Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Καλημέρα σας κύριοι.Αν και δεν είμαι ειδικός σε θέματα μουσικής θα ήθελα να υποβάλω κάποια ερωτήματα
Ποιος βαφτισε αυτους που βαφτισε εντεχνους καλιτεχνες?
Ποια ειναι η εντεχνη μουσικη?
Πως γίνετε να διαφωνείτε για κάτι που αφορά καθαρά προσωπικό γούστο?.
Αν και δεν είμαι ειδικός όπως ανάφερα και πιο πάνω θεωρώ ότι ο Μ.Χατζηγιάννης είναι ένας από του πιο εμπορικούς τραγουδιστές της τελευταίας δεκαετίας.Αυτό σημαίνει ότι είναι αρεστός σε μια πολύ μεγάλη μερίδα της ελληνικής κοινωνίας.Γραφει αλμπομ που μπορεις να ακουσεις πολυ ευχαριστα το 60% των κομματιων.Οποτε οταν ενας ανθρωπος θελει να ξεφυγει εστω για λιγα λεπτα απο τα πολλα προβληματα της καθημερινοτητας θα ακουσει κατι αναλαφρο και ευχαριστο και οχι τους αντιεξουσιαστικους προβληματισμους καποιου μελαγχολικου τραγουδιστη..Η μουσικη αυτο δεν ειναι στο κατω κατω?

H μουσική γιά τον καθένα είναι κάτι διαφορετικό και διαφορετικά την αντιλαμβάνεται άρα ως επέκταση και διαφορετικά την χρησιμοποιεί.Προσωπικά όταν δεν είμαι στα πολύ πάνω μου για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο αντιδρώ μουσικά.Μπορεί και να ακούσω κάτι ευχάριστο μπορεί κάτι "προβληματισμένο" οπως λες εσύ ή ακόμα και κάτι χαρωπό στο οποίο εγώ θα βρω μία θλίψη ή και το ανάποδο επισης,κάτι δηλαδή μαύρο που εμένα θα μου βγάζει μια σπίθα ελπίδας.Οπότε μην το γενικεύεις το θέμα.
 
το τελευταίο πραγματικά σημαντικό πράγμα που συνέβη στην ελληνική μουσική, κατά τη γνώμη μου, είναι η Λένα Πλάτωνος. Δύο δίσκοι: "Σαμποτάζ" και "Καρυωτάκης".
Πήρε τα κουφάρια των έντεχνων και σφουγγάρισε με αυτά το πάτωμα.
Ακόμα τρώνε τη σκόνη της.


ααα..
άκου να σου πω...
επειδή εσείς είστε ξενύχτηδες, δεν θα μας παίρνετε τα λόγια μέσα από το στόμα...


εντάξει ?
:bigcry:
 
Οσον αφορά τους Κατσιμιχαίους, να πω οτι το "υπόγειο",το "Βάλς της Μόνικα" και το "ωραίο καλοκαίρι"(ειδικά αυτό) είναι κάποια απο τα κομμάτια τους που εμένα πάντα κάτι μου έλεγαν και μου λένε βέβαια...Ο Χατζηγιάννης δεν με βρήκε ποτέ...

Απο την άλλη το πέσιμο που έκαναν στον Χατζηγιάννη είναι λίγο "κάπως" δεδομένου οτι μελανά σημεία όλοι έχουν....Το ριτάκι παιζόταν κατά κόρον στα ραδιόφωνα παρέα με το παρε πασαμ την οδοντοβουρτσα μ και σε μία κρίση εντεχνολαϊκού παροξυσμού επιστρατεύτηκαν απο τον Αντωνάκη(που έστησε την καριέρα του σε μπαλάντες μαραγκοζικών κουβάδων κλάματος) για την Ελλάς του 2000.....πράγμα που θα μπορούσαν καλλιστα να είχαν αρνηθεί(εννοείται πως δεν μιλάω για τον Στέλιο στην προκειμένη)

Οπότε κατά την γνώμη μου πάντα δεν χρειάζεται η τόση επίθεση.....
 
