LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ναι αυτό παρατήρησα...θα κοιτάξω το βράδυ να μετακινήσω το htpc.
 
Για καταλαβεις ακομα καλυτερα εσυ και αλλοι βεβαια δες αυτο:

http://rapidshare.com/files/208323977/HDMI-BUG.mp4

Ειναι απο τη δικια μου.Με ολα τα FIRMWARE το κανει.Αν δεις κατι τετοιο εχεις προβλημα ανεξαρτητος αν σου αρεσει το τη βλεπεις.Μου το ειπαν και στο τηλ. απο την LG οτι δεν πρεπει να το κανει.
 
Λοιπόν, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ και θα τα πάρω στο κρανίο.


H LG θέλει να έρθει να πάρει την τηλεόραση τώρα στο εργαστήριο της, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ τα προβλήματα.

Λέει μπορούν να μου δώσουν 1 άλλη με μορφή δανεισμού μέχρι να αποφανθούν τι θα γίνει τελικά.

Δε δέχτηκα κάτι τέτοιο, γιατί δε θέλω πάλι να μπλέκω στα ίδια, θέλω τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.

Πήγα λοιπόν στο Public και έψαχνα τον υπεύθυνο, έχοντας μαζί μου φωτοτυπία του νόμου, τη βεβαίωση του τεχνικού και απόδειξη αγοράς...δε βρήκα τον υπεύθυνο και το Public εδώ και 4ς μέρες δεν είχε μιλήσει ούτε με την LG, ούτε με εμένα, ενώ τους είχα πάρει 2-3 τηλέφωνα..

Να μη το πολυλογώ, δε θέλουν να δώσουν χρήματα πίσω και πήραν την LG τηλέφωνο για το τι θα κάνουν κλπ.

Βάσει νόμου, δικαιούμαι ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.

Περιμένω λοιπόν τηλέφωνο από τον υπεύθυνο του Public, και αν αρχίσουν πάλι να τα μασάνε κλπ, τη Δευτέρα θα τους καταγγείλω σε ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κλπ. Εϊναι ξεφτίλα να υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι και να μη τους εφαρμόζει κανείς, να σου πουλάνε χαλασμένα προϊόντα και να κάνουν την πάπια προσπαθώντας να αποποιηθούν κάθε ευθύνη "Κε μου, η LG ευθύνεται.."

ΛΑΘΟΣ, εγώ μιλάω με το κατάστημα που την πήρα και είναι ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ να επικοινωνήσει με το προμηθευτή του, ποσώς με ενδιαφέρει τι θα κάνουν αυτοί, ας τα βρούνε μεταξύ τους. Να πάρει την LG και να τους πει "Κύριοι, μας προμηθεύετε με προβληματικές τηλεοράσεις, το και το, αλλάξτε τες."

Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου...
 
Εγω τους περιμενω σημερα 3 εως 6 να ερθουν αλλα απ'οτι καταλαβα για να την παραλαβουν και οχι να κανουν γνωματευση.GARRET αστους να την παρουν αλλα προσεχε τη θα σου δωσουν.
 
Λοιπόν, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ και θα τα πάρω στο κρανίο.


H LG θέλει να έρθει να πάρει την τηλεόραση τώρα στο εργαστήριο της, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ τα προβλήματα.

Λέει μπορούν να μου δώσουν 1 άλλη με μορφή δανεισμού μέχρι να αποφανθούν τι θα γίνει τελικά.

Δε δέχτηκα κάτι τέτοιο, γιατί δε θέλω πάλι να μπλέκω στα ίδια, θέλω τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.

Πήγα λοιπόν στο Public και έψαχνα τον υπεύθυνο, έχοντας μαζί μου φωτοτυπία του νόμου, τη βεβαίωση του τεχνικού και απόδειξη αγοράς...δε βρήκα τον υπεύθυνο και το Public εδώ και 4ς μέρες δεν είχε μιλήσει ούτε με την LG, ούτε με εμένα, ενώ τους είχα πάρει 2-3 τηλέφωνα..

