Θα τον ξαναρωτήσω για το συγκεκριμένο κινητήρα αν και νομίζω ότι ο GX200 είναι αντίστοιχος του δικού μου.
Βέβαια με τις νέες τεχνολογίες βγάζει τη ροπή χαμηλότερα οπότε μπορεί και να γλιτώσω με λιγότερα κυβικά.
Η μετατροπή που λέει είναι στο ότι τώρα ο συμπλέκτης είναι επάνω στον άξονα του κινητήρα ενώ στον 4χρονο πρέπει να μπεί στην πίσω πλευρά.
Και κάτι να αλλάξει στη μετάδοση αυτό το μπρος-πίσω.
Μπορεί να έχει σχέση στο πώς συμπεριφέρεται ο ένας και ο άλλος στο πρώτο ζόρι.
Δε γνωρίζω και δεν έχω ιδέα! Σου λέω τί μου ζητάει για να πάρω το σκαπτικό σπίτι και να δουλεύει σωστά!
(πήρα τηλέφωνο τον κατασκευαστή και ενημερώνω παρακάτω)
Ρώτησα στον κατασκευαστή του σκαπτικού για αυτόν τον κινητήρα που βάζουν
http://www.minotavros.gr/component/...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/
που φαίνεται λίγο πιο δυνατός στη ροπή και μου είπαν 265 ο κινητήρας + 40 για βάση + 25 εργασία = 330 !!!!!!!!!
Και αν θέλει κανένα τίποτα ψιλό (ντίζα κλπ).
Επειδή δε μου αρέσει να κρύβομαι, θα πάω στο συνεργείο να τον ενημερώσω και θα το πάω στον κατασκευαστή να το φτιάξει.
Μου είχε πεί να του δώσω ένα 20ευρω για τον κόπο του και να το πάρω αν θέλω.
Οπότε πάντα παίρνουμε δεύτερες (και τρίτες!) γνώμες
και σας ευχαριστώ για την πίεση για τον 4χρονο 
Μάλλον αύριο θα το φορτώσω οπότε και μπορεί να βγάλω φωτογραφίες απο το πρίν και το μετά!