Με τις λίγες γνώσεις μου, πιστεύω πως το πρόβλημα της ελληνικής μουσικής είναι ότι, εκτός από τις λίγες εξαιρέσεις που αναφέρθηκαν, δεν έχει να παρουσιάσει κάποια ουσιαστική πρόοδο, σε κανένα κλάδο της. Το έντεχνο δεν κατάφερε να πάει πολύ μακρύτερα από τον Χατζηδάκι και το Σαββόπουλο, ενώ και τα "ξενόφερτα" είδη (ροκ, χιπ-χοπ κ.λπ.) δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν κάποια βάση εξέλιξης.

Είναι όμως η νεωτερικότητα το μοναδικό κριτήριο για την αξιολόγηση ενός έργου; Νομίζω ότι οι πολέμιοι του έντεχνου του καταλογίζουν αμαρτίες (δικαίως) που ωστόσο συγχωρούν στα προσφιλή τους είδη. Οι Κατσιμιχαίοι, ο Θηβαίος, ο Κραουνάκης κ.λπ. μπορεί να μην ξεκίνησαν νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ελληνικής μουσικής, αλλά διατήρησαν με αξιώσεις το προηγούμενο.

Και ο Χατζηγιάννης; Προφανώς δεν είναι αυτός (και οι παρόμοιοί του) το πρόβλημα της ελληνικής μουσικής σήμερα. Αν όμως η κιμαδομηχανή του ελληνικού pop συνεχίσει να ανακατεύει Πρωτοψάλτη με Ρέμο, Μητροπάνο με Τσακνή και Σαββόπουλο με Καλομοίρα... το έντεχνο μπορεί να είναι και το τελευταίο κεφάλαιο της ελληνικής μουσικής.
 
Συγνωμην δηλαδης γιαυτο που θα πω, αλλα οτι σκ@τ@ ειναι ο ενας ειναι και οι αλλοι.
Στην αρχη βγαλαν μερικα καλα και ευχαριστα τραγουδια και γινανε γνωστοι οι Κατσιμιχαιοι και μετα το χεσανε το πραγμα,στην αρχη κατι πηγε να κανει και ο Χατζηγιαννης (η ερμηνεια του στο Παρτυ και στο Βυθο ηταν αξιολογη) και τωρα τελευταια του εχει ....τουουτ την μανα!!!!!
Εγραψα προχθες ενα σιντακι με ελληνικα γαι τους φιλους μου(ενταξει...και για μενα) να το ακουνε στο αυτοκινητο και εγραψα στην σειρα 4 τραγουδια που τα ειχε γραψει ο Χατζηγιαννης για αλλους (καλα δεν ξερετε οτι εχει γινει δευτερος Καρβελας????)
Μεχρι και το cdr δυστρόπησε και τα εγραψε σαν ενα track!!!!!!Τοσο ιδια ηταν!!!
 
Last edited by a moderator:
Και για να γραψω και κατι προσωπικο...
Ρε παιδια τις Τρυπες και τα Ξυλινα Σπαθια ,γιατι τους απαξιώνετε τοσο πολυ???
Εχω την εντυπωση οτι αν ηταν στο εξωτερικο, θα εκαναν μεγαλη καρειρα.
 
Και για να γραψω και κατι προσωπικο...
Ρε παιδια τις Τρυπες και τα Ξυλινα Σπαθια ,γιατι τους απαξιώνετε τοσο πολυ???
Εχω την εντυπωση οτι αν ηταν στο εξωτερικο, θα εκαναν μεγαλη καρειρα.
-bye- Ωραίος!...
...και να προσθέσω::smash:

30297_1.jpg


Εν πλώ
Ντίνος Σαδίκης & Δήμος Ζαμάνος
 
Re: Απάντηση: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Και για να γραψω και κατι προσωπικο...
Ρε παιδια τις Τρυπες και τα Ξυλινα Σπαθια ,γιατι τους απαξιώνετε τοσο πολυ???
Εχω την εντυπωση οτι αν ηταν στο εξωτερικο, θα εκαναν μεγαλη καρειρα.

