Μάστορες τα φώτα σας!!

Δε με πείθει γιατί δεν είναι γνωστή σε εμένα μάρκα.
Όχι δηλαδή για κάποιο σοβαρό λόγο.

Ο τετράχρονος δε θα κάνει ποτέ του απόσβεση και θα είναι και πιο εύκολο να χαλάσει όντας πολυπλοκότερος. Έτσι νομίζω δηλαδή.
Δηλαδή είμαι μεταξύ επισκευής - επώνυμου τετράχρονου ~ 500 - campeon δίχρονος 350

Κοίτα και τη λύση να αλλάξεις μάστορα...
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Ο campeon μαζι με τον Minsel ειναι οι διχρονοι που χρησιμοποιουνται περισσοτερα στα κρητικά σκαπτικά. Και οι δύο πολύ καλής ποιοότητας, (ισπανικοί). Υπερτερούν από τον τετραχρονο στο οτι μπορουν να σκαψουν και επικληνή χωράφια, ενώ το τετραχρονο σκαπτικό συνισταται για τα οριζοντια. Από την άλλη καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο (διπλάσιο περιπου) και περνουν πιο δυσκολα μπροστα αν μπουκώσουν. Οποιον κινητηρα και να βάλεις, να βάλεις και φίλτρο λαδιού για τον αέρα, όπως αυτό που είχες και πριν
 
Κοίτα και τη λύση να αλλάξεις μάστορα...

Αν εξαιρέσεις το βολάν που έσπασε που δε μπορώ να ξέρω αν ήταν όντως ραγισμένο και αν έκανε κάτι λάθος αυτός έχεις κάποιο λόγο να το λές?
Η πρώτη τσιμούχα όντως έχανε γιατί είχα δεί και εγώ μαυρίλες στο καρμπυρατέρ εξωτερικά.

Ο campeon μαζι με τον Minsel ειναι οι διχρονοι που χρησιμοποιουνται περισσοτερα στα κρητικά σκαπτικά. Και οι δύο πολύ καλής ποιοότητας, (ισπανικοί). Υπερτερούν από τον τετραχρονο στο οτι μπορουν να σκαψουν και επικληνή χωράφια, ενώ το τετραχρονο σκαπτικό συνισταται για τα οριζοντια. Από την άλλη καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο (διπλάσιο περιπου) και περνουν πιο δυσκολα μπροστα αν μπουκώσουν. Οποιον κινητηρα και να βάλεις, να βάλεις και φίλτρο λαδιού για τον αέρα, όπως αυτό που είχες και πριν

Για το φίλτρο λαδιού το έχω καταλάβει ότι είναι το σημαντικότερο.
Το 4χρονο τον έχω αποκλείσει τελικά για πολλούς λόγους.

Αφού μου επιβεβαιώνεις ότι είναι καλής ποιότητας θα βάλω το καινούργιο δίχρονο αν δε βγάλω άκρη με βολάν+ηλεκτρονική.
Ψάχνει μήπως βρεί στην αποθήκη βολαν να το βάλουμε να επιβεβαιώσουμε ότι απο εκεί ήταν τα σκασίματα και αν φτιάξει θα συγκρίνω το κόστος επισκευής - αλλαγής κινητήρα για να αποφασίσω.
Αν με το καθάρισμα της ηλεκτρονικής-βολάν δε φτιάξει που σημαίνει ότι θα χρειαστώ και ηλεκτρονική, παίρνω το καινούργιο μοτέρ να τελειώνω.


Θα σου πρότεινα να πας σε επώνυμο κατά - Ιαπωνία μεριά!! https://www.mandis.gr/index.php?pag...emart&ref=bestprice.gr&redirected=1&Itemid=29

Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δυστυχώς χρειάζεται μετατροπές για να μπεί (+ 80)
και δε μου προσφέρει κάτι παραπάνω στις 6 ώρες/έτος που το δουλεύω.
 
Αν εξαιρέσεις το βολάν που έσπασε που δε μπορώ να ξέρω αν ήταν όντως ραγισμένο και αν έκανε κάτι λάθος αυτός έχεις κάποιο λόγο να το λές?
Η πρώτη τσιμούχα όντως έχανε γιατί είχα δεί και εγώ μαυρίλες στο καρμπυρατέρ εξωτερικά.



Για το φίλτρο λαδιού το έχω καταλάβει ότι είναι το σημαντικότερο.
Το 4χρονο τον έχω αποκλείσει τελικά για πολλούς λόγους.

Αφού μου επιβεβαιώνεις ότι είναι καλής ποιότητας θα βάλω το καινούργιο δίχρονο αν δε βγάλω άκρη με βολάν+ηλεκτρονική.
Ψάχνει μήπως βρεί στην αποθήκη βολαν να το βάλουμε να επιβεβαιώσουμε ότι απο εκεί ήταν τα σκασίματα και αν φτιάξει θα συγκρίνω το κόστος επισκευής - αλλαγής κινητήρα για να αποφασίσω.
Αν με το καθάρισμα της ηλεκτρονικής-βολάν δε φτιάξει που σημαίνει ότι θα χρειαστώ και ηλεκτρονική, παίρνω το καινούργιο μοτέρ να τελειώνω.




Δυστυχώς χρειάζεται μετατροπές για να μπεί (+ 80)
και δε μου προσφέρει κάτι παραπάνω στις 6 ώρες/έτος που το δουλεύω.
290 έχει το μοτέρ της Honda. 350 και διχρονο και μια ισπανική εταιρία, εγώ δεν θα είχα κάτι να σκεφτώ.

Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
το 350 είναι τοποθετημένο

το 290 είναι για ένα αδύναμο μοτέρ συγκριτικά σε μία κούτα στο σπίτι σου
με περισσότερο βάρος, ακριβότερα σερβις και πολύ πιο ευαίσθητο στις κακουχίες του χωραφιού

η σύγκριση είναι 350 με 470-500 τοποθετημένα και τα δύο

και το ισπανικό/ιταλικό επώνυμο βλέπω ότι είναι για τους γνώστες του συγκεκριμένου σκαπτικού :)
απλά εμείς δε το έχουμε ξανακούσει
 
το 350 είναι τοποθετημένο

το 290 είναι για ένα αδύναμο μοτέρ συγκριτικά σε μία κούτα στο σπίτι σου
με περισσότερο βάρος, ακριβότερα σερβις και πολύ πιο ευαίσθητο στις κακουχίες του χωραφιού

η σύγκριση είναι 350 με 470-500 τοποθετημένα και τα δύο

και το ισπανικό/ιταλικό επώνυμο βλέπω ότι είναι για τους γνώστες του συγκεκριμένου σκαπτικού :)
απλά εμείς δε το έχουμε ξανακούσει
Προ εξαμήνου έλυσα το συγκεκριμένο μοτέρ, Κ σε πληροφορώ ότι είναι απλούστατο Κ οικονομικό όσον αφορά κατανάλωση και σέρβις .
Η τοποθέτηση δεν αλλάζει ανάλογα με τους χρόνους του κινητήρα.
Όσον αφορά στις κακουχιες, το τετράχρονο δεν θα σου μπουκώσει, λαδώνει το μπούζι, δεν θα ταλαιπωρείσαι με νοήματα Κ ακριβά λάδια. Σκέψου, λίγο γιατί οι επώνυμες εταιρίες χρησιμοποιούν τεραχρονα.
Για την απόδοση, πόσο ισχύ Κ ροπή αποδίδει το καθένα;
Εγώ μόνο αμφιβάλλω για το αν αξίζει να επενδύσεις σε τέτοιο μοτέρ για το σκαπτικό αυτό ή να πάρεις εκ νέου ένα .

Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το σκαλιστικο μου ειναι τετραχρονο και εχει δουλεψει στρεμματα χωραφια για χρονια. Αλλου ποναει, στο κινητηρα οχι. Νομιζω το σκαλιστικο που δεν θελει τερμα στροφες, ενας τετραχρονος του παει καλυτερα!
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Προ εξαμήνου έλυσα το συγκεκριμένο μοτέρ, Κ σε πληροφορώ ότι είναι απλούστατο Κ οικονομικό όσον αφορά κατανάλωση και σέρβις .
Η τοποθέτηση δεν αλλάζει ανάλογα με τους χρόνους του κινητήρα.
Όσον αφορά στις κακουχιες, το τετράχρονο δεν θα σου μπουκώσει, λαδώνει το μπούζι, δεν θα ταλαιπωρείσαι με νοήματα Κ ακριβά λάδια. Σκέψου, λίγο γιατί οι επώνυμες εταιρίες χρησιμοποιούν τεραχρονα.
Για την απόδοση, πόσο ισχύ Κ ροπή αποδίδει το καθένα;
Εγώ μόνο αμφιβάλλω για το αν αξίζει να επενδύσεις σε τέτοιο μοτέρ για το σκαπτικό αυτό ή να πάρεις εκ νέου ένα .

Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το σκαλιστικο μου ειναι τετραχρονο και εχει δουλεψει στρεμματα χωραφια για χρονια. Αλλου ποναει, στο κινητηρα οχι. Νομιζω το σκαλιστικο που δεν θελει τερμα στροφες, ενας τετραχρονος του παει καλυτερα!

Θα τον ξαναρωτήσω για το συγκεκριμένο κινητήρα αν και νομίζω ότι ο GX200 είναι αντίστοιχος του δικού μου.
Βέβαια με τις νέες τεχνολογίες βγάζει τη ροπή χαμηλότερα οπότε μπορεί και να γλιτώσω με λιγότερα κυβικά.

Η μετατροπή που λέει είναι στο ότι τώρα ο συμπλέκτης είναι επάνω στον άξονα του κινητήρα ενώ στον 4χρονο πρέπει να μπεί στην πίσω πλευρά.
Και κάτι να αλλάξει στη μετάδοση αυτό το μπρος-πίσω.
Μπορεί να έχει σχέση στο πώς συμπεριφέρεται ο ένας και ο άλλος στο πρώτο ζόρι.
Δε γνωρίζω και δεν έχω ιδέα! Σου λέω τί μου ζητάει για να πάρω το σκαπτικό σπίτι και να δουλεύει σωστά!

(πήρα τηλέφωνο τον κατασκευαστή και ενημερώνω παρακάτω)

Ρώτησα στον κατασκευαστή του σκαπτικού για αυτόν τον κινητήρα που βάζουν
http://www.minotavros.gr/component/...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/
που φαίνεται λίγο πιο δυνατός στη ροπή και μου είπαν 265 ο κινητήρας + 40 για βάση + 25 εργασία = 330 !!!!!!!!!
Και αν θέλει κανένα τίποτα ψιλό (ντίζα κλπ).

Επειδή δε μου αρέσει να κρύβομαι, θα πάω στο συνεργείο να τον ενημερώσω και θα το πάω στον κατασκευαστή να το φτιάξει.
Μου είχε πεί να του δώσω ένα 20ευρω για τον κόπο του και να το πάρω αν θέλω.

Οπότε πάντα παίρνουμε δεύτερες (και τρίτες!) γνώμες και σας ευχαριστώ για την πίεση για τον 4χρονο ;)
Μάλλον αύριο θα το φορτώσω οπότε και μπορεί να βγάλω φωτογραφίες απο το πρίν και το μετά!
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Θα τον ξαναρωτήσω για το συγκεκριμένο κινητήρα αν και νομίζω ότι ο GX200 είναι αντίστοιχος του δικού μου.
Βέβαια με τις νέες τεχνολογίες βγάζει τη ροπή χαμηλότερα οπότε μπορεί και να γλιτώσω με λιγότερα κυβικά.

Η μετατροπή που λέει είναι στο ότι τώρα ο συμπλέκτης είναι επάνω στον άξονα του κινητήρα ενώ στον 4χρονο πρέπει να μπεί στην πίσω πλευρά.
Και κάτι να αλλάξει στη μετάδοση αυτό το μπρος-πίσω.
Μπορεί να έχει σχέση στο πώς συμπεριφέρεται ο ένας και ο άλλος στο πρώτο ζόρι.
Δε γνωρίζω και δεν έχω ιδέα! Σου λέω τί μου ζητάει για να πάρω το σκαπτικό σπίτι και να δουλεύει σωστά!

(πήρα τηλέφωνο τον κατασκευαστή και ενημερώνω παρακάτω)

Ρώτησα στον κατασκευαστή του σκαπτικού για αυτόν τον κινητήρα που βάζουν
http://www.minotavros.gr/component/...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/
που φαίνεται λίγο πιο δυνατός στη ροπή και μου είπαν 265 ο κινητήρας + 40 για βάση + 25 εργασία = 330 !!!!!!!!!
Και αν θέλει κανένα τίποτα ψιλό (ντίζα κλπ).

Επειδή δε μου αρέσει να κρύβομαι, θα πάω στο συνεργείο να τον ενημερώσω και θα το πάω στον κατασκευαστή να το φτιάξει.
Μου είχε πεί να του δώσω ένα 20ευρω για τον κόπο του και να το πάρω αν θέλω.

Οπότε πάντα παίρνουμε δεύτερες (και τρίτες!) γνώμες και σας ευχαριστώ για την πίεση για τον 4χρονο ;)
Μάλλον αύριο θα το φορτώσω οπότε και μπορεί να βγάλω φωτογραφίες απο το πρίν και το μετά!
Καλές δουλειές! Βγάλε φώτο οπωσδήποτε.

Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Για να κολλησει ενα καλωδιο πρεπει να καιει - να ειναι πολυ υγρη η θερμοκολλα. Στη δικη σου περιπτωση θα πρεπει σε καθε τρεχον μετρο να τραβας και μια εξωτερικη γραμμη κολλας - να αγκαλιζει το καλωδιο.
Μηπως ειμαι η εξαιρεση? Χρησιμοποιω θερμοκολλα τα τελευταια 25 χρονια και δεν μου εχει ξεκολλησει τιποτα, οταν χρειαστηκε να ξεκολλησω καλωδιο ξηλωσα και το χρωμα - στοκο του τοιχου.
Προφανώς και η θερμοκόλλα ήταν καυτή και καίγεσαι όταν εφαρμόζεις το καλώδιο. Αυτό με την εξωτερική γραμμή δεν το είχα σκεφτεί και νομίζω δεν θα είχε θέμα έτσι. Η κόλα είναι ακόμα εκεί δεν έχει φύγει μαζί με το καλώδιο και σκέφτομαι πως θα την βγάλω για να βάλω την καινούρια γιατί όπως είπες ξηλώνει και το χρώμα - στόκο μαζί.
Mαλλον η επιφανεια η/και το καλωδιο δεν ειχε καθαριστει καλα απο σκονες κλπ.

Η επιφανεια πρεπει να περνιεται με ενα ελαφρως βρεγμενο πανακι και σε καποιες περιπτωσεις, αναλογα ποσο λεια ειναι η επιφανεια, ενα απαλο γυαλοχαρταρισμα ισως χρειαζεται για να αυξηθει η προσφυση.
Η επιφάνεια και το καλώδιο είχαν καθαριστεί. Τώρα για το γυαλοχαρτάρισμα εννοείς το καλώδιο; Αν ναι, τότε δεν το χα κάνει.
Κόλα το πάλι πρόχειρα με θερμοκολα και μετά περνά με το δάχτυλο ακρυλική σιλικόνη και πιο όμορφο θα γίνει και για μια ζωή

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακρυλική σιλικόνη; Ούτε αυτό το είχα σκεφτεί νωρίτερα. Σε σχέση με την πρόταση του Σώφρον ποια είναι η διαφορά άμα βάλω ακρυλική σιλικόνη από πάνω αντί για θερμοκολλα.
 
Δυστυχώς κάποια καλώδια όταν πολυμεριζεται η εξωτερική τους επικάλυψη δημιουργείται κάτι σαν σκόνη με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε πρόσφυση σε κολλες να πηγαίνει περίπατο!
 
Θα βάφεται
Απλώνει πολύ πιο ωραία
Παραμείνει λίγο ελαστική οπότε δεν ξεκολλάει ποτέ

Ουσιαστικά κολας προσωρινά μέ την θερμοκολα και βάζεις την σιλικόνη για μόνιμο και ωραίο αποτέλεσμα

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Οπως τα λενε οι Deathlok και strs για την ακρυλικη σιλικονη αλλά μονο για ομορφια και βαψιμο, οχι για στερεωση.


Δυστυχώς κάποια καλώδια όταν πολυμεριζεται η εξωτερική τους επικάλυψη δημιουργείται κάτι σαν σκόνη με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε πρόσφυση σε κολλες να πηγαίνει περίπατο!
Η μονωση ενος καλωδιου ισως πολυμεριστει οταν το καιει ο ηλιος ολη μερα και για χρονια, ποτε δεν εχω βρει πολυμερισμενη μονωση μεσα σε σπιτι, ουτε ηλεκτρολογικο, ουτε ηχου, ουτε ΗΥ.
 
Θέλω ν ρωτήσω αν έχει αγοράσει καποιος από amazon Γερμανίας; έρχονται κανονικά από εκει η έχει τελωνείο;

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν υπάρχει τελωνείο στην ευρωπαϊκή ένωση. Έρχονται κανονικά.

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα σας, σκοπεύω να κάνω ανακαίνιση σε ένα διαμέρισμα που νοικιάζω, μέρος της οποίας θα είναι το μπάνιο. Επειδή να αλλαχτούν τα πλακάκια και η μπανιέρα δεν παίζει είδα ότι μπορούν να βαφούν. Το έχει κάνει κανείς?