LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Άντε, μας πάει η μέρα φαίνεται...
Μόλις μου απάντησε το τοπικό εξουσιοδοτημένο μαγαζί που πήρα να ρωτήσω το πρωί τι γίνεται:
Η αντιπροσωπεία LG Hellas του είπε ότι εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να ανακληθούν στην Ελλάδα όλες οι τηλεοράσεις των σειρών 6000, 6100 & 7000 (και καλά στα πρότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών)!
Αλλά δεν του είπαν πώς θα γίνει αυτό - αν αποφασιστεί τελικά - δηλαδή αν θα επισκευαστούν με καινούριο τσιπάκι ή αν αντικατασταθούν όλες με τα νεότερα μοντέλα LH! Πάντως, για επιστροφή χρημάτων ξεχάστε το, ούτε μια στο εκατομμύριο και άσχετα με το πότε αγόρασε ο καθένας.
Έστω κι έτσι όμως...

:party::party:
 
Άντε, μας πάει η μέρα φαίνεται...

Τι μέρα είναι σήμερα; ΟΕΟΟΟ; :flipout:

Πάντως πέρα απ' την πλάκα, μέρα που είναι, νομίζω ότι κατά κει θα πάμε.
...Φτάνει να πειστούν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και όχι απλά π.χ. "διαφορετικός χειρισμός στα 24p" που μου 'παν εμένα.
 
Τελικα ειναι γεγονος....

Στειλτε δωρεαν sms με το ονομα σας κενο μοντελο tv στο 6000 - 6100 - η 7000 και θα σας ερθει το νεο μοντελο με ενα σακουλακι ποπ κορν δωρο για να απολαυσετε την αγαπημενη σας ταινια.....

Η για επιστροφη συσκευης και να παρετε τα χρηματα σας πισω....(γινεται και αυτο) στειλτε email στο epistrofi_xrhmatwn@protapriliatiko _asteio.lghellas/com/gr kai to kako synapanthma

Αντε και καλο μηνα-bye-
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Άντε, μας πάει η μέρα φαίνεται...
Μόλις μου απάντησε το τοπικό εξουσιοδοτημένο μαγαζί που πήρα να ρωτήσω το πρωί τι γίνεται:
Η αντιπροσωπεία LG Hellas του είπε ότι εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να ανακληθούν στην Ελλάδα όλες οι τηλεοράσεις των σειρών 6000, 6100 & 7000 (και καλά στα πρότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών)!
Αλλά δεν του είπαν πώς θα γίνει αυτό - αν αποφασιστεί τελικά - δηλαδή αν θα επισκευαστούν με καινούριο τσιπάκι ή αν αντικατασταθούν όλες με τα νεότερα μοντέλα LH! Πάντως, για επιστροφή χρημάτων ξεχάστε το, ούτε μια στο εκατομμύριο και άσχετα με το πότε αγόρασε ο καθένας.
Έστω κι έτσι όμως...

:party::party:


Άμα γίνει αυτό να πιείτε στην υγεία μου ^^

Πήρα χθες το πρωί τηλέφωνο και μίλησα με...

Τον Global Manager of LG Customer Services - Σεούλ, Νότια Κορέα.

Όλοι ήταν ευγενέστατοι και περιττό να σας πω ότι 1 απλή τηλεφωνήτρια εκεί...μου έδωσε το τηλέφωνο ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ - του Έλληνα διευθυντή της εξυπηρέτησης πελατών (!!)) Ναι, κυρίες και κύριοι, μέσω Κορέας !!

Ο παραπάνω Κος λοιπόν μου είπε πως θα τηλεφωνήσει στον Greek Manager of Customer Services και θα του πει να με πάρει τηλέφωνο και να λύσει τα προβλήματα μου.

Δεν έχω ακόμα τηλέφωνο ή απάντηση, αλλά θα σας πω όταν έχω νεώτερα. Έκανα πάντως Ο,ΤΙ περνούσε προς το παρόν από το χέρι μου.

Αναμένουμε νεώτερα παιδιά ^^

Υ.Γ Αυτά που λέω δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, όντως έτσι έγιναν, είμαστε εντελώς για τα πανηγύρια σε αυτή τη χώρα !!
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Άμα γίνει αυτό να πιείτε στην υγεία μου ^^

Πήρα χθες το πρωί τηλέφωνο και μίλησα με...

Τον Global Manager of LG Customer Services - Σεούλ, Νότια Κορέα.

Όλοι ήταν ευγενέστατοι και περιττό να σας πω ότι 1 απλή τηλεφωνήτρια εκεί...μου έδωσε το τηλέφωνο ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ - του Έλληνα διευθυντή της εξυπηρέτησης πελατών (!!)) Ναι, κυρίες και κύριοι, μέσω Κορέας !!

Ο παραπάνω Κος λοιπόν μου είπε πως θα τηλεφωνήσει στον Greek Manager of Customer Services και θα του πει να με πάρει τηλέφωνο και να λύσει τα προβλήματα μου.