Ποιός τις απαξίωσε; Για μένα πάντως οι Τρύπες είναι από τα καλύτερα ελληνικά rock γκρουπ. Μπορεί η εποχή που άκουγα αρκετά τη μουσική τους και πήγαινα στις συναυλίες τους να πέρασε (μάλλον ανεπιστρεπτί) αλλά στη μουσική οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο

Ηλίας
 
Προφανώς , απ' ό,τι μπορώ να αντιληφθώ , ο εκ των Κατσιμιχαίων συνεντευξιαζόμενος , δηλώνοντας ότι δεν έχει κυκλοφορήσει αξιόλογη ελληνική δουλειά τα τελευταία 5-6 χρόνια , θεωρεί ότι αναγκαία γι αυτό συνθήκη είναι η δουλειά αυτή , να κινείται μέσα στα στενά πλαίσια της "ελληνικότητας" , να έχει δηλαδή ελληνικό χρώμα (?) , ελληνικό ήχο ( ?) , να είναι απολύτως ελληνικό το άκουσμα ως σύνολο ( ?) κ.α. τέτοια γραφικά και μη. Ειδ' άλλως η σημερινή ελληνική σκηνή της electronica είναι απίστευτα καλή παρουσιάζοντας συνεχώς δουλειές παγκοσμίας κλάσεως στο είδος ( Dani Joss , Spyweirdos , Peekay Tayloh , Neuro D , Coti K , Garden Box , S.Ink - οι δύο τελευταίοι και με πιό post rock προσμίξεις ) .

Εάν τώρα , ως ελληνική μουσική αξιώσεων , θεωρείται το "εντεχνο" ( κλάψα , μιζέρια , αργόσυρτα κομμάτια , δήθεν ροκ ρυθμολογία και αυτή της δεκαετίας του 70 ) τότε ίσως έχει δίκαιο . Εάν όμως ως ελληνική μουσική αξιώσεων θεωρείται το έντεχνο , τότε μάλλον δεν έχει ακούσει το " Η βροχή από κάτω" του Θ. Παπακωνσταντίνου ή κι αν το άκουσε δεν πήρε χαμπάρι , ακριβώς γιατί του λείπουν οι αντιληπτικές ικανότητες να αφομοιώσει κάτι πραγματικά σύγχρονο .
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Ντοκ.
Είναι ακριβώς όπως τα λέει. Και στο καθαρόαιμο ροκ έχουμε κάνει βήματα.
Υπάρχουν μπάντες που σκοτώνουν εκεί έξω.
Βέβαια στα ηλεκτρονικά τα πράγματα είναι σούπερ. έχουμε πολύ αξιόλογα δείγματα.
Και το ότι είναι βιώσμη η ΚΛΙΚ rec. δεν είναι ενθαρυντικό;
Έχω και εγώ τρελό πρόβλημα και με τους Πυξ Λαξ , Κατσιμιχαίους κ.τ.λ.
Βέβαια δεν βάζω στην ίδια μοίρα Θηβαίο, Φάμελλο. Σε αυτούς διακρίνω αξιοπρέπεια.
 
Υπάρχει θέμα με την ελληνική ηλεκτρονική; Και γιατί δε μιλάτε; Ή τα έχετε πει και δεν τα έχω πάρει χαμπάρι; Τέσπα, πάλι καλά έκανα και δάγκωσα... το χέρι μου στο προηγούμενο μήνυμα και δεν την ανέφερα. :blush:

Ισίδωρε, για τις γνώσεις μου ισχυρίστηκα ακριβώς το αντίθετο, ότι είναι λίγες. Αλλά το τι είναι το έντεχνο δεν είναι δύσκολη ερώτηση: Είναι το είδος που προέκυψε όταν άνθρωποι με κλασσική μουσική παιδεία ασχολήθηκαν με το λαϊκό ελληνικό τραγούδι. Έχω την εντύπωση ότι η μάλλον ατυχής ονομασία του είναι ένας από τους κύριους λόγους που βάλλεται τόσο.

