καταγγελία στη μούρη.

Το χαρτι που εχεις στα χερια σου ειναι ενα απλο χαρτι που σου εδωσε ο τεχνικος , η χαρτι rma προς το καταστημα?
Αν ειναι η πρωτη περιπτωση δικαιολογειται το μπαχαλο οχι ομως και η ταλαιπωρια που υπεστης.
Μην με αρπαξεις αλλα στα περισσοτερα καταστηματα δεν γνωριζουν οι υπαλληλοι τον νομο περι ελλειψης συνομολημενων ιδιοτητων.
Εγω ας πουμε γνωριζω οτι επιστροφη μπορει να γινει (και χρηματων) μεσα σε 8 ημερες αν δεν σε ικανοποιησει το προιον και ΜΟΝΟ με την πληρη εργοστασιακη του συσκευασια.
Εσυ μαλλον επρεπε να απαιτησεις απο τον τεχνικο χαρτι rma για να ξεμπλεξεις αυθημερον.
Σ'αυτη την περιπτωση πας με το χαρτι στο καταστημα που την πηρες και χωρις δευτερη κουβεντα σου κοβει πιστωτικο το προιον που αναφερεται στο χαρτι rma και στην αποδειξη αγορας.....με τη σειρα του το καταστημα πιστωνεται απο την αντιπροσωπεια με την σημερινη τιμη του προιοντος (ενδεχομενως και χασιμο)
Φυσικα μετα την πιστωση αγοραζεις και καλαμακια αν θες.......και οχι το ιδιο προιον με πριν.
Εγω πιστευω παιδια οτι μονο αν παιξει rower καταγγελια θα βρεθει δικιο με τον νομο περι ελλειψης συνομολογημενων ιδιοτητων.
Πως αποδυκνειεται ομως?????με το χαρτι του τεχνικου πουλεει οτι εχει προβλημα?????αντε εσυ καταφερες και πηρες τετοιο χαρτι....ο Παναγιωτης θα καταφερει να παρει?????εγω που δεν εχω προβλημα αλλα εχω τροπο να αποδειξω την παρουσια προβληματος ....θα παρω χαρτι?????

Αυτο σχετικα με το καταστημα που ανεφερες.....σου ειπε ο υπευθυνος οτι θα σου κοψει πιστωτικο και μετα το ανερεσε????Αν εγινε ετσι ηταν ενημερωμενος ποσο καιρο πριν πηρες την συσκευη και αν υπαρχει η οχι η συσκευασια????Αν το χαρτι που εχεις στα χερια σου ειναι rma η κατι αλλο????Αν τα γνωριζε ολα αυτα και ανερεσε ειναι απαραδεκτη η συμπεριφορα αυτη.
Μην στεναχωριεσαι παντως απο την στιγμη που εχεις προβλημα θα βρεις το δικιο σου.....Σε καποια θεματακια ισως μπορεσω να βοηθησω και γω.....υπομονη λιγακι και απο αυριο βλεπουμε.

Καλημερα
 
Παιδια εχω ενα βιντεακι της philips που διαφημιζει το natural motion.....φυσικα ειναι free και νομιζω οτι μπορουμε να το μοιραστουμε χωρις προβλημα ......ειναι 118 ΜΒ ......πως και που μπορω να το ανεβασω???
Αν η συσκευη σας εχει προβλημα με αυτο το βιντεο ο τεχνικος που θα το δει θα ζαλιστει.
Νομιζω οτι στο rapid μπορεις να ανεβασεις μεχρι 100ΜΒ...

Αντε βοηθηστε λιγο για να βοηθησω και εγω.:BDBDG54:
 
Παιδια εχω ενα βιντεακι της philips που διαφημιζει το natural motion.....φυσικα ειναι free και νομιζω οτι μπορουμε να το μοιραστουμε χωρις προβλημα ......ειναι 118 ΜΒ ......πως και που μπορω να το ανεβασω???
Αν η συσκευη σας εχει προβλημα με αυτο το βιντεο ο τεχνικος που θα το δει θα ζαλιστει.
Νομιζω οτι στο rapid μπορεις να ανεβασεις μεχρι 100ΜΒ...

Αντε βοηθηστε λιγο για να βοηθησω και εγω.:BDBDG54:


Και βοηθιεμαι μονος μου....

Ακυρο μεχρι 200 ειναι οποτε και ξεκινησα ηδη το upload....ειναι στο 6%....λογικα πριν εξαφανιστω θα εχει ανεβει.
Ας ενημερωσει ομως καποιος MOD αν μπορουμε τετοιου ειδους υλικο να το μοιραστουμε χωρις να παραβιαζουμε καποιο κανονα η δικαιωματα.

Αντε γιατι πολυ την τραβηξαμε αυτη την ιστορια με το εχει η δεν εχει προβλημα....Θελω να πιστευω οτι με αυτο το βιντεακι θα φανει ποιες εχουνε προβλημα και ποιες οχι
 
Last edited:
Ζαφείρη, ευχαριστώ για τη βοήθεια σου...έχω ένα άλλο demo της Philips, δείτε αυτό για να καταλάβετε τι εννοούμε με τα σπασίματα ( αν και στο ντέμο επειδή φαίνονται συνεχόμενα μπορεί να σας ξενίσει λίγο, αλλά θα πάρετε 1 ιδέα τι εννοούμε)

http://uploading.com/files/YDC5ZF3Y/Philips Trimension (DNM) Demo.zip.html

Δεν υπάρχει θέμα για το αν έχει το πρόβλημα με το true motion η σειρά 7000. Έχει ήδη αποδειχθεί ότι το έχει, μη σκαλίζουμε τα ίδια και τα ίδια.