Μάστορες τα φώτα σας!!

Υπαρχει τροπος να κολλησεις εκει που πρεπει, τσοχακια, λαστιχα η silicone bumpers οπως τα λενε οι παλιοί?
Φυσικα πρεπει να δεις και τον καταλληλο τροπο/μερος που θα τα κολλησεις, λογω των ισχυρων κρουστικων κραδασμων.

Εχω βαλει σε σιδερενιο πορτακι με τον απλο μηχανισμο κλεισιματος ακριβως οπως τον δικο σου και η διαφορά ειναι εμφανεστατη.
Εχω βαλει και σε πορτα με τον δευτερο μηχανισμο που πηρες γιατι εκλεινε και αυτος δυνατα παρόλες τις ρυθμισεις.
 
  • Like
Reactions: dk31
Πήρα προχτές διάφορα σίδερα σκραπ για δοκιμές με την ηλεκτροκόλληση.
Μεταξύ άλλων ήταν και αυτή η βέργα: είναι Φ16mm και έχει δύο εξογκώματα σαν ράγες το ένα απέναντι απο το άλλο (δηλαδή από μπροστά έχει σχήμα "Φ"). Ξέρει κανείς που χρησιμεύει αυτό το στυλ βέργας;
x1.jpg
 
Υπαρχει τροπος να κολλησεις εκει που πρεπει, τσοχακια, λαστιχα η silicone bumpers οπως τα λενε οι παλιοί?
Φυσικα πρεπει να δεις και τον καταλληλο τροπο/μερος που θα τα κολλησεις, λογω των ισχυρων κρουστικων κραδασμων.

Εχω βαλει σε σιδερενιο πορτακι με τον απλο μηχανισμο κλεισιματος ακριβως οπως τον δικο σου και η διαφορά ειναι εμφανεστατη.
Μιχάλη δυστυχώς τα έχω κάνει όλα αυτά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Είχα βάλει και ένα αφρώδες υλικό και μέχρι την επόμενη ημέρα το είχαν εξαφανίσει τα μυρμήγκια 😂.
Είναι μέρος συρόμενης και μεταδίδονται οι κραδασμοί παντού.

Εχω βαλει και σε πορτα με τον δευτερο μηχανισμο που πηρες γιατι εκλεινε και αυτος δυνατα παρόλες τις ρυθμισεις.

Πως τον έβαλες; Με τον τρόπο που ρώτησα;
Δεν έχω κάσωμα.
 
Πήρα προχτές διάφορα σίδερα σκραπ για δοκιμές με την ηλεκτροκόλληση.
Μεταξύ άλλων ήταν και αυτή η βέργα: είναι Φ16mm και έχει δύο εξογκώματα σαν ράγες το ένα απέναντι απο το άλλο (δηλαδή από μπροστά έχει σχήμα "Φ"). Ξέρει κανείς που χρησιμεύει αυτό το στυλ βέργας;
View attachment 272579

Δεν διακρίνεται καλά. Αν μπορείς βάλε μια φωτο από μπροστά.
Αν δεν είναι οδηγός, ίσως να είναι για κάγκελα.
 
Δεν διακρίνεται καλά. Αν μπορείς βάλε μια φωτο από μπροστά.
Αν δεν είναι οδηγός, ίσως να είναι για κάγκελα.
Δεν θυμάμαι πάντως να έχω δει ποτέ κάγκελα με τέτοιο προφίλ.
Η κάτω "ράγα" που δεν την έπιασε το φλας, δείχνει καλύτερα το εξόγκωμα. Εξέχει 1-2mm στα 16 χιλιοστά που είναι η κανονική βέργα.
x2.jpg
 
Δεν θυμάμαι πάντως να έχω δει ποτέ κάγκελα με τέτοιο προφίλ.
Η κάτω "ράγα" που δεν την έπιασε το φλας, δείχνει καλύτερα το εξόγκωμα. Εξέχει 1-2mm στα 16 χιλιοστά που είναι η κανονική βέργα.
View attachment 272628

Οδηγός δεν είναι. Αν δεν είναι από πολύ παλιό κάγκελο, δεν έχω ιδέα.
Πιθανόν τα εξογκώματα να μειώνουν την κάμψη, οπότε πάμε για χρήση σε ειδικές κατασκευές.

Πρέπει να βάλουμε στην παρέα και έναν μεταλλουργό :cool: .
 