Τα περί κλάψας τα θεωρώ υπερβολικά. Και εγώ θεωρώ τον Dylan κλαψιάρη, αλλά δε βρίσκω κάτι κακό σε αυτό. Χώρια που ο ορισμός της κλάψας είναι τα blues, τα οποία λατρεύω.
 
Τα blues δεν είναι πάντα κλάψα, ούτε καν στην πλειοψηφία τους. Ξεκίνησαν έτσι, αλλά εξελιχθηκαν...
 
Απάντηση: Re: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

"Αυτό είναι βέβαια - και έτσι πρέπει να είναι "
Bob-Dylan.jpg

αυτον μηπως δεν επρεπε να τον βαλεις .εδω μεσα

ισως καπου αλλου .

αν και δεν πρεπει να νοιωθει αβολα .

.
 
Μιλαμε οτι και μονο που εκαναν συνεργασια με το Νταλαρα ηταν για μενα ενας πολυ σοβαρος λογος να μην θελω να ακουσω γιατους Πυξ Λαξ.
Ομως ενα σιντακι που επεσε στα χερια μου απο ενα φιλο σαν αναφορας (κατα την γνωμη του) για την εγγραφη του (το στιλβη) δεν μπορω να πω οτι ηταν για πεταμα.
Το "μοναξια μου" νομιζω οτι ειναι ενα αξιοπρεπεστατο τραγουδι που αν το λεγαν αλλοι θα ηταν απολυτως αποδεκτο.
Παντως η εγγραφη ειναι οντως κορυφαια (και το πηρα και γω !!!!)
Το χαμηλο στο "στιλβη" ....... σκοτωνει!!!!
 
Καλά τώρα, η κλάψα δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο του εντέχνου, μάλιστα το τελευταίο δεν είναι καν ο πρωταγωνιστής της κλάψας. Τι να πούμε για Καζαντζίδη (αλλά και γενικώς τους σύγχρονους αοιδούς, αυθεντικούς και μη. Ή επειδή ο Χριστοδουλόπουλος έχει χαρακτηριστεί ως "αυθεντικός" δικαιούται να κλαίει ασυστόλως ενώ οι λοιποί όχι?)
 
Παιδες η Μουσικη ειναι Μουσικη και παντα μενει Μουσικη ....


οτι αρεσει στα αυτια σας ακουστε το !!!

ολα εντεχνα ειναι !! ακομα και η Καραγκουνα .....
 
Re: Απάντηση: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Ακριβώς !! η πιό άτυχη στιγμή του " έντεχνου", στυλ των Κατσιμιχαίων, που ωστόσο, τους έσωσε καθιερώνοντάς τους.
Εντάξυ, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, έχουν πολύ ωραία τραγούδια οι Αφοί Κατσιμίχα.

Καλά όπως ανέφερα και πιο πάνω(πολύ πάνω), το ρίτα, το βγάλανε για να μαζέψουν κάνα φράγκο όπως και προ-είπα!! Ξεχάσατε ότι είμαστε στην ΕΛλάδα ε??
Τα πράγματα στην ελληνική μουσική το 80-κάτι δεν ήταν όπως σήμερα, πάω reality και τα λεφτά τα βάζουν άλλοι, ήθελε αρχ!#@!δια για να σε ακούσουν....!!

Νομίζω πάντως πως κανανε πολλους νέους (τότε), να διαφοροποιηθούν απο το κλασικό ροκ και να ανατρέξουν σε blues και άλλα είδη!!

Ελληνική electronica ε??? Για πείτε, για πείτε!!!