Macro

Πολύ ωραία φωτογραφία!
Νομίζω η πρώτη είναι καλύτερη γιατί στην δεύτερη παίζει και ο παράγοντας της αντανάκλασης λόγω του νερού...
 
Απάντηση: Re: macro

Alfie, fratello siculo, come va? Fammi vedere qualche foto... -bye-

Χαχαχαχα
Το τελευταίο δεν το κατάλαβα, μια μετάφραση θα ήταν ότι πρέπει...

toliskot
Πολύ ωραία φωτογρφία, ζωντανή!
 
μπορουμε να δωσουμε παραδειγματα για τον απολυτο φακο macro και καποια απαραιτητα στοιχεια περι χαρακτηριστικων?
δηλαδη ποια η καλυτερη αναλογια(1:1,1:2,1:4...),εστιακη αποσταση(σταθερος,ζουμ)...και οτι αλλο χρειαζεται...
 
Για φακούς κυρίως σταθερούς και ανάλογα με το θέμα. Ας πούμε πεταλούδες με 35αρη γίνεται αλλά μόνο αν την έχει βαρέσει ο ήλιος ή είναι χτυπημένη να μην σου πω για μελισσες που θα θες στολή. Αντίθετα σε ακίνητα θέματα π.χ λουλούδια προσωπικά όσο πιο "κοντός" είναι ο φακός τόσο καλύτερα καδράρω. Εχω βγάλει μακρο και με ζουμ (κροπάρωντας βέβαια) αλλά δεν φτάνει τον καθαρό μακρο φακό. Σε εντομα το μανιουλ φοκους συνιστάται ειδικά αν μιλάμε για φύση. Ο 65αρης της Κανον φτάνει στο 5:1 αν δεν κάνω λάθος (μανιουαλ φοκους) και είναι ο πιο μακρο που υπάρχει. Περισσότερα ο send που είναι και ο ειδικός. Σε άλλα mount μόνο με τεχνικές ξεπερνάς το 1:1. Προσωπικά έχω δοκιμάσει και έχω καταφέρει εως 2.5:1 με reverse stack αλλά το βάθος πεδίου ήταν τόσο μικρό που μόνο κατα τύχη βγήκε σωστή φωτογραφία σε εξωτερική λήψη εντόμου. Με όλα αυτά και με τον περιορισμό της Pentax εγω κατέληξα στον Tamron 90. Φαντάζομαι ότι και ο Sigma 105 θα με καλυπτε για τα έντομα που κυρίως φωτογραφίζω. Εννοείται ότι το φλας ή καλός φωτισμός είναι απαραίτητος όπως και κλειστά διαφράγματα. Αν δεις τις προηγούμενες σελίδες θα βρείς και αναλυτικές οδηγίες για χρήση diy ανακλαστήρα με A4 ή diffuser με κουτί από τσιγάρα. Οπως και παραδείγματα για πιο καλλιτεχνικής φύσης μακρο (κυρίως ο Paul) με διαφορους φωτισμούς και φακούς
 
Για φακούς κυρίως σταθερούς και ανάλογα με το θέμα. Ας πούμε πεταλούδες με 35αρη γίνεται αλλά μόνο αν την έχει βαρέσει ο ήλιος ή είναι χτυπημένη να μην σου πω για μελισσες που θα θες στολή. Αντίθετα σε ακίνητα θέματα π.χ λουλούδια προσωπικά όσο πιο "κοντός" είναι ο φακός τόσο καλύτερα καδράρω. Εχω βγάλει μακρο και με ζουμ (κροπάρωντας βέβαια) αλλά δεν φτάνει τον καθαρό μακρο φακό. Σε εντομα το μανιουλ φοκους συνιστάται ειδικά αν μιλάμε για φύση. Ο 65αρης της Κανον φτάνει στο 5:1 αν δεν κάνω λάθος (μανιουαλ φοκους) και είναι ο πιο μακρο που υπάρχει. Περισσότερα ο send που είναι και ο ειδικός. Σε άλλα mount μόνο με τεχνικές ξεπερνάς το 1:1. Προσωπικά έχω δοκιμάσει και έχω καταφέρει εως 2.5:1 με reverse stack αλλά το βάθος πεδίου ήταν τόσο μικρό που μόνο κατα τύχη βγήκε σωστή φωτογραφία σε εξωτερική λήψη εντόμου. Με όλα αυτά και με τον περιορισμό της Pentax εγω κατέληξα στον Tamron 90. Φαντάζομαι ότι και ο Sigma 105 θα με καλυπτε για τα έντομα που κυρίως φωτογραφίζω. Εννοείται ότι το φλας ή καλός φωτισμός είναι απαραίτητος όπως και κλειστά διαφράγματα. Αν δεις τις προηγούμενες σελίδες θα βρείς και αναλυτικές οδηγίες για χρήση diy ανακλαστήρα με A4 ή diffuser με κουτί από τσιγάρα. Οπως και παραδείγματα για πιο καλλιτεχνικής φύσης μακρο (κυρίως ο Paul) με διαφορους φωτισμούς και φακούς

ωραιος-ευχαριστω..
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ο απόλυτος φακός μάκρο. Μπορούν να παίξουν πολλές πατέντες με απίστευτα αποτελέσματα (πχ φακοί μικροσκοπίου). Πλέον χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά τον Canon MP-E 65 που φτάνει 5:1 μεγέθυνση, του οποίου δυστυχώς δεν υπάρχει αντίστοιχος σε άλλες μοντούρες. Νομίζω για μάκρο στη φύση με μεγάλη φορητότητα είναι η καλύτερη λύση -και είναι συν τοις άλλοις και εξαιρετικό οπτικό κατασκευασμένο αποκλειστικά για μάκρο (εστιάζει από τα 10,1 εκατοστά και κάτω) και με απίστευτη διόρθωση.

Τώρα από τους άλλους φακούς μάκρο (έχω και τον 105ρη και τον 150ρη της Σίγμα, και τον 90ρη της Τάμρον, και παλιότερους μάνιουαλ κοντύτερους) θα ξεχώριζα τον 150/2.8 της Σίγμα, δίνει μια πολύ χρήσιμη, θεωρώ, απόσταση από το θέμα. Για ποιότητα οπτικών μεταξύ μάκρο θεωρώ πως δεν τίθεται ζήτημα, πρακτικά όλοι είναι σε πολύ ψηλό επίπεδο. Το μάκρο είναι περισσότερο ζήτημα τεχνικής, φωτισμού, διάθεσης να κυλιστείς χάμω, υπομονής και λιγότερο φακού. Βασικά είναι θέμα ψώνιου.
 
Ωραιος ο χοχλιος Νασσο,η επιφανεια που κινειται ειναι σοβατισμενη,γι'αυτο ειναι λευκη?
 
Καλες και οι δυο, προσωπικα θα ηθελα μια ελαφρια υποεκθεση αλλα μπορει να φταει και το μονιτορ που τις κοιτω...