Δεν έχω ακόμα τηλέφωνο ή απάντηση, αλλά θα σας πω όταν έχω νεώτερα. Έκανα πάντως Ο,ΤΙ περνούσε προς το παρόν από το χέρι μου.

Αναμένουμε νεώτερα παιδιά ^^

Υ.Γ Αυτά που λέω δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, όντως έτσι έγιναν, είμαστε εντελώς για τα πανηγύρια σε αυτή τη χώρα !!


Αυτο που λες εσυ φιΛΛΛαρακ' μπορει να μην ειναι πρωταπριλιατικο αστειο .....αλλα αυτο που ειπε ο Κορεατης.........ΜΑΛΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:flipout:
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΒΡΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΕΑ
 
Μάλλον είναι; Σε πληροφορώ, ότι μου έδωσε μόνος του το ονοματεπώνυμο και το e-mail του και ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, απλά μου είπε να του πω την ιστορία γραπτώς σε e-mail αναλυτικότερα και εκεί να βάλω τα στοιχεία μου.


Αλλά να μου δίνουν τα τηλέφωνα στη Κορέα και εδώ τα @@ να μας λένε "Δεν έχουμε τέτοια δυνατότητα, δε γίνεται να σας δώσουμε τηλέφωνο υπευθύνου " κλπ ;

Άι συχτίρ δηλαδή...
 
Μάλλον είναι; Σε πληροφορώ, ότι μου έδωσε μόνος του το ονοματεπώνυμο και το e-mail του και ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, απλά μου είπε να του πω την ιστορία γραπτώς σε e-mail αναλυτικότερα και εκεί να βάλω τα στοιχεία μου.


Αλλά να μου δίνουν τα τηλέφωνα στη Κορέα και εδώ τα @@ να μας λένε "Δεν έχουμε τέτοια δυνατότητα, δε γίνεται να σας δώσουμε τηλέφωνο υπευθύνου " κλπ ;

Άι συχτίρ δηλαδή...
Καλο αυτο.....και δηλαδη ποιος ειναι ο ρολος του υπευθυνου????

Η μαΛΛΛον να το θεσω λιγο διαφορετικα.......ποιος ειναι ο ρολος του ΕΛΛΛΗΝΑ υπευθυνου???:flipout::flipout::flipout:ΟΕΟ ?????
 
Καλο αυτο.....και δηλαδη ποιος ειναι ο ρολος του υπευθυνου????

Η μαΛΛΛον να το θεσω λιγο διαφορετικα.......ποιος ειναι ο ρολος του ΕΛΛΛΗΝΑ υπευθυνου???:flipout::flipout::flipout:ΟΕΟ ?????


Χμμ...να δίνει εντολές να επιστραφούν εν γνώση τους χαλασμένες τηλεοράσεις ;; :flipout::flipout: :violent-smiley-030:
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Άμα γίνει αυτό να πιείτε στην υγεία μου ^^

Πήρα χθες το πρωί τηλέφωνο και μίλησα με...

Τον Global Manager of LG Customer Services - Σεούλ, Νότια Κορέα.

Όλοι ήταν ευγενέστατοι και περιττό να σας πω ότι 1 απλή τηλεφωνήτρια εκεί...μου έδωσε το τηλέφωνο ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ - του Έλληνα διευθυντή της εξυπηρέτησης πελατών (!!)) Ναι, κυρίες και κύριοι, μέσω Κορέας !!

Ο παραπάνω Κος λοιπόν μου είπε πως θα τηλεφωνήσει στον Greek Manager of Customer Services και θα του πει να με πάρει τηλέφωνο και να λύσει τα προβλήματα μου.

Δεν έχω ακόμα τηλέφωνο ή απάντηση, αλλά θα σας πω όταν έχω νεώτερα. Έκανα πάντως Ο,ΤΙ περνούσε προς το παρόν από το χέρι μου.

Αναμένουμε νεώτερα παιδιά ^^

Υ.Γ Αυτά που λέω δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, όντως έτσι έγιναν, είμαστε εντελώς για τα πανηγύρια σε αυτή τη χώρα !!


Α μάλιστα, έπρεπε να φτάσεις στην Κορέα για βρεθεί άνθρωπος να ακούσει. Να μην ξεχάσω την επόμενη φορά που με ρωτήσει κανείς για την LG να τη στολίσω καταλλήλως...

...Έτσι εξηγείται που ο vragias είναι ζωντανός ακόμα. Εγώ περίμενα με το αστείο που έκανε να σύρεις τη μάχαιρα να τον εκοκκαλίσεις, απου λένε κι επαέ...

Πέτρος
 
Χμμ...να δίνει εντολές να επιστραφούν εν γνώση τους χαλασμένες τηλεοράσεις ;; :flipout::flipout: :violent-smiley-030:

Aλλο-αλλο.....αντε εχεις 2 προσπαθειες ακομη....που θα παει θα το βρεις....
Προσοχη.....του ΕΛΛΗΝΑ υπευθυνου.....:HTEHETH63:
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Α μάλιστα, έπρεπε να φτάσεις στην Κορέα για βρεθεί άνθρωπος να ακούσει. Να μην ξεχάσω την επόμενη φορά που με ρωτήσει κανείς για την LG να τη στολίσω καταλλήλως...