Να μη το πολυλογώ, δε θέλουν να δώσουν χρήματα πίσω και πήραν την LG τηλέφωνο για το τι θα κάνουν κλπ.

Βάσει νόμου, δικαιούμαι ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.

Περιμένω λοιπόν τηλέφωνο από τον υπεύθυνο του Public, και αν αρχίσουν πάλι να τα μασάνε κλπ, τη Δευτέρα θα τους καταγγείλω σε ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κλπ. Εϊναι ξεφτίλα να υπάρχουν ξεκάθαροι νόμοι και να μη τους εφαρμόζει κανείς, να σου πουλάνε χαλασμένα προϊόντα και να κάνουν την πάπια προσπαθώντας να αποποιηθούν κάθε ευθύνη "Κε μου, η LG ευθύνεται.."

ΛΑΘΟΣ, εγώ μιλάω με το κατάστημα που την πήρα και είναι ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ να επικοινωνήσει με το προμηθευτή του, ποσώς με ενδιαφέρει τι θα κάνουν αυτοί, ας τα βρούνε μεταξύ τους. Να πάρει την LG και να τους πει "Κύριοι, μας προμηθεύετε με προβληματικές τηλεοράσεις, το και το, αλλάξτε τες."

Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου...

Ευθυνη εχει πρωτιστως το καταστημα, ως μεταπωλητης της τηλεορασης..εγω θα ελεγα οτι απο τι στιγμη που εχεις βεβαιωση τεχνικου της LG, να μην τους αφησεις να στην παρουν..
 
Απάντηση: Re: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Για καταλαβεις ακομα καλυτερα εσυ και αλλοι βεβαια δες αυτο:

http://rapidshare.com/files/208323977/HDMI-BUG.mp4

Ειναι απο τη δικια μου.Με ολα τα FIRMWARE το κανει.Αν δεις κατι τετοιο εχεις προβλημα ανεξαρτητος αν σου αρεσει το τη βλεπεις.Μου το ειπαν και στο τηλ. απο την LG οτι δεν πρεπει να το κανει.
Δεν καταλαβα τι ακριβως δειχνεις εδω? Βλεπω αλλαζεις ετικετα...
 
Re: Απάντηση: Re: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Δεν καταλαβα τι ακριβως δειχνεις εδω? Βλεπω αλλαζεις ετικετα...


Δεν παρατηρης οτι μολις αλαξω ετικετα μαυριζει η οθονη για 1 δευτερολεπτο και επανερχεται?

Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αλλοιωση της εικονας.
 
Το βλεπω οτι μαυριζει η οθόνη. Αυτο που δεν βλεπω ειναι η αλοιωση της εικονας, αλλα για να το λες σε πιστευω.
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Το βλεπω οτι μαυριζει η οθόνη. Αυτο που δεν βλεπω ειναι η αλοιωση της εικονας, αλλα για να το λες σε πιστευω.



Αυτο το φαινομενο δεν πρεπει να συμβαινη κατα την LG και αυτο δειχνω στο βιντεο.

Την αλοιωση της εικονας μονο απο κοντα μπορεις να τη δεις.

Σε οποιον το κανει εχει προβλημα.
 
1. GARRET τι ακριβώς γράφει ο τεχνικός στο χαρτί???
Εμένα η Philips έγραψε στο χαρτί ότι είχαν πρόβλημα οι HDMI (και οι 2 7403 που αγόρασα), αλλά μου έλεγαν ότι δεν θα κάνουν αλλαγή και να τους την δώσω να την πάνε στο service. Μου είπαν ότι θα μου έδιναν είτε μία 19" LCD είτε μία 26" crt μέχρι να μου την επιστρέψουν!! Φυσικά εγώ δεν δέχτηκα.
2. Ο νόμος λέει σε 6 μήνες αν έχει πρόβλημα μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Μόνο δικαστικά βρίσκεις το δίκιο σου. Ή έστω αν τους τρομάξεις με το ΙΝΚΑ. Σκέψου ότι ο νόμος απαγορεύει να έχεις πχ πασιέντζα στον Η/Υ. Πόσοι από εμάς έχουμε??? :p Εδώ σου λέει ότι και τα ποδήλατα πρέπει να έχουν αριθμό κυκλοφορίας!!! Ή μιλάει 2 χρόνια εγγύηση και υπάρχουν προϊόντα με μόλις 1. Οπότε δύσκολα τα πράγματα. Κουράγιο...


edit:
Αυτο το φαινομενο δεν πρεπει να συμβαινη κατα την LG και αυτο δειχνω στο βιντεο.

Την αλοιωση της εικονας μονο απο κοντα μπορεις να τη δεις.

Σε οποιον το κανει εχει προβλημα.
Και σε εμένα το κάνει. Δλδ σου είπαν τηλεφωνικά από το service της LG ότι δεν πρέπει να το κάνει??? Τίγκα στα προβλήματα είναι αυτή η LCD??? Μήπως θα πρέπει ο τεχνικός να γράψει τα προβλήματα σε μια κόλλα Α4 και όχι σε ένα χαρτάκι???
 
Last edited:
Ναι ακριβος αυτο μου ειπαν.Η ετικετα και καλα ειναι για να βλεπεις τη εχεις συνδεση ,διακοσμιτικο ας πουμε οχι για να επηρεάζει καποιες ρυθμισεις στην εικονα η το trumotion, κατι το οποιο κανει.
 
Μα και στην 6000 δεν επηρεάζει την εικόνα??? Ας πει κάποιος που έχει την 6000.
 
Δλδ δεν του ανοιγοκλείνει για 1 δευτερόλεπτο??? Γιατί αν θυμάμαι απλώς είπε ότι δεν κάνει σπασίματα.
 
Και δηλαδη Chris85 να τη παει οπως ειναι στο καταστημα?

Δεν ειμαι νομικος για να δινω συμβουλες αλλα εγω αυτο εκανα σε παρομοια περιπτωση. Την γυρισα στο καταστημα, τους εδειξα το προβλημα(οχι με τηλεοραση) και επεμενα για αντικατασταση απο αυτους. Ο νομος το οριζει ρητα οτι ευθυνη εχει ο μεταπωλητης του προιοντος. Και η συγκεκριμενη περιπτωση που σας ταλαιπωρει ειναι καραμπινατη περιπτωση για ελλειψη λογω ''μη συνομολογημενων ιδιοτητων''. Οποτε για μενα τσαμπα στενοχωριεστε, περιμενετε την LG η σκεφτεστε να ''οργανωθειτε''. Ειναι σαφες οτι εχετε το δικιο και το νομο με το μερος σας. Καλο θα ηταν για οσους αντιμετωπιζετε προβληματα, να συμβουλευτειτε και το 1520 καθως αυτοι σιγουρα θα ασκησουν πιεση.
 
Δλδ δεν του ανοιγοκλείνει για 1 δευτερόλεπτο??? Γιατί αν θυμάμαι απλώς είπε ότι δεν κάνει σπασίματα.

Και δεν εχει προβλημα με την ετικετα.Δεν του ανοιγοκλείνει.
 
Δλδ εσύ chris το κατάφερες έτσι?? Πόσο έκανε το προϊόν που λες??? Γιατί εδώ μιλάμε για μια LCD αξίας 2 βασικών μισθών. Τουλάχιστον οι περισσότεροι εδώ μέσα τόσο την αγοράσαμε.
 
Μιλαω για μια web cam και μια ψηφιακη φωτογραφικη μηχανη. Δε νομιζω οτι το κοστος των προιοντων παιζει καποιο ρολο παντως..
 
Άλλο 1000 ευρώ και άλλο 100 (που λέει ο λόγος). Υπάρχει μια διαφορά.