Η ερμηνείεα του Heifetz είναι η αναφορά μου στο κοντσέρτο του sibelius.
Καταπληκτικό βιολί και ήχος. Ο Heifetz ήταν και πρωτοπόρος στη δισκογραφία του κοντσέρτου, δική του ήταν η πρώτη ηχογράφηση του έργου με τον Sir Thomas Beecham, άλλο μεγάλο Sibeliανό.
Δεύτερη επιλογή μου είναι ο Oistrakh στη μονοφωνική Columbia με την Ορχήστρα του Φεστιβάλ της Στοκχόλμης υπό τη διεύθυνση του Sixten Ehrling
Η ερμηνεία του Βασιλιά Δαυίδ είναι σαφώς πιό γλυκιά και ονειροπόλα από του Heifetz χωρίς να φτάνει το δικό του επίπεδο δεξιοτεχνίας-αλλά ποιός το έφτασε ποτέ;
Και τέλος το καμάρι της συλλογής μου όσον αφορά τον Sibelius: η σπανιότατη ηχογράφηση της Camilla Wicks, πάλι υπό τη διεύθυνση του Sixten Ehrling
Η Wicks έκανε ελάχιστες ηχογραφήσεις (η συγκεκριμένη νομίζω ότι είναι η μοναδική που έκανε σε στούντιο), εγκατέλειψε νωρίς την καριέρα της σολίστα για να κάνει οικογένεια και να διδάξει. Το κοντσέρτο αυτό πάντως είναι σαφώς στο επίπεδο των κυρίων που ανέφερα, και αν δε με απατά η μνήμη μου καλύτερο από του Ferras με τον πανταχού παρόντα Karajan.

Καταπληκτικό βιολί και ήχος. Ο Heifetz ήταν και πρωτοπόρος στη δισκογραφία του κοντσέρτου, δική του ήταν η πρώτη ηχογράφηση του έργου με τον Sir Thomas Beecham, άλλο μεγάλο Sibeliανό.
Δεύτερη επιλογή μου είναι ο Oistrakh στη μονοφωνική Columbia με την Ορχήστρα του Φεστιβάλ της Στοκχόλμης υπό τη διεύθυνση του Sixten Ehrling
Η ερμηνεία του Βασιλιά Δαυίδ είναι σαφώς πιό γλυκιά και ονειροπόλα από του Heifetz χωρίς να φτάνει το δικό του επίπεδο δεξιοτεχνίας-αλλά ποιός το έφτασε ποτέ;
Και τέλος το καμάρι της συλλογής μου όσον αφορά τον Sibelius: η σπανιότατη ηχογράφηση της Camilla Wicks, πάλι υπό τη διεύθυνση του Sixten Ehrling

Η Wicks έκανε ελάχιστες ηχογραφήσεις (η συγκεκριμένη νομίζω ότι είναι η μοναδική που έκανε σε στούντιο), εγκατέλειψε νωρίς την καριέρα της σολίστα για να κάνει οικογένεια και να διδάξει. Το κοντσέρτο αυτό πάντως είναι σαφώς στο επίπεδο των κυρίων που ανέφερα, και αν δε με απατά η μνήμη μου καλύτερο από του Ferras με τον πανταχού παρόντα Karajan.