...Έτσι εξηγείται που ο vragias είναι ζωντανός ακόμα. Εγώ περίμενα με το αστείο που έκανε να σύρεις τη μάχαιρα να τον εκοκκαλίσεις, απου λένε κι επαέ...

Πέτρος

Ελα βρε αυτο φαινοτανε.....να δεις τι ετοιμαζα αλλα με προλαβε.....:flipout::flipout::flipout:

Το πρωι να δειτε το επαθα.....7,30 με την τσιμπλα στο ματι ετρεχα στο site της wd να κατεβασω το νεο firmware για το wdtv:flipout::flipout::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ελα βρε αυτο φαινοτανε.....να δεις τι ετοιμαζα αλλα με προλαβε.....:flipout::flipout::flipout:

Το πρωι να δειτε το επαθα.....7,30 με την τσιμπλα στο ματι ετρεχα στο site της wd να κατεβασω το νεο firmware για το wdtv:flipout::flipout::flipout::flipout:

Έλα βρε, βγήκε καινούργιο firmware για το wdtv; Σπεύδω αμέσως -bye-
 
Re: Απάντηση: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Έλα βρε, βγήκε καινούργιο firmware για το wdtv; Σπεύδω αμέσως -bye-
Tελικα οντως βγηκε και σημερα ειναι 2 του μηνα......χθες ομως την πατησα:bang::bang::bang:

Σχετικα με την τρισκαταρατη η τελευταια ενημερωση που ειχα απο το σερβις που ενοχλησα ειναι οτι αναμενεται απο LG mail για τις περιπτωσεις αυτες.....φυσικα δεν το σκαλισα πολυ απο ποια lg και ποτε και πως.
Ο ανθρωπος του σερβις μου ειπε οτι το μονο ευκολο ειναι να αλλαξουμε την πλακετα που ειναι υπευθυνη για το προβλημα μου αλλα το πιο σωστο ειναι να περιμενουμε επισημη ενημερωση αν θα βγει καποια αναβαθμιση που να εξαφανιζει τα προβληματα.....Αυτο που μου εμεινε ειναι οτι η lg μαλλον το δουλευει και απο μερα σε μερα ισως να εχουμε κατι.

Η δικη μου εχθες δουλευε καλα ....αφου εβαλα να δω το transporter 3.....αλλα μεχρι τα 3/4 περιπου της ταινιας...μετα ηρθε το χαος....την εκλεισα την ξανανοιξα αλλα μεχρι και τωρα που γραφω δεν συνηλθε....ακομη και στα τηλεοπτικα εχει προβλημα.
Με αλλαγη καλωδιου δεν εγινε τιποτα οπως και με συνδεση μεσω d-sub.
Οταν μουλαρωσει το μονο που παιζει καλα ειναι ντεμο εταιριων τα οποια ειναι με 30 καρε......
Θα περιμενω λιγες μερες ακομη μεχρι να ακουσω απο το σερβις οτι βρεθηκε λυση η οτι δεν μπορει να γινει κατι......αντε το πολυ μεχρι το τελος της αλλης εβδομαδας......μετα βαλτε την φαντασια σας να δουλεψει.....
 
Last edited:
Καλησπέρα,

Εμένα με πιέζει η σύζυγος να πάρω τηλέφωνο στο σέρβις να μου φέρουν την τηλεόραση πίσω, γιατί "παίζει μια χαρά" και αν μείνει άλλο ο τοίχος άδειος θα πάει να αγοράσει πίνακα για να τον κρεμάσει. Άντε παίξε μπάλα εσύ μετά...

Εγώ εν τω μεταξύ δε θέλω να ασχοληθώ ακόμα, αφού αν έχουν οτιδήποτε να μου πουν θα με πάρουν αυτοί και δεν έχω καμία όρεξη να χαλάσει η διάθεσή μου αν ακούσω περίεργες δικαιολογίες. Η δική μου συμπληρώνει μια εβδομάδα στο σέρβις. Αν μετράω καλά, του Garret είναι στην τρίτη εβδομάδα και του neof1z κοντεύει το μήνα :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Μάλλον δε αντιλαμβάνονται οτι το "εύλογο χρονικό διάστημα" που ορίζει ο νόμος σαν περιθώριο για την επισκευή της τηλεόρασης δεν χαρακτηρίζεται "εύλογο" σε σύγκριση π.χ. με την ηλικία του σύμπαντος.

Πέτρος
 
Πολύ ησυχία, πείτε κάτι ρε παιδιά. Δεν έχουμε συνηθίσει σε τέτοια νέκρα. Έχουμε κανά νέο από το "μέτωπο"?
 
Πριν λίγο μίλησα με τον Κορεάτη υπεύθυνο της Ελληνικής LG (βρίσκεται στην Αθήνα ) και το παλικάρι μου είπε ότι ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ για μένα και ότι θα τσεκάρει να δει τι γίνεται.

Δε ξέρω ποιος δουλεύει ποιον τώρα. Θα μας τρελάνει αυτή η εταιρία !!..