Στέλιο, δεν ξέρω να σου απαντήσω. Aν όμως δεν βρεις άκρη από κανέναν γνώστη διαγραμμάτων, υπάρχει πολύ υλικό στο youtube αν κάνεις αναζήτηση με την συσκευή προέλευσης του μοτέρ (πχ "washing machine motor").
Τι ετοιμάζεις;
 
  • Like
Reactions: newbie
Στέλιο, δεν ξέρω να σου απαντήσω. Aν όμως δεν βρεις άκρη από κανέναν γνώστη διαγραμμάτων, υπάρχει πολύ υλικό στο youtube αν κάνεις αναζήτηση με την συσκευή προέλευσης του μοτέρ (πχ "washing machine motor").
Τι ετοιμάζεις;

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα το κάνω. Αν δουλέψει, ίσως τριβείο ταινίας.
Αυτά στο ΥΤ, πιο πολύ με μπερδεύουν παρά με βοηθάνε.
 
Νομίζω το μαύρο είναι ο ουδέτερος.
Δοκίμασε μαύρο-κόκκινο για δεξιόστροφα και μαύρο κίτρινο για αριστερόστροφα.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τον πυκνωτή, υπήρχε κάτι πάνω στο μηχάνημα ή τον έχει εσωτερικά;
Για τριβείο χλωμό το βλέπω, είναι αδύναμο το μοτέρ.
Από κλιματιστικό είναι ή από ανεμιστήρα;
 
Last edited:
  • Like
Reactions: newbie
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα το κάνω. Αν δουλέψει, ίσως τριβείο ταινίας.
Αυτά στο ΥΤ, πιο πολύ με μπερδεύουν παρά με βοηθάνε.
20 watt είναι τίποτα, σκέψου ότι ο ταινιολειαντήρας του λιντλ είναι 900watt. Για δυνατό μοτέρ ψάξε για κανένα από παλιό πλυντήριο, βγάλε και τον πυκνωτή μαζί με το μοτέρ.
 
  • Like
Reactions: newbie
Δες κι αυτό το βιντεάκι που νομίζω ταιριάζει στην περίπτωσή σου. Η ετικέτα γράφει για τον τύπο του πυκνωτή που θα χρειαστείς (αν δεν βρεις τον ορίτζιναλ από την συσκευή).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: newbie
Πρώτα πρέπει να συνδέσεις εναν πυκνωτή εκκίνησης 1.5μF/450V όπως δείχνει στο διάγραμμα που εχει στην ετικέτα του. Ναι μπορεί να αλλάξει η φορά αλλά θέλει εναν μεταγωγικό διπλό ανεστραμμένο διακόπτη και η αλλαγή γίνεται μόνο όταν σταματήσει τελείως η περιστροφή. Αλλά όπως ήδη σου είπαν με 20 watt δεν κάνεις τίποτα!
 
  • Like
Reactions: newbie
Κύριοι, ευχαριστώ που ασχοληθήκατε αλλά μάλλον δεν είναι δουλειές για εμένα αυτές. Δεν πρόσεξα ούτε τα 20W, που προφανώς έχει δίκιο ο Μπάμπης ότι είναι από ανεμιστήρα.
Με μόνο 3 καλώδια και μπλέκω με πυκνωτές και μF.
Έχω άλλα 2-3 μοτέρ πλυντηρίου, εκ των οποίων το 1 έχει οκτώ (8) πορτοκαλί καλώδια. Δηλαδή δεν έχω καμία τύχη........
 
Κύριοι, ευχαριστώ που ασχοληθήκατε αλλά μάλλον δεν είναι δουλειές για εμένα αυτές. Δεν πρόσεξα ούτε τα 20W, που προφανώς έχει δίκιο ο Μπάμπης ότι είναι από ανεμιστήρα.
Με μόνο 3 καλώδια και μπλέκω με πυκνωτές και μF.
Έχω άλλα 2-3 μοτέρ πλυντηρίου, εκ των οποίων το 1 έχει οκτώ (8) πορτοκαλί καλώδια. Δηλαδή δεν έχω καμία τύχη........

Έχεις… θα σου δώσω συνδεσμολογία, ΑΝ είσαι τυχερός.
Πρίν 3-4 χρόνια ασχολήθηκα κάμποσο με τα μοτέρ πλυντηρίου και είχα σημειώσει τις συνδεσμολογίες.
Μάλιστα έχω φτιάξει και 2-3 τριβεία που κάποιο από αυτά θα υπάρχει και εδώ μέσα.
Ελπίζω, όπως είπα, να είσαι τυχερός και να μην πέταξα τις σημειώσεις.
 
  • Love
Reactions